Mwoah. De Puppeteer reeks vind ik toffer.quote:
Issie weer bezig?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Mwoah. De Puppeteer reeks vind ik toffer.
Wat een malloot.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
Gisteren wederom drie nieuwe delen.
Daaromquote:
Vertel!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom.
Maar hij hoeft zich geen zorgen (meer) te maken
![]()
.
Al een tijdje hoorquote:
Ah wacht even, volgens mij had ik iets in FC gelezen erover? Er begint me iig iets te dagen.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor. niet iets heel nieuws ofzo
.
Zou kunnen jaquote:Op woensdag 18 april 2007 09:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah wacht even, volgens mij had ik iets in FC gelezen erover? Er begint me iig iets te dagen..
helaas, pas na het weekend weerquote:Op woensdag 18 april 2007 10:04 schreef rompompom het volgende:
Oy, hittegolf, kun je komend weekend niet es wat aan het weder doen?.
van mij mag zij. Een zij, omdat het weer altijd vaag is. Een vrouw ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:04 schreef rompompom het volgende:
Oy, hittegolf, kun je komend weekend niet es wat aan het weder doen?.
Ja, dat schiet niet op hè.quote:
Goed punt.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
van mij mag zij. Een zij, omdat het weer altijd vaag is. Een vrouw ook.
Kampioenen!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:19 schreef SiemeN het volgende:
Vios Warmenhuizen heeft 4 - 0 gewonnen van FC Koedijk trouwens! Hulde!!
Ik heb een popupblockerquote:Op woensdag 18 april 2007 10:24 schreef SiemeN het volgende:
www.vios-w.nl
Bekijk hun prachtige website!
OMGquote:Op woensdag 18 april 2007 10:24 schreef SiemeN het volgende:
www.vios-w.nl
Bekijk hun prachtige website!
Niet zo denigrerend, ja. Ik heb daar wel alle jeugdelftallen doorlopen.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
OMG. Het amateur zaalvoetbalteam van mn broer heeft nog een betere site dan dit.
.
En daar durf je openlijk voor uit te komen?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:32 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend, ja. Ik heb daar wel alle jeugdelftallen doorlopen.
DE leerschool van Ajax toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:32 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend, ja. Ik heb daar wel alle jeugdelftallen doorlopen.
Toevallig hebben we Ajax wel een keeper geleverd, ja. Marco van Duin.quote:
Wie kent hem niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Toevallig hebben we Ajax wel een keeper geleverd, ja. Marco van Duin..
Ach, je kan niet overal verstand van hebben tiekquote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef Misstique het volgende:
Voetbal is stom.
Tiek kan een hoop andere dingen die mannen leuk vinden erg goed.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, je kan niet overal verstand van hebben tiek.
En koken en schoonmaken horen daar niet bij.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:59 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Tiek kan een hoop andere dingen die mannen leuk vinden erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |