.... een beetje snel graagquote:Op woensdag 18 april 2007 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk en hoop dat de redactie Jaap ook opgeeft.
Heeft Sjon ook een paard ?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:45 schreef FdW het volgende:
[..]
En zo is het![]()
Het programma is aangekondigd als een 24/7 live spel.
RLS staat nu niet eens meer voor Real Life Soap, maar voor zoiets als Rellende Lellebellen Show.![]()
![]()
Als Sjon een afspiegeling van de maatschappij, gesitueerd in een miljonairs omgeving wil laten zien, dan geeft hij misschien een kijkje in eigen keuken?![]()
![]()
Ik denk dat de redactie ook wel benieuwd is naar de reactie en dat ze alleen al daarom de kaarten wel doorlaten.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:45 schreef kybe het volgende:
[..]
Zit ik ook op te wachten,maar ja of de febo ze doorlaat???
tja hij moet gaan rellen..... dus gaat tie stoppen met de keukendienst.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk en hoop dat de redactie Jaap ook opgeeft.
Ja, hij staat er al met 1 been in..... aan Brain de eer de 2e erbij te zetten. Maar of hij het doet? Hij zegt Jaap er in te willen houden (tegen de overige bewoners als ik het goed heb) maar met deze informatie heeft hij geen grond om Jaap erin te houden lijkt mij.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:46 schreef pullup het volgende:
Ik ben net op tijd om Jaap zijn eigen graf te zien graven geloof ik
Een beetje meer respect voor Jaap aub! Hij heeft 3 weken moeten analyzeren en nadenken over hoe je het beste TV moet maken. En na 100 tactische (schaak) scenarios bekeken te hebben is het weigeren van de keukendienst daar uitgekomen! Jaap weet precies waar ie mee bezig is, hij denkt 100 zetten vooruit, ons streamers begrijpen dat gewoon niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:44 schreef mootie het volgende:
Aha, alleen zn eigen keukendienst doen is Jaaps rebellie.
En als bonus heeft ie nu zn eigen teiltje en afwasborsteltje!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor Jaap aub! Hij heeft 3 weken moeten analyzeren en nadenken over hoe je het best TV moet maken. En na 100 tactische (schaak) scenarios bekeken te hebben is het weigeren van de keukendienst daar uitgekomen! Jaap weet precies waar ie mee bezig is, hij denkt 100 zetten voordat, ons streamers begrijpen dat gewoon niet.
ja, maar dat was vrij snel na het weglopen van Brian, dus ik vermoed dat Sylvia bezig is.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:48 schreef mootie het volgende:
Brian zegt tegen Jaap, wacht ik ga even mn camera halen, en nu hoor ik de draaitafels?
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor Jaap aub! Hij heeft 3 weken moeten analyzeren en nadenken over hoe je het best TV moet maken. En na 100 tactische (schaak) scenarios bekeken te hebben is het weigeren van de keukendienst daar uitgekomen! Jaap weet precies waar ie mee bezig is, hij denkt 100 zetten voordat, ons streamers begrijpen dat gewoon niet.
Van de buren heb ik gehoord dat ie dat wel eens tegen zijn vrouw roept.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whowsie, dit is er een in de categorie dubbele portie
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |