Wil je nog een extra meisje?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou...ik ben blij dat ze al zo groot zijn....![]()
![]()
Nee niet meer gedaan.. Had denk ik ook niet veel zin, maar je weet nooit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:40 schreef Diovarus het volgende:
[..]
En heb je het nog wel een keer over gelezen
Moet je meestal niet doen namelijk
Hoezo, heb je nog een vervelend zusje over?quote:
he, maar nu mag ik ook nieuwsgierige vragen stellenquote:
Je maar zo denken met 5,5 heb je al een voldoende.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee niet meer gedaan.. Had denk ik ook niet veel zin, maar je weet nooit.
[..]
Hoezo, heb je nog een vervelend zusje over?
tja...tis en blijft een persoonlijke keuze he..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen
mijn vriendin van 20 is nu zwanger van haar 2e... daar moet ik persoonlijk echt niet aan denken
Spakenburg, dat vis/koek dropquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:48 schreef Muck het volgende:
[..]
he, maar nu mag ik ook nieuwsgierige vragen stellen
waar in de provincie Utrecht woon je? (daar ben ik namelijk geboren)
Hallo, een beetje respect voor mij grijzequote:
uit de boerenkoolquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja...tis en blijft een persoonlijke keuze he..![]()
alhoewel mijn eerste zomaar uit het nix kwam...![]()
![]()
whehehehequote:
maar, maar papier! wat ben je oud!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hallo, een beetje respect voor mij grijzeharen, jong bloempje
![]()
lieve schat...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hallo, een beetje respect voor mij grijzeharen, jong bloempje
![]()
Een onbevlekte ontvangenisquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja...tis en blijft een persoonlijke keuze he..![]()
alhoewel mijn eerste zomaar uit het nix kwam...![]()
![]()
Oohh. jammer.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
...kzou niet weten..was er niet bij...
![]()
![]()
Das best wel dichtbij (denk ik), vlak bij soest tochquote:
mijn dochter doet ook VWO...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Oohh. jammer.
Ze al zinndelijk hoor. VWO als studie, gemiddeld cijfer 8.
eh, nee, meer bij Doorn en Zeist in de buurtquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Das best wel dichtbij (denk ik), vlak bij soest toch
tja..weet ik niet...ik was zomaar ineens oeps euhhh zwanger enzo...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef Muck het volgende:
[..]
jij was ergens anders?!
wow! tell me more
Met der 17e al.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn dochter doet ook VWO......volgend jaar eindexamen....
...en daarna ws naar Amerika...
![]()
![]()
![]()
Om daar te gaan studeren? Ik zou haar niet zo makkelijk meer laten gaan na wat er gisteren gebeurd isquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn dochter doet ook VWO......volgend jaar eindexamen....
...en daarna ws naar Amerika...
![]()
![]()
![]()
hoe cool is datquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja..weet ik niet...ik was zomaar ineens oeps euhhh zwanger enzo...![]()
onbevlekte heb ik niet gezegd he....quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een onbevlekte ontvangenisheil Maria!
![]()
wrom..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Om daar te gaan studeren? Ik zou haar niet zo makkelijk meer laten gaan na wat er gisteren gebeurd is![]()
Ik wist toen ik het typte al dat ik verkeerd zatquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
eh, nee, meer bij Doorn en Zeist in de buurt
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:54 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe cool is dat
eens voorstellen aan mijn vriend
nee dank jequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:54 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe cool is dat
eens voorstellen aan mijn vriend
Dat helemaal fritsquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Om daar te gaan studeren? Ik zou haar niet zo makkelijk meer laten gaan na wat er gisteren gebeurd is![]()
Ik moet er niet aan denkenquote:
och geeft nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:55 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik wist toen ik het typte al dat ik verkeerd zat.
quote:
ja..ik kan haar moeilijk tegen houden...quote:
zo van "schatje, moet je eens kijken! ineens zomaar zwanger! cool he?"quote:
Je kan misschien schoolhoofd omkopen om haar te laten zakken dan is ze in elk geval 1jaar ouderquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja..ik kan haar moeilijk tegen houden.....al zou ik dat heel graag willen...
..maar ja...er is altijd wel ergens wat he...
![]()
dat weet ik wel zekers...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:59 schreef Muck het volgende:
[..]
zo van "schatje, moet je eens kijken! ineens zomaar zwanger! cool he?"
ik geloof dat ie dan een kleine beroerte krijgt
nah...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:59 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Je kan misschien schoolhoofd omkopen om haar te laten zakken dan is ze in elk geval 1jaar ouder
dat kan ik me voorstellen ja!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat weet ik wel zekers.....kreegen mijn ex en ik toen ook..
![]()
Cablegunmaster.....we hadden het net over je...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef cablegunmaster het volgende:
hey joh ik zit op texel samen met een kameraad en DE KOFFIE
Maar dan heeft ze het misschien uit der hoofd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah......dat ze nou over één jaar of twee jaar gaat...gaan doet ze toch....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |