abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48780442
De return of the para-brother

http://www.youtube.com/watch?v=KL3wzYI5P9U
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_48780542
pi_48780879
Brian komt weer terug en speelt de onschuld zelf deel 2

http://www.youtube.com/watch?v=3ZvUQHEYHIo
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:12:57 #129
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48789469
Huub heeft gevraagd of iedereen op de bank wil zitten, hij biedt zijn excuses aan. Excuus aan d ehele groep en in het bijzonder aan Amanda, Brian en Natasja. Brian neemt het stokje over. . .veel huilen en veel onrecht dat hem is aangedaan komt op tafel. Daarna is het de beurt aan Amanda, ze vindt het erg naar dat ze in haar gezicht is gespuugd door Brian en ook een duw van hem heeft gehad in het gezicht. Syl moet ook nog ff wat zeggen, dat ze het allemaal zo erg vindt. Nic meldt hetzelfde, hij schaamt zich dood dat ie in DGK zit. Hij zegt dat het spel niet meer wordt gespeeld. Eric doet ook nog even een duit in het zakje 'ik vind het beschamend dat er wordt gespuugd, ik vind het beschamend dat door een paar mensen de hele groep een alcoholsanctie krijgt, ik vind het beschamend dat dit over het hoofd van Amanda gebeurt. . .'.
Amanda meldt respect te hebben voor Eric en Natas.
Natasj doet ook al huilend haar zegje: ik durfde niet eens meer mijn eigen huisje in, ik voelde me net een inbreker toen ik mijn spullen kwam halen. . .

(mijn streams bufferen als een gek ik hoor lang niet alles)
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:51:01 #130
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_48803828
Vanochtend om ong. 12 uur heeft Sylvia haar 24 uur aangevraagd.
Huub was erbij.
Sylvia vroeg of Anita ( psychologe) snel kon komen.
eurobilltracker.com
  zondag 29 april 2007 @ 02:50:07 #131
143001 Prospera
Verfrissend
pi_48824138
OP van COS 1293
Tussen 0.25 en 2.30 uur:

De laatste nacht voor SHE,
ze gaan vannacht in Syl's bed slapen

Peter6000

Jaap ligt zich te ontvetten met dreft in het bad

Bright_side

De Godenkindjes liggen naast elkaar

Disana

De boys raken hun maatje kwijt en bonden in bed

Disana

Japio zwemt en loopt vervolgens geheel naakt door de villa, waarna hij naar Huub gaat in de gameroom, die treurig is dat Syl al slaapt en bespreekt met hem de volgende tactieken, o.a. de zwakheid van Natasia.

Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zondag 29 april 2007 @ 19:46:00 #132
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48846628
Beetje laat want het is alweer een paar uur geleden, maar Sylvia heeft de villa verlaten.
  Moderator maandag 30 april 2007 @ 12:17:31 #133
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48861329
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=r0fuLK8e6hA

Brian belt broer en mammie.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator maandag 30 april 2007 @ 21:25:51 #134
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48871865
Goh, wat een verrassing
quote:
Op maandag 30 april 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
Daar ie ie dan. Natasja wil dus langer in dat hok blijven en iedereen eruit werken. Samen met Brainless.,tadaaaaa.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_48883903
Nieuwe Para brother remix part 2

http://www.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:21:04 #136
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_48893040
jaap en lieke bellen elkaar, ze gaan afspreken om te kijken of zij jaaps nieuwe personal trainer kan worden

half 9 vanavond, vind nog wel grappig plan

brian waarschuwt gelijk dat huub hem kan slaan
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 19:36:38 #137
137949 Disana
pi_48899249
Zowel Amanda als Brian hebben een brief van Netty, Brians moeder, gekregen.

Amanda wil er weinig over kwijt, temeer daar Jaap steeds in de buurt blijft rondhangen. Wel zegt ze dat Netty schrijft dat Brian nooit spuugt, maar dat het goed is dat hij Amanda in haar gezicht heeft gespuugd. Amanda vindt de brief aan haar niet terecht en heel erg; ze stoort zich aan de gehele inhoud.

Het was een heel boze brief waarin stond dat Amanda heel wat had aangericht. Amanda denkt dat Netty de brief in een heel boze bui heeft geschreven. Huub voelt zich mede-verantwoordelijk en vindt dat het ook hem aangaat. Echter, waarschijnlijk omdat Netty in de brief iets geschreven heeft als 'lees maar voor, dan laat je gelijk zien wat je bent', houdt Amanda de brief vooralsnog voor zich.

Brian zegt tegen Natasia dat de zijne de langste brief ooit was van zijn moeder. Ook dit is geen fijne brief, zijn moeder is 'not amused'. Hij wil niet aan tafel mee-eten omdat Huub door de brief waarschijnlijk weer 'shit gaat kraaien'. Zijn moeder heeft hem o.a. geschreven dat haar brief aan Amanda niet zo mooi was. De brieven zijn persoonlijk afgeleverd, het zat zijn moeder hoog. Zijn moeder spreekt een diep respect uit naar Jaap.

Na enige tijd spreken Brian en Amanda elkaar op haar verzoek. Brian leest de brief aan Amanda en vindt hem mooi. Amanda leest voor over het spugen: 'mij deed het goed'. Ze zegt dat Brians moeder alle schuld in haar schoenen schuift. Brian raakt geirriteerd. Ze kibbelen opnieuw over beider 'vreemdgaan', en het bekende beschuldigende en insinuerende gedrag van Brian krijgt de overhand.

Amanda vindt dat Netty Brian als een kleuter behandelt, Brian vindt dat zijn moeder voor hem opkomt.

In de brief aan Amanda heeft Netty ook de klap van Brian in haar gezicht genoemd. Dit komt na hun gesprek nog verschillende keren ter sprake, onder andere met Eric die vindt dat ze er werk van moet maken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Disana op 01-05-2007 21:02:30 ]
pi_48911390
Ik heb de halve brief kunnen typen. Op het begin zat ik in de verkeerde stream en liep brian weg waar de streams hem volgde. Daarna haperde het.. Mja, als er een betere versie is getypt door iemand dan moet deze maar weer even verwijderd worden:)
Amanda,

29 april 2007

Even een kort briefje aan jou gericht. We hebben de laatste keer dat ik in de kooi was ....Streamvieluit
Was je handen in onschuld. Je lag lekker met hem in het gras. Toen loog je ook Haperhaper

Altijd maar oude koeien uit de sloot halen. Ik weet nog, ik ben klaar met jou, ga verder met Huub. Wat jij van plan bent is wee raanpappen met Brian, op zijn gevoel spelen. Weetje, je hebt een ravage aangericht. Niet alleen de nacht toen je met huub lag. Ook Natasia kreeg een klap. Brian liep weg en weer ..

Weet je wa tvoor beelden ik heb gezien en wat dacht je van Kenneth. Ja jij hield brian ook tegen. Maar die spuugde in je gezicht. Dit keur ik niet goed maar voor mij deed hij het goe.d Ik was mijzelf bijna kwijt. Zelfmoord of hij was in de gevangenis gegaan. Daarom reageer ik zo. Iedereen heeft jaloezie in zich. Net zoals die klote kabouter. Nog nooit heeft Brian wijn in een vrouw haar gezicht gegooid. Dit is de eerste keer. Als moeder is dit verschhrikkelkijk. Diti is de ergste dag van mijn leven. Ik za al de beelden in mijn gezicht dat jij met hub maar dronk en dronk. Ren zo gauw mogelijk naar HUub om hem dit te laten lezen. Wil je me zwart maken, niemnd kan me pijn doen. Jij wel. Hou op met je excuus met alcohol. Vergeet niet wa tje allemaal op dw streams ziet. Ik ben echt benieuwd wat je familie hier van vindt. Je kunt me haten maar ik spreek de waarheid. En je houdt brian voor d gek want je vertelt ok niks alles. Dit is dus vd laatste paar dagen. In het begin was je trots en aardig, veel geluk in de klotekooi
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2007 @ 00:19:47 #139
137949 Disana
pi_48912287
Hier nog een uitgetikte versie van Netty's brief aan Amanda zoals voorgelezen door Amanda:

[COS #1317] Brian wordt gepwnd wie unne n00b
  Moderator woensdag 2 mei 2007 @ 00:20:35 #140
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48912300
Hier de hele brief: [COS #1317] Brian wordt gepwnd wie unne n00b

(toch bedankt Spartel voor de moeite! )
pi_48912321
Wie is Netty:

All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:28:20 #142
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48912475
Jaap en Brian hebben vanavond kinderachtig de brief aan Amanda verborgen. De redactie grijpt niet direct in, maar laat ze een uurtje aanmodderen en maakt er op de site grapjes over. Amanda is echter sterk. Ze loopt achter Brian aan en blijft scherpe vragen op hem afvuren. Brian probeert haar vragen af te weren door er grappig op te reageren. Huub houdt zich op de vlakte. Uiteindelijk laat de redactie weten dat de brief terug moet.

Amanda leest de brief voor aan Huub, Nicolaas en Eric. Het gesprek richt zich op de absurde inhoud van de brief waarin Amanda de schuld krijgt van Brian's agressie. Daarna gaat het over het feit dat Brian Amanda heeft geduwd of geslagen. Iedereen praat in op Amanda en overtuigt haar ervan dat ze dit niet moet pikken. Dit leidt tot een openhartige discussie waarin Amanda nogmaals aanstipt dat ook haar zus slachtoffer is geweest van geweld, en ook Huub en Nicolaas geven toe dat ze in het verleden wel eens over de streep zijn gegaan. Amanda zegt dat het uit liefde voor Brian was dat ze in de afgelopen dagen niet is begonnen over de klap die Brian heeft uitgedeeld. Omdat ze het zielig vond als Huub hem de hele tijd "wifebeater" ging noemen.

Nicolaas kruipt vervolgens weer in zijn "strateeg"-rol en zegt dat de vervanger van Sylvia eerst Brian immuniteit moet geven. Op die manier kan Jaap eruit gestemd worden, uit respect voor Carlos. Vervolgens wil hij Brian eruit hebben.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:57:02 #143
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48914150
Brian heeft een tekst geschreven op Jaaps weblog.
quote:
Ben je dronken? Pas op voor Huub
Gepost op: 02/05, 01:50:57
Gepost door: Jaap
Check deze tekst van Brian uit de Gouden Kooi !!!!!!!Jaja exclusief heb ik deze BN'er aan mijn log weten te binden.

Nou zo te zien heeft Huub op zijn blog het over 2 dingen...mijn uitspraken tijdens de hoogopgelopen ruzie en een linkje naar één van de mooie gedichten van 2Pac 'I Cry' op mijn eigen blog. Ennuh tranen verdunnen verdriet, maar dat is iets wat hij niet inziet.

Als je over Huub begint kan je bij zijn beste kant beginnen, vrolijkheid of zijn slechte kant alcohol, zijn self-proclaimed vriendjes. Het is nu meerdere malen voorgekomen dat Huub gebruik maakt van situaties waarin Amanda veel gedronken heeft en hij erboven op wil springen. Tot nu toe hoeft hij nuchter niet bij Amanda aan te kloppen om met haar te sexen want daarin heeft zij al vaker een antwoord op gegeven dat ze dat niet wil, maar of ze zich daaraan houdt is aan haar. Zoals Amanda het zelf al zei: "Als ik dat wou dan was het toch allang gebeurd!". Maar wat nog niet is kan nog komen.

Als we Google raadplegen op 'dronken meisjes' is het opmerkelijk dat het woord aanradingen al op de vierde plek voorkomt. De truc van Huub Barbatruuk is om ogenschijnlijk niet tot last te zijn bij meisjes die dronken zijn, maar vooral gezelligheid te creeëren met wat alcohol, een romantisch praatje hier en daar, hand in hand door fonteintje rennen en vervolgens wachten tot het meisje in bed kruipt om vervolgens snel erbij te gaan liggen. Laat staan dat er in de buitenwereld drugs aan te pas was gekomen...dan hadden eerdere scenes zich allang voorgedaan.

Van wat Amanda mij heeft verteld is dat ze daar stomdronken op bed lag en zich misselijk voelde. Ze legt zelf nog uit dat ze Huub van zich af probeert te duwen terwijl hij zich aan haar opdringt. Nou erg prettig is dat niet als je dochter dronken is en een dronken Huub die je niet met rust laat. Is het nou toch doorblijven gaan of vond Amanda het gewoon super lekker dat je de restjes van iemand anders aan het likken was?

Je vraagt wel om te sexen met haar, maar als het wordt afgewezen en vervolgens gevraagd wordt om haar alleen te laten laat je haar toch niet met rust en verlaat je alsnog niet het bed. Je denkt: "Hmm misschien kan ik haar nog even gaan met haar op te geilen. Ze ligt nu toch al stomdronken in bed zoals vorige keer en ik (Huub) ben nu ook ladderzat...juist nu kan ik me slag slaan..want dronken meisjes zijn kwetsbaar en ik heb altijd al aangegeven dat ik met Amanda sex wil hebben dus daar ben ik in ieder geval duidelijk over geweest."

Jongen erg zwak van je om gebruik te maken van zo'n situatie...grappig ik kan me nog een eerdere situatie bedenken waar je Amanda dronken in je bed heb weten te begeleiden....ja jongen het lijkt allemaal onschuldig...maar met alcohol in het spel is iedereen kwetsbaar..en opvallend dat je het op je log daar niet over hebt....makkelijk afkaatsen om te zeggen; Amanda en ik hebben het al uitgesproken....klopt ook want de vuile smiecht die je bent weet je heel goed hoe je een verhaal moet brengen bij een 19 jarig meisje zodat ze in gaat zien dat je het toch heel goed allemaal bedoelde.....schrijf daar dan ook over dan steeds mij aan te vallen....waarom gaat het niet over je racistische K*nker Antillianen uitspraken etc... waarom niet over de klappen die je hebt gegeven...

Het is ook duidelijk de dekens worden van je afgetrokken en meneer is zwaar over de zeik want je bent sexueel gefrustreerd met je stijve pikkie in je zwembroekie...en weer gaat er zo een kwetsbare kans je voorbij om gebruik te maken van een 19 jarig meisje onder invloed van alcohol....je bent toch sluwer en slimmer dan dat....hoezo lukt het je niet op andere manieren.....je hebt toch zoveel populariteit met je mee dus iedereen moet toch met een Huubje naar bed gaan...dus ook Amanda...of voel je je nu in je eer en trots geraakt....jij komt jezelf nog wel eens tegen maar niet wanneer je in de spiegel kijkt want die liegt tegen je. Tranen die jij zal laten zullen je pas wakker schudden in wie je bent. Sylvia heeft je vaak genoeg gewaarschuwd en van alle namen op je tattoo zijn er geen één meer over hier in de Villa...

Een aanrander zal ik je niet noemen maar een nieuwsgierige ransigaard die gebruik maakt van kwetsbare dronken meisjes is weer een nieuw laag niveau wat je inneemt. Ik ben ook geen heilige, deze onbeschofte kloot heeft op Amanda gespuugt gedurende Der Totalen Krieg en haar weggeduwd.

Huub was zo over de zeik dat hij er niet in slaagde om met Amanda te sexen en vond het nodig toen ik hem vasthield bij zijn haar om mij te slaan....hmmm toch raar die zwarte balk in het beeld wanneer eigenlijk daar de schoorsteen van beneden staat. Dus ja mijn frustratie en boosheid stijgt als kwik en stoomt de slaapkamer uit en neem een heel rolgordijn met me mee en ja daar komt het grote ettertje aanzetten om mij uit te lokken om hem terug te slaan. Met succes is het me weer gelukt om dat niet te doen, maar richting Amanda bij de Jacuzzi heb ik gefaald. Daar heb ik bij haar mijn excuses de dag erna voor aangeboden....en nu 5 dagen later komen ze erop terug...en Brian heeft dit gedaan en dat.....bladieblaaat.

En Huub je kan beter want bij Lieke was het niet noodzakelijk om haar dronken te voeren, zij hield oprecht van jou en jij van haar. Je zorgt keer op keer voor zo een onschuldige opbouw om oprecht gezellig door fonteinen hand in hand met je prooi te rennen en lachen (Nena, Amanda, wie volgt?)...allemaal heel schattig....en schatje neem nog een shotje...en nog een....tsja je kan het Huub eigenlijk niet kwalijk nemen omdat deze dames zelf verantwoordelijk voor de hoeveelheid drank wat zij consumeren...En dat weet Huub ook wel uit te leggen aan de rechter als ie aangeklaagd wordt door een situatie die misschien al heeft plaatsgevonden of nog moet komen. In het begin toen je hier was had je in het gesprekje met je beste buddy Nathanael al aangegeven dat je meisjes mee naar huis had genomen en de dag erna er pas achter kwam dat ze 15 jaar oud waren...hmmm vergeten of versproken?

Aas niet op meisjes die kwetsbaar onder de invloed van alcohol zijn om dan daarmee sexuele handelingen onder de dekens te verrichten als ze zelf al aangeeft dat ze zich misselijk voelt en jouw van zich afduwt. Je weet dat je dan moet luisteren en opstappen en niet moet gaan forceren om toch te bereiken wat JIJ wilt en ZIJ toen NIET.

Denk eraan Gaby is er ook nog altijd dus als je zo uit je dak gaat tegen mij wanneer je acties verstoord worden verlies dan in ieder geval niet je controle omtrent je sexuele frustraties en je alcohol misbruik en ga niet over tot het slaan van je mede-miljonair.

En Marilyn Manson is cool.

Brian.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2007 @ 18:20:19 #144
137949 Disana
pi_48934977
Ellen komt Irginia en haar veulen ophalen. Ze roept iedereen aan tafel buiten.

De belangrijkste reden is dat de paarden de wei in gaan, hetgeen beter voor beide is. Het zou kunnen dat Irginia na de zomer weer terugkomt.

Het loslaten van de paarden vond Ellen niet fijn, en ze zegt dat de kans dat het mis was gegaan, erg groot was. Toch is ze blij dat de anderen rustig zijn gebleven.

Ellen vertelt wat er mis had kunnen gaan. De moeder bleef rustig, maar ze had wild kunnen worden. Dan was het veulentje ook wild geworden, en ze hadden alle kanten op kunnen rennen. Als paarden eenmaal gaan draven, stoppen ze niet meer; ze hadden dus ook in het water terecht kunnen komen.

Jaap zegt dat hij zijn escapade van te voren had besproken. Ellen herhaalt dat de kans dat het mis had kunnen gegaan misschien wel 90% was.

Ellen hoopt dat Fries meer aandacht krijgt en dat ze hem goed observeren: hengsten staan helaas vrijwel altijd alleen, en als hij zich anders gaat gedragen na Irginia's vertrek moeten de miljonairs dit melden.

En een laatste screenshot door bright_side_of_life:

[ Bericht 9% gewijzigd door Disana op 02-05-2007 19:22:43 ]
pi_48941051
Er staat een paard in de gang, la la een paard in de gang.....check het!

BELANGRIJK: snel dit stuk copy-pasten, voordat ik het weer moet weghalen......
Laat het aub heel het internet overgaan, alvast bedankt!! XXXXXXXx

Hallo jullie,

Ik ben, zoals jullie weten, een echte dierenvriend. Dit weten jullie, omdat jullie zien hoe lievelijk ik om ga met Pussy & Pikie, pardon...ik bedoel Juicy & Nicky, de pitbulls van Amanda. Ik knuffel ze met passie en ze mogen van mij altijd het favoriete vleesbeleg van Eric opeten. Frapant dat die 2 beesten meer naar mij luisteren dan naar Amanda. Misschien heb ik mijn ware roeping als 'Dogwhisperer' wel gemist. Wat niet is kan nog komen toch? Of....niet? Voorlopig ga ik nog maar even door met de roeping van Gouden Kooi Terror King.

Mijn liefde voor dieren, gaat niet zo ver als dat van Eric. Wat ik die gozer soms zie uithalen in de stal van Vries, daar is een kudde geile beren die broodjes smeren echt niks bij.

Ik gun de paarden vers gras. Ja toch? Is toch juist leuk voor die beesten om lekker door de tuin te kunnen lopen. Verse blaadjes aan de bomen, een vijver om uit te drinken, een grasveld om lekker je behoefte op te doen.....die beesten zijn toch allang uitgekeken op die zandbak waar ze verplicht in moeten leven. Hallo?!?!?! HET ZIJN PAARDEN!!! Het zijn geen indianen in een reservaat! Kom nou! Die paarden gun ik als dierenvriend MIJN tuin.

Wat doen mijn medebewoners? Die gaan tekeer tegen mij, waardoor de paardens schrikken. ik vind het echt geen stijl wat ze allemaal geflikt hebben tegen die beesten. Het ergste van allemaal was nog Carlos "the butcher", die zat met een schmichterig lachje de boel te aanschouwen en een snood plan te bedenken. Wat ik 'm ff later hoor zeggen is geen porum. Die gozer zegt tegen mijn medebewoners "stem die motherfucker er donderdag uit".

Toen sloegen bij mij de stoppen door. Nee, dat kan niet want ik heb geen stoppen. Ik ben per definitie doorgeslagen. Als wraakactie besloot ik de fitnessles van Carlos te verstoren. FUCK niet met mij! Elke buitenstaander die het spel wil beinvloeden, Judith de zangamateur / Carlos de fitnessamateur of wie dan ook.....die pak ik genadeloos aan.

Mijn terror begon! Ik besloot lekker in de zon te gaan liggen op een ligstoel. Afijn ik draag MIJN ligstoel richting het stuk gras waar de open lucht fitness training gehouden werd. Vervolgens zegt Carlos tegen mij dat ik daar weg moet gaan. MOI????? HALLLOOOOOO het is mijn huis.
Getart als ik was besloot ik de cd uit mijn cd speler te verwijderen. Alsmede dronk ik mijn water uit mijnglas. Zegt de amateur: jaap, je drinkt mijn water op. Euhmmm.....niet dus! HET IS FUCKING HELL MIJN WATER IN MIJN GLAS IN MIJN TUIN IN MIJN HUIS DAT OP MIJN LANDGOED STAAT.

Weet je? Ik ben echt geen aso hoor. Geloof me nou toch eens! Het bewijs is toch overduidelijk? Ik ging namelijk voor Carlos een nieuw glaasje water halen, wat zeg ik? Meteen een vaas waar 5 liter inpast, ik donder er ook nog eens rietjes in. Dus wat is het probleem? Wees me eens dankbaar dan. Een beetje fucking respect verdien ik wel, maar ho maar. Het was weer niet goed hoor. Ik werd zelfs met de dood bedreigd!!!!! Carlos maakt zijn naam "the butcher" waar hoor. Fucking hell zeggen dat hij de streams uitschakeld door eerst alle camera's te slopen en daarna mij te slopen.

Ik besloot Carlos te geven wat hij verdiend en hem al werpende met rotte stukken fruit toe te juichen. Als je aan het sporten bent, gaat een stukje fruit er atlijd wel in toch?

Ach sommige mensen leren het nooit he. Die snuggere gozer moet maar eens goed bedenken tegen wie die het heeft.

JUIST JA!!!!

TEGEN DE FUCKING KING VAN DE GOUDEN KUT KOOI

Bron King Jaap
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_48945578
Nadat vanavond Lieke in eerste instantie binnenkwam als Personal Trainer van Jaap bleek ze toch (zoals vanmiddag al in de COS vermoed werd) de nieuwe bewoner te zijn.

Waar Natasia Lieke in eerste instantie (toen Lieke slechts voor een uurtje leek te komen werken) uitermate enthousiast begroette, lijkt haar reactie op Lieke toch wel een beetje anders te zijn als blijkt dat Lieke blijft als bewoner en de woorden "ik ben de nieuwe eigenaar" uitspreekt.

Huub is over the moon dat Lieke in het huis komt en ook Amanda en Eric lijken er weinig moeite mee te hebben, Jaap voelt zich genaaid (mocht ie willen) en denkt dat hij niet lang meer blijft.

Natasia heeft inmiddels geroepen dat Lieke destijds met Huub sex had gehad met een verblijf in de villa als doelstelling (en dan breng ik het een beetje subtieler )

Saillant detail: Lieke wil niet naast Huub slapen.
Tevens heeft ze 2 ontslagrondes immuniteit, maar mag geen immuniteit verlenen.. ze mag wel zelf meestemmen in de ontslagrondes waar ze zelf immuniteit heeft.
Syl moet winnen!
pi_48954637

van schoonmaakster tot miljonair
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_48968631
  Moderator vrijdag 4 mei 2007 @ 00:48:51 #149
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48988991
Er is weer een ontslagronde geweest. Het ging om Jaap.
Brian stemde Jaap weg. Maar Huub als enige niet, tot "verbijstering" van de andere bewoners.
Volgens veel COS'sers is dit doorgestoken kaart.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 02:27:07 #150
6941 APK
Factual, I think.
pi_48990962
Er is ook een rookverbod omdat Jaap as heeft gemorst en omdat er peuken op de grond zijn gevonden oid.

Het fijne weet ik er niet van, maar ik meld het even omdat een tekort aan nicotine rare dingen kan doen met mensen.
quote:
Jaap en Brian zijn niet-rokers en daarmee hebben ze in de Villa een streepje voor. Al meerdere malen hebben zij gedreigd. Als er namelijk teveel sigarettenpeuken op de grond belanden, komt er een zware sanctie voor de nicotineverslaafden. Zij moeten het dan een week zonder hun geliefde sigaretjes stellen.

Ook vanavond steekt Jaap dreigend een peukje op, tijdens de ontslagronde. 'Per ongeluk' laat de Miljonair de sigaret uit zijn handen vallen. De Miljonairs kunnen er niet om lachen en steken er ook nog maar eentje op. Gelukkig hebben ze dat nog gedaan, want een paar tellen later maakt een vervelende brief zijn entree. Althans, voor de rokers dan...

Jaap leest glunderend voor: “Jaap heeft acht sigaretten op de grond gegooid. Voor Miljonair Jaap betekent dit dat hij 160 contactpunten moet inleveren. Dat betekent tevens een rookverbod voor een week." “Goed zo Japie”, gilt Natasia. “Succes Huub”, roept iedereen. “Je hebt een nieuw vriendje, loser, loser”, gilt de diva richting Huub. “Dat had ik niet verwacht”, zegt Jaap geschrokken. “Elk bezoek vanaf nu terroriseer ik, wie het ook is. Ik nodig voorlopig niemand meer uit!” “Nee, dat kan ook niet”, grapt Nicolaas.
Tip van APK: Als je er niets meer van snapt en je wordt door de regulars uit de COS geblaft omdat je iets niet weet wat zij wel weten....
...Check deze site: www.degoudenkooi.tv.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')