Maar ook een sjiek stuk verder lopen voor mij.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is een sjiek grote winkel geworden! Ik was er van de week nog!!
Nee!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Toch niet om je hendige fiets in te ruilen?
Ik heb een fiets.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:04 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Maar ook een sjiek stuk verder lopen voor mij.
*Opgelucht ademhaalt.quote:
Dat is niet veelquote:Op donderdag 19 april 2007 07:14 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga helemaal niks doen dit weekend.
Goeiemorgen
Pfff, je moet niet alleen naar uiterlijk kijkenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Foo Fighters hebben we gemeen, maar dat is het dan ook.
Skateschoenen uber allesch.
Nette kleding alleen indien nodig.
JD is naast lekker ook lief hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:08 schreef Dalamar het volgende:
Pfff, je moet niet alleen naar uiterlijk kijken![]()
![]()
Wel goed, we krijgen het dadelijk wel druk met schoolquote:Op donderdag 19 april 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
Goed hoor Rizz. Vanmiddag lekker om 3 uur vrij
En met jou?
Ik ben ook om 15:00 klaarquote:Op donderdag 19 april 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
Goed hoor Rizz. Vanmiddag lekker om 3 uur vrij
En met jou?
Nee.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef tha_rizzo het volgende:
Wel goed, we krijgen het dadelijk wel druk met school(heel dit kwartaal
)
Kan je niet iets voor mij regelen?
En ben je er blij mee?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:13 schreef Kuukske het volgende:
Hier niet! Heb een Yes gehad van m'n collega.
Jij zo helemaal van Yes ik heb een Yes!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:13 schreef Kuukske het volgende:
Hier niet! Heb een Yes gehad van m'n collega.
Dat weten we nu welquote:Op donderdag 19 april 2007 12:14 schreef Frazz het volgende:
Ambtenaar!
Mocht ik je ooit aannemen als secretaresse verwacht dan wel veel meer werk dan nuquote:Op donderdag 19 april 2007 12:15 schreef Kuukske het volgende:
Nee nog niet Dalamar.
[..]
Dat weten we nu wel
Oja, dat ben ik je vergeten te vertellen. Ik ben sinds gisteren fulltime Personal Assistant van JD.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Mocht ik je ooit aannemen als secretaresse verwacht dan wel veel meer werk dan nu![]()
"Persoonlijk Assisteren"quote:Op donderdag 19 april 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat ben ik je vergeten te vertellen. Ik ben sinds gisteren fulltime Personal Assistant van JD.
Hij bood me een salaris dat jij niet kunt bieden.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:35 schreef tha_rizzo het volgende:
"Persoonlijk Assisteren"
we weten nu al wel wat je moet doen bij die beroepsomschrijving
Met secundaire arbeidsvoorwaarde zeker?quote:Op donderdag 19 april 2007 12:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij bood me een salaris dat jij niet kunt bieden.
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 19 april 2007 13:46 schreef Frazz het volgende:
Met secundaire arbeidsvoorwaarde zeker?
Ja hoe zit dat nou eigenlijk, zit er nog een beetje vooruitgang ende ontwickelingh in die relatie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |