Welk filmpje?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:57 schreef rebellious_angel het volgende:
ik kijk net dat Palma/Lieke filmpje... als Palma's takke tent echt beklad is heeft ze dat ruimschoots verdiend en ik zeg hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa voor de daders
Staat in Update.quote:
gaat die actie niet averechts werken zo vlak voor de stemming en huub die niet mee mag stemmen?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de redactie ook wel benieuwd is naar de reactie en dat ze alleen al daarom de kaarten wel doorlaten.
De redactie heeft ook gelezen op FOK hoe hier over Eric wordt gedacht de laatste tijd.
Niet kijken want dan wil je Palma wurgen en de bewoners erbij omdat die er lekker bij zitten en weer eens geen mening hebben.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Updates 3
deze dus http://www.youtube.com/watch?v=0mb3jqyGzaI
precies. zei gisteren al dat dit niet slim was.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:01 schreef gomi het volgende:
[..]
gaat die actie niet averechts werken zo vlak voor de stemming en huub die niet mee mag stemmen?
Staat net buiten Eemnes in de file. Laatste foto:quote:Op woensdag 18 april 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
Waar blijven de dames van Dreams of Beauty, om de borst van Jaap te harsen? Ik wil even genieten.![]()
nou dan is het geld wat hij eentueel wint bij lange na niet genoeg, hij wordt wel steeds gekker, nietquote:Op woensdag 18 april 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Huub wil een harem van 30. Hij kiest dan iedere avond 6 vrouwen die mee gaan stappen en de rest moet zijn huis poetsen.
Ik had het wel verwacht, zoals ze gisteren als een viswijf tegen die andere schoonmaakster tekeer ging, er zijn ongetwijfeld mensen die toen hebben gedacht dat pikken we niet en laten we daar eens iets tegen doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:57 schreef rebellious_angel het volgende:
ik kijk net dat Palma/Lieke filmpje... als Palma's takke tent echt beklad is heeft ze dat ruimschoots verdiend en ik zeg hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa voor de daders
Ook nog eens een gejat idee van Nena.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:48 schreef Desii het volgende:
[..]
tja hij moet gaan rellen..... dus gaat tie stoppen met de keukendienst.
wat een mega-rel, keer origineel
![]()
Hij is in ieder geval leuker dan het product zelf.quote:
Nee, het zou kunnenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:09 schreef noekje het volgende:
Brian: toneelhaak krijg je natuurlijk een nieuwe.
Over het ontslag van Jaap.
Is dit echt?
Bij Angelique wel, die ook soort van getoneelhaakt is. Alleen bij unaniem ontslag is er geen vervanging. Brian moet dat even volhouden zo.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:09 schreef noekje het volgende:
Is dit echt?
Op zich is dat een goede incentive om hem eruit te stemmenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:09 schreef noekje het volgende:
Is dit echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |