Op je 18e heb je nog geen goede basis om al een kind te nemen. In mijn ogen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:40 schreef mrdjey het volgende:
heb je dan geen toekomst met een kind?
Ook. Maar zeker ook bleekhuiden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef Ronhui het volgende:
zeker mokkababy's?
alleen financieel niet wellicht.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:42 schreef Qunak het volgende:
[..]
Op je 18e heb je nog geen goede basis om al een kind te nemen. In mijn ogen.
Misschien had ik beter naar trainingspakken kunnen kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:44 schreef TrenTs het volgende:
Jij gaat in Helmond kijken voor werkkleding? Hoeveel weet je eigenlijk precies van Helmond?
9 van de 10quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef Ronhui het volgende:
zeker mokkababy's?
Mee eens. Kinderen moet je jong nemen of niet. Echter, in deze maatschappij vind ik het niet kunnen. Eerst lekker feesten en studeren en daarna misschien een kind. Goede basis en financiele zekerheid door middel van een baan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:43 schreef mrdjey het volgende:
[..]
alleen financieel niet wellicht.
maar verder is het juist gezond om vroeg een kind te baren.
Ja wel, die optie is zelfs in me opgekomen. Ik kon het verband alleen niet leggen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:45 schreef HuHu het volgende:
Nog nooit gehoort van meisjes die op kleine kinderen passen om zo wat geld te verdienen en dus met dit mooie weer lekker met het oppaskindje buiten gaan lopen?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:47 schreef MREn het volgende:
Het is wel de sportiefste stad van NL; iedereen loopt er in trainingspak.
De eerste keer dat ik in Helmond aankwam was met de trein, en voor het station stond een bordje met een pijl naar een uitzendbureau.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:46 schreef Qunak het volgende:
[..]
Misschien had ik beter naar trainingspakken kunnen kijken.
Ik woon al 27 jaar onder de schaduw van die stad. Stiphout is wel oke.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |