[DGK] Updates #3quote:Op maandag 21 mei 2007 18:48 schreef patriezzz het volgende:
vraagje, ik ben nieuw hier op het forum en was op zoek naar de updates maar kan alleen de reakties op de updates lezen, nu zijn die erg lovend dus word ik wel erg benieuwd naar de updates zelf. Wie kan me helpen?
Was inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2007 21:02 schreef Inukshuk het volgende:
Mag ik iedereen bedanken voor de bijdrage in de COS 1497Geweldig, heb dit soort COSSEN gemist!
![]()
Dag Inukshuk ,quote:Op maandag 21 mei 2007 21:02 schreef Inukshuk het volgende:
Mag ik iedereen bedanken voor de bijdrage in de COS 1497Geweldig, heb dit soort COSSEN gemist!
![]()
Hoi tuinfluiter, bedankt nog voor jequote:Op maandag 21 mei 2007 23:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dag Inukshuk ,
ook ik heb met plezier deze cos doorgelezen.![]()
Is dat een lief broertje of niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt Disana, Soylent , Polonium-120, Day, Kleinzusje en Gert
voor de caps en tekstbijdrage bij de updates![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:42 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand een filmpje van Joris (broer van Huub)?
Lief kleinzussie,quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:29 schreef kleinzusje het volgende:
Fluitertje, ik mis je stream-liners![]()
![]()
![]()
edit: heb ze al gevonden bij de diverse bewoners![]()
ps. Hulde voor je pol en kijkcijfer info![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lief kleinzussie,
Bedankt voor je complimenten.![]()
Vaak wacht ik te lang met schrijven en zijn de oneliners
en weetjes over de snackbar en bewoners alweer 5 of 6 dagen oud........
Alhoewel de tv-uitzendingen ook 6 of 7 dagen achter lopen,
zou dus best kunnen die oude oneliners , quotes en weetjes in mijn schriftjes.![]()
En jij bedankt voor de update.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:36 schreef kleinzusje het volgende:
Ten tweede merk ik dat er nachtenlang mensen in de cossen zitten, met prachtige caps en verslagen. Misschien kan iemand van hen die even in de updates zetten ???
Veel dank![]()
Geen dank lekker dingquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:26 schreef APK het volgende:
[..]
En jij bedankt voor de update.![]()
Ik keek vannacht even en had geen idee waar die kots vandaan kwam.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |