2quote:Mijn mening over de zang amateur, Teef Judith.
Beste lezers van mijn weblog,
Teef Judith, de zang amateur, heeft mij vandaag getart. Mijn onderdaan heeft mijn orders om de zooi in het kantoor (de ruimte waar 2 pc�s, de pokertafel en de piano staan) op te ruimen genegeerd.
Mij rest niks anders dan een sanctie op te leggen. Ik oordeel dat dit onrecht vergeldt zal worden door de eerstvolgende keer dat Teef Judith langskomt om op amateuristische wijze zangles te geven, de piano gesaboteerd is.
Die Teef moet maar snel op haar knieën gaan en mij om vergiffenis vragen. Anders zal ze nog meer wrok voelen.
FUCK THEM ALL
Mvg,
THE KING
3quote:Check hoe THE KING zijn onderdanen evalueert......
Beste lezer van mijn weblog,
Ik zit hier nu bijna 2 maanden en het is tijd voor een evaluatie van de nitwits die in mijn huis logeren.
Sylvia:
Mijn grote vriendin Sylvia ziet er op het eerste gezicht erg geil uit. Maarja die verrotte tanden van haar door jarenlang coke te snuiven bevalt me minder. Ik wil natuurlijk geen infectie aan mijn eikel als ze zich aan mij, de Godfather, oraal onderwerpt.
Natasia:
Om maar meteen door te gaan naar mijn volgende groupie. Natasia, koningin der Vislippen, heeft het IQ van een, hoe kan het ook anders, verrotte vis. Ik voel me echt geroepen haar de komende tijd manieren bij te brengen, want ze spoort echt niet. Als je 2895208502685 keer op een dag termen als �alsjeblieft, dankjewel� gebruikt dan ben je simpelweg een fundamentalist. Kan je niet andermans waarden respecteren? Mijn normen en waarden stellen dat ik gewoon alles uit ieders klauwen wil rukken en daar geen dankjewel voor wil zeggen. Vislip mag blij zijn dat ik hier haar loslippige vislippen aan mijn dominatie onderwerp. Ze zegt dat ze me niet gaat wegstemmen, dat ze mij wel trekt, ik ga net zolang door met TERROR totdat zij me op ontslagdag wegstemt. Als ze me trekt�.zal Willow de retard leuk vinden.
Nicolaas:
Die gozer is voor mij echt een �mystery guest�. Het is moeilijk boos zijn op Nicolaas, op de een of andere manier maakt hij me aan het lachen. Ik zou niet weten waar hij allemaal mee bezig is. Staat zijn deal met mij om me tot 8 juli niet weg te stemmen nu wel of niet? Hij snapt het spel wel. In dat opzicht heeft hij me goed wakker geschud. Er gebeurt geen ene reet hier, er moet wat gebeuren als iemand een miljoen wil winnen. Ik kan niet zeggen dat ik Nicolaas een Nicodwaas vind. Er moet iemand weg, desnoods hijzelf. Ik voel niet echt een prikkel om op die gast te tieren. Hij staat me niet in de weg, dus voorlopig zal ik hem dulden in het koninkrijk van KingJaap.
Amanda:
Onze derde dame is Amanda. Ik kan echt met haar lachen. Ik vind haar echt een topwijf ondanks haar siliconen ongelukje. Tja kan iedereen gebeuren natuurlijk. Je valt in slaap op een operatietafel en �ineens� zijn je tieten verbouwd tot gigantische Himalaya�s. Ze heeft me afgelopen donderdag wel weggestemd. Dit keer vergeef ik haar.
Erik:
De grootste meeloper ter wereld, Erik, is een lowlife waarvan ik geen 2e exemplaar ben tegengekomen. Hij kan niet anders dan zijn angst voor mij laten zien door hevig met zijn sigaret te trillen. Erik verdient duidelijk de titel �vetklep van de gouden kooi�. 8 kilo aangekomen in 8 weken, ach zelfs daarin is hij een grote amateur. Ik, de professional, ben 100 kilo in een jaar aangekomen, dus zelfs Erik domineer ik met verve.
Brian:
De redder van Jaap in de kooi afgelopen donderdag. Verstandige jongen. Je ziet het, afgelopen nacht Huub mij fysiek geweld toe brengen. Ik heb het in me om onze gezamelijke tegenstander regelmentair uit de villa te laten zetten. Het is slechts een kwestie van tijd. Wat mij betreft zitten mijn swa en ik hier tot de finale. Moge de beste dan winnen op een eervolle manier. Dan moet het wel opschieten, want ik heb maar tot 26 feb 2008 om voor de winst te mogen gaan van mijn grote liefde Cora.
Huub:
Die jongen is zo zwaar overrated. HALLOOOO!!!! Die kutkaboutah kan niet meer dan telefoons verkopen in het dagelijks leven. Het wordt tijd dat Kingjaap dat makke mannetje onttroond. Er is maar 1 rechtmatige koning van de Gouden Kooi en dat ben ik. Laat dat drankorgel maar totaal lam op de piano blijven pingelen, meer is dat uitschot niet goed voor. Oh nee, dat kan helemaal niet meer! Ik domineer namelijk de piano omdat ik de stekker heb verstopt. Whaaahaaaaa.
Jaap:
Man man man, wat is dat toch een topgozer! Ik mag die jongen zo graag. Hij is de enige met manieren in dit huis. De rest van het zooi uitschot kan zo meedoen aan Flodder. Wat een aso�s in dit huis. Vooral de denkbeeldige vrienden van Jaap kunnen heel goed met hem opschieten. Die Jaap kan zo heerlijk als een wezenloze voor zich uit turen, heerlijk in zijn eigen wereldje. Niemand kan hem raken, want Jaap is knettergek. TOP TOP TOP!!!!
Mvg,
Jaap for president.
BRON: http://www.kingjaap.nl
4quote:Check mijn TERROR statement!
Beste lezer van mijn weblog,
Allereerst wil ik jullie mijn excuses maken voor mijn slappe gedrag van de afgelopen weken.
Ach ja�.waarom excuses? Ik ben wie ik ben en als het mijn medemiljonairs niet zint, dan zouten ze maar op uit MIJN villa.
Wie ben ik dan? Nou ik ben serieus knettergek. Ik ben iemand van extremen. Mijn handen waren gebonden de afgelopen weken door issues die spelen in mijn privé leven. Nu deze issues zijn opgelost ben ik vrij om mezelf te zijn.
Iedereen moet aan mijn kant rotten, zo niet dan verpletter ik ze allemaal.
Jaap versus de groep? Dat lijkt me dan duidelijk. Ik win! Kijk�.ik ben 10x zo slim als iedereen. Ik tel voor 10 tegen 7 anderen. Ik ben dus de complete ruler van dit huis.
Iedereen gaat zich onderschikken aan mij. Ik ben hier de GODFATHER. Niemand maar dan ook niemand gaat mij beletten om te zijn wie ik wil zijn.
Anyway, ik ga het goedmaken met jullie! Zolang ik, KINGJAAP in de Gouden Kooi zit, zal ik hier de boel compleet TERRORISEREN.
Mvg,
De miskende wereldleider.
Bron: www.kingjaap.nlquote:Vandaag had de groep de kans om iemand unaniem een tripje naar raceplanet te gunnen. Degene zou dan ook iemand mogen meenemen. Een mooie kans dus!
Hoe stom kan iemand zijn? Kennelijk heeeeeeel stom! Neem nou zo'n nitwit als een Sylvia figuur. Ze snapt er gewoon niks van!
Als de stemming naar Brian was gegaan, dan had Sylvia haar grote droom zien uitkomen. Ze ratelt dat ze al jaren racefan is en dat dit haar ding is. Ze had alle kans om te gaan, het was helemaal geregeld. Zij en jut&jul (Eric de gaylord en Huub de ADHD loser) hoefden alleen maar op Brian te stemmen.
Ondergetekende kon helaas niet meedoen, omdat mijn niet al te kleine, charmante billenpartij gecombineerd met 197cm boomstam toch niet in een sportauto past. Althans niet zodanig dat ik veilig kan rijden. Ik wil nog niet dood gaan op een racecircuit, omdat het veel te leuk is "SHE" (Sylvia, Huub, Eric) te kwellen in deze verrotte gouden kooi.
Anyway, schitterend om te zien hoe Sylvia haar eigen graf graaft. Fantastisch dat de schijnbaar unanieme stemming, met slechts 1 telefoontje naar de redactie van de show ongedaan gemaakt kan worden. Het uur tijd dat voor de beslissing stond was nog niet voorbij namelijk, er was nog 10 minuten over.
GEZELLIG!!!! NOU!!!!!
Niemand gaat dus en ik riep heel hard "een applausje voor Sylvia!"
Het allermooist was nog wel dat Brian en ik gingen racen. Brian de motorhelm op van Sylvia, op mijn rug, grrrrrrrr retteketet, en racen maar door het huis!! De langgerekte smoel van Sylvia vond ik echt genieten, hoe ze keek toen ze Brian&ik aan zag komen met haar helm op! HAHAHA.
LOSSSSS!!!!!
KINGJAAP FOR PRESIDENT!!!!!!
Ik zeg! Hier hou ik van!
quote:Op maandag 30 april 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=r0fuLK8e6hA
Brian belt broer en mammie.
quote:Op maandag 30 april 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
Daar ie ie dan. Natasja wil dus langer in dat hok blijven en iedereen eruit werken. Samen met Brainless.,tadaaaaa.
quote:Ben je dronken? Pas op voor Huub
Gepost op: 02/05, 01:50:57
Gepost door: Jaap
Check deze tekst van Brian uit de Gouden Kooi !!!!!!!Jaja exclusief heb ik deze BN'er aan mijn log weten te binden.
Nou zo te zien heeft Huub op zijn blog het over 2 dingen...mijn uitspraken tijdens de hoogopgelopen ruzie en een linkje naar één van de mooie gedichten van 2Pac 'I Cry' op mijn eigen blog. Ennuh tranen verdunnen verdriet, maar dat is iets wat hij niet inziet.
Als je over Huub begint kan je bij zijn beste kant beginnen, vrolijkheid of zijn slechte kant alcohol, zijn self-proclaimed vriendjes. Het is nu meerdere malen voorgekomen dat Huub gebruik maakt van situaties waarin Amanda veel gedronken heeft en hij erboven op wil springen. Tot nu toe hoeft hij nuchter niet bij Amanda aan te kloppen om met haar te sexen want daarin heeft zij al vaker een antwoord op gegeven dat ze dat niet wil, maar of ze zich daaraan houdt is aan haar. Zoals Amanda het zelf al zei: "Als ik dat wou dan was het toch allang gebeurd!". Maar wat nog niet is kan nog komen.
Als we Google raadplegen op 'dronken meisjes' is het opmerkelijk dat het woord aanradingen al op de vierde plek voorkomt. De truc van Huub Barbatruuk is om ogenschijnlijk niet tot last te zijn bij meisjes die dronken zijn, maar vooral gezelligheid te creeëren met wat alcohol, een romantisch praatje hier en daar, hand in hand door fonteintje rennen en vervolgens wachten tot het meisje in bed kruipt om vervolgens snel erbij te gaan liggen. Laat staan dat er in de buitenwereld drugs aan te pas was gekomen...dan hadden eerdere scenes zich allang voorgedaan.
Van wat Amanda mij heeft verteld is dat ze daar stomdronken op bed lag en zich misselijk voelde. Ze legt zelf nog uit dat ze Huub van zich af probeert te duwen terwijl hij zich aan haar opdringt. Nou erg prettig is dat niet als je dochter dronken is en een dronken Huub die je niet met rust laat. Is het nou toch doorblijven gaan of vond Amanda het gewoon super lekker dat je de restjes van iemand anders aan het likken was?
Je vraagt wel om te sexen met haar, maar als het wordt afgewezen en vervolgens gevraagd wordt om haar alleen te laten laat je haar toch niet met rust en verlaat je alsnog niet het bed. Je denkt: "Hmm misschien kan ik haar nog even gaan met haar op te geilen. Ze ligt nu toch al stomdronken in bed zoals vorige keer en ik (Huub) ben nu ook ladderzat...juist nu kan ik me slag slaan..want dronken meisjes zijn kwetsbaar en ik heb altijd al aangegeven dat ik met Amanda sex wil hebben dus daar ben ik in ieder geval duidelijk over geweest."
Jongen erg zwak van je om gebruik te maken van zo'n situatie...grappig ik kan me nog een eerdere situatie bedenken waar je Amanda dronken in je bed heb weten te begeleiden....ja jongen het lijkt allemaal onschuldig...maar met alcohol in het spel is iedereen kwetsbaar..en opvallend dat je het op je log daar niet over hebt....makkelijk afkaatsen om te zeggen; Amanda en ik hebben het al uitgesproken....klopt ook want de vuile smiecht die je bent weet je heel goed hoe je een verhaal moet brengen bij een 19 jarig meisje zodat ze in gaat zien dat je het toch heel goed allemaal bedoelde.....schrijf daar dan ook over dan steeds mij aan te vallen....waarom gaat het niet over je racistische K*nker Antillianen uitspraken etc... waarom niet over de klappen die je hebt gegeven...
Het is ook duidelijk de dekens worden van je afgetrokken en meneer is zwaar over de zeik want je bent sexueel gefrustreerd met je stijve pikkie in je zwembroekie...en weer gaat er zo een kwetsbare kans je voorbij om gebruik te maken van een 19 jarig meisje onder invloed van alcohol....je bent toch sluwer en slimmer dan dat....hoezo lukt het je niet op andere manieren.....je hebt toch zoveel populariteit met je mee dus iedereen moet toch met een Huubje naar bed gaan...dus ook Amanda...of voel je je nu in je eer en trots geraakt....jij komt jezelf nog wel eens tegen maar niet wanneer je in de spiegel kijkt want die liegt tegen je. Tranen die jij zal laten zullen je pas wakker schudden in wie je bent. Sylvia heeft je vaak genoeg gewaarschuwd en van alle namen op je tattoo zijn er geen één meer over hier in de Villa...
Een aanrander zal ik je niet noemen maar een nieuwsgierige ransigaard die gebruik maakt van kwetsbare dronken meisjes is weer een nieuw laag niveau wat je inneemt. Ik ben ook geen heilige, deze onbeschofte kloot heeft op Amanda gespuugt gedurende Der Totalen Krieg en haar weggeduwd.
Huub was zo over de zeik dat hij er niet in slaagde om met Amanda te sexen en vond het nodig toen ik hem vasthield bij zijn haar om mij te slaan....hmmm toch raar die zwarte balk in het beeld wanneer eigenlijk daar de schoorsteen van beneden staat. Dus ja mijn frustratie en boosheid stijgt als kwik en stoomt de slaapkamer uit en neem een heel rolgordijn met me mee en ja daar komt het grote ettertje aanzetten om mij uit te lokken om hem terug te slaan. Met succes is het me weer gelukt om dat niet te doen, maar richting Amanda bij de Jacuzzi heb ik gefaald. Daar heb ik bij haar mijn excuses de dag erna voor aangeboden....en nu 5 dagen later komen ze erop terug...en Brian heeft dit gedaan en dat.....bladieblaaat.
En Huub je kan beter want bij Lieke was het niet noodzakelijk om haar dronken te voeren, zij hield oprecht van jou en jij van haar. Je zorgt keer op keer voor zo een onschuldige opbouw om oprecht gezellig door fonteinen hand in hand met je prooi te rennen en lachen (Nena, Amanda, wie volgt?)...allemaal heel schattig....en schatje neem nog een shotje...en nog een....tsja je kan het Huub eigenlijk niet kwalijk nemen omdat deze dames zelf verantwoordelijk voor de hoeveelheid drank wat zij consumeren...En dat weet Huub ook wel uit te leggen aan de rechter als ie aangeklaagd wordt door een situatie die misschien al heeft plaatsgevonden of nog moet komen. In het begin toen je hier was had je in het gesprekje met je beste buddy Nathanael al aangegeven dat je meisjes mee naar huis had genomen en de dag erna er pas achter kwam dat ze 15 jaar oud waren...hmmm vergeten of versproken?
Aas niet op meisjes die kwetsbaar onder de invloed van alcohol zijn om dan daarmee sexuele handelingen onder de dekens te verrichten als ze zelf al aangeeft dat ze zich misselijk voelt en jouw van zich afduwt. Je weet dat je dan moet luisteren en opstappen en niet moet gaan forceren om toch te bereiken wat JIJ wilt en ZIJ toen NIET.
Denk eraan Gaby is er ook nog altijd dus als je zo uit je dak gaat tegen mij wanneer je acties verstoord worden verlies dan in ieder geval niet je controle omtrent je sexuele frustraties en je alcohol misbruik en ga niet over tot het slaan van je mede-miljonair.
En Marilyn Manson is cool.
Brian.
Tip van APK: Als je er niets meer van snapt en je wordt door de regulars uit de COS geblaft omdat je iets niet weet wat zij wel weten....quote:Jaap en Brian zijn niet-rokers en daarmee hebben ze in de Villa een streepje voor. Al meerdere malen hebben zij gedreigd. Als er namelijk teveel sigarettenpeuken op de grond belanden, komt er een zware sanctie voor de nicotineverslaafden. Zij moeten het dan een week zonder hun geliefde sigaretjes stellen.
Ook vanavond steekt Jaap dreigend een peukje op, tijdens de ontslagronde. 'Per ongeluk' laat de Miljonair de sigaret uit zijn handen vallen. De Miljonairs kunnen er niet om lachen en steken er ook nog maar eentje op. Gelukkig hebben ze dat nog gedaan, want een paar tellen later maakt een vervelende brief zijn entree. Althans, voor de rokers dan...
Jaap leest glunderend voor: “Jaap heeft acht sigaretten op de grond gegooid. Voor Miljonair Jaap betekent dit dat hij 160 contactpunten moet inleveren. Dat betekent tevens een rookverbod voor een week." “Goed zo Japie”, gilt Natasia. “Succes Huub”, roept iedereen. “Je hebt een nieuw vriendje, loser, loser”, gilt de diva richting Huub. “Dat had ik niet verwacht”, zegt Jaap geschrokken. “Elk bezoek vanaf nu terroriseer ik, wie het ook is. Ik nodig voorlopig niemand meer uit!” “Nee, dat kan ook niet”, grapt Nicolaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |