JJ.. lieverd!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG....mijn schatje....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...hoe gaat ie...?
![]()
Ik werk gewoon niet tijdens het koffieënquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon: vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk, multi-tasken ftw
Wheheh ...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik werk gewoon niet tijdens het koffieën![]()
Ik vind dat net klinken als Phoebe uit Friendsquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
maar vertel eens, wat is een diovarus?
ik ben geopsedeerd door vreemde namen
zondag nogquote:
Een Man die aparte buien heeft. Soms heel aardig soms flipt en snel een ban krijgt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
maar vertel eens, wat is een diovarus?
ik ben geopsedeerd door vreemde namen
ik heb hoofdpijn...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ.. lieverd!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met mij is alles prima, zit nu wel in de collegezaal (zonder stroom voor de rest avn de middag, dus ga niet full-time hier zijn)
Hoe is het nog met jou?
inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik vind dat net klinken als Phoebe uit Friends
Dan zit Ross te vertellen over iets wetenschappelijks en vallen de rest van de Friends 'in slaap' en dan vraagt Phoebe heel (quasi) geïnteresseerd aan Ross of hij verder wil vertellen
Friends![]()
![]()
![]()
Arme schatquote:
ik was vooral beneiuwd naar je naam hoor, maar de overige info is ook altijd leukquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Een Man die aparte buien heeft. Soms heel aardig soms flipt en snel een ban krijgt.
Maar voor de rest heel aardig is en nabij A'foort woont.
Waar de naam Diovarus vandaan komt zou ik niet durven zeggen heb hem al vanaf 1998 ofzo
Je vroeg toch wie Diovarus wasquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was vooral beneiuwd naar je naam hoor, maar de overige info is ook altijd leuk
Ltrz en totzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
maare lieve koffievrienden, ik ga ff verder met college volgen, zo spaar ik mijn accu en kan ik zometeen nog ff langsfietsen..
tot zo
nah, ik bedoelde meer wateen diovarus was, maar dat kwam door mijn vraagstellingquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:54 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Je vroeg toch wie Diovarus was
de warmte is niet goed voor me hier
je gaat nu al weg....quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
maare lieve koffievrienden, ik ga ff verder met college volgen, zo spaar ik mijn accu en kan ik zometeen nog ff langsfietsen..
tot zo
dag MPGquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
tot zo
doedoei Muck...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:59 schreef Muck het volgende:
maarre lieverdjes, ik ga zo ook even boodschappen doen
anders heb ik geen eten als ik thuiskom van mijn werk
tot straks
aawww..lief..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oeh! Ik moest even werken![]()
Kusjevoor JJ tegen de hoofpijn
Ik hou het ook effe niet echt bijquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:03 schreef Kuukske het volgende:
Doei iedereen die wegging/gaat. Ik volg het niet echt meer
![]()
Volgens mij zijn er daar meer van. Maarja, ik krijg het ook ineens druk op werk.quote:
Ik ben dus niet meer wegquote:
Zo erg is het bij mij dan weer nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben dus niet meer weg![]()
Ik volg mezelf niet eens meer![]()
Ik krijg alles echt niet bij elkaar in m'n hoofdquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben dus niet meer weg![]()
Ik volg mezelf niet eens meer![]()
Koud en oud is immers niet te zuipen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef vdvorst het volgende:
Hier heb ik lekker verse, en warme, koffie!!![]()
Ik ga een presentie bord maken!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik krijg alles echt niet bij elkaar in m'n hoofd
maar dat zie je toch aan het blauwe kruisje...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga een presentie bord maken!Iedere koffieër krijgt een eigen schuifje, zodat ik bij kan houden wie er wel en niet is. Kan zelfs digitaal, waarom zit dit niet in Fok! ingebouwd???
????
Is dit nu een briljant idee?![]()
Er zit naast je username in je post zoeen blauw plusje, of rood minnetje. Daaraan zie je of iemand er is of nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga een presentie bord maken!Iedere koffieër krijgt een eigen schuifje, zodat ik bij kan houden wie er wel en niet is. Kan zelfs digitaal, waarom zit dit niet in Fok! ingebouwd???
????
Haha, dat is wel tof iddquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |