Volgens mij is het niet de bedoeling om trieste smileys die een persoonlijke mening weergeven in het update topic te gebruiken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Eric en Nicolaas melden even veilig tussendoor dat ze het er niet mee eens zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Streamverslagen
Bedankt, Loulou, Disana, Black King en doOfusz
voor de streamverslagen.![]()
Updates
Bedankt , Netty, Scanman, Marije, APK , Borga, Gert en Klein Zusje
voor de verslagen, caps, link-filmpje en alle nieuwtjes.![]()
Jij ook.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:25 schreef kleinzusje het volgende:
Thx
Dit is toch wel schrikken geblazenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
Iedereen weet dat alle vrouwen in het huis extensions hebben, maar weinigen hebben waarschijnlijk het echte haar van Natasia gezien. In de onderstaande plaatjes is de kapster bezig haar haar voor te bereiden op het aanbrengen van nieuwe extensions (naar verluidt 400 euro per keer).
YWquote:Op donderdag 19 april 2007 20:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Kleinzusje bedankt voor de caps bij de updates .![]()
De url's van de plaatjes moet je tussen [IMG] en [/IMG] zetten. Of op ditquote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
Het is me niet gelukt de urls naar de caps van anderen van de bevalling op zo'n manier te coderen dat de caps in het verslag zichtbaar zijn. Wie het weet mag het zeggen en anders, jammer dan.
Voor de zekerheid (Ik weet niet of zij het weet): Eerst rechts op het plaatje klikken en 'eigenschappen' kiezen en de URL copy / pasten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
De url's van de plaatjes moet je tussen [[url= en ]afbeelding[/url]] zetten. Of op dit [afbeelding] icoontje klikken
tot uw ordersquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:40 schreef APK het volgende:
Zussie, bedankt voor de updates!
Je bent vanmorgen alleen vergeten te vermelden wie de rijlessen krijgt.
Huub toch? Nu lijkt het -door het screenshot- of Koning Jaap op de Harley mag.
Volgende keer zal ik proberen eraan te denken dat even onderaan zo'n verslag te melden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:13 schreef tuinfluiter het volgende:
16:59 uur,
Bij streamverslagen mag je streamverslagen schrijven.
Reageren bij CODUS.
Disana bedankt voor het streamverslag over Sylvia , haar reden en gevoel.![]()
Verschil moet er zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 12:51 schreef kleinzusje het volgende:
Marrije, bedankt voor je verslag. Heb de filmpjes in het update topic gezet om verwarring met streamverslagen en update topic te voorkomen.
Disana: bedankt voor al je inspanningen. Ik lees echter bijna nooit verslagen op Fok, alleen de updates, en oneliners van tuinfluiter, omdat ik meer een plaatjes mens ben
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:51 schreef kleinzusje het volgende:
Marrije, bedankt voor je verslag. Heb de filmpjes in het update topic gezet om verwarring met streamverslagen en update topic te voorkomen.
-knip
Prachtige update, het lijkt wel een AA-meeting.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:12 schreef Marrije het volgende:
Huub heeft gevraagd of iedereen op de bank wil zitten, hij biedt zijn excuses aan. Excuus aan d ehele groep en in het bijzonder aan Amanda, Brian en Natasja. Brian neemt het stokje over. . .veel huilen en veel onrecht dat hem is aangedaan komt op tafel. Daarna is het de beurt aan Amanda, ze vindt het erg naar dat ze in haar gezicht is gespuugd door Brian en ook een duw van hem heeft gehad in het gezicht. Syl moet ook nog ff wat zeggen, dat ze het allemaal zo erg vindt. Nic meldt hetzelfde, hij schaamt zich dood dat ie in DGK zit. Hij zegt dat het spel niet meer wordt gespeeld. Eric doet ook nog even een duit in het zakje 'ik vind het beschamend dat er wordt gespuugd, ik vind het beschamend dat door een paar mensen de hele groep een alcoholsanctie krijgt, ik vind het beschamend dat dit over het hoofd van Amanda gebeurt. . .'.
Amanda meldt respect te hebben voor Eric en Natas.
Natasj doet ook al huilend haar zegje: ik durfde niet eens meer mijn eigen huisje in, ik voelde me net een inbreker toen ik mijn spullen kwam halen. . .
(mijn streams bufferen als een gek ik hoor lang niet alles)
kus fluitertjequote:Op woensdag 2 mei 2007 01:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Spartel, Soylent, Ruudjem, Marrije, Black king, Nostalgist,
Prospera, Disana , Sum, Gert en klein zusje.
Bedankt , voor de caps, filmpjes, brief-Netty en nieuwtjes bij de updates en streamverslagen.
![]()
quote:
Een paar pondjes aangekomen ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:38 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
van schoonmaakster tot miljonair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |