Nic en Natas zeiden wie??? . . .oh die ken ik nietquote:Op zondag 22 april 2007 13:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kut, ik stond net onder de doucheHeeft iemand het gecapped?
Maar wel mooi dat ze haar beloftes nakomt, ik had het in haar topic aan haar gevraagd en ze doet het dus nog ook
Saafaquote:Op zondag 22 april 2007 13:57 schreef Kinga het volgende:
Waar is dat topic ter ere van Zafra, vind em niet..
Maar Nicolaas zal hem dan aangeven bij de politie wegens aanrandig, hij is Huub niet hèquote:Op zondag 22 april 2007 13:41 schreef Tomahawk39 het volgende:
eric gaat gewoon zn homo truuc bij sinterklaas en hem in de nachtelijke uren aftrekken enzo kijken of sinterklaas dat ook leuk vind
Zeker gevaarlijk! Stel je voor dat zo'n spelingsvoud vals wordt en je in de rug aanvalt!quote:Op zondag 22 april 2007 13:54 schreef demins het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een bijzonder domme en zelfs gevaarlijke houding!Je ziet die houding vaak bij mensen die de nederlandse taal niet beheersen in woord of geschrift. Beetje makkelijk...
dit is het bewijs.quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 14:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeker gevaarlijk! Stel je voor dat zo'n spelingsvoud vals wordt en je in de rug aanvalt!
![]()
![]()
![]()
MBO rechten???quote:Op zondag 22 april 2007 14:00 schreef Kinga het volgende:
Zafra doet MBO rechten.. ofzo iets
Misschien kan Jaap dit gebruiken in zijn terreurcampagne!!!quote:Op zondag 22 april 2007 14:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zeker gevaarlijk! Stel je voor dat zo'n spelingsvoud vals wordt en je in de rug aanvalt!
![]()
![]()
![]()
schijnt door een tekort aan chloor vol te zitten met algquote:Op zondag 22 april 2007 14:03 schreef avonne het volgende:
waarom is het zwembad groen?
Jaap beweerde dat Huub en Eric er appelsiroop in hebben gepleurd. Wat er wél is gebeurt weet ik dan weer niet.quote:Op zondag 22 april 2007 14:03 schreef avonne het volgende:
waarom is het zwembad groen?
quote:Op zondag 22 april 2007 14:04 schreef StefanPeeters het volgende:
Van Jaap's weblog:
Jo Juffie Judith,
Jij brengt informatie die je van de streams of de dagverslagen hebt ontvangen in de kooi. In dit geval heb je me gedwarsboomd. Mijn motto is: je geeft wat je krijgt. Jij brengt mij speltechnische mokerslagen toe. Dan breng ik jou ook schade toe. Overigens heb ik bij de regie een klacht ingediend over je vislipperige loslippigheid wat tegen de bezoekregels is.
Tart mij niet weer.....!!!!
Be the fun, be the smile!
Mvg,
The Terminator.
Stel je voor dat je die houding doorgeeft aan je kinderen en die aan hunne kinderen en kindskinderen? Dan krijg je nog meer van die ongeletterden die geen zin kunnen schrijven zonder taalfouten of een enigszins samenhangend verhaal kunnen houden. Allemaal Brian's en Natasia's!!! Ik mag er niet aan denken! Het niveau van Fok! is me echt wel laag genoeg op dat specifieke terrein!quote:Op zondag 22 april 2007 14:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bunnyman legde een paar pagina's terug uit dat het veroorzaakt wordt door een tekort aan chloor in combinatie met de snel oplopende temperaturen van de afgelopen dagen. Gevolg is een explosieve algengroei die het zwembad in no-time in een groene kikkerpoel verandert.quote:Op zondag 22 april 2007 14:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jaap beweerde dat Huub en Eric er appelsiroop in hebben gepleurd. Wat er wél is gebeurt weet ik dan weer niet.
Iedere buitenstaander brengt info naar binnen, laat hem Carlos en Tilly, Brenda en Palma etc. dan ook maar gaan pakken.quote:Op zondag 22 april 2007 14:09 schreef Kinga het volgende:
Heb net dat tering lange stuk gelezen.... hij heeft wel een punt hoor.
Ik begrijp je en ben het eens maar van de 1 kan ik het hebben en de ander niet. Ik val er niet over, ik voer liever een leuk gesprek met iemand die een aantal basisregels mist dan een oervervelend correct gesprek. In de versprekingen van Natas zit logica, ze is duidelijk en dat vind ik al heel wat. Daar gaat het mij om, je verstaanbaar kunnen maken en ik versta Natas. Als het niet meer te volgen is, wordt het vermoeiend en haak ik af en ben ik het met je eens. Je moet je best doen jezelf verstaanbaar te maken.quote:Op zondag 22 april 2007 13:54 schreef demins het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een bijzonder domme en zelfs gevaarlijke houding!Je ziet die houding vaak bij mensen die de nederlandse taal niet beheersen in woord of geschrift. Beetje makkelijk...
Het leven zou toch wel een drama worden als iedereen alles zo verhaspelde als Natasja......quote:Op zondag 22 april 2007 14:11 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik begrijp je en ben het eens maar van de 1 kan ik het hebben en de ander niet. Ik val er niet over, ik voer liever een leuk gesprek met iemand die een aantal basisregels mist dan een oervervelend correct gesprek. In de versprekingen van Natas zit logica, ze is duidelijk en dat vind ik al heel wat. Daar gaat het mij om, je verstaanbaar kunnen maken en ik versta Natas. Als het niet meer te volgen is, wordt het vermoeiend en haak ik af en ben ik het met je eens. Je moet je best doen jezelf verstaanbaar te maken.
Voor Carlos heeft ie net de fitness verbouwdquote:Op zondag 22 april 2007 14:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Iedere buitenstaander brengt info naar binnen, laat hem Carlos en Tilly, Brenda en Palma etc. dan ook maar gaan pakken.
Goed idee! Stuur hem een kaartje zou ik zeggen.quote:Op zondag 22 april 2007 14:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien kan Jaap dit gebruiken in zijn terreurcampagne!!!
Inderdaad, bijna het tegenovergestelde van Nicolaas.quote:Op zondag 22 april 2007 14:12 schreef Kinga het volgende:
Damn die Jaap, hij maakt wel sjieke zinsconstructies... Jammer dat hij dat alleen op papier kan.
Meh, zijn zinsconstructies laten te wensen over, maar zijn grammatica is in ieder geval in orde.quote:Op zondag 22 april 2007 14:12 schreef Kinga het volgende:
Damn die Jaap, hij maakt wel sjieke zinsconstructies... Jammer dat hij dat alleen op papier kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |