Sorryquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:55 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
ja maar ik verwachtte het niet![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:13 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ok, nog een keer welterusten dan maar!
Had ze het te warm? Je het het weer druk gehad gisteravond! savonds moeten die monsters ook gewoon gaan slapen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:16 schreef Tezz het volgende:
Nou dat was drama gisteravond. Kindje was zelfs niet met een moker in slaap te krijgen en toen ze eindelijk sliep had ze in haar bed geplast en toen ik eindelijk film ging kijkn was hetn al 23.00 uur....pff...was trouwens wel een spannende film (Hannibal Rising). Heel anders dan de voorgaande delen, maar zeker ook spannend!
Dus..........................
goedemorgen!
Waarom zou je je kind met een moker in slaap proberen te krijgen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:16 schreef Tezz het volgende:
Nou dat was drama gisteravond. Kindje was zelfs niet met een moker in slaap te krijgen en toen ze eindelijk sliep had ze in haar bed geplast en toen ik eindelijk film ging kijkn was hetn al 23.00 uur....pff...was trouwens wel een spannende film (Hannibal Rising). Heel anders dan de voorgaande delen, maar zeker ook spannend!
Dus..........................
goedemorgen!
Dan weet je zeker dat je een paar uurtjes rust hebt!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom zou je je kind met een moker in slaap proberen te krijgen?![]()
Whehe.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:31 schreef oranjekoek het volgende:
Of ze slaapt natuurlijk liever met een moker dan met een knuffel.
Nee, het was mijn eigen schuld. Mijn dochter heeft een zeer vast ritme en zeker als ze de dag erna naar school moet, moet ze gewoon voor zeven uur in bed liggen. Dus avondeten, nog een half uurtje spelen/tv kijken, badderen en slapen. Maar gister moest ik even nog bij een nichtje langs die jarig was en we waren veel te laat terug (half negen), dus ze was over haar slaap heen. Ik had er echt medelijden mee toen ik haar vanmorgen om zeven uur wakker ging maken.......quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Had ze het te warm? Je het het weer druk gehad gisteravond! savonds moeten die monsters ook gewoon gaan slapen.
Als Tim wakker wordt is dat meestal van een mug.
zoek een hobby.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:32 schreef LudoSanders het volgende:
De dag gaat weer tergend langzaam voorbij.
quote:
Mijn hobby is denken en fantaseren over iemand.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:16 schreef LudoSanders het volgende:
Dat wil zeggen dat ik geen tijd heb nu om een hobby uit te voeren.
Punt gemaakt jawohl.
Oke meer informatie is niet nodig hoor!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn hobby is denken en fantaseren over iemand.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt je linkerhand gewoon bij je hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kun je ook hobby's ontwikkelen hoor ! In welke branche zit je, ik verzin wel wat voor je! (ja heb je nu niets meer aan, maar de rest van de week wel)quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben stage aan het lopen joh.
Reclame.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kun je ook hobby's ontwikkelen hoor ! In welke branche zit je, ik verzin wel wat voor je! (ja heb je nu niets meer aan, maar de rest van de week wel)
.........quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:16 schreef Djarum het volgende:
hmm. lekkkkeerrrrrrrr Spaghetti!!!![]()
![]()
Ook een hapje Broek?
![]()
!!
sorry![]()
nee serieus, mihoen vanavond![]()
Die zal ik dan moeten omscholen, tot nu toe is 'ie alleen geschikt in dingen vastpakken en snel accoorden pakken op de gitaar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je hebt je linkerhand gewoon bij je hoor.
Met heinz pasta saus?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:16 schreef Djarum het volgende:
hmm. lekkkkeerrrrrrrr Spaghetti!!!![]()
![]()
Ook een hapje Broek?
![]()
!!
sorry![]()
nee serieus, mihoen vanavond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |