"Lilian, ga maar naar de gang"quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:04 schreef Chowi het volgende:
En centraal!
Ik moet weg. Ik heb zo een mondeling Nederlands.,
.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:08 schreef Chowi het volgende:
Hou op, hou op. Obsceen zijn jullie en pervers. Allemáál.
On the floor, fast!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:20 schreef Stofje het volgende:
Kut, 'het' heeft ons ontdekt.
Ik sluit me bij je PI aan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef Stofje het volgende:
Gisteren gezien op 's Hertogenbosch Centraal:
[afbeelding]!
!
!
!
!
!
Wat doe jij nou, Stof, wanneer die vandalen jouw kiosk zo ziet toe takelen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef Stofje het volgende:
Gisteren gezien op 's Hertogenbosch Centraal:
[afbeelding]!
!
!
!
!
!
Dan denk ik: "Oh, oh, ohquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:26 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wat doe jij nou, Stof, wanneer je vandalen jouw kiosk zo ziet toe takelen?
Lekkere meiden van 18 met...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb me gisteren trouwens kostelijk vermaakt dankzij Tien. Nooit gedacht dat dat zou gebeuren. Het was het programma 'De bruiloft van..'.
Ik citeer: "Marielle is negentien jaar oud. Ze is gestopt met school en in verwachting van haar eerste kind.
Charles is 24 jaar oud en werkt al enkele jaren als crew bij een fastfoodketen."
Het was werkelijke briljant! Een of andere halfbakken receptie in een bouwvallige sporthal. Genieten!.
Hoewel Marielle met haar school is gestopt, is ze zeker niet dom.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb me gisteren trouwens kostelijk vermaakt dankzij Tien. Nooit gedacht dat dat zou gebeuren. Het was het programma 'De bruiloft van..'.
Ik citeer: "Marielle is negentien jaar oud. Ze is gestopt met school en in verwachting van haar eerste kind.
Charles is 24 jaar oud en werkt al enkele jaren als crew bij een fastfoodketen."
Het was werkelijke briljant! Een of andere halfbakken receptie in een bouwvallige sporthal. Genieten!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |