Is het normaal dat je je als schoonmaakmiep zo opstelt? Waar haalt die trut het lef vandaan?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
Palma zegt is het normaal dat je ligt te neuken met Gaby.
Huub zegt dat is mijn leven en dat bepaal jij niet.
Ja, wel uit het gesprek met Huub.quote:
HELEMAAL mee eensquote:Op woensdag 18 april 2007 14:16 schreef scanman01 het volgende:
Dieper dan Palma kan een mens volgens mij niet zinken.
En net als Natasia heeft ze het zelf absoluut niet door. Wat een sneu figuur.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Tijd voor een ontsla Palma actie?:)
Ik stem toe..... maar alleen om dat gezeik van Huub niet meer aan te hoeven horen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef LoveProfusion het volgende:
mensen hebben jullie nog de illusie dat dergelijke acties ook maar iets te weegbrengen?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik doe die moeite niet meer, ik kijk gewoon niet zolang Palma er is.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat dusquote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef danos het volgende:
[..]
mensen hebben jullie nog de illusie dat dergelijke acties ook maar iets te weegbrengen?
graagquote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef LoveProfusion het volgende:
absoluut niet, juist dan houden ze zo iemand er inquote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef danos het volgende:
[..]
mensen hebben jullie nog de illusie dat dergelijke acties ook maar iets te weegbrengen?
Dat staat zeer binnenkort wel te gebeuren, maar ja, dat moet weer unaniem. Dus Huub zal alles uit de kast moeten halen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |