Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
ja wel chill. Aan de studie.quote:
Da's toch best wel makkelijk.quote:
Audi TT?quote:
ik ben echt ongelofelijk gek op marsepeinquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:11 schreef BrandX het volgende:mergpijpjes... Ik lust geen marsepijn, dus ik ga lekker bastognekoeken eten bij mijn bakkie pleur
![]()
![]()
dat was: eeeeh....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Da's toch best wel makkelijk.
gewoon kiezenw at als eerste in je opkomt
Ik kan het niet open.quote:
Kuukske wint.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
GoeieTT
Word het niet eens tijd voor een koekjes-poll?![]()
ben ik helemaal met je eensquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:20 schreef BrandX het volgende:
ik kom niet in zo veel subfora, maar volgens mij hebben we wel zo'n beetje de mooiste OP van FOK!.
zouden we niet van de modjes en admin een OP-prijs kunnen krijgen ofzo?![]()
![]()
![]()
moet je even eer-ik of crossover liev aankijken of ze je in de OP willen frotten... Dat wil zeggen: heb je je eed al afgelegd?????quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:20 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik kan het niet open.
Ik sta er niet in
Die poppetjes bij BeF zijn ook leuk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:21 schreef Muck het volgende:
ben ik helemaal met je eens
al is de OP van postcrossing ook heel mooimet onze eigen fokke en fok!ke plaatjes
Sorry, hoewel het mijn humor is, ben ik nu even niet n de stemming om erom te lachenquote:
aha, iemand die ook voor de bastognekoeken ging.quote:
daar kom ik nooit....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die poppetjes bij BeF zijn ook leuk.
Postcrossing 48: De dagelijkse beslommeringen van...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef BrandX het volgende:
@ kuukske en Muck, linkjes?
wie...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waar is die knakker met zijn dansspel eigenlijk? Die hebben we ook echt 1 of 2 delen gezien ofzo
CGM?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waar is die knakker met zijn dansspel eigenlijk? Die hebben we ook echt 1 of 2 delen gezien ofzo
quote:
ik zag het ook ja... jammer van die krijsende geit erbijquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMG...U2 op tv....ONE......![]()
...JJ zweeft weer helemaal....
![]()
[BeF] #857 Eredivisie tussenstanden 49e speelrondequote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef BrandX het volgende:
@ kuukske en Muck, linkjes?
ja...idd....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zag het ook ja... jammer van die krijsende geit erbij
dies wel ok, maar qua lay out vind ik onze toch mooier en completer...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Postcrossing 48: De dagelijkse beslommeringen van...
okee, die vind ik ook leukquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[BeF] #857 Eredivisie tussenstanden 49e speelronde
oke, nu wordt het moeilijk, die zijn idd ook erg lekker.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:21 schreef Kuukske het volgende:
Even serieus: glacekoeken en stroopwafels zijn de bom.
typisch geval van: "mwaaaaaah"quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...idd....![]()
![]()
...maar ja het gaat om hun he.....
![]()
![]()
mja....ik blijf erbij....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bitterkoekjes!
we have a winnerquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bitterkoekjes!
Die is leuk, maar wel heeeeeel kort!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stroopwafels leg ik altijd op m'n mok thee of even in de magnetron.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
aha, iemand die ook voor de bastognekoeken ging.
uhh.soppen jullie wel eens koekjes in de koffie?
jaaaaaquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stroopwafels leg ik altijd op m'n mok thee of even in de magnetron.
jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhh.soppen jullie wel eens koekjes in de koffie?
Saai, weinig kleur.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Postcrossing 48: De dagelijkse beslommeringen van...
Erg kort/klein, verder wel oke, behalve dat het een onzin topic is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
met green day vond ik ze dan wel weer leukquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Ik snap ze ook niet...waarom...waarom....??????![]()
![]()
zoooo lekkerrrrrrrrrr.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Echt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ja...maar Green Day IS gewoon leuk....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
met green day vond ik ze dan wel weer leuk
jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt?Is voor het eerst dat ik dit hoor, is dat lekkerder?
Wat Brand zegt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef BrandX het volgende:bitterkoekjes...
doe mij dan maar bokkepootjes!![]()
![]()
ik luister meestal green day in de treinquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...maar Green Day IS gewoon leuk.......maar dit....
![]()
![]()
Ja, heerlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
Echt?Is voor het eerst dat ik dit hoor, is dat lekkerder?
Ook lekker, maar wat dachten we van speculaas brokken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef BrandX het volgende:bitterkoekjes...
doe mij dan maar bokkepootjes!![]()
![]()
misschien vind ik gewoon alle koekjes lekkerquote:
zucht.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook lekker, maar wat dachten we van speculaas brokken?![]()
ik heb dus hetzelfde probleem...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:33 schreef Muck het volgende:
[..]
misschien vind ik gewoon alle koekjes lekker
Ook wel: speculoosquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
zelfs met spijsquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb dus hetzelfde probleem......maar dan zonder spijs....
![]()
NU NU NU.....!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
OMG.....die zijn pas GODELIJK.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:35 schreef BrandX het volgende:
speculaas is ook veels te lekker.... Of de aloude krakelingen
Muck...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:34 schreef Muck het volgende:
ik dus alles waar géén spijs inzit....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
zelfs met spijs
ik ben diep, diep na aan het denken over wat ik nou niet lekker vind...
krakelingen en spritsen vind ik niet zo lekker....
ik ben bang dat het vooral de meisjes zijn die je niet bijhoudtquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
dit kan i ktoch nooit bijhouden zo jongens...
Tsjaquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef Bengeltje het volgende:
Erg kort/klein, verder wel oke, behalve dat het een onzin topic is.![]()
ach schatje, dat doe ik toch niet expresquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Muck...
Haat jij/U mij...
Je hebt niks gezegt maar reageerde wel op andere berichten van bekende KSC!ers![]()
![]()
echt wel...als ik het kan dan jij ook...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
dit kan i ktoch nooit bijhouden zo jongens...
sorryquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben bang dat het vooral de meisjes zijn die je niet bijhoudt
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben bang dat het vooral de meisjes zijn die je niet bijhoudt
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef Muck het volgende:
[..]
ach schatje, dat doe ik toch niet expres
sorry sorry sorry![]()
![]()
jaja..studeren...ik zie het....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben aan het studeren hier, en dan kijk ik: en er is weer een turbo-chat aan de gang!
ik bedoel gewoon: vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk, multi-tasken ftwquote:
Ja ik kom zo moeilijk bij jou weg JJ!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja..studeren...ik zie het....![]()
![]()
![]()
maar vertel eens, wat is een diovarus?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:41 schreef Diovarus het volgende:
[..]
* Diovarus is weer vrolijk
Zelfs 3 kussen![]()
Jij ook al???quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik kom zo moeilijk bij jou weg JJ!
mpgeeeeeeeequote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef MPG het volgende:
meet naar de 20e geschoven? prima plan, MPG is nog steeds in
dat is helemaal waar....!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon: vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk, multi-tasken ftw
JJ.. lieverd!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG....mijn schatje....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...hoe gaat ie...?
![]()
Ik werk gewoon niet tijdens het koffieënquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon: vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk, multi-tasken ftw
Wheheh ...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik werk gewoon niet tijdens het koffieën![]()
Ik vind dat net klinken als Phoebe uit Friendsquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
maar vertel eens, wat is een diovarus?
ik ben geopsedeerd door vreemde namen
zondag nogquote:
Een Man die aparte buien heeft. Soms heel aardig soms flipt en snel een ban krijgt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
maar vertel eens, wat is een diovarus?
ik ben geopsedeerd door vreemde namen
ik heb hoofdpijn...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ.. lieverd!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met mij is alles prima, zit nu wel in de collegezaal (zonder stroom voor de rest avn de middag, dus ga niet full-time hier zijn)
Hoe is het nog met jou?
inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik vind dat net klinken als Phoebe uit Friends
Dan zit Ross te vertellen over iets wetenschappelijks en vallen de rest van de Friends 'in slaap' en dan vraagt Phoebe heel (quasi) geïnteresseerd aan Ross of hij verder wil vertellen
Friends![]()
![]()
![]()
Arme schatquote:
ik was vooral beneiuwd naar je naam hoor, maar de overige info is ook altijd leukquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Een Man die aparte buien heeft. Soms heel aardig soms flipt en snel een ban krijgt.
Maar voor de rest heel aardig is en nabij A'foort woont.
Waar de naam Diovarus vandaan komt zou ik niet durven zeggen heb hem al vanaf 1998 ofzo
Je vroeg toch wie Diovarus wasquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was vooral beneiuwd naar je naam hoor, maar de overige info is ook altijd leuk
Ltrz en totzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
maare lieve koffievrienden, ik ga ff verder met college volgen, zo spaar ik mijn accu en kan ik zometeen nog ff langsfietsen..
tot zo
nah, ik bedoelde meer wateen diovarus was, maar dat kwam door mijn vraagstellingquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:54 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Je vroeg toch wie Diovarus was
de warmte is niet goed voor me hier
je gaat nu al weg....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
maare lieve koffievrienden, ik ga ff verder met college volgen, zo spaar ik mijn accu en kan ik zometeen nog ff langsfietsen..
tot zo
dag MPGquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
tot zo
doedoei Muck...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:59 schreef Muck het volgende:
maarre lieverdjes, ik ga zo ook even boodschappen doen
anders heb ik geen eten als ik thuiskom van mijn werk
tot straks
aawww..lief..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oeh! Ik moest even werken![]()
Kusjevoor JJ tegen de hoofpijn
Ik hou het ook effe niet echt bijquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:03 schreef Kuukske het volgende:
Doei iedereen die wegging/gaat. Ik volg het niet echt meer
![]()
Volgens mij zijn er daar meer van. Maarja, ik krijg het ook ineens druk op werk.quote:
Ik ben dus niet meer wegquote:
Zo erg is het bij mij dan weer nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben dus niet meer weg![]()
Ik volg mezelf niet eens meer![]()
Ik krijg alles echt niet bij elkaar in m'n hoofdquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben dus niet meer weg![]()
Ik volg mezelf niet eens meer![]()
Koud en oud is immers niet te zuipen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef vdvorst het volgende:
Hier heb ik lekker verse, en warme, koffie!!![]()
Ik ga een presentie bord maken!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik krijg alles echt niet bij elkaar in m'n hoofd
maar dat zie je toch aan het blauwe kruisje...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga een presentie bord maken!Iedere koffieër krijgt een eigen schuifje, zodat ik bij kan houden wie er wel en niet is. Kan zelfs digitaal, waarom zit dit niet in Fok! ingebouwd???
????
Is dit nu een briljant idee?![]()
Er zit naast je username in je post zoeen blauw plusje, of rood minnetje. Daaraan zie je of iemand er is of nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga een presentie bord maken!Iedere koffieër krijgt een eigen schuifje, zodat ik bij kan houden wie er wel en niet is. Kan zelfs digitaal, waarom zit dit niet in Fok! ingebouwd???
????
Haha, dat is wel tof iddquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
????
Je zei het idd wel op een aparte manierquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, ik bedoelde meer wateen diovarus was, maar dat kwam door mijn vraagstelling
welke warmte?
Oooooooooooooo, daar is dat kruisje voor!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar dat zie je toch aan het blauwe kruisje...![]()
Doktor gebeld of is het zo'n vrouwen probleemquote:
Zo leer je nog eens wat Knippertquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oooooooooooooo, daar is dat kruisje voor!![]()
Geen briljant idee dus![]()
ik ga amper bij de huisarts....quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:27 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Doktor gebeld of is het zo'n vrouwen probleem
Goed zoquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga amper bij de huisarts....![]()
tis idd dat bekende vrouwen probleem ja...![]()
elke dag je leer je weer wat extra'squote:
nou met een echte migraine-aanval zou ik niet eens achter mijn pc kunnen zitten...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:31 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Succes daarmee, die migrane is altijd k
Damn.. Het is ook een straf om vrouw te zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou met een echte migraine-aanval zou ik niet eens achter mijn pc kunnen zitten...![]()
...maar gebeurt me wel zo'n 2x per jaar ja...
![]()
zekers...!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:32 schreef Diovarus het volgende:
[..]
elke dag je leer je weer wat extra's
En heb je daar ook weer een dag voor nodigquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers...!!!!..alleen soms duurt het ff voordat je dat weer in de gaten heb...
![]()
vriendje lief is er vandaag helaas niet....quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:33 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Damn.. Het is ook een straf om vrouw te zijn.![]()
Moet je vriend/man je maar verwennen vandaag
nah...soms heb je dat pas in de gaten als het niet meer nodig is....quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:34 schreef Diovarus het volgende:
[..]
En heb je daar ook weer een dag voor nodig
Nou, fijn vriendje heb je danquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vriendje lief is er vandaag helaas niet......maar ik heb 2 heerlijke kinderen..
![]()
die ook erg goed voor mijn kunnen zorgen als het nodig is....
![]()
![]()
![]()
Dan komt alles goed. 2 kinderen al.... En ik dacht je ergens mid 20quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vriendje lief is er vandaag helaas niet......maar ik heb 2 heerlijke kinderen..
![]()
die ook erg goed voor mijn kunnen zorgen als het nodig is....
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:36 schreef crossover het volgende:
Tentamen ging wel goed denk ik. Kon het meeste meteen invullen
hij is erg lief hoor....quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, fijn vriendje heb je dan![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:36 schreef crossover het volgende:
of heeft een nutteloze functiequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...soms heb je dat pas in de gaten als het niet meer nodig is....![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Dan komt alles goed. 2 kinderen al.... En ik dacht je ergens mid 20
En heb je het nog wel een keer over gelezenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:36 schreef crossover het volgende:
maar wel lief hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ja...niet dus..
...mijn kids zijn al 16 en 10...
![]()
en ik ben euhhh..tja...34...
![]()
als ie maar opvalt toch..?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
Nu valt me trouwens pas op hoe hip die TT is.
Das nog altijd erg jong hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ja...niet dus..
...mijn kids zijn al 16 en 10...
![]()
en ik ben euhhh..tja...34...
![]()
Verkeringquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
maar wel lief hoor
my god, ik ben, eh, 13 jaar jonger
maar toch geen kids toch...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
maar wel lief hoor
Zit je met allemaal bejaarde koffiequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
maar wel lief hoor
noem jij mij bejaard....quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zit je met allemaal bejaarde koffieleuters opgescheept,
is t niet geweldig!
![]()
oh pffff, alsjebliet niet!quote:
Precies het is maar een getalletjequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep....![]()
...en leeftijd is maar een cijfer toch...?
![]()
tuurlijk schatjequote:
....quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zit je met allemaal bejaarde koffieleuters opgescheept,
is t niet geweldig!
![]()
nou...ik ben blij dat ze al zo groot zijn....quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
oh pffff, alsjebliet niet!
dat komt over een jaar of 10 wel ofzo
YEAH!!.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk schatje
ik dacht al, ik val helemaal niet op vrouwen
kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou...ik ben blij dat ze al zo groot zijn....![]()
![]()
Wil je nog een extra meisje?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou...ik ben blij dat ze al zo groot zijn....![]()
![]()
Nee niet meer gedaan.. Had denk ik ook niet veel zin, maar je weet nooit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:40 schreef Diovarus het volgende:
[..]
En heb je het nog wel een keer over gelezen
Moet je meestal niet doen namelijk
Hoezo, heb je nog een vervelend zusje over?quote:
he, maar nu mag ik ook nieuwsgierige vragen stellenquote:
Je maar zo denken met 5,5 heb je al een voldoende.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee niet meer gedaan.. Had denk ik ook niet veel zin, maar je weet nooit.
[..]
Hoezo, heb je nog een vervelend zusje over?
tja...tis en blijft een persoonlijke keuze he..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen
mijn vriendin van 20 is nu zwanger van haar 2e... daar moet ik persoonlijk echt niet aan denken
Spakenburg, dat vis/koek dropquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:48 schreef Muck het volgende:
[..]
he, maar nu mag ik ook nieuwsgierige vragen stellen
waar in de provincie Utrecht woon je? (daar ben ik namelijk geboren)
Hallo, een beetje respect voor mij grijzequote:
uit de boerenkoolquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja...tis en blijft een persoonlijke keuze he..![]()
alhoewel mijn eerste zomaar uit het nix kwam...![]()
![]()
whehehehequote:
maar, maar papier! wat ben je oud!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hallo, een beetje respect voor mij grijzeharen, jong bloempje
![]()
lieve schat...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hallo, een beetje respect voor mij grijzeharen, jong bloempje
![]()
Een onbevlekte ontvangenisquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja...tis en blijft een persoonlijke keuze he..![]()
alhoewel mijn eerste zomaar uit het nix kwam...![]()
![]()
Oohh. jammer.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
...kzou niet weten..was er niet bij...
![]()
![]()
Das best wel dichtbij (denk ik), vlak bij soest tochquote:
mijn dochter doet ook VWO...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Oohh. jammer.
Ze al zinndelijk hoor. VWO als studie, gemiddeld cijfer 8.
eh, nee, meer bij Doorn en Zeist in de buurtquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Das best wel dichtbij (denk ik), vlak bij soest toch
tja..weet ik niet...ik was zomaar ineens oeps euhhh zwanger enzo...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef Muck het volgende:
[..]
jij was ergens anders?!
wow! tell me more
Met der 17e al.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn dochter doet ook VWO......volgend jaar eindexamen....
...en daarna ws naar Amerika...
![]()
![]()
![]()
Om daar te gaan studeren? Ik zou haar niet zo makkelijk meer laten gaan na wat er gisteren gebeurd isquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn dochter doet ook VWO......volgend jaar eindexamen....
...en daarna ws naar Amerika...
![]()
![]()
![]()
hoe cool is datquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja..weet ik niet...ik was zomaar ineens oeps euhhh zwanger enzo...![]()
onbevlekte heb ik niet gezegd he....quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een onbevlekte ontvangenisheil Maria!
![]()
wrom..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Om daar te gaan studeren? Ik zou haar niet zo makkelijk meer laten gaan na wat er gisteren gebeurd is![]()
Ik wist toen ik het typte al dat ik verkeerd zatquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
eh, nee, meer bij Doorn en Zeist in de buurt
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:54 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe cool is dat
eens voorstellen aan mijn vriend
nee dank jequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:54 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe cool is dat
eens voorstellen aan mijn vriend
Dat helemaal fritsquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Om daar te gaan studeren? Ik zou haar niet zo makkelijk meer laten gaan na wat er gisteren gebeurd is![]()
Ik moet er niet aan denkenquote:
och geeft nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:55 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik wist toen ik het typte al dat ik verkeerd zat.
quote:
ja..ik kan haar moeilijk tegen houden...quote:
zo van "schatje, moet je eens kijken! ineens zomaar zwanger! cool he?"quote:
Je kan misschien schoolhoofd omkopen om haar te laten zakken dan is ze in elk geval 1jaar ouderquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja..ik kan haar moeilijk tegen houden.....al zou ik dat heel graag willen...
..maar ja...er is altijd wel ergens wat he...
![]()
dat weet ik wel zekers...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:59 schreef Muck het volgende:
[..]
zo van "schatje, moet je eens kijken! ineens zomaar zwanger! cool he?"
ik geloof dat ie dan een kleine beroerte krijgt
nah...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:59 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Je kan misschien schoolhoofd omkopen om haar te laten zakken dan is ze in elk geval 1jaar ouder
dat kan ik me voorstellen ja!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat weet ik wel zekers.....kreegen mijn ex en ik toen ook..
![]()
Cablegunmaster.....we hadden het net over je...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef cablegunmaster het volgende:
hey joh ik zit op texel samen met een kameraad en DE KOFFIE
Maar dan heeft ze het misschien uit der hoofd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah......dat ze nou over één jaar of twee jaar gaat...gaan doet ze toch....
![]()
gohquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Cablegunmaster.....we hadden het net over je...![]()
![]()
![]()
!!!!!!
nou ja Frits dan..![]()
Yeah werkquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef cablegunmaster het volgende:
heerlijk 5 dagen op Texelkoffie zuipen , kroegjes bijlangs en ff een uurtje internet cafe ^^
HA en jullie moeten werken
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef Muck het volgende:
het gaat mij trouwens sowieso niet lukken om een kind te krijgen op mijn 18e...
nee idd...is daarvoor een beetje te laat...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef Muck het volgende:
het gaat mij trouwens sowieso niet lukken om een kind te krijgen op mijn 18e...
Hi!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef cablegunmaster het volgende:
hey joh ik zit op texel samen met een kameraad en DE KOFFIE
Damn. Ik baal ook dat het weekend 2 dagen lang is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ontzettend![]()
helaas vermoorde de sub je geloofwaardigheid
dan moet je 17 jaar zijn en iets van 3 maanden om op je 18e jaar een kind te krijgen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee idd...is daarvoor een beetje te laat...![]()
Misschien als het mis gaat dat hij/zij/het in december komtquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef Muck het volgende:
precies
zelfs op mijn 21e gaat niet meer lukken
ja helemaal alleen verdronken en het enige wat er zit is een internet cafe MET koffiequote:
alhoewel ik er absoluut geen spijt van heb..quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef Muck het volgende:
precies
precies, en ik ben 21 en eh, 4 maandenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan moet je 17 jaar zijn en iets van 3 maanden om op je 18e jaar een kind te krijgen.![]()
*geniet van een texels bakje internet cafe koffie
Telegraaf sponsorde zulke dingen .quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alhoewel ik er absoluut geen spijt van heb....zou ik het niemand aanraden om een kind te krijgen zo jong als je ook nog aan het studeren bent...
![]()
dan zou het net kunnen ja!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:06 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Misschien als het mis gaat dat hij/zij/het in december komt
kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alhoewel ik er absoluut geen spijt van heb....zou ik het niemand aanraden om een kind te krijgen zo jong als je ook nog aan het studeren bent...
![]()
In theorie zou ik op mn 37e voor het eerst vader kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef Muck het volgende:
precies
euuhh ja...daar begrijp ik dus weinig van...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Telegraaf sponsorde zulke dingen .vind het een slecht idee je zou er een beter gezonder kind van krijgewn als je stude3ert en tegelijkertijd een kind on derhoud.
![]()
sterker nog, ik ben de 2e dag van het jaar jarigquote:
Blijf maar eerst even lekker studerenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:08 schreef Muck het volgende:
[..]
dan zou het net kunnen ja!
[..]
kan ik me voorstellen
die vriendin van mij zit ook thuis nu. ze is gestopt met haar studie en zit nu de godganse dag thuis met die kleine...
ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd
was dus ook niks voor mij en daarom ben ik gewoon met mijn studie begonnen...quote:kan ik me voorstellen
die vriendin van mij zit ook thuis nu. ze is gestopt met haar studie en zit nu de godganse dag thuis met die kleine...
ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd
CGM. Printen gaat prima, kopieren vandaag ff niet, geen ongelukjes en ook geen incidentjes.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:10 schreef cablegunmaster het volgende:
Kuukskelukt het printen ook ?
nog dingen te kopieren ? ongelukjes gebeurd ? incidentjes die leuk zijn om te melden ?
kiiiiiijk, jij snapt hetquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
Kinderen mogen van mij ook nog wel 5 jaar uitblijven.
Maar ze zijn wel leuk, als je ze aan het eind van de dag maar kan teruggeven aan de rechtmatig eigenaar.
aaaah.,.... al gelezen dat ik op texel zitquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
CGM. Printen gaat prima, kopieren vandaag ff niet, geen ongelukjes en ook geen incidentjes.
Dus helaas, ik moet je teleurstellen.
Er is er een jarig hoera, hoera.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:09 schreef Muck het volgende:
[..]
sterker nog, ik ben de 2e dag van het jaar jarig
Joh, echt waar. Goh, ehm.. doe iedereen op Texel de groeten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:12 schreef cablegunmaster het volgende:
aaaah.,.... al gelezen dat ik op texel zitff halfuurtje uurtje internet cafetje gepakt
speciaal om hier te zijn 4 euro gedokt vind ik duur >.< want voor 20 zou ik een maand thuis kunnen internetten.
![]()
dat was ook de bedoelingquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:09 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Blijf maar eerst even lekker studeren
kijk, dat vind ik dus echt heel erg goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
was dus ook niks voor mij en daarom ben ik gewoon met mijn studie begonnen...![]()
zal ik doen chris doet de groeten terug kameraad naast me die meeleest en koffie verafschuwd theestraf iemand ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joh, echt waar. Goh, ehm.. doe iedereen op Texel de groeten zou ik zeggen![]()
Wel duur trouwens.
Wakker worden!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:13 schreef Kuukske het volgende:
Bwoah ik val zometeen in slaap denk ik.
Ik ben ook wel s in een inet café geweest. Kostte 1 eu /half uur, of reken je de koffie erbij?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aaaah.,.... al gelezen dat ik op texel zitff halfuurtje uurtje internet cafetje gepakt
speciaal om hier te zijn 4 euro gedokt vind ik duur >.< want voor 20 zou ik een maand thuis kunnen internetten.
![]()
Heh wat?quote:
open tegen die tijd maar een verjaardagstopic voor mequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:13 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Er is er een jarig hoera, hoera.
Dat kun je wel zien dat ben jij.
Dat vinden wij allemaal zo happy jaja.
en daarom zingen wij blij..
etc.. verdere teskt niet weet
En je vriend vind dat ook goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
dat was ook de bedoeling
nog een jaartje of 2
en dan een hele tijd werken en DAN pas kinderen
De eed en theestraf zijn afgeschaft.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef cablegunmaster het volgende:
zal ik doen chris doet de groeten terug kameraad naast me die meeleest en koffie verafschuwd theestraf iemand ?![]()
2,50 per halfuur geen koffie die kost 1,75 tis toerisme hier hëquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben ook wel s in een inet café geweest. Kostte 1 eu /half uur, of reken je de koffie erbij?![]()
maar weet niet of ik dan nog wel leefquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:15 schreef Muck het volgende:
[..]
open tegen die tijd maar een verjaardagstopic voor me
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De eed en theestraf zijn afgeschaft.
hebben we het van het weekend toevallig nog over gehadquote:
oehhh..klinkt eng...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:16 schreef Diovarus het volgende:
[..]
maar weet niet of ik dan nog wel leef
Zo. Das best snel dan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
hebben we het van het weekend toevallig nog over gehad
nou ja, het is toch zo?quote:
en...?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
hebben we het van het weekend toevallig nog over gehad
waarom zou je dan niet meer leven?!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:16 schreef Diovarus het volgende:
[..]
maar weet niet of ik dan nog wel leef
Jah maar dat kun je toch nooit weten van tevoren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |