Volgens mij steunt Brian sowieso niet echt op Amanda. In het spel dan. In bed daarentegen.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:28 schreef akveor het volgende:
Ik hoop niet dat het Tamara gedoe Amanda kwaad maakt. Dan is de kans alleen maar groter dat Brian Jaap erin houdt...
Ook dat. Maar zou Brian, als er een kans is op een hernieuwde relatie met zijn ex, nog zin hebben om over die verlepte del heen te gaan?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:30 schreef Dogga het volgende:
binnen de korste keren heeft ze weer trek in pik en is alles opgelost
I hope soquote:Op woensdag 18 april 2007 13:31 schreef the_undertaker het volgende:
Vanavond nieuwe bewoner... zelf immuun en mag immuniteit geven.. Brian immuun.. dus dag Japio![]()
als dat zou kunnenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:31 schreef the_undertaker het volgende:
Vanavond nieuwe bewoner... zelf immuun en mag immuniteit geven.. Brian immuun.. dus dag Japio![]()
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat. Maar zou Brian, als er een kans is op een hernieuwde relatie met zijn ex, nog zin hebben om over die verlepte del heen te gaan?
BRON?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:31 schreef the_undertaker het volgende:
Maar zou Tamara er ook zo lichtzinnig over denken? En zou Brian zich juist niet door haar eventuele gevoel laten leiden?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:35 schreef Gert het volgende:
Tuurlijk wel.
Juist omdát het een del is waar hij verder niets voor voelt, kan dat makkelijk.
Het maakt weinig uit of hij 'm in z'n eigen hand steekt of in Amanda.![]()
Tja Palma is de baas in huis en iedereen moet doen wat zei zegt.... Natasia is slechts een milde versie van Palma...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:37 schreef mootie het volgende:
Palma had geen zin om Huubs kleren op te ruimen en heeft ze in een vuilniszak gepropt?
Jaquote:Op woensdag 18 april 2007 13:37 schreef mootie het volgende:
Palma had geen zin om Huubs kleren op te ruimen en heeft ze in een vuilniszak gepropt?
doet hij toch niet. die parra brother. Of hij moet van de feboquote:Op woensdag 18 april 2007 13:38 schreef pullup het volgende:
Natasia gaat nog even Brian bewerkstelligen om Jaap er uit te stemmen
Dat maakt het niet minder erg...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:38 schreef itsme het volgende:
even over dat bekladden van palma's huis. Iedereen gaat er maar van uit dat dat door een van de kijkers is gedaan maar misschien is het wel safra, of iemand van haar familie?![]()
Ach dat hoort zo'n beetje in dat huis. Huub heeft vannacht ook liggen rommelen met Gaby.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:36 schreef mootie het volgende:
Brian snapt vrouwen ook echt niet he.... wat een dombo om zo enthousiast te doen recht in Amanda's gezicht...... Een behoorlijke rotstreek naar Amanda toe.
Dit is toch te belachelijk voor woorden.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:37 schreef mootie het volgende:
Brian heeft altijd de bek vol van respect voor vrouwen......quote:Op woensdag 18 april 2007 13:39 schreef marky het volgende:
[..]
Ach dat hoort zo'n beetje in dat huis. Huub heeft vannacht ook liggen rommelen met Gaby.
Die zouden iets meer reden hebben, maar wat is het essentiele verschil ?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:38 schreef itsme het volgende:
even over dat bekladden van palma's huis. Iedereen gaat er maar van uit dat dat door een van de kijkers is gedaan maar misschien is het wel safra, of iemand van haar familie?![]()
Waarom komt die kut nog, pffffffffquote:Op woensdag 18 april 2007 13:37 schreef mootie het volgende:
Wat dat betreft lijkt het allemaal wel weer heel erg toevallig. Brian de koene ridder maakt het weer goed met zijn ex en Huub die dan zgn de vrouwen gebruikt. Weer pluspunten voor Brian in de tv uitzendingen.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zou Tamara er ook zo lichtzinnig over denken? En zou Brian zich juist niet door haar eventuele gevoel laten leiden?
Anders is ie toch geen haar beter dan aartsrivaal Huub?
Ben je geil of wil je een koekje ???quote:
Joh! Is Brian geen beter mens dan Huub?!!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zou Tamara er ook zo lichtzinnig over denken? En zou Brian zich juist niet door haar eventuele gevoel laten leiden?
Anders is ie toch geen haar beter dan aartsrivaal Huub?
Single voor Brian is toch dat ie Amanda wel gewoon mag pakken?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:43 schreef noekje het volgende:
Brian begon net wel gelijk over Amanda en dat hij single wilde blijven.
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:42 schreef Gert het volgende:
Joh! Is Brian geen beter mens dan Huub?!!![]()
Daar denkt hij zelf héél anders over, vermoed ik.
Daar zit ook weer wat in. Behalve zaad, want dat kan deze man niet lozen, helaas.quote:Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat Tamara zom dom is geweest om tijdens dat uurtje samen sexuele onthouding van Brian te vragen. Mócht Amanda nog wat met Brian willen, dan is Amanda voor haar juist een veilige optie om Brian zijn zaad te laten lozen, want zij is geen concurrentie.
Ik denk niet dat er een vrouw in de wereld is die zo denkt (kan er naast zitten, ik ben geen vrouw)quote:Op woensdag 18 april 2007 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh! Is Brian geen beter mens dan Huub?!!![]()
Daar denkt hij zelf héél anders over, vermoed ik.
Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat Tamara zom dom is geweest om tijdens dat uurtje samen sexuele onthouding van Brian te vragen. Dan doe je wel érg je best om teleurgesteld te worden.
En mócht Amanda nog wat met Brian willen, dan is Amanda voor haar juist een veilige optie om Brian zijn zaad te laten lozen, want zij is geen concurrentie.
Dat weet ik niet maar ik als ik hem hoor praten dan wil die man niets liever dan Tamara bewerkstelligen.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Single voor Brian is toch dat ie Amanda wel gewoon mag pakken?
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:47 schreef maril het volgende:
Is die Tamara niet die vrouw die een paar weken geleden had gebeld en dat hij toen de halve nacht heeft gejankt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |