quote:Op maandag 30 april 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=r0fuLK8e6hA
Brian belt broer en mammie.
quote:Op maandag 30 april 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
Daar ie ie dan. Natasja wil dus langer in dat hok blijven en iedereen eruit werken. Samen met Brainless.,tadaaaaa.
quote:Ben je dronken? Pas op voor Huub
Gepost op: 02/05, 01:50:57
Gepost door: Jaap
Check deze tekst van Brian uit de Gouden Kooi !!!!!!!Jaja exclusief heb ik deze BN'er aan mijn log weten te binden.
Nou zo te zien heeft Huub op zijn blog het over 2 dingen...mijn uitspraken tijdens de hoogopgelopen ruzie en een linkje naar één van de mooie gedichten van 2Pac 'I Cry' op mijn eigen blog. Ennuh tranen verdunnen verdriet, maar dat is iets wat hij niet inziet.
Als je over Huub begint kan je bij zijn beste kant beginnen, vrolijkheid of zijn slechte kant alcohol, zijn self-proclaimed vriendjes. Het is nu meerdere malen voorgekomen dat Huub gebruik maakt van situaties waarin Amanda veel gedronken heeft en hij erboven op wil springen. Tot nu toe hoeft hij nuchter niet bij Amanda aan te kloppen om met haar te sexen want daarin heeft zij al vaker een antwoord op gegeven dat ze dat niet wil, maar of ze zich daaraan houdt is aan haar. Zoals Amanda het zelf al zei: "Als ik dat wou dan was het toch allang gebeurd!". Maar wat nog niet is kan nog komen.
Als we Google raadplegen op 'dronken meisjes' is het opmerkelijk dat het woord aanradingen al op de vierde plek voorkomt. De truc van Huub Barbatruuk is om ogenschijnlijk niet tot last te zijn bij meisjes die dronken zijn, maar vooral gezelligheid te creeëren met wat alcohol, een romantisch praatje hier en daar, hand in hand door fonteintje rennen en vervolgens wachten tot het meisje in bed kruipt om vervolgens snel erbij te gaan liggen. Laat staan dat er in de buitenwereld drugs aan te pas was gekomen...dan hadden eerdere scenes zich allang voorgedaan.
Van wat Amanda mij heeft verteld is dat ze daar stomdronken op bed lag en zich misselijk voelde. Ze legt zelf nog uit dat ze Huub van zich af probeert te duwen terwijl hij zich aan haar opdringt. Nou erg prettig is dat niet als je dochter dronken is en een dronken Huub die je niet met rust laat. Is het nou toch doorblijven gaan of vond Amanda het gewoon super lekker dat je de restjes van iemand anders aan het likken was?
Je vraagt wel om te sexen met haar, maar als het wordt afgewezen en vervolgens gevraagd wordt om haar alleen te laten laat je haar toch niet met rust en verlaat je alsnog niet het bed. Je denkt: "Hmm misschien kan ik haar nog even gaan met haar op te geilen. Ze ligt nu toch al stomdronken in bed zoals vorige keer en ik (Huub) ben nu ook ladderzat...juist nu kan ik me slag slaan..want dronken meisjes zijn kwetsbaar en ik heb altijd al aangegeven dat ik met Amanda sex wil hebben dus daar ben ik in ieder geval duidelijk over geweest."
Jongen erg zwak van je om gebruik te maken van zo'n situatie...grappig ik kan me nog een eerdere situatie bedenken waar je Amanda dronken in je bed heb weten te begeleiden....ja jongen het lijkt allemaal onschuldig...maar met alcohol in het spel is iedereen kwetsbaar..en opvallend dat je het op je log daar niet over hebt....makkelijk afkaatsen om te zeggen; Amanda en ik hebben het al uitgesproken....klopt ook want de vuile smiecht die je bent weet je heel goed hoe je een verhaal moet brengen bij een 19 jarig meisje zodat ze in gaat zien dat je het toch heel goed allemaal bedoelde.....schrijf daar dan ook over dan steeds mij aan te vallen....waarom gaat het niet over je racistische K*nker Antillianen uitspraken etc... waarom niet over de klappen die je hebt gegeven...
Het is ook duidelijk de dekens worden van je afgetrokken en meneer is zwaar over de zeik want je bent sexueel gefrustreerd met je stijve pikkie in je zwembroekie...en weer gaat er zo een kwetsbare kans je voorbij om gebruik te maken van een 19 jarig meisje onder invloed van alcohol....je bent toch sluwer en slimmer dan dat....hoezo lukt het je niet op andere manieren.....je hebt toch zoveel populariteit met je mee dus iedereen moet toch met een Huubje naar bed gaan...dus ook Amanda...of voel je je nu in je eer en trots geraakt....jij komt jezelf nog wel eens tegen maar niet wanneer je in de spiegel kijkt want die liegt tegen je. Tranen die jij zal laten zullen je pas wakker schudden in wie je bent. Sylvia heeft je vaak genoeg gewaarschuwd en van alle namen op je tattoo zijn er geen één meer over hier in de Villa...
Een aanrander zal ik je niet noemen maar een nieuwsgierige ransigaard die gebruik maakt van kwetsbare dronken meisjes is weer een nieuw laag niveau wat je inneemt. Ik ben ook geen heilige, deze onbeschofte kloot heeft op Amanda gespuugt gedurende Der Totalen Krieg en haar weggeduwd.
Huub was zo over de zeik dat hij er niet in slaagde om met Amanda te sexen en vond het nodig toen ik hem vasthield bij zijn haar om mij te slaan....hmmm toch raar die zwarte balk in het beeld wanneer eigenlijk daar de schoorsteen van beneden staat. Dus ja mijn frustratie en boosheid stijgt als kwik en stoomt de slaapkamer uit en neem een heel rolgordijn met me mee en ja daar komt het grote ettertje aanzetten om mij uit te lokken om hem terug te slaan. Met succes is het me weer gelukt om dat niet te doen, maar richting Amanda bij de Jacuzzi heb ik gefaald. Daar heb ik bij haar mijn excuses de dag erna voor aangeboden....en nu 5 dagen later komen ze erop terug...en Brian heeft dit gedaan en dat.....bladieblaaat.
En Huub je kan beter want bij Lieke was het niet noodzakelijk om haar dronken te voeren, zij hield oprecht van jou en jij van haar. Je zorgt keer op keer voor zo een onschuldige opbouw om oprecht gezellig door fonteinen hand in hand met je prooi te rennen en lachen (Nena, Amanda, wie volgt?)...allemaal heel schattig....en schatje neem nog een shotje...en nog een....tsja je kan het Huub eigenlijk niet kwalijk nemen omdat deze dames zelf verantwoordelijk voor de hoeveelheid drank wat zij consumeren...En dat weet Huub ook wel uit te leggen aan de rechter als ie aangeklaagd wordt door een situatie die misschien al heeft plaatsgevonden of nog moet komen. In het begin toen je hier was had je in het gesprekje met je beste buddy Nathanael al aangegeven dat je meisjes mee naar huis had genomen en de dag erna er pas achter kwam dat ze 15 jaar oud waren...hmmm vergeten of versproken?
Aas niet op meisjes die kwetsbaar onder de invloed van alcohol zijn om dan daarmee sexuele handelingen onder de dekens te verrichten als ze zelf al aangeeft dat ze zich misselijk voelt en jouw van zich afduwt. Je weet dat je dan moet luisteren en opstappen en niet moet gaan forceren om toch te bereiken wat JIJ wilt en ZIJ toen NIET.
Denk eraan Gaby is er ook nog altijd dus als je zo uit je dak gaat tegen mij wanneer je acties verstoord worden verlies dan in ieder geval niet je controle omtrent je sexuele frustraties en je alcohol misbruik en ga niet over tot het slaan van je mede-miljonair.
En Marilyn Manson is cool.
Brian.
Tip van APK: Als je er niets meer van snapt en je wordt door de regulars uit de COS geblaft omdat je iets niet weet wat zij wel weten....quote:Jaap en Brian zijn niet-rokers en daarmee hebben ze in de Villa een streepje voor. Al meerdere malen hebben zij gedreigd. Als er namelijk teveel sigarettenpeuken op de grond belanden, komt er een zware sanctie voor de nicotineverslaafden. Zij moeten het dan een week zonder hun geliefde sigaretjes stellen.
Ook vanavond steekt Jaap dreigend een peukje op, tijdens de ontslagronde. 'Per ongeluk' laat de Miljonair de sigaret uit zijn handen vallen. De Miljonairs kunnen er niet om lachen en steken er ook nog maar eentje op. Gelukkig hebben ze dat nog gedaan, want een paar tellen later maakt een vervelende brief zijn entree. Althans, voor de rokers dan...
Jaap leest glunderend voor: “Jaap heeft acht sigaretten op de grond gegooid. Voor Miljonair Jaap betekent dit dat hij 160 contactpunten moet inleveren. Dat betekent tevens een rookverbod voor een week." “Goed zo Japie”, gilt Natasia. “Succes Huub”, roept iedereen. “Je hebt een nieuw vriendje, loser, loser”, gilt de diva richting Huub. “Dat had ik niet verwacht”, zegt Jaap geschrokken. “Elk bezoek vanaf nu terroriseer ik, wie het ook is. Ik nodig voorlopig niemand meer uit!” “Nee, dat kan ook niet”, grapt Nicolaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |