"Lilian, ga maar naar de gang"quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:04 schreef Chowi het volgende:
En centraal!
Ik moet weg. Ik heb zo een mondeling Nederlands.,
.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:08 schreef Chowi het volgende:
Hou op, hou op. Obsceen zijn jullie en pervers. Allemáál.
On the floor, fast!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:20 schreef Stofje het volgende:
Kut, 'het' heeft ons ontdekt.
Ik sluit me bij je PI aan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef Stofje het volgende:
Gisteren gezien op 's Hertogenbosch Centraal:
[afbeelding]!
!
!
!
!
!
Wat doe jij nou, Stof, wanneer die vandalen jouw kiosk zo ziet toe takelen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef Stofje het volgende:
[afbeelding]!
!
!
!
!
!
Dan denk ik: "Oh, oh, ohquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:26 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wat doe jij nou, Stof, wanneer je vandalen jouw kiosk zo ziet toe takelen?
Lekkere meiden van 18 met...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb me gisteren trouwens kostelijk vermaakt dankzij Tien. Nooit gedacht dat dat zou gebeuren. Het was het programma 'De bruiloft van..'.
Ik citeer: "Marielle is negentien jaar oud. Ze is gestopt met school en in verwachting van haar eerste kind.
Charles is 24 jaar oud en werkt al enkele jaren als crew bij een fastfoodketen."
Het was werkelijke briljant! Een of andere halfbakken receptie in een bouwvallige sporthal. Genieten!.
Hoewel Marielle met haar school is gestopt, is ze zeker niet dom.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb me gisteren trouwens kostelijk vermaakt dankzij Tien. Nooit gedacht dat dat zou gebeuren. Het was het programma 'De bruiloft van..'.
Ik citeer: "Marielle is negentien jaar oud. Ze is gestopt met school en in verwachting van haar eerste kind.
Charles is 24 jaar oud en werkt al enkele jaren als crew bij een fastfoodketen."
Het was werkelijke briljant! Een of andere halfbakken receptie in een bouwvallige sporthal. Genieten!.
Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:43 schreef rompompom het volgende:
OMGWTF, 1-3 voor NAC, in én tegen Alkmaar!!,
,
!!
WAT SMERIG. ALS JE ZÓ WIL WINNEN, NOU, DAN HÈ. DAN.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef SiemeN het volgende:
Gisteren bij Voetbal Insite lieten ze nog even zien dat Henk ten Cate tegen iemand van NAC (ik heb gemist wie) zei "Pak AZ godverdomme donderdag. Dan zien we elkaar in de Kuip."
Natuurlijk ken ik je nog!quote:
Ik zou het eerlijk gezegt niet concreet kunnen zeggen. Velden en wegen vat het wel aardig samen. Mijn contacten werden tastbaar en ik vergat het virtuele. Dat ging helemaal vanzelf!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik je nog!.
Waar ben je geweest al die tijd?
Je hebt een leven gekregen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegt niet concreet kunnen zeggen. Velden en wegen vat het wel aardig samen. Mijn contacten werden tastbaar en ik vergat het virtuele. Dat ging helemaal vanzelf!
Maar nu miste je deze troep?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegt niet concreet kunnen zeggen. Velden en wegen vat het wel aardig samen. Mijn contacten werden tastbaar en ik vergat het virtuele. Dat ging helemaal vanzelf!
HtC is coach van NAC geweest en heeft daar met veel plezier gewerkt. Ik zie wel vaker uitspraken van hem, die pro-NAC zijn, wel geinig. Hij zei het tegen coach Brandts.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef SiemeN het volgende:
Gisteren bij Voetbal Insite lieten ze nog even zien dat Henk ten Cate tegen iemand van NAC (ik heb gemist wie) zei "Pak AZ godverdomme donderdag. Dan zien we elkaar in de Kuip."
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een moment van verveling bracht me hier.
Ik stap maar weer eens op. Stofje is krankzinnig geworden, dan is er niets meer aan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:22 schreef Stofje het volgende:
Oh, enehqo
. Mooi, ehqo, chowi en ik zijn weer terug, BeF is still alive!!!!11111112134241@#E@#@!@!@ roflomg pwnd totally n00b.
Je brengt nou eenmaal het beste in mensen boven.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik stap maar weer eens op. Stofje is krankzinnig geworden, dan is er niets meer aan.
What else is new?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik stap maar weer eens op. Stofje is krankzinnig geworden, dan is er niets meer aan.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:36 schreef ehqo het volgende:
[..]
Overtollige leestekens en vreemde lettergroepen. Thát's new.
1-1, dat is ook onehcologisch.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mooi station, den bosch.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef Stofje het volgende:
[afbeelding]!
!
!
!
!
!
jawel man!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef Stofje het volgende:
Den Bosch móói? Nee, dat station is niet mooi. Gewoon, niet.
Okee okee, ik geef onmiddellijk toe. Dat is een mooie term. Nu nog wat volgelingen, en dan kan ik iemand profeet maken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, en dat 'onehqologisch' doet je hart óók al niet sneller kloppen? Huh?
Hij blijft!!#$@11122 omfg, ORLY, totallyn00b, einzeinzuno!1111quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Okee okee, ik geef onmiddellijk toe. Dat is een mooie term. Nu nog wat volgelingen, en dan kan ik iemand profeet maken.
Zeg eens, jij werkte toch bij de Mac in Apeldoorn?quote:
Ja, maar ik schaamde me zo erg dat ik na 3 maanden er genoeg van had. Ik kon niet met mezelf leven. En nu werk ik bij de Apenheul.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg eens, jij werkte toch bij de Mac in Apeldoorn?
Ik zeg niks.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja, maar ik schaamde me zo erg dat ik na 3 maanden er genoeg van had. Ik kon niet met mezelf leven. En nu werk ik bij de Apenheul.
Maar. Welke McDonalds? Want volgens mij heb ik je gezien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja, maar ik schaamde me zo erg dat ik na 3 maanden er genoeg van had. Ik kon niet met mezelf leven. En nu werk ik bij de Apenheul.
Wat? Wanneer? Waarom? Die in Zuid, langs de snelweg, toen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar. Welke McDonalds? Want volgens mij heb ik je gezien.
Het was al een tijdje terug. Ik was daar toen. Omdat ik honger had en, en, bier. En het was óf je dubbelganger, óf jij. Maar ik durfde niets te zeggen, want ik ben zielig en verlegen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wat? Wanneer? Waarom? Die in Zuid, langs de snelweg, toen.
Hoe 'skattig'. Had me aangesproken, dan konden we over en weer schoorvoeten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was al een tijdje terug. Ik was daar toen. Omdat ik honger had en, en, bier. En het was óf je dubbelganger, óf jij. Maar ik durfde niets te zeggen, want ik ben zielig en verlegen.
quote:
Ik ben er weer even.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:25 schreef SiemeN het volgende:
Veulste weinig blauw hier.
Mogelijkerwijs was het in die periode, ik weet het niet meer goed. Maar we kunnen evengoed over en weer schoorvoeten, hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hoe 'skattig'. Had me aangesproken, dan konden we over en weer schoorvoeten.
Als het in de periode augustus tot en met oktober in 2006 was kan het. Anders was het mijn dubbelganger.
Goed dan. Als we met dom-giechels doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mogelijkerwijs was het in die periode, ik weet het niet meer goed. Maar we kunnen evengoed over en weer schoorvoeten, hoor.
Cool. Er komt toch niets van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Goed dan. Als we met dom-giechels doen.
Goedemiddag!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:21 schreef ehqo het volgende:
Hó, ineens in BeF.
Jammer is dat.quote:
Dan heb ik dus altijd pech.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:42 schreef Stofje het volgende:
Die zijn vervelend, ja, maar er zijn ook reizigers die heel aardig zijn. De meesten, durf ik zelfs te beweren!
Ligt het aan Den Bosch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:46 schreef timbob het volgende:
Treinreizigers tussen Heerhugowaard en den bosch, die zijn altijd enorm aardig
Nee, het ligt aan mijn boekje en muziekspeler.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ligt het aan Den Bosch?. Den Bosch - Tilburg zijn ook altijd kei-goesjiegoesjie.
De trein welke ik neem heeft vaak een conducteur welke helemaal op hol slaat bij het omroepbericht..quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:37 schreef Stofje het volgende:
"Dames en heren, het volgende station is Den Haag Centrrrraaal, tevens eindpunt van deze trein. Denkt u bij het verlaten van deze trein aan uw bagage en neemt u deze dan gelijk mee. Den Haag Centrrrraaaal, eindpunt van deze trein".
Stap eens bij me in de trein.quote:
Helemaal niet! Paar weken geleden ben ik weer eens met de trein gegaan en het ging direct weer mis! We liepen een lege coupé binnen en het was er warm en muf. We moesten nog 10 minuten wachten voor de trein vertrok, dus ik begon in die lege coupé heel veel ramen open te draaien, zodat er wat frisse lucht naar binnen kon komen. Terwijl ik wat raampjes aan de perronkant opendraai, zie ik dat er man op leeftijd (wat netjes geformuleerd hè?) stopt en naar me gaat staan kijken. Voor ik het weet, loopt hij de coupé binnen en begint alle ramen die ik zojuist heb geopend dicht te draaien onderwijl mompelend "Neuh, da goan we nie doen hè? Zomaar alle raampies open, neuh, da doen we maar nie hè? Bejje heumoal gek gewordn, da doen we zomoar nie hè?". Ik opperde nog dat de coupé wel wat frisse lucht kon gebruiken aangezien het er warm en muf was en dat meneer niet in deze coupé hoefde te gaan zitten, er waren nog genoeg andere treinstellen, maar ik had geen succes. "Neuh, dan goat t zo waain en tochtn, da doen we moar nie hè? Ie ben to nie gek gewordn?".quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het ligt aan jouw negatieve houding. Je moet gewoon openstaan voor andere mensen, jij..
Bier.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:30 schreef ehqo het volgende:
Lappen tekst in BeF, dit is werkelijkwaar ONGEHOORD.
Iets met yoga.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:16 schreef Chowi het volgende:
The good good morning sun.
She lives with an orange tree, the girl that does yoga. She picks the dead ones from the ground when we come over.quote:
Dat was nog best een tof concert.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:45 schreef Chowi het volgende:
She lives with an orange tree, the girl that does yoga. She picks the dead ones from the ground when we come over.
Ik lees het verslag wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:50 schreef Q. het volgende:
Ik ben benieuwd of die in de HMH ook enigzins tof gaat zijn.
Het? Bier?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:50 schreef Q. het volgende:
En nog bedankt voor het bier, Ch.
Opvullen met kapok.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:57 schreef timbob het volgende:
M'n muis is leeg.
Kapokquote:
Ik las het laatst in een kruiswoordpuzzel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Kapok![]()
![]()
Dat woord had ik zeker 15 jaar niet meer gezien.
Komt je resultaten vast ten goedequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef timbob het volgende:
Misschien moet ik m'n hele examenopdrachten maar in 1337 t`/p3||
hallo. ik kom even langs dit topicquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:51 schreef Misstique het volgende:
Helleuh moppies.
lets share the painquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:57 schreef timbob het volgende:
M'n muis is leeg.
zolang het je pielemuis isquote:
Gebruik ik. Immerquote:
Maar waarom dequote:
Nee, wel luierquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:02 schreef TwyLight het volgende:
ik heb, na tienduizenden posts geen PI vergeten te zijn, de laatste weken geminderd in mijn PI gebruik.
ben ik nu minder populair?
daar had ik zin in. Het uit mijn gevoelens primaquote:
Wie is dit?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:06 schreef Lexcrement het volgende:
Dingen.
PI'squote:Op dinsdag 17 april 2007 21:17 schreef Stofje het volgende:
Wat een vreemde PI bij die post, he. Je zou een verveelde PI verwachten, maar het is een opgewekte PI. Tja, de PI. Wat een mooi ding is het toch ook..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WDS 3
![]()
Er zit ook wat in frikandelquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:01 schreef cerreur het volgende:
Brood, daar zit wat in.
Orgaanvlees vooral.quote:
Prima, doe maar wat curry en mayo erbijquote:
Blegh.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:08 schreef ehqo het volgende:
Wat te denken van drop.
Jammer alleen dat je er niets mee verdient.quote:
Wel. Respect.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je er niets mee verdient.
Eeuwige roem. In BeF nog wel!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:23 schreef Chowi het volgende:
Jammer alleen dat je er niets mee verdient.
Ik kan wel doen alsof hoorquote:
Da's niet zo moeilijk. In BeF.quote:
Je faked? Dat is wel lief.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan wel doen alsof hoor. Als het zó belangrijk voor je is.
.
Especially for you.quote:
Nou, dan was jij ook nooit lief tegen mequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:37 schreef Mokster het volgende:
Dus. Faken is lief?
Hm. Dat verandert mijn kijk op dingen.
We hebben het over drop hè? Drop faken is lief.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:37 schreef Mokster het volgende:
Dus. Faken is lief?
Ach, het is alleen maar goed voor het betreffende persoon zijn ego en jij hebt wat om te lachen. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:37 schreef Mokster het volgende:
Dus. Faken is lief?
Als iemand zoethoutdrop faked smelt ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
We hebben het over drop hè? Drop faken is lief.
Jij was ook altijd een snoepje hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. Nou. Ik heb altijd enórm van je drop genoten.
Zo goed?
Ja. Doe dat dan ook niet!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:48 schreef timbob het volgende:
Jij was ook altijd een snoepje hoor.
(ik wilde nog een opmerking doen over snoep en sabbelen, maar je kan ook weer te erg in metaforen praten...)
I will keep that in mind.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als iemand zoethoutdrop faked smelt ik.
Ok, dan stuur ik die kroketten wel naar afrikaquote:Op woensdag 18 april 2007 08:06 schreef Q. het volgende:
Nee.
Wel de tag afsluiten he?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:38 schreef rompompom het volgende:
[Iets].
Dan is het donderdag. Bijna weekend.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:54 schreef Misstique het volgende:
Morguh.
Hopelijk weer picknick weer, net zoals vorig weekendquote:Op woensdag 18 april 2007 08:56 schreef Misstique het volgende:
Dat schiet al op.
Ik heb geen hond meer, die is een paar weken overleden.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:01 schreef Misstique het volgende:
In het bos. Met de honden. Én de kinderwagen.
Je hebt ook geen kind(erwagen), ik deed ff burgelijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen hond meer, die is een paar weken overleden.
In de Opel.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:01 schreef Misstique het volgende:
In het bos. Met de honden. Én de kinderwagen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:11 schreef SiemeN het volgende:
Laten we hard gaan werken vandaag, jongens! We gaan ons 110% inzetten voor de baas! Kom op, knallen!
Ik las laatst dat uit onderzoek is gebleken dat Opel rijders procentueel gezien het meeste vreemd gaan.quote:
Dat heb ik gister al gedaan. Het is niet elke dag feest, heur.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:11 schreef SiemeN het volgende:
Laten we hard gaan werken vandaag, jongens! We gaan ons 110% inzetten voor de baas! Kom op, knallen!
Klopt, het hele basketball- en volleyballteam in Zwolle rijdt in Opels. Notoire vreemdgaanders.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik las laatst dat uit onderzoek is gebleken dat Opel rijders procentueel gezien het meeste vreemd gaan.
Ik ook ja. Vandaag zien we wel hoe het loopt.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heb ik gister al gedaan. Het is niet elke dag feest, heur.
Hey kutmod.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:14 schreef HeatWave het volgende:
De baas kan me wat vandaag.
Or the whole world for that matters.
Eigenlijk vind ik dat de mensen welke tijd hebben gestoken in dat onderzoek erger bezig zijn. Ik bedoel, kom op? Waarom moet je zoiets onderzoeken?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, het hele basketball- en volleyballteam in Zwolle rijdt in Opels. Notoire vreemdgaanders.
Want?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:15 schreef Misstique het volgende:
Ik voel me kaal.
Hey meisje!quote:
Ik verbaasde me ook al, maar je bent welkom.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey meisje!.
Geen idee wat ik hier doe eigenlijk.
Zo tagloos enzo.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik verbaasde me ook al, maar je bent welkom..
Ah, ja. Mijne had zowaar nog een functie. Het is een grof schandaal dat 'ie weg is.quote:
Zo ben ik.quote:
Ik had de mijne al meer dan een jaar. Ik mis em.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:21 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ah, ja. Mijne had zowaar nog een functie. Het is een grof schandaal dat 'ie weg is.
Kijk wel uit, ze piesen graag op hoofden.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:24 schreef ehqo het volgende:
Ik weet nog dat ik even blauw was.
En nu ga ik tussen de apen kuieren. Doei hè.
Weet ikquote:
DAT wel ja, maar ik ken hemquote:Op woensdag 18 april 2007 09:34 schreef Misstique het volgende:
Dat mag je best zeggen van Dago hoor.
Jij bent dan ook dead meat als hij je tegen komt.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:35 schreef SiemeN het volgende:
Als Dago daar al moeilijk over zou doen, dan heb ik een probleem.
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij bent dan ook dead meat als hij je tegen komt..
En hij kent jou.quote:
Het was maar een grapje.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Edoch ben ik geraakt. Ik denk dat ik om mijzelf weer op orde te krijgen maar lukraak wat uilen ga posten.quote:
burgerlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 09:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt ook geen kind(erwagen), ik deed ff burgelijk.
Ik vind ze grappig.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:46 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Edoch ben ik geraakt. Ik denk dat ik om mijzelf weer op orde te krijgen maar lukraak wat uilen ga posten.
I couldn't agree more.quote:
Mwoah. De Puppeteer reeks vind ik toffer.quote:
Issie weer bezig?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Mwoah. De Puppeteer reeks vind ik toffer.
Wat een malloot.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
Gisteren wederom drie nieuwe delen.
Daaromquote:
Vertel!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom.
Maar hij hoeft zich geen zorgen (meer) te maken
![]()
.
Al een tijdje hoorquote:
Ah wacht even, volgens mij had ik iets in FC gelezen erover? Er begint me iig iets te dagen.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor. niet iets heel nieuws ofzo
.
Zou kunnen jaquote:Op woensdag 18 april 2007 09:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah wacht even, volgens mij had ik iets in FC gelezen erover? Er begint me iig iets te dagen..
helaas, pas na het weekend weerquote:Op woensdag 18 april 2007 10:04 schreef rompompom het volgende:
Oy, hittegolf, kun je komend weekend niet es wat aan het weder doen?.
van mij mag zij. Een zij, omdat het weer altijd vaag is. Een vrouw ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:04 schreef rompompom het volgende:
Oy, hittegolf, kun je komend weekend niet es wat aan het weder doen?.
Ja, dat schiet niet op hè.quote:
Goed punt.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
van mij mag zij. Een zij, omdat het weer altijd vaag is. Een vrouw ook.
Kampioenen!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:19 schreef SiemeN het volgende:
Vios Warmenhuizen heeft 4 - 0 gewonnen van FC Koedijk trouwens! Hulde!!
Ik heb een popupblockerquote:Op woensdag 18 april 2007 10:24 schreef SiemeN het volgende:
www.vios-w.nl
Bekijk hun prachtige website!
OMGquote:Op woensdag 18 april 2007 10:24 schreef SiemeN het volgende:
www.vios-w.nl
Bekijk hun prachtige website!
Niet zo denigrerend, ja. Ik heb daar wel alle jeugdelftallen doorlopen.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
OMG. Het amateur zaalvoetbalteam van mn broer heeft nog een betere site dan dit.
.
En daar durf je openlijk voor uit te komen?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:32 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend, ja. Ik heb daar wel alle jeugdelftallen doorlopen.
DE leerschool van Ajax toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:32 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend, ja. Ik heb daar wel alle jeugdelftallen doorlopen.
Toevallig hebben we Ajax wel een keeper geleverd, ja. Marco van Duin.quote:
Wie kent hem niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Toevallig hebben we Ajax wel een keeper geleverd, ja. Marco van Duin..
Ach, je kan niet overal verstand van hebben tiekquote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef Misstique het volgende:
Voetbal is stom.
Tiek kan een hoop andere dingen die mannen leuk vinden erg goed.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, je kan niet overal verstand van hebben tiek.
En koken en schoonmaken horen daar niet bij.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:59 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Tiek kan een hoop andere dingen die mannen leuk vinden erg goed.
Top 30 posts per subforum / per uur / userbuddies, etc.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:04 schreef Stofje het volgende:
Wat voor stats?
Ik ook niet, maar vond het wel leuk om te zien in welke subfora ik nou het meeste post bijvoorbeeld. Of welke uren op een dag ik het meest actief ben.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Nueh, stat boeien me niet zo heel erg eigenlijk. Ik post niet om het posten.
Wat leuk!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Top 30 posts per subforum / per uur / userbuddies, etc.
Ik ga PM'en, just curious ende benieuwd.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vond het wel leuk om te zien in welke subfora ik nou het meeste post bijvoorbeeld. Of welke uren op een dag ik het meest actief ben.
Ik gok ik in GC en VBLquote:Op woensdag 18 april 2007 11:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vond het wel leuk om te zien in welke subfora ik nou het meeste post bijvoorbeeld. Of welke uren op een dag ik het meest actief ben.
Tof. Waar doe ik dat?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Top 30 posts per subforum / per uur / userbuddies, etc.
Stuur een PM naar JeRa met als onderwerp: stats help.quote:
Ik postte iets van "leuke tag Casino.bob" knuppel, hoenderhok"quote:
I don't care how, but I'm happy!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik postte iets van "leuke tag Casino.bob" knuppel, hoenderhok"
.
Kusje dr op?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:39 schreef SiemeN het volgende:
Gezeur om die tags!!
Ik wil mijne ook terug..![]()
01. 813 cerrorquote:
Op m'n tag? Dat kan dus niet meer.quote:
Op je voorhoofd dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |