Mooi station, den bosch.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef Stofje het volgende:
Gisteren gezien op 's Hertogenbosch Centraal:
[afbeelding]!
!
!
!
!
!
jawel man!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef Stofje het volgende:
Den Bosch móói? Nee, dat station is niet mooi. Gewoon, niet.
Okee okee, ik geef onmiddellijk toe. Dat is een mooie term. Nu nog wat volgelingen, en dan kan ik iemand profeet maken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, en dat 'onehqologisch' doet je hart óók al niet sneller kloppen? Huh?
Hij blijft!!#$@11122 omfg, ORLY, totallyn00b, einzeinzuno!1111quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Okee okee, ik geef onmiddellijk toe. Dat is een mooie term. Nu nog wat volgelingen, en dan kan ik iemand profeet maken.
Zeg eens, jij werkte toch bij de Mac in Apeldoorn?quote:
Ja, maar ik schaamde me zo erg dat ik na 3 maanden er genoeg van had. Ik kon niet met mezelf leven. En nu werk ik bij de Apenheul.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg eens, jij werkte toch bij de Mac in Apeldoorn?
Ik zeg niks.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja, maar ik schaamde me zo erg dat ik na 3 maanden er genoeg van had. Ik kon niet met mezelf leven. En nu werk ik bij de Apenheul.
Maar. Welke McDonalds? Want volgens mij heb ik je gezien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja, maar ik schaamde me zo erg dat ik na 3 maanden er genoeg van had. Ik kon niet met mezelf leven. En nu werk ik bij de Apenheul.
Wat? Wanneer? Waarom? Die in Zuid, langs de snelweg, toen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar. Welke McDonalds? Want volgens mij heb ik je gezien.
Het was al een tijdje terug. Ik was daar toen. Omdat ik honger had en, en, bier. En het was óf je dubbelganger, óf jij. Maar ik durfde niets te zeggen, want ik ben zielig en verlegen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wat? Wanneer? Waarom? Die in Zuid, langs de snelweg, toen.
Hoe 'skattig'. Had me aangesproken, dan konden we over en weer schoorvoeten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was al een tijdje terug. Ik was daar toen. Omdat ik honger had en, en, bier. En het was óf je dubbelganger, óf jij. Maar ik durfde niets te zeggen, want ik ben zielig en verlegen.
quote:
Ik ben er weer even.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:25 schreef SiemeN het volgende:
Veulste weinig blauw hier.
Mogelijkerwijs was het in die periode, ik weet het niet meer goed. Maar we kunnen evengoed over en weer schoorvoeten, hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hoe 'skattig'. Had me aangesproken, dan konden we over en weer schoorvoeten.
Als het in de periode augustus tot en met oktober in 2006 was kan het. Anders was het mijn dubbelganger.
Goed dan. Als we met dom-giechels doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mogelijkerwijs was het in die periode, ik weet het niet meer goed. Maar we kunnen evengoed over en weer schoorvoeten, hoor.
Cool. Er komt toch niets van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Goed dan. Als we met dom-giechels doen.
Goedemiddag!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:21 schreef ehqo het volgende:
Hó, ineens in BeF.
Jammer is dat.quote:
Dan heb ik dus altijd pech.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:42 schreef Stofje het volgende:
Die zijn vervelend, ja, maar er zijn ook reizigers die heel aardig zijn. De meesten, durf ik zelfs te beweren!
Ligt het aan Den Bosch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:46 schreef timbob het volgende:
Treinreizigers tussen Heerhugowaard en den bosch, die zijn altijd enorm aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |