Duh, daarom was de grootste lol er voor mij na een maand af.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dan moeten gewoon ophouden met het gebruik van termen als "reality soap" of "spelprogramma", en het voortaan gewoon "soap" noemen. Dan kunnen we meteen ophouden met conspiracy denken...
Yep.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Zei Huub net dat zijn broer Lieke héél okee vond?
Huub moet idd meer mensen achter zich krijgen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is alleen wel vervelend dat Huub verder geen medestanders heeft. Als ze met twee of drie man gaan hakken, zit die moeder van Kelly in no time valium kauwend in een hoek van d'r fris geverfde huisje.![]()
Is dat nou de 100x dat je die zelfde capture plaatst?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie toch liever deze.
[afbeelding]
Echt nietquote:Op woensdag 18 april 2007 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat nou de 100x dat je die zelfde capture plaatst?
*proest*quote:Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef pullup het volgende:
Zijn de streams weer Palmavrij ?
Dat doet hij echt al heel lang. Zal er wel mee te maken hebben dat hij Palma al kende via de gay.nl site.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:39 schreef Clank het volgende:
Alles wat Palma doet en zegt wordt nu goed gepraat door Eric.
Ja en dat was niet wat Gaby hem vertelde, dus huub maakt er zijn eigen verhaal van....quote:Op woensdag 18 april 2007 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Zei Huub net dat zijn broer Lieke héél okee vond?
Dan kunnen ze weer aanquote:
nee ze kende elkaar niet echt goed via die site..maar blijkbaar hebben ze gemeenschappelijke vrienden en kan Eric haar daarom dus niet echt afvallen. Ben ik blij dat ik NOOIT vrienden zal hebben die met zo'n soort mens als Napalm om zullen gaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet hij echt al heel lang. Zal er wel mee te maken hebben dat hij Palma al kende via de gay.nl site.
Zou ik ook zijn. Als je 4% kan halen zonder dat je in de 2 maanden dat je daar zit iets voor gedaan hebt, is dat een hele prestatiequote:Op woensdag 18 april 2007 14:41 schreef Dogga het volgende:
jaap is trots op ze 4% ?
Wel heel ongeloofwaardig dat alle mensen die die kooi ingaan allemaal tegenstanders van Huub zijn. Vreemde figuren als Palma, Herma, Amanda, Jaap en zelfs Nicolazerus zijn met een zoeklichtje nog niet te vinden. Matennaaiers als Eric zijn in hun soort toch ook zeldzaam.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is alleen wel vervelend dat Huub verder geen medestanders heeft. Als ze met twee of drie man gaan hakken, zit die moeder van Kelly in no time valium kauwend in een hoek van d'r fris geverfde huisje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |