gohquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Cablegunmaster.....we hadden het net over je...![]()
![]()
![]()
!!!!!!
nou ja Frits dan..![]()
Yeah werkquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef cablegunmaster het volgende:
heerlijk 5 dagen op Texelkoffie zuipen , kroegjes bijlangs en ff een uurtje internet cafe ^^
HA en jullie moeten werken
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef Muck het volgende:
het gaat mij trouwens sowieso niet lukken om een kind te krijgen op mijn 18e...
nee idd...is daarvoor een beetje te laat...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef Muck het volgende:
het gaat mij trouwens sowieso niet lukken om een kind te krijgen op mijn 18e...
Hi!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef cablegunmaster het volgende:
hey joh ik zit op texel samen met een kameraad en DE KOFFIE
Damn. Ik baal ook dat het weekend 2 dagen lang is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ontzettend![]()
helaas vermoorde de sub je geloofwaardigheid
dan moet je 17 jaar zijn en iets van 3 maanden om op je 18e jaar een kind te krijgen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee idd...is daarvoor een beetje te laat...![]()
Misschien als het mis gaat dat hij/zij/het in december komtquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef Muck het volgende:
precies
zelfs op mijn 21e gaat niet meer lukken
ja helemaal alleen verdronken en het enige wat er zit is een internet cafe MET koffiequote:
alhoewel ik er absoluut geen spijt van heb..quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef Muck het volgende:
precies
precies, en ik ben 21 en eh, 4 maandenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan moet je 17 jaar zijn en iets van 3 maanden om op je 18e jaar een kind te krijgen.![]()
*geniet van een texels bakje internet cafe koffie
Telegraaf sponsorde zulke dingen .quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alhoewel ik er absoluut geen spijt van heb....zou ik het niemand aanraden om een kind te krijgen zo jong als je ook nog aan het studeren bent...
![]()
dan zou het net kunnen ja!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:06 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Misschien als het mis gaat dat hij/zij/het in december komt
kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alhoewel ik er absoluut geen spijt van heb....zou ik het niemand aanraden om een kind te krijgen zo jong als je ook nog aan het studeren bent...
![]()
In theorie zou ik op mn 37e voor het eerst vader kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:04 schreef Muck het volgende:
precies
euuhh ja...daar begrijp ik dus weinig van...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Telegraaf sponsorde zulke dingen .vind het een slecht idee je zou er een beter gezonder kind van krijgewn als je stude3ert en tegelijkertijd een kind on derhoud.
![]()
sterker nog, ik ben de 2e dag van het jaar jarigquote:
Blijf maar eerst even lekker studerenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:08 schreef Muck het volgende:
[..]
dan zou het net kunnen ja!
[..]
kan ik me voorstellen
die vriendin van mij zit ook thuis nu. ze is gestopt met haar studie en zit nu de godganse dag thuis met die kleine...
ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd
was dus ook niks voor mij en daarom ben ik gewoon met mijn studie begonnen...quote:kan ik me voorstellen
die vriendin van mij zit ook thuis nu. ze is gestopt met haar studie en zit nu de godganse dag thuis met die kleine...
ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd
CGM. Printen gaat prima, kopieren vandaag ff niet, geen ongelukjes en ook geen incidentjes.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:10 schreef cablegunmaster het volgende:
Kuukskelukt het printen ook ?
nog dingen te kopieren ? ongelukjes gebeurd ? incidentjes die leuk zijn om te melden ?
kiiiiiijk, jij snapt hetquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
Kinderen mogen van mij ook nog wel 5 jaar uitblijven.
Maar ze zijn wel leuk, als je ze aan het eind van de dag maar kan teruggeven aan de rechtmatig eigenaar.
aaaah.,.... al gelezen dat ik op texel zitquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
CGM. Printen gaat prima, kopieren vandaag ff niet, geen ongelukjes en ook geen incidentjes.
Dus helaas, ik moet je teleurstellen.
Er is er een jarig hoera, hoera.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:09 schreef Muck het volgende:
[..]
sterker nog, ik ben de 2e dag van het jaar jarig
Joh, echt waar. Goh, ehm.. doe iedereen op Texel de groeten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:12 schreef cablegunmaster het volgende:
aaaah.,.... al gelezen dat ik op texel zitff halfuurtje uurtje internet cafetje gepakt
speciaal om hier te zijn 4 euro gedokt vind ik duur >.< want voor 20 zou ik een maand thuis kunnen internetten.
![]()
dat was ook de bedoelingquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:09 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Blijf maar eerst even lekker studeren
kijk, dat vind ik dus echt heel erg goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
was dus ook niks voor mij en daarom ben ik gewoon met mijn studie begonnen...![]()
zal ik doen chris doet de groeten terug kameraad naast me die meeleest en koffie verafschuwd theestraf iemand ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joh, echt waar. Goh, ehm.. doe iedereen op Texel de groeten zou ik zeggen![]()
Wel duur trouwens.
Wakker worden!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:13 schreef Kuukske het volgende:
Bwoah ik val zometeen in slaap denk ik.
Ik ben ook wel s in een inet café geweest. Kostte 1 eu /half uur, of reken je de koffie erbij?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aaaah.,.... al gelezen dat ik op texel zitff halfuurtje uurtje internet cafetje gepakt
speciaal om hier te zijn 4 euro gedokt vind ik duur >.< want voor 20 zou ik een maand thuis kunnen internetten.
![]()
Heh wat?quote:
open tegen die tijd maar een verjaardagstopic voor mequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:13 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Er is er een jarig hoera, hoera.
Dat kun je wel zien dat ben jij.
Dat vinden wij allemaal zo happy jaja.
en daarom zingen wij blij..
etc.. verdere teskt niet weet
En je vriend vind dat ook goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
dat was ook de bedoeling
nog een jaartje of 2
en dan een hele tijd werken en DAN pas kinderen
De eed en theestraf zijn afgeschaft.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef cablegunmaster het volgende:
zal ik doen chris doet de groeten terug kameraad naast me die meeleest en koffie verafschuwd theestraf iemand ?![]()
2,50 per halfuur geen koffie die kost 1,75 tis toerisme hier hëquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben ook wel s in een inet café geweest. Kostte 1 eu /half uur, of reken je de koffie erbij?![]()
maar weet niet of ik dan nog wel leefquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:15 schreef Muck het volgende:
[..]
open tegen die tijd maar een verjaardagstopic voor me
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De eed en theestraf zijn afgeschaft.
hebben we het van het weekend toevallig nog over gehadquote:
oehhh..klinkt eng...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:16 schreef Diovarus het volgende:
[..]
maar weet niet of ik dan nog wel leef
Zo. Das best snel dan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
hebben we het van het weekend toevallig nog over gehad
nou ja, het is toch zo?quote:
en...?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
hebben we het van het weekend toevallig nog over gehad
waarom zou je dan niet meer leven?!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:16 schreef Diovarus het volgende:
[..]
maar weet niet of ik dan nog wel leef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |