Het is alleen wel vervelend dat Huub verder geen medestanders heeft. Als ze met twee of drie man gaan hakken, zit die moeder van Kelly in no time valium kauwend in een hoek van d'r fris geverfde huisje.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, een week is wel genoeg om Palma weg te krijgen denk ik![]()
Ik zie toch liever deze.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:32 schreef Judah het volgende:
[..]
Hij heeft echt zo'n hoofd als Carsten Jancker
[afbeelding]
Dan moeten ze gewoon ophouden met het gebruik van termen als "reality soap" of "spelprogramma", en het voortaan gewoon "soap" noemen. Dan kunnen we meteen ophouden met conspiracy denken...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef HiDiHo het volgende:
Niets is geloofwaardig in DGK, dus....
Volgens mij staat die ook bij updates?quote:
Duh, daarom was de grootste lol er voor mij na een maand af.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dan moeten gewoon ophouden met het gebruik van termen als "reality soap" of "spelprogramma", en het voortaan gewoon "soap" noemen. Dan kunnen we meteen ophouden met conspiracy denken...
Yep.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Zei Huub net dat zijn broer Lieke héél okee vond?
Huub moet idd meer mensen achter zich krijgen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is alleen wel vervelend dat Huub verder geen medestanders heeft. Als ze met twee of drie man gaan hakken, zit die moeder van Kelly in no time valium kauwend in een hoek van d'r fris geverfde huisje.![]()
Is dat nou de 100x dat je die zelfde capture plaatst?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie toch liever deze.
[afbeelding]
Echt nietquote:Op woensdag 18 april 2007 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat nou de 100x dat je die zelfde capture plaatst?
*proest*quote:Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef pullup het volgende:
Zijn de streams weer Palmavrij ?
Dat doet hij echt al heel lang. Zal er wel mee te maken hebben dat hij Palma al kende via de gay.nl site.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:39 schreef Clank het volgende:
Alles wat Palma doet en zegt wordt nu goed gepraat door Eric.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |