Volgens mij is het niet de bedoeling om trieste smileys die een persoonlijke mening weergeven in het update topic te gebruiken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Eric en Nicolaas melden even veilig tussendoor dat ze het er niet mee eens zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Streamverslagen
Bedankt, Loulou, Disana, Black King en doOfusz
voor de streamverslagen.![]()
Updates
Bedankt , Netty, Scanman, Marije, APK , Borga, Gert en Klein Zusje
voor de verslagen, caps, link-filmpje en alle nieuwtjes.![]()
Jij ook.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:25 schreef kleinzusje het volgende:
Thx
Dit is toch wel schrikken geblazenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
Iedereen weet dat alle vrouwen in het huis extensions hebben, maar weinigen hebben waarschijnlijk het echte haar van Natasia gezien. In de onderstaande plaatjes is de kapster bezig haar haar voor te bereiden op het aanbrengen van nieuwe extensions (naar verluidt 400 euro per keer).
YWquote:Op donderdag 19 april 2007 20:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Kleinzusje bedankt voor de caps bij de updates .![]()
De url's van de plaatjes moet je tussen [IMG] en [/IMG] zetten. Of op ditquote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
Het is me niet gelukt de urls naar de caps van anderen van de bevalling op zo'n manier te coderen dat de caps in het verslag zichtbaar zijn. Wie het weet mag het zeggen en anders, jammer dan.
Voor de zekerheid (Ik weet niet of zij het weet): Eerst rechts op het plaatje klikken en 'eigenschappen' kiezen en de URL copy / pasten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
De url's van de plaatjes moet je tussen [[url= en ]afbeelding[/url]] zetten. Of op dit [afbeelding] icoontje klikken
tot uw ordersquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:40 schreef APK het volgende:
Zussie, bedankt voor de updates!
Je bent vanmorgen alleen vergeten te vermelden wie de rijlessen krijgt.
Huub toch? Nu lijkt het -door het screenshot- of Koning Jaap op de Harley mag.
Volgende keer zal ik proberen eraan te denken dat even onderaan zo'n verslag te melden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:13 schreef tuinfluiter het volgende:
16:59 uur,
Bij streamverslagen mag je streamverslagen schrijven.
Reageren bij CODUS.
Disana bedankt voor het streamverslag over Sylvia , haar reden en gevoel.![]()
Verschil moet er zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 12:51 schreef kleinzusje het volgende:
Marrije, bedankt voor je verslag. Heb de filmpjes in het update topic gezet om verwarring met streamverslagen en update topic te voorkomen.
Disana: bedankt voor al je inspanningen. Ik lees echter bijna nooit verslagen op Fok, alleen de updates, en oneliners van tuinfluiter, omdat ik meer een plaatjes mens ben
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:51 schreef kleinzusje het volgende:
Marrije, bedankt voor je verslag. Heb de filmpjes in het update topic gezet om verwarring met streamverslagen en update topic te voorkomen.
-knip
Prachtige update, het lijkt wel een AA-meeting.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:12 schreef Marrije het volgende:
Huub heeft gevraagd of iedereen op de bank wil zitten, hij biedt zijn excuses aan. Excuus aan d ehele groep en in het bijzonder aan Amanda, Brian en Natasja. Brian neemt het stokje over. . .veel huilen en veel onrecht dat hem is aangedaan komt op tafel. Daarna is het de beurt aan Amanda, ze vindt het erg naar dat ze in haar gezicht is gespuugd door Brian en ook een duw van hem heeft gehad in het gezicht. Syl moet ook nog ff wat zeggen, dat ze het allemaal zo erg vindt. Nic meldt hetzelfde, hij schaamt zich dood dat ie in DGK zit. Hij zegt dat het spel niet meer wordt gespeeld. Eric doet ook nog even een duit in het zakje 'ik vind het beschamend dat er wordt gespuugd, ik vind het beschamend dat door een paar mensen de hele groep een alcoholsanctie krijgt, ik vind het beschamend dat dit over het hoofd van Amanda gebeurt. . .'.
Amanda meldt respect te hebben voor Eric en Natas.
Natasj doet ook al huilend haar zegje: ik durfde niet eens meer mijn eigen huisje in, ik voelde me net een inbreker toen ik mijn spullen kwam halen. . .
(mijn streams bufferen als een gek ik hoor lang niet alles)
kus fluitertjequote:Op woensdag 2 mei 2007 01:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Spartel, Soylent, Ruudjem, Marrije, Black king, Nostalgist,
Prospera, Disana , Sum, Gert en klein zusje.
Bedankt , voor de caps, filmpjes, brief-Netty en nieuwtjes bij de updates en streamverslagen.
![]()
quote:
Een paar pondjes aangekomen ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:38 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
van schoonmaakster tot miljonair
Wat hij zegt!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:14 schreef tuinfluiter het volgende:
LouLou
6 mei 23:54 uur.
Bedankt voor de geweldige update .![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
fijn thuiskomen
Thuis komen met een fotoverslagquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het fotoverslag, leuk.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]
+
Filmpje (net na het begin)
Wat een schit-te-rend filmpje.quote:
Graag gedaan ! Ieder plekje heeft tenslotte een eigen sfeer ( bron: JdB)quote:Op zondag 13 mei 2007 01:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Disana, Kleinzusje en Soylent,
Bedankt voor de plaatjes en verslagen bij de streamverslagen en updates,
Jullie laten velen meegenieten van de sfeer in de villa.![]()
P.s. Kleinzusje bedankt voor het meehelpen om een Tuinfluitertje te vinden en een plekje te geven.
Heeft iemand hier een vilmpje van?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:31 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
3:15 - Huub word para en schreeuwt tegen Brian wat over zijn moeder. Deze word kwaad, en er volgt wat duw en trek werk. Amanda sust de boel en Eric neemt Huub mee naar bed.
Om 03.15 zat Eric bij de Febo, Amanda lag in bed en Huub &Lieke lagen in elkaars armen, dus ws heeft hij zich vergist in de dagquote:Op zondag 13 mei 2007 16:50 schreef soylent het volgende:
No prob!
[..]
Heeft iemand hier een vilmpje van?
Dankjewel fluitertjequote:Op maandag 14 mei 2007 17:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Disana , Leuk, ook wat plaatjes bij streamverslagen![]()
De mensen achter de schermen. (Redactie.)quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:23 schreef SlagerKorrel het volgende:
Wie of wat is de Febo waar Avonne het in de update over heeft?
"Achter" oftewel de productie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:23 schreef SlagerKorrel het volgende:
Febo = de redactiequote:Op woensdag 16 mei 2007 00:23 schreef SlagerKorrel het volgende:
Ik heb hem bedachtquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:33 schreef SlagerKorrel het volgende:
Alledrie bedankt!
Is dat een afkorting ergens van, of waar komt die naam vandaan?
De bewoners hebben het vaak over de productie / regie en noemen het afwisselend Buren, Snackbar, Wasserette, Keukenterras, God, etcetera.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:33 schreef SlagerKorrel het volgende:
Alledrie bedankt!
Is dat een afkorting ergens van, of waar komt die naam vandaan?
Ja ja... met een beetje geluk wordt het voor ons genietenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Disana![]()
Bedankt voor de melding bij de updates ,
dat het a.s. zondag familie en vriendendag is
en de bewoners 2 gasten mogen uitnodigen.
Dat kan gezellig worden.![]()
Geen dank lief fluitertje, ik was mn tanden aan het poetsen en kon net op tijd wat caps maken. Toch zou ik graag een hond hebben, maar dat terzijdequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Kleinzusje ,
Bedankt voor de mooie caps en de uitslag van de stemming .![]()
Ik was de honden aan het uitlaten,
had de stemming pas verwacht rond 21:00,
maar het begon dus eerder om 20:15.
[DGK] Updates #3quote:Op maandag 21 mei 2007 18:48 schreef patriezzz het volgende:
vraagje, ik ben nieuw hier op het forum en was op zoek naar de updates maar kan alleen de reakties op de updates lezen, nu zijn die erg lovend dus word ik wel erg benieuwd naar de updates zelf. Wie kan me helpen?
Was inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2007 21:02 schreef Inukshuk het volgende:
Mag ik iedereen bedanken voor de bijdrage in de COS 1497Geweldig, heb dit soort COSSEN gemist!
![]()
Dag Inukshuk ,quote:Op maandag 21 mei 2007 21:02 schreef Inukshuk het volgende:
Mag ik iedereen bedanken voor de bijdrage in de COS 1497Geweldig, heb dit soort COSSEN gemist!
![]()
Hoi tuinfluiter, bedankt nog voor jequote:Op maandag 21 mei 2007 23:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dag Inukshuk ,
ook ik heb met plezier deze cos doorgelezen.![]()
Is dat een lief broertje of niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt Disana, Soylent , Polonium-120, Day, Kleinzusje en Gert
voor de caps en tekstbijdrage bij de updates![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:42 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand een filmpje van Joris (broer van Huub)?
Lief kleinzussie,quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:29 schreef kleinzusje het volgende:
Fluitertje, ik mis je stream-liners![]()
![]()
![]()
edit: heb ze al gevonden bij de diverse bewoners![]()
ps. Hulde voor je pol en kijkcijfer info![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lief kleinzussie,
Bedankt voor je complimenten.![]()
Vaak wacht ik te lang met schrijven en zijn de oneliners
en weetjes over de snackbar en bewoners alweer 5 of 6 dagen oud........
Alhoewel de tv-uitzendingen ook 6 of 7 dagen achter lopen,
zou dus best kunnen die oude oneliners , quotes en weetjes in mijn schriftjes.![]()
En jij bedankt voor de update.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:36 schreef kleinzusje het volgende:
Ten tweede merk ik dat er nachtenlang mensen in de cossen zitten, met prachtige caps en verslagen. Misschien kan iemand van hen die even in de updates zetten ???
Veel dank![]()
Geen dank lekker dingquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:26 schreef APK het volgende:
[..]
En jij bedankt voor de update.![]()
Ik keek vannacht even en had geen idee waar die kots vandaan kwam.![]()
In principe heb je gelijk. Ik kan alleen niet vinden waar het dan mis is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:14 schreef LouLou het volgende:
Allereerst veel dank voor de trouwe updatersheb zelf te weinig tijd trouwe dienst te leveren.
Ik heb wel een verzoekje; zou het mogelijk zijn om in de updates de toon zo neutraal mogelijk te houden? Dat bijvoorbeeld Brian in de COS voortdurend met "wifebeater" aangeduid word vind ik best, of Huub met kabouter bosmarmot, als dat jouw mening is. Maar in de updates zou ik het prettig vinden gewoon over Huub en Brian te lezen.
Is reeds gewijzigdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:39 schreef avonne het volgende:
[..]
In principe heb je gelijk. Ik kan alleen niet vinden waar het dan mis is.
Nee, die lijnen maakt http://allyoucanupload.webshots.com/quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:51 schreef kleinzusje het volgende:
Disana, bedanktvoor de tietenfoto's, broer Lieke en date Eric (zijn die blauwe lijnen bewust gekozen ?)
Kun je weghalen schatquote:Op zondag 27 mei 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die lijnen maakt http://allyoucanupload.webshots.com/
Geen idee lieverd, maar het is mij gelukt ( perongeluk)quote:
Ik zal nog eens kijken, lieverdquote:Op zondag 27 mei 2007 17:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen idee lieverd, maar het is mij gelukt ( perongeluk)![]()
Hee, en ik heb gevonden hoe ik dat blauwe randje weg kan krijgenquote:Op zondag 27 mei 2007 23:20 schreef kleinzusje het volgende:
Dank Disana, schakel net in en had het gemist![]()
Dus er is vandaag geen fuck gebeurd![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, en ik heb gevonden hoe ik dat blauwe randje weg kan krijgen![]()
Geen dank fluitertje, eerlijk gezegd volg ik het niet zo, maar jat de caps uit de cossen en bewerk ze een beetje. Soms heb ik geluk en val met mn neus in de boter. Ik heb het idee dat je wel erg lief bent, naast slimquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Lief kleinzusje wat vul jij de updates toch leuk in met de teksten en plaatjes.
Dank je wel.![]()
Dat is helemaal goed benut wat jij doet voor de updates,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:52 schreef kleinzusje het volgende:
Geen dank fluitertje, eerlijk gezegd volg ik het niet zo,
maar jat de caps uit de cossen en bewerk ze een beetje.
Mijn computer draait elk half uur een zelfgeschreven programmaatje dat de pagina van Tien opvraagt en kijkt welke nieuwe verhaaltjes zijn geplaatst. Deze worden omgezet in Fok formaat en daarna op Fok geplaatst. Ik heb er dus geen omkijken naar, behalve dat ik af en toe een nieuw topic moet maken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Soylent bedankt voor de VillaVandaag![]()
Ik weet niet hoe je dit precies ontvangt ,
of je het er druk mee hebt met ontvangen en plaatsen?
Mooie manier, altijd wat updates en Tien vindt het blijkbaar goed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:42 schreef soylent het volgende:
Deze worden omgezet in Fok formaat en daarna op Fok geplaatst.
Ik heb er dus geen omkijken naar, behalve dat ik af en toe een nieuw topic moet maken.
Wat voor moeite? Ik maak meestal uitsnedes en beperk daarmee kb'tjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Disana bedankt![]()
Heb wel wat moeite met de verschillende screenformaten, maar dat terzijde![]()
![]()
Bedankt voor de leuke update paultjuhhquote:Op zondag 3 juni 2007 15:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe is die date nou verder verlopen ?
Op hitsige stand op het strand op het prachtig eiland H Kriti.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:59 schreef kleinzusje het volgende:
Thx Fluitertje![]()
ps. Gert zit echt wel te lurken op dat
hitsige stand![]()
Nou je het zegt, he... Ik heb al twee keer tijdens nachtelijke stream-sessies een ei gebakken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:31 schreef kleinzusje het volgende:
BSOL bedankt voor de update![]()
ps. Waarom zet je op iedere cap een ei ?![]()
Dankjewel fluiterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Disana, dank je wel voor het verslag bij de updates
donderdag 18:46- Amanda ontdekt dat haar spullen kwijt zijn.
P.s:was meer een reactie op jouw
![]()
Ik las net pas je reactie.![]()
En ik zie daar inderdaad niet het lachen van in.
Zelf zou je het niet meer kunnen gebruiken en inderdaad
zou die figuur zich in jouw naam kunnen misdragen.![]()
Anoniem en laf om dit te misbruiken.
Daar ben ik het absoluut mee eens.![]()
Geen dank kleinzusje. Ik doe het met veel plezier.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:31 schreef kleinzusje het volgende:
BSOL bedankt voor de update![]()
ps. Waarom zet je op iedere cap een ei ?![]()
Ik ook, maar het lijkt me nu al niks. Gadverdamme, weer zo'n "toffe joviale" mokummer zeker.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:50 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb die hele Ellie moeten missen
Kleinzusje, leuk om dat te weten, extra motivatiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:26 schreef kleinzusje het volgende:
Dank je wel Tuinfluitertjehet is een feest om te lezen
![]()
Ik geniet er ook van.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
Tuinfluiter bedanktik geniet er echt van
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:22 schreef kleinzusje het volgende:
fluitertje, hoop dat het genot je niet te veel stress kost![]()
Komt vanuit de Griekse taal, Atakki.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
wat betekent attacqueren ?
Ik las het in de updates![]()
Dank je tuinfluiterquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Komt vanuit de Griekse taal, Atakki.
Attaqueren = aanvallen, inzetten bij orkest of koor.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:59 schreef Gert het volgende:
Tuinfluiter, bedankt voor het correct spellen van attaqueren.
Graag gedaan Kleinzusje,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
Prospera, Disana en tuinfluiter, bedankt voor de updates en verslagen
, grote klasse
Jij ook bedankt Soylent,quote:Op zondag 17 juni 2007 00:57 schreef soylent het volgende:
Iedereen weer bedankt voor alles he!
Dat was lekker thuisblijven.
even nadenken, ok ?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:08 schreef soylent het volgende:
Yep!
Dank je voor je bericht kleinzusje, altijd leuk om mee thuis te komen.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:17 schreef soylent het volgende:
[..]
Dank je voor je bericht kleinzusje, altijd leuk om mee thuis te komen.![]()
Misschien een idee om het in de FB aan een mod te vragenquote:Op zondag 17 juni 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
We hebben
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #2
[DGK] Updates #3
[DGK] Streamverslagen
Zijn we ervoor dat links naar filmpjes ook in Updates en Streamverslagen worden gepost?
Heb al eens zoiets gedaan; kwam geen reactie op.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien een idee om het in de FB aan een mod te vragen![]()
succes
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
lieverd en bedankt voor je villa vandaag ( + op andere dagen ook)
Heb jij een vriendin ?quote:
quote:
Dan stel ik voor om het eerst uit te maken of gewoon gezellig te kwebbelen over de updates/ streamverslagenquote:
Okee, gaan we gezellig kwebbelen,quote:Op zondag 17 juni 2007 17:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan stel ik voor om het eerst uit te maken of gewoon gezellig te kwebbelen over de updates/ streamverslagen![]()
Goed van je het te plaatsen bij de updates.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef soylent het volgende:
Ja ik ben bezigmaar moet ook werken
Ik had gehoopt dat ie nog niet vol zou gaan vanmiddag
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed van je het te plaatsen bij de updates.
Dubbel plezier.![]()
Soylent ? Paddy bedankt jou bij de FB# 8 .
Dat doet een Paint Shop Pro scriptje dat ik zelf heb geschreven en daar ben ik dus trots opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef kleinzusje het volgende:
Disana bedankt voor de updates over Eric![]()
Ik heb alleen zo'n fucking hekel aan al die namen of plaatjes op caps....................... waarom nou ????![]()
Ik vind van wel. Leuk openingsplaatje, verwijzingen naar de vorige, en, vind ik extra mooi, verwijzing naar dit topic.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:03 schreef soylent het volgende:
Zo goed was de OP toch niet?Ik wilde een animated gifje maken, maar het was nogal een stressdag today en de komende dagen wordt het niet veel beter. Nou ja, bedankt iig
en dat men er maar veel in mag posten.
Ik wil er nog wel even bij zeggen dat het niet aan mijn woordenschat ligt he! Dit is letterlijk wat Brian uitkraamde, kan er niks aan doenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:18 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt Taurus voor het Typen van dit niet te volgen gesprek. Ik snap er geen hol van , dus petje af![]()
Weet ik lieverdquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel even bij zeggen dat het niet aan mijn woordenschat ligt he! Dit is letterlijk wat Brian uitkraamde, kan er niks aan doen![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het klinkt ook altijd zo smerig ketserig. Ik hoor aan de manier van neuken gewoon dat Brian zwaar gefrustreerd is.![]()
Ik haal die 2 steeds door elkaar, al die i's zijn verwarrendquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt Prospera, Disana en Pavement![]()
Prospera: Volgens mij staat bij een cap van Dimitride naam Mitch
![]()
Pavement, jouw lap tekst heb ik helaas niet geheel gelezen, sorry![]()
Ik lees steeds Demins waar Dennis staatquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik haal die 2 steeds door elkaar, al die i's zijn verwarrend![]()
Goedemorgen Kleinzusje,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:04 schreef kleinzusje het volgende:
Tuinfluitertje: Dank je voor je prachtige oneliners, dat is heerlijk thuiskomen![]()
Omdat het een streamverslag in beelden is en geen update.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:08 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt Disana, lorence1 en Scanman voor de updates![]()
Mooie caps Scan( was je vergeten zelf te cappen ? of had je het gewoon even druk
![]()
)
Disana: mooi fotoverslag in de streamverslagen, vooral Brian ziet er erg lekker uit in dat pak. Vanwaar je keuze om ze in dat topic te plaatsen ?
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
Beequeen, bedankt voor het niet schrijven van een update. Die stompzinnige bijnamen als WB en Dennix passen niet in zo`n topic, dus heel goed dat je de forumpopulatie daartegen beschermt.
Dank je lieverd. Ik was live aan het meeschrijven en cappen om een zo objectief mogelijk verslag te maken. Fijn dat je er wat aan hebtquote:Op maandag 2 juli 2007 19:37 schreef Sug4r het volgende:
Disana en Kleinzusje bedankt voor de duidelijke uitleg, ik kwam net te laat op de streams.![]()
![]()
![]()
Ja sorry Peter6000quote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je lieverd. Ik was live aan het meeschrijven en cappen om een zo objectief mogelijk verslag te maken. Fijn dat je er wat aan hebt![]()
![]()
![]()
Vergeet Peter6000 niet, zijn verhaal zit vol passie en duidelijke woorden![]()
Maak je niet zo druk lieverd, er zijn ergere dingen om je druk over te maken.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
Een minuut voor zeven en drie minuten voor zeven. Toen Jaap zijn verhaal nog maar nauwelijks was begonnen. Ik noem dat scoren.
Ik maak me niet druk, ik vraag me alleen een beetje wat de bedoeling (nog) is van de topics Updates en Streamverslagen. Zelf zal ik me er echt niet meer voor inspannen als het een wedstrijdje wordt - ik hou van degelijkheidquote:Op maandag 2 juli 2007 19:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk lieverd, er zijn ergere dingen om je druk over te maken.![]()
Beequeen was de enige die het gisteren al letterlijk opperde: Cora chanteert DGK. En niemand die zover wou denkenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:22 schreef Day het volgende:
Peter6000, Kleinzusje en Disana, heel erg bedankt voor de updates over Jaap's situatie!! Wat een toestand!
Helaas heeft Bqueen het iets te druk om het te melden in de updates of streamverslagen, maar dat is niet ergquote:Op maandag 2 juli 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Beequeen was de enige die het gisteren al letterlijk opperde: Cora chanteert DGK. En niemand die zover wou denken![]()
Het moderaat in de COS neemt ze anders voorbeeldig waar!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Helaas heeft Bqueen het iets te druk om het te melden in de updates of streamverslagen, maar dat is niet erg![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:26 schreef soylent het volgende:
Disana en anderenDank voor de SV + updates.
Geen dank lief update openertjequote:Op maandag 2 juli 2007 21:26 schreef soylent het volgende:
Peter6000, je kan ook prima Painten.
Disana en anderenDank voor de SV + updates.
Bedankt lief fluitertje dat je Peter bedankt. Ik hoop dat hem zal inspireren tot meer mooie verslagen met passiequote:Op maandag 2 juli 2007 21:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Updates:Peter6000 , bedankt voor je verslag ''De trouwerij gaat niet door''
je kan prima verslagen tikken. Mijn complimenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |