Dan wordt het echt zo'n duitser...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef Ecila111 het volgende:
Nicolaas vraagt of hij gemilimeterd kan worden.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is toch niet de bedoeling dat Palma het gespreksonderwerp van de dag is? Ze moet schoonmaken en d'r lelijke muil houden! Schrobben kreng! En hard!
weg met die Eric en zijn overdreven gemaakt verwijfde gay stemmetjequote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef Clank het volgende:
Eric zegt dat Palma niet zo lekker in haar velletje zit en dat Huub daar maar rekening mee moet houden.
Ja... hallo.. heeft Palma deze week ook maar één moment rekening gehouden met Huub zijn gevoelens??!!
Gewoon een week lang om mee te beginnen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, gewoon elke dag laten komen.![]()
ik had het alleen over dat beeldschone stuk hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
I know. Jij haat haar, maar je gooit altijd je reet tegen de krib hier..volgens mij vind je d'r wel ok en Huub stiekem ook wel.
Volgende is 'HiDiHo!!! Palma is ontslagen !'quote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OT : Ik zie op de DGK site dat ze zelfs daar aan me denken in Villa Vandaag : "12:18 - Always look on the bright side of life"
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
Palma snapt niet dat Huub zo hoog in de PoPo staat.
"Weer een Mootie zalm voor Jaap als diner?"quote:Op woensdag 18 april 2007 14:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgende is 'HiDiHo!!! Palma is ontslagen !'
ik ben het wel met Danos eensch dat het geen prototype lekker wijf is.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
I know. Jij haat haar, maar je gooit altijd je reet tegen de krib hier..volgens mij vind je d'r wel ok en Huub stiekem ook wel.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OT : Ik zie op de DGK site dat ze zelfs daar aan me denken in Villa Vandaag : "12:18 - Always look on the bright side of life"
Ja, een week is wel genoeg om Palma weg te krijgen denk ikquote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Gewoon een week lang om mee te beginnen.
Beetje te ordi om lekker te ziijnquote:Op woensdag 18 april 2007 14:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik ben het wel met Danos eensch dat het geen prototype lekker wijf is.
Hij heeft echt zo'n hoofd als Carsten Janckerquote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dan wordt het echt zo'n duitser...![]()
Dus jij wilt dat DGK de "Palma & Saffe show" gaat worden? Ik wil dat DGK weer back to basic gaat, een programma met 8 bewoners die in luxe leven en elkaar het huis uit proberen te krijgen. Functie van het personeel is alleen ondersteunend. Nu het personeel zo nadrukkelijk aanwezig is, met gedrag dat niet past bij personeel is het soap-element van dit programma gewoon te groot geworden. Personeel dat tegen de wensen van de werkgever ingaat is volstrekt ongeloofwaardig...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef HiDiHo het volgende:
Zou mooi zijn, gewoon elke dag laten komen.![]()
Nieuwe bewoner, Safaa. Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 14:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Safaa laten komen..en dat Palma daar eten voor moet klaarmaken:D
Niets is geloofwaardig in DGK, dus....quote:Op woensdag 18 april 2007 14:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dus jij wilt dat DGK de "Palma & Saffe show" gaat worden? Ik wil dat DGK weer back to basic gaat, een programma met 8 bewoners die in luxe leven en elkaar het huis uit proberen te krijgen. Functie van het personeel is alleen ondersteunend. Nu het personeel zo nadrukkelijk aanwezig is, met gedrag dat niet past bij personeel is het soap-element van dit programma gewoon te groot geworden. Personeel dat tegen de wensen van de werkgever ingaat is volstrekt ongeloofwaardig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |