Nee, het ligt aan mijn boekje en muziekspeler.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ligt het aan Den Bosch?. Den Bosch - Tilburg zijn ook altijd kei-goesjiegoesjie.
De trein welke ik neem heeft vaak een conducteur welke helemaal op hol slaat bij het omroepbericht..quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:37 schreef Stofje het volgende:
"Dames en heren, het volgende station is Den Haag Centrrrraaal, tevens eindpunt van deze trein. Denkt u bij het verlaten van deze trein aan uw bagage en neemt u deze dan gelijk mee. Den Haag Centrrrraaaal, eindpunt van deze trein".
Stap eens bij me in de trein.quote:
Helemaal niet! Paar weken geleden ben ik weer eens met de trein gegaan en het ging direct weer mis! We liepen een lege coupé binnen en het was er warm en muf. We moesten nog 10 minuten wachten voor de trein vertrok, dus ik begon in die lege coupé heel veel ramen open te draaien, zodat er wat frisse lucht naar binnen kon komen. Terwijl ik wat raampjes aan de perronkant opendraai, zie ik dat er man op leeftijd (wat netjes geformuleerd hè?) stopt en naar me gaat staan kijken. Voor ik het weet, loopt hij de coupé binnen en begint alle ramen die ik zojuist heb geopend dicht te draaien onderwijl mompelend "Neuh, da goan we nie doen hè? Zomaar alle raampies open, neuh, da doen we maar nie hè? Bejje heumoal gek gewordn, da doen we zomoar nie hè?". Ik opperde nog dat de coupé wel wat frisse lucht kon gebruiken aangezien het er warm en muf was en dat meneer niet in deze coupé hoefde te gaan zitten, er waren nog genoeg andere treinstellen, maar ik had geen succes. "Neuh, dan goat t zo waain en tochtn, da doen we moar nie hè? Ie ben to nie gek gewordn?".quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het ligt aan jouw negatieve houding. Je moet gewoon openstaan voor andere mensen, jij..
Bier.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:30 schreef ehqo het volgende:
Lappen tekst in BeF, dit is werkelijkwaar ONGEHOORD.
Iets met yoga.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:16 schreef Chowi het volgende:
The good good morning sun.
She lives with an orange tree, the girl that does yoga. She picks the dead ones from the ground when we come over.quote:
Dat was nog best een tof concert.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:45 schreef Chowi het volgende:
She lives with an orange tree, the girl that does yoga. She picks the dead ones from the ground when we come over.
Ik lees het verslag wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:50 schreef Q. het volgende:
Ik ben benieuwd of die in de HMH ook enigzins tof gaat zijn.
Het? Bier?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:50 schreef Q. het volgende:
En nog bedankt voor het bier, Ch.
Opvullen met kapok.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:57 schreef timbob het volgende:
M'n muis is leeg.
Kapokquote:
Ik las het laatst in een kruiswoordpuzzel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Kapok![]()
![]()
Dat woord had ik zeker 15 jaar niet meer gezien.
Komt je resultaten vast ten goedequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef timbob het volgende:
Misschien moet ik m'n hele examenopdrachten maar in 1337 t`/p3||
hallo. ik kom even langs dit topicquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:51 schreef Misstique het volgende:
Helleuh moppies.
lets share the painquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:57 schreef timbob het volgende:
M'n muis is leeg.
zolang het je pielemuis isquote:
Gebruik ik. Immerquote:
Maar waarom dequote:
Nee, wel luierquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:02 schreef TwyLight het volgende:
ik heb, na tienduizenden posts geen PI vergeten te zijn, de laatste weken geminderd in mijn PI gebruik.
ben ik nu minder populair?
daar had ik zin in. Het uit mijn gevoelens primaquote:
Wie is dit?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:06 schreef Lexcrement het volgende:
Dingen.
PI'squote:Op dinsdag 17 april 2007 21:17 schreef Stofje het volgende:
Wat een vreemde PI bij die post, he. Je zou een verveelde PI verwachten, maar het is een opgewekte PI. Tja, de PI. Wat een mooi ding is het toch ook..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WDS 3
![]()
Er zit ook wat in frikandelquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:01 schreef cerreur het volgende:
Brood, daar zit wat in.
Orgaanvlees vooral.quote:
Prima, doe maar wat curry en mayo erbijquote:
Blegh.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:08 schreef ehqo het volgende:
Wat te denken van drop.
Jammer alleen dat je er niets mee verdient.quote:
Wel. Respect.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je er niets mee verdient.
Eeuwige roem. In BeF nog wel!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:23 schreef Chowi het volgende:
Jammer alleen dat je er niets mee verdient.
Ik kan wel doen alsof hoorquote:
Da's niet zo moeilijk. In BeF.quote:
Je faked? Dat is wel lief.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan wel doen alsof hoor. Als het zó belangrijk voor je is.
.
Especially for you.quote:
Nou, dan was jij ook nooit lief tegen mequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:37 schreef Mokster het volgende:
Dus. Faken is lief?
Hm. Dat verandert mijn kijk op dingen.
We hebben het over drop hè? Drop faken is lief.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:37 schreef Mokster het volgende:
Dus. Faken is lief?
Ach, het is alleen maar goed voor het betreffende persoon zijn ego en jij hebt wat om te lachen. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:37 schreef Mokster het volgende:
Dus. Faken is lief?
Als iemand zoethoutdrop faked smelt ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
We hebben het over drop hè? Drop faken is lief.
Jij was ook altijd een snoepje hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. Nou. Ik heb altijd enórm van je drop genoten.
Zo goed?
Ja. Doe dat dan ook niet!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:48 schreef timbob het volgende:
Jij was ook altijd een snoepje hoor.
(ik wilde nog een opmerking doen over snoep en sabbelen, maar je kan ook weer te erg in metaforen praten...)
I will keep that in mind.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als iemand zoethoutdrop faked smelt ik.
Ok, dan stuur ik die kroketten wel naar afrikaquote:Op woensdag 18 april 2007 08:06 schreef Q. het volgende:
Nee.
Wel de tag afsluiten he?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:38 schreef rompompom het volgende:
[Iets].
Dan is het donderdag. Bijna weekend.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:54 schreef Misstique het volgende:
Morguh.
Hopelijk weer picknick weer, net zoals vorig weekendquote:Op woensdag 18 april 2007 08:56 schreef Misstique het volgende:
Dat schiet al op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |