Als ik het goed heb gevolgd zijn deze keer de anderen begonnen. En met z'n allen tegen Jaap is ook niet zo geweldig knap vind ik. Hij pakt zo terug op z'n Japiaans. Dat was te verwachten toch?quote:Op maandag 30 april 2007 21:03 schreef PumaStreamer het volgende:
Jaap je bent een Sukkel een kneus...je gewicht in strond waard...
Heeft Brian jou bewerkstelligd ofzo?quote:Op maandag 30 april 2007 21:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gevolgd zijn deze keer de anderen begonnen. En met z'n allen tegen Jaap is ook niet zo geweldig knap vind ik. Hij pakt zo terug op z'n Japiaans. Dat was te verwachten toch?![]()
Tis net George en Mildred.quote:Op maandag 30 april 2007 21:12 schreef Marrije het volgende:
Eric: held, met je tijdschriftje op de bank
Huub: ja ga de hele tijd bellen, laat je niet zo opfokken
quote:Op maandag 30 april 2007 21:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Heeft Brian jou bewerkstelligd ofzo?
Huub heeft gelijk. Eric hapt enórm. Koren op de molen van Jaap natuurlijk. Bovendien geeft het wel te denken als je zo'n treiterkop als Eric bent maar er zelf absoluut niet tegen kan als je zelf ook eens mikpunt bent.quote:Op maandag 30 april 2007 21:12 schreef Marrije het volgende:
Eric: held, met je tijdschriftje op de bank
Huub: ja ga de hele tijd bellen, laat je niet zo opfokken
Bijna letterlijk gamma.quote:Op maandag 30 april 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
Daar ie ie dan. Natasja wil dus langer in dat hok blijven en iedereen eruit werken. Samen met Brainless.,tadaaaaa.
Bijna dezelfde postquote:Op maandag 30 april 2007 21:19 schreef shmoopy het volgende:
En daar is ie dan, Natasia zegt: "Als ik nou na die 5 maanden gewoon erin blijf, maken we ze allemaal gek en blijven wij over.
Aha, ik hoorde het dus niet verkeerd. Hij zei het echt verkeerd.quote:Op maandag 30 april 2007 21:22 schreef Disana het volgende:
Don't get back, get even.
Wat Huubje bedoelt, is: Don't get mad, get even.
Nicolaas, zender checken.quote:Op maandag 30 april 2007 21:23 schreef mazaru het volgende:
Wat werd daar omgeroepen?
En hij heeft gelijk ook. Sjonge jonge, wat laat Eric zich kennen zeg !quote:Op maandag 30 april 2007 21:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Eric hangt de gefrustreerde nicht uit volgens Huub.
Tja, afgewezen he. Hij verdomde het vanmiddag om dankbaar te zijn voor haar constante zorg.quote:Op maandag 30 april 2007 21:26 schreef shmoopy het volgende:
Wat is Natasia walgelijk nederig tegen Brainless trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |