Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
ja wel chill. Aan de studie.quote:
Da's toch best wel makkelijk.quote:
Audi TT?quote:
ik ben echt ongelofelijk gek op marsepeinquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:11 schreef BrandX het volgende:mergpijpjes... Ik lust geen marsepijn, dus ik ga lekker bastognekoeken eten bij mijn bakkie pleur
![]()
![]()
dat was: eeeeh....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Da's toch best wel makkelijk.
gewoon kiezenw at als eerste in je opkomt
Ik kan het niet open.quote:
Kuukske wint.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
GoeieTT
Word het niet eens tijd voor een koekjes-poll?![]()
ben ik helemaal met je eensquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:20 schreef BrandX het volgende:
ik kom niet in zo veel subfora, maar volgens mij hebben we wel zo'n beetje de mooiste OP van FOK!.
zouden we niet van de modjes en admin een OP-prijs kunnen krijgen ofzo?![]()
![]()
![]()
moet je even eer-ik of crossover liev aankijken of ze je in de OP willen frotten... Dat wil zeggen: heb je je eed al afgelegd?????quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:20 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik kan het niet open.
Ik sta er niet in
Die poppetjes bij BeF zijn ook leuk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:21 schreef Muck het volgende:
ben ik helemaal met je eens
al is de OP van postcrossing ook heel mooimet onze eigen fokke en fok!ke plaatjes
Sorry, hoewel het mijn humor is, ben ik nu even niet n de stemming om erom te lachenquote:
aha, iemand die ook voor de bastognekoeken ging.quote:
daar kom ik nooit....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die poppetjes bij BeF zijn ook leuk.
Postcrossing 48: De dagelijkse beslommeringen van...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef BrandX het volgende:
@ kuukske en Muck, linkjes?
wie...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waar is die knakker met zijn dansspel eigenlijk? Die hebben we ook echt 1 of 2 delen gezien ofzo
CGM?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waar is die knakker met zijn dansspel eigenlijk? Die hebben we ook echt 1 of 2 delen gezien ofzo
quote:
ik zag het ook ja... jammer van die krijsende geit erbijquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMG...U2 op tv....ONE......![]()
...JJ zweeft weer helemaal....
![]()
[BeF] #857 Eredivisie tussenstanden 49e speelrondequote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef BrandX het volgende:
@ kuukske en Muck, linkjes?
ja...idd....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zag het ook ja... jammer van die krijsende geit erbij
dies wel ok, maar qua lay out vind ik onze toch mooier en completer...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Postcrossing 48: De dagelijkse beslommeringen van...
okee, die vind ik ook leukquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[BeF] #857 Eredivisie tussenstanden 49e speelronde
oke, nu wordt het moeilijk, die zijn idd ook erg lekker.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:21 schreef Kuukske het volgende:
Even serieus: glacekoeken en stroopwafels zijn de bom.
typisch geval van: "mwaaaaaah"quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...idd....![]()
![]()
...maar ja het gaat om hun he.....
![]()
![]()
mja....ik blijf erbij....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bitterkoekjes!
we have a winnerquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bitterkoekjes!
Die is leuk, maar wel heeeeeel kort!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stroopwafels leg ik altijd op m'n mok thee of even in de magnetron.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
aha, iemand die ook voor de bastognekoeken ging.
uhh.soppen jullie wel eens koekjes in de koffie?
jaaaaaquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stroopwafels leg ik altijd op m'n mok thee of even in de magnetron.
jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhh.soppen jullie wel eens koekjes in de koffie?
Saai, weinig kleur.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Postcrossing 48: De dagelijkse beslommeringen van...
Erg kort/klein, verder wel oke, behalve dat het een onzin topic is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
met green day vond ik ze dan wel weer leukquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Ik snap ze ook niet...waarom...waarom....??????![]()
![]()
zoooo lekkerrrrrrrrrr.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Echt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ja...maar Green Day IS gewoon leuk....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
met green day vond ik ze dan wel weer leuk
jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt?Is voor het eerst dat ik dit hoor, is dat lekkerder?
Wat Brand zegt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef BrandX het volgende:bitterkoekjes...
doe mij dan maar bokkepootjes!![]()
![]()
ik luister meestal green day in de treinquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...maar Green Day IS gewoon leuk.......maar dit....
![]()
![]()
Ja, heerlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
Echt?Is voor het eerst dat ik dit hoor, is dat lekkerder?
Ook lekker, maar wat dachten we van speculaas brokken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef BrandX het volgende:bitterkoekjes...
doe mij dan maar bokkepootjes!![]()
![]()
misschien vind ik gewoon alle koekjes lekkerquote:
zucht.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook lekker, maar wat dachten we van speculaas brokken?![]()
ik heb dus hetzelfde probleem...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:33 schreef Muck het volgende:
[..]
misschien vind ik gewoon alle koekjes lekker
Ook wel: speculoosquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
zelfs met spijsquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb dus hetzelfde probleem......maar dan zonder spijs....
![]()
NU NU NU.....!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
OMG.....die zijn pas GODELIJK.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:35 schreef BrandX het volgende:
speculaas is ook veels te lekker.... Of de aloude krakelingen
Muck...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:34 schreef Muck het volgende:
ik dus alles waar géén spijs inzit....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
zelfs met spijs
ik ben diep, diep na aan het denken over wat ik nou niet lekker vind...
krakelingen en spritsen vind ik niet zo lekker....
ik ben bang dat het vooral de meisjes zijn die je niet bijhoudtquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
dit kan i ktoch nooit bijhouden zo jongens...
Tsjaquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef Bengeltje het volgende:
Erg kort/klein, verder wel oke, behalve dat het een onzin topic is.![]()
ach schatje, dat doe ik toch niet expresquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Muck...
Haat jij/U mij...
Je hebt niks gezegt maar reageerde wel op andere berichten van bekende KSC!ers![]()
![]()
echt wel...als ik het kan dan jij ook...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
dit kan i ktoch nooit bijhouden zo jongens...
sorryquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben bang dat het vooral de meisjes zijn die je niet bijhoudt
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben bang dat het vooral de meisjes zijn die je niet bijhoudt
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef Muck het volgende:
[..]
ach schatje, dat doe ik toch niet expres
sorry sorry sorry![]()
![]()
jaja..studeren...ik zie het....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben aan het studeren hier, en dan kijk ik: en er is weer een turbo-chat aan de gang!
ik bedoel gewoon: vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk, multi-tasken ftwquote:
Ja ik kom zo moeilijk bij jou weg JJ!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja..studeren...ik zie het....![]()
![]()
![]()
maar vertel eens, wat is een diovarus?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:41 schreef Diovarus het volgende:
[..]
* Diovarus is weer vrolijk
Zelfs 3 kussen![]()
Jij ook al???quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik kom zo moeilijk bij jou weg JJ!
mpgeeeeeeeequote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef MPG het volgende:
meet naar de 20e geschoven? prima plan, MPG is nog steeds in
dat is helemaal waar....!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon: vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk, multi-tasken ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |