Mag je zwaaien als je over de A16 rijdt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:54 schreef Clauw het volgende:
Ik werk dus bij Dordwijk waar ze allemaal aan het verbouwen zijn
ik doe klinisch chemisch laboratorium techniek
Niet doorvertellen dat 038 het kengetal van Zwolle is.quote:
en het onderwijs is gewoon kutquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:53 schreef JDude het volgende:
@ Rizzo: Je collegegeld (en het collegeld van je medestudenten) is maar een klein deel van wat zo'n school binnenharkt. De rest komt van de staat. Niet miepen dus, als je alles moest betalen was je collegegeld 10x zo hoog.
Verder vind ik het uiteraard niet erg dat de burgers van [twee Brabantse dorpen] een deel van mijn salaris ophoesten.
Elke school is kutquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:23 schreef JDude het volgende:
Dan had je een andere school moeten kiezen.
Ik kan het ook nog niet zo snel als jullie dus bedanktquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:55 schreef JDude het volgende:
Ik was maar even zo vrij om de nieuwe OP voor je te maken, Clauw.
Ik reis dus via trein en bus naar ASZ, lange leve het studenten OVquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:00 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Mag je zwaaien als je over de A16 rijdt.
Overigens, mijn vriending studeert voor Operatie Assistente en zit in het SFG in Rotterdam.
Zo slecht is E-L toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:22 schreef DutchieBre het volgende:
oow jippie .. Ik werk eindelijk weer in Breda.. Woon nu sinds december in Etten Leur .. Maar heb toch weer stevig het gevoel terug te komen naar onze mooie stad ..
mijn gelukkige werkgever is overigens Deloitte![]()
Daar staan idd niet de beste huizen, zijn ze idd zo klein van binnen als dat ze er van buiten uitzien?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:39 schreef DutchieBre het volgende:
uuhm, Centrum gok ik .. Rode Poort
Dat valt best wel mee .. Ik huur dit huis met 2 vrienden .. Dus met z'n 3tjes is dat best goed te doen hoor. Waar woon jij dan ? Welke richting op ? Al zal het me weinig zeggen, want ik ken alleen mijn huis en de weg naar Bredaquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:46 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Daar staan idd niet de beste huizen, zijn ze idd zo klein van binnen als dat ze er van buiten uitzien?
Ikzelf woon er 5minuten lopen daar vandaan
Voorbij de apotheek, als je dan de eerste links pakt, een stuk doorrijdt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:50 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee .. Ik huur dit huis met 2 vrienden .. Dus met z'n 3tjes is dat best goed te doen hoor. Waar woon jij dan ? Welke richting op ? Al zal het me weinig zeggen, want ik ken alleen mijn huis en de weg naar Breda![]()
joow, en de weg nu al kwijtquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Voorbij de apotheek, als je dan de eerste links pakt, een stuk doorrijdt.
dus niet zo extreem ver weg
je weet waar ze nu bezig zijn?quote:
Al m'n ganze leven, het woont hier opzich wel aardig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:24 schreef DutchieBre het volgende:
aah ok .. Je hele leven al hier ? Nooit de drang gehad naar Breda te komen ?
Ik kom ook zeer graag naar Breda, leuke stad, ik vind het echter ook wel leuk in E-Lquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:46 schreef DutchieBre het volgende:
ik ga ook samenwonen met m'n meissie in Breda .. Toch echt mijn hart aan verpand .. Heb al wel eens eerder verteld, heb op veel plaatsen gewoond (met buitenland erbij) en toch steelt niets mijn hart zo erg als Breda .. heb ook altijud een mooie grote foto van de kerk ophangen
Dus zwolle is eigenlijk de helft van Bredaquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet doorvertellen dat 038 het kengetal van Zwolle is.
Niet van die enge dingen zeggen Frazz, dadelijk heb ik nachtmerries.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:20 schreef Frazz het volgende:
Dus zwolle is eigenlijk de helft van Breda
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet doorvertellen dat 038 het kengetal van Zwolle is.
nou ja zeg,quote:Op woensdag 18 april 2007 08:26 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Het enige goede uit Etten Leur, dat is de trein naar Breda![]()
Ok, gejat van Theo Maassen
En goedemorgen weer.
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:27 schreef tha_rizzo het volgende:
nou ja zeg,
ik voel me gediscrimineerd
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
nou ja zeg,
ik voel me gediscrimineerd
Heel verstandig.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:48 schreef Dalamar het volgende:
Ach, ik ben niet eens in Breda geboren.
Maar ik ben er wel gaan wonen.
Ik ben engquote:Op woensdag 18 april 2007 08:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet van die enge dingen zeggen Frazz, dadelijk heb ik nachtmerries.
Sommige mensen werken wel eens enzo..quote:Op woensdag 18 april 2007 10:41 schreef tha_rizzo het volgende:
Wat doet iedereen zo ver weg?![]()
Het is daar toch niet zo leuk als hier
ik nietquote:Op woensdag 18 april 2007 12:34 schreef Frazz het volgende:
Ik zit in het zelfde gebouw als waar Kuukske werkt
ik zat ook op Lovensdijkstraat 61quote:Op woensdag 18 april 2007 13:06 schreef hiolpi het volgende:
tha_rizzo, "ik zit op 61" klinkt als een uitdrukking van iemand op mijn oude school aan de lovendijkstraat
Daar moet je blij om zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 12:34 schreef Frazz het volgende:
Ik zit in het zelfde gebouw als waar Kuukske werkt
muv AIM en die andere technische zooi, zitten de rest van de opleidingen allemaal op Hogeschoollaanquote:Op woensdag 18 april 2007 14:17 schreef DarkSamba het volgende:
En welk gebouw zit kuukske dan..
Weet ik ook gelijk of ik bij haar in het gebouw zit
En vergeet de kunstacademie niet. Die zitten in de Beukenlaan en daar blijven ze ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef tha_rizzo het volgende:
muv AIM en die andere technische zooi, zitten de rest van de opleidingen allemaal op Hogeschoollaan
ik wil daar ook naartoe
Daar zit ik alquote:Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
muv AIM en die andere technische zooi, zitten de rest van de opleidingen allemaal op Hogeschoollaan
ik wil daar ook naartoe
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:42 schreef DeLoet het volgende:
ik woon ook sinds 4 jaar in breda
student![]()
leuvenaarstraat !
Zit jij toevallig Gebouw C 2de of 3de verdieping. ?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
Hogeschoollaan.
Welke wijk is dat?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:42 schreef DeLoet het volgende:
ik woon ook sinds 4 jaar in breda
student![]()
leuvenaarstraat !
Ja. Ben je op school dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:48 schreef DarkSamba het volgende:
Zit jij toevallig Gebouw C 2de of 3de verdieping. ?
Vlakbij waar we laatst op het balkon zaten!quote:
Ah oke!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:49 schreef JDude het volgende:
Vlakbij waar we laatst op het balkon zaten!
Nee, maar dan weet ik je te vinden als ik er eens benquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:02 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Nee, maar dan weet ik je te vinden ontwijken als ik er eens ben
Ik werk nooit op maandag.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:02 schreef DarkSamba het volgende:
Nee, maar dan weet ik je te vinden als ik er eens ben
Lelijkertquote:Op woensdag 18 april 2007 15:08 schreef tha_rizzo het volgende:
ik ben zeer knap, mss niet altijd even lief, maar wel knapquote:
Wasknijpertje anyone?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:10 schreef tha_rizzo het volgende:
ik ben zeer knap, mss niet altijd even lief, maar wel knap
Dat valt nog best mee. Ik was erger, voor ik laatst naar de kapper ging.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben 's morgens niet om aan te zien.
Ja, jij wint.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:33 schreef JDude het volgende:
Dat valt nog best mee. Ik was erger, voor ik laatst naar de kapper ging.
wie had het over maandagquote:
Ik ben deze week in de beukenlaan, hogeschoollaan en Lovensdijkstraat 61&63 geweestquote:Op woensdag 18 april 2007 14:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En vergeet de kunstacademie niet. Die zitten in de Beukenlaan en daar blijven ze ook.
Die is nog niet ahaaf.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef Frazz het volgende:
Wat een baggerkantine zeg in die nieuwbouw
Jij hebt me nog nooit 's morgens vroeg gezienquote:
lees de post eens goed?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij hebt me nog nooit 's morgens vroeg gezien.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef Kuukske het volgende:
Alleen Samba heeft rechten om iets aan me te vragen, jullie betalen verder allemaal aan de AIM.
quote:Op maandag 16 april 2007 12:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh JD, die ene tv. Denk aan die tv!
TV's kopen is zoooo 2006, koop gewoon een boekenplank (met boeken)quote:Op woensdag 18 april 2007 16:46 schreef Kuukske het volgende:
Wij kopen wel lekker ergens anders een tv.
kan jij het niet voor me doen?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:51 schreef Kuukske het volgende:
Slecht hoor.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef Kuukske het volgende:
Alleen Samba heeft rechten om iets aan me te vragen, jullie betalen verder allemaal aan de AIM.
Nee, Kuukske moet koffie automaten regelenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:52 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
kan jij het niet voor me doen? [afbeelding]
Alleen gelopen of ook nog les gevolgd?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:53 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
AIM, daar heb ik ook nog 2 jaar gelopen, ben blij dat ik daar weg ben
Zie ik er uit als je slaaf?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:52 schreef tha_rizzo het volgende:
kan jij het niet voor me doen? [afbeelding]
2 jaar Bedrijfskundige Informatica.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:53 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Alleen gelopen of ook nog les gevolgd?
wat heb je daar dan gedaan?
welk jaar?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:55 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
2 jaar Bedrijfskundige Informatica.
Och, ik weet wie het zegtquote:
Jep.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Ze weet dat ik stiekem verliefd op haar ben
nee, dat is waarquote:Op woensdag 18 april 2007 17:28 schreef Ritchie het volgende:
Dan is het niet stiekem meer he..
Sorry schat, meer dan een vriendschap zit er niet in.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:31 schreef tha_rizzo het volgende:
nee, dat is waar
dan zal ik nu mijn liefde in het openbaar voor haar verklaren
Koekje, ik ben verliefd op je
*snik*quote:Op woensdag 18 april 2007 17:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sorry schat, meer dan een vriendschap zit er niet in.
ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 18 april 2007 17:35 schreef bassieVL het volgende:
wat een SOA hier in Breda
Je luistert naar de verkeerde muziek. Je draagt de verkeerde schoenen, de verkeerde overige kleding etcetera.quote:
Hoezo verkeerde muziek? Foo Fighters vind jij ook hip enzoquote:Op woensdag 18 april 2007 17:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je luistert naar de verkeerde muziek. Je draagt de verkeerde schoenen, de verkeerde overige kleding etcetera.
dus je stond niet voor de fietsenwinkel maar voor een lege winkelquote:Op woensdag 18 april 2007 17:40 schreef bassieVL het volgende:
Stond ik net voor de fietsenwinkel, zit die er niet meer (die in het centrum). Is die opeens verhuisd naar de Tuinzigtlaan.
Foo Fighters hebben we gemeen, maar dat is het dan ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoezo verkeerde muziek? Foo Fighters vind jij ook hip enzo
Nette schoenen zijn niet verkeerd
Net als nette kleding
Zijn reparatieafdeling stond wel nog vol met fietsen. Die op het hoekje was inderdaad leeg.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dus je stond niet voor de fietsenwinkel maar voor een lege winkel
je mist wat als je altijd buiten Breda bent![]()
pffffquote:Op woensdag 18 april 2007 17:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Foo Fighters hebben we gemeen, maar dat is het dan ook.
Skateschoenen uber allesch.
Nette kleding alleen indien nodig.
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:43 schreef tha_rizzo het volgende:
die niet haar kont op de foto laat zetten![]()
![]()
Zeg, wil jij nog slagen dit jaar?quote:
Nee, ik kijk gewoon lief.quote:
Nee hoor. Studeer dit jaar nog niet af..quote:
Ik hou van jullie allemaalquote:Op woensdag 18 april 2007 17:57 schreef Frazz het volgende:
Wil jij je baantje nog houden?
Roept iets over Fok! historie en belangenverstrengeling enzo
Zo is ze braafquote:Op woensdag 18 april 2007 17:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hou van jullie allemaal
Jullie zijn lief, jullie zijn tof, jullie krijgen allemaal een biertje van me!
Oh aan dat biertje hou ik jequote:Op woensdag 18 april 2007 17:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:58 schreef Kuukske het volgende:
Biercount: 4quote:Op woensdag 18 april 2007 17:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En ik haal je op op het station en ik breng je weg.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:21 schreef tha_rizzo het volgende:
Biercount: 4
ik krijg dus nu al 4 biertjes van je![]()
![]()
Dat is een sjiek grote winkel geworden! Ik was er van de week nog!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:40 schreef bassieVL het volgende:
Stond ik net voor de fietsenwinkel, zit die er niet meer (die in het centrum). Is die opeens verhuisd naar de Tuinzigtlaan.
Toch niet om je hendige fiets in te ruilen?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:56 schreef veldmuis het volgende:
Dat is een sjiek grote winkel geworden! Ik was er van de week nog!!
Maar ook een sjiek stuk verder lopen voor mij.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is een sjiek grote winkel geworden! Ik was er van de week nog!!
Nee!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Toch niet om je hendige fiets in te ruilen?
Ik heb een fiets.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:04 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Maar ook een sjiek stuk verder lopen voor mij.
*Opgelucht ademhaalt.quote:
Dat is niet veelquote:Op donderdag 19 april 2007 07:14 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga helemaal niks doen dit weekend.
Goeiemorgen
Pfff, je moet niet alleen naar uiterlijk kijkenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Foo Fighters hebben we gemeen, maar dat is het dan ook.
Skateschoenen uber allesch.
Nette kleding alleen indien nodig.
JD is naast lekker ook lief hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:08 schreef Dalamar het volgende:
Pfff, je moet niet alleen naar uiterlijk kijken![]()
![]()
Wel goed, we krijgen het dadelijk wel druk met schoolquote:Op donderdag 19 april 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
Goed hoor Rizz. Vanmiddag lekker om 3 uur vrij
En met jou?
Ik ben ook om 15:00 klaarquote:Op donderdag 19 april 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
Goed hoor Rizz. Vanmiddag lekker om 3 uur vrij
En met jou?
Nee.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef tha_rizzo het volgende:
Wel goed, we krijgen het dadelijk wel druk met school(heel dit kwartaal
)
Kan je niet iets voor mij regelen?
En ben je er blij mee?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:13 schreef Kuukske het volgende:
Hier niet! Heb een Yes gehad van m'n collega.
Jij zo helemaal van Yes ik heb een Yes!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:13 schreef Kuukske het volgende:
Hier niet! Heb een Yes gehad van m'n collega.
Dat weten we nu welquote:Op donderdag 19 april 2007 12:14 schreef Frazz het volgende:
Ambtenaar!
Mocht ik je ooit aannemen als secretaresse verwacht dan wel veel meer werk dan nuquote:Op donderdag 19 april 2007 12:15 schreef Kuukske het volgende:
Nee nog niet Dalamar.
[..]
Dat weten we nu wel
Oja, dat ben ik je vergeten te vertellen. Ik ben sinds gisteren fulltime Personal Assistant van JD.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Mocht ik je ooit aannemen als secretaresse verwacht dan wel veel meer werk dan nu![]()
"Persoonlijk Assisteren"quote:Op donderdag 19 april 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat ben ik je vergeten te vertellen. Ik ben sinds gisteren fulltime Personal Assistant van JD.
Hij bood me een salaris dat jij niet kunt bieden.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:35 schreef tha_rizzo het volgende:
"Persoonlijk Assisteren"
we weten nu al wel wat je moet doen bij die beroepsomschrijving
Met secundaire arbeidsvoorwaarde zeker?quote:Op donderdag 19 april 2007 12:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij bood me een salaris dat jij niet kunt bieden.
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 19 april 2007 13:46 schreef Frazz het volgende:
Met secundaire arbeidsvoorwaarde zeker?
Ja hoe zit dat nou eigenlijk, zit er nog een beetje vooruitgang ende ontwickelingh in die relatie?quote:
De rest van NL is nog aan het werkquote:
nog niet, al is er wel enige interrese haar kant. Maar op dit moment hebben we het beide te druk met van alles en nog wat om concreet af te spreken.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:06 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat nou eigenlijk, zit er nog een beetje vooruitgang ende ontwickelingh in die relatie?
Zelf nooit een secretaresse gehad, niet belangrijk genoeg![]()
Ik wordt elke dag verwend door mijn fratsie!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:22 schreef JDuukske het volgende:
Secretaresse-verwen-dag. [afbeelding]
Je doet je kampo naam eer aan.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:29 schreef Citronella het volgende:
Ik wordt elke dag verwend door mijn fratsie!
Ja ik zag dat je je ergerde aan een zekere TT?quote:
Ja en zoeen domme mod verbeterde het zonder de fout eruit halen! Zoeen gekkigheid!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik zag dat je je ergerde aan een zekere TT?
Ze zouden jou mod moeten maken!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:49 schreef veldmuis het volgende:
Ja en zoeen domme mod verbeterde het zonder de fout eruit halen! Zoeen gekkigheid!
Jahwel joh. Leuk zoeen blauwtje in ons topique.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:52 schreef veldmuis het volgende:
Alsjeblieft niet zeg!
Hup Stofje!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:44 schreef JDude het volgende:
Denken we allemaal even aan Stofje, vandaag? Hij is onze stad aan het representen in Alkmaar, alwaar de lokale Voetbaltrots zal trachten een plek in de finale van de Johan Fruyttschaal te bemachtigen!
Arcee zou kijken voor een lijstje, trouwens.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens;![]()
Top 3 posts per subforum van Kuukske
Positie, aantal posts, subforum
01. 4096 GC - General Chat
02. 2589 STA - Stad & Streek
03. 0549 TV - Film, Tv & Radio
Op enkele posts in Feedback en Oosterhout na zegt dat waarschijnlijk wel wat
En toen ging het regenenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef Asics het volgende:
ik hoop maar dat het mooi weer wordt dit weekeinde, ik ga namelijk het hele weekeinde in mijn hangmat liggen en niet opnemen als mijn baas belt
Zulks een contradictie in deze replyquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik ook. Werk roept me.
Maar je luistert nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik ook. Werk roept me.
quote:
Niet te zuinigquote:
Zeur niet, ik heb morgen om 20.00 pas weekend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:06 schreef Kuukske het volgende:
Nou, het is nog te ver weg vind ik.
Tegen wie moeten ze?quote:
Roda thuis.. moet te winnen zijn...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:23 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Tegen wie moeten ze?
Hopelijk worden ze iig niet weer zo afgeslacht als gister.
@Fratsbak, welk bier?
Ja ren maar hard! Verdorie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef JDude het volgende:
Dan nemen we den fiets mee!
En met een zatte jou erbij is het meer kruipen dan lopen!
* Wegrent
Dusdanige woordspelingen maken dat de rest er eventueel van aan het kotsen zou kunnen raken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef JDude het volgende:
Wat mag hier niet?
Oh. Ehm. Nou. Sorry rest.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:05 schreef Kuukske het volgende:
Dusdanige woordspelingen maken dat de rest er eventueel van aan het kotsen zou kunnen raken.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:06 schreef JDude het volgende:
Oh. Ehm. Nou. Sorry rest.
Ben druk vandaag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:40 schreef Kuukske het volgende:
Wedstrijd voor wat?
Nope, niet bij Tiggelmanquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:35 schreef Kuukske het volgende:
Ah DANSEEEEEEEHH. Bij Tiggelman?
Oh vertel.. waarom niet. Nu ben ik nieuwsgierig..quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
Hm. Nou ik weet niet of je je daar wilt begeven. Vrijwillig enzo.
Ik doe/deed dat ook niet.
Ah ok.. dan snap ik hetquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:52 schreef Kuukske het volgende:
Euh, de reputatie en het volk dat er komt.
Not my kind of people.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |