nog niet, al is er wel enige interrese haar kant. Maar op dit moment hebben we het beide te druk met van alles en nog wat om concreet af te spreken.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:06 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat nou eigenlijk, zit er nog een beetje vooruitgang ende ontwickelingh in die relatie?
Zelf nooit een secretaresse gehad, niet belangrijk genoeg![]()
Ik wordt elke dag verwend door mijn fratsie!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:22 schreef JDuukske het volgende:
Secretaresse-verwen-dag. [afbeelding]
Je doet je kampo naam eer aan.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:29 schreef Citronella het volgende:
Ik wordt elke dag verwend door mijn fratsie!
Ja ik zag dat je je ergerde aan een zekere TT?quote:
Ja en zoeen domme mod verbeterde het zonder de fout eruit halen! Zoeen gekkigheid!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik zag dat je je ergerde aan een zekere TT?
Ze zouden jou mod moeten maken!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:49 schreef veldmuis het volgende:
Ja en zoeen domme mod verbeterde het zonder de fout eruit halen! Zoeen gekkigheid!
Jahwel joh. Leuk zoeen blauwtje in ons topique.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:52 schreef veldmuis het volgende:
Alsjeblieft niet zeg!
Hup Stofje!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:44 schreef JDude het volgende:
Denken we allemaal even aan Stofje, vandaag? Hij is onze stad aan het representen in Alkmaar, alwaar de lokale Voetbaltrots zal trachten een plek in de finale van de Johan Fruyttschaal te bemachtigen!
Arcee zou kijken voor een lijstje, trouwens.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens;![]()
Top 3 posts per subforum van Kuukske
Positie, aantal posts, subforum
01. 4096 GC - General Chat
02. 2589 STA - Stad & Streek
03. 0549 TV - Film, Tv & Radio
Op enkele posts in Feedback en Oosterhout na zegt dat waarschijnlijk wel wat
En toen ging het regenenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef Asics het volgende:
ik hoop maar dat het mooi weer wordt dit weekeinde, ik ga namelijk het hele weekeinde in mijn hangmat liggen en niet opnemen als mijn baas belt
Zulks een contradictie in deze replyquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik ook. Werk roept me.
Maar je luistert nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik ook. Werk roept me.
quote:
Niet te zuinigquote:
Zeur niet, ik heb morgen om 20.00 pas weekend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:06 schreef Kuukske het volgende:
Nou, het is nog te ver weg vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |