Hopelijk zijn er geen mensen op deze wereld die denken dat autisme zo is zoals in de film.quote:Op zondag 15 april 2007 04:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mercury Risingdom kut autistisch klote kind dat de hele film schreeuwt
quote:Op zondag 15 april 2007 09:38 schreef eer-ik het volgende:
Lord of the Rings
Wat vind k dat een strontfilm zeg
wie vindt deze films dan wel vet?quote:
Ik ken wel mensen die Napoleon Dynamite echt tof vindenquote:Op zondag 15 april 2007 12:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie vindt deze films dan wel vet?
Whahahahaquote:
Die is leukquote:Op zondag 15 april 2007 13:00 schreef attieboy het volgende:
Reservoir Dogs, damn wat was dat een kutfilm zeg.....
inderdaad !!! landradige bochtquote:Op zondag 15 april 2007 09:38 schreef eer-ik het volgende:
Lord of the Rings
Kom op zeg. Elfjes, tovernaars, trollen. Die peter jackson heeft wrede shit gesnoven toen ie met dat verhaal op de proppen kwam zeg.quote:Op zondag 15 april 2007 13:28 schreef kevin_ het volgende:
Lord of the Rings slecht...
Zijn jullie emotioneel beperkt ofzo.
kabouters?quote:Op zondag 15 april 2007 13:38 schreef Dopke het volgende:
Alleen heeft hij het verhaal zelf niet bedacht.
"quote:Op zondag 15 april 2007 13:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kom op zeg. Elfjes, tovernaars, trollen. Die peter jackson heeft wrede shit gesnoven toen ie met dat verhaal op de proppen kwam zeg.
Ach ja, als je favo forum real life soaps is..quote:Op zondag 15 april 2007 09:47 schreef Liquidootje het volgende:
Pulp fiction
Casablanca
Alles van Hitchcock
American Beauty
Shawshank Redemptio
The godfather Trilogy
lolquote:Op zondag 15 april 2007 14:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach ja, als je favo forum real life soaps is..
quote:Op zondag 15 april 2007 04:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
300,
Eyquote:Op zondag 15 april 2007 14:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach ja, als je favo forum real life soaps is..
Hoezo?quote:Op zondag 15 april 2007 15:02 schreef Vivi het volgende:
Memento.
En dan, mentaal uitgedaagde?quote:Op zondag 15 april 2007 16:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ey
Zal ik je eens een kickje in je buik doen?![]()
Langdradig en saai?quote:Op zondag 15 april 2007 14:56 schreef Irrem het volgende:
Der Untergang, wat een verschrikkelijke langdradige saaie film.![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 18:22 schreef Mainport het volgende:
Vertigo en Reservoir Dogs. Die eerste is niet voor niets geflopt vijftig jaar geleden, die tweede hangt van testosteron aan elkaar.
Inderdaad was een schijtfilm.quote:
er zijn genoeg mensen die "the Matrix' kut vindenquote:
Ik vind hem kut anderen vinden hem vetquote:Op zondag 15 april 2007 21:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Der Untergang vind ik dan weer wél goed.
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op zondag 15 april 2007 13:00 schreef attieboy het volgende:
Reservoir Dogs, damn wat was dat een kutfilm zeg.....
Ja, en schandalig dat ze Hitler zo negatief neerzetten. Alsof Hitler een nare man was ofzo.quote:Op zondag 15 april 2007 14:56 schreef Irrem het volgende:
Der Untergang, wat een verschrikkelijke langdradige saaie film.![]()
Deze opmerkign verklaart het een en ander.quote:Op zondag 15 april 2007 13:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kom op zeg. Elfjes, tovernaars, trollen. Die peter jackson heeft wrede shit gesnoven toen ie met dat verhaal op de proppen kwam zeg.
Randal Graves: [describing the Lord of the Rings Trilogy] Here's the first movie.quote:Op maandag 16 april 2007 12:22 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Deze opmerkign verklaart het een en ander.
Lotr is geschreven door Tolkien en is na de bijbel het meest gelezen boek. Dus wie LOTR om zijn verhaal een kutfilm vindt houdt gewoon niet van het fantasy genre.
Als je echter inhoudelijke problemen hebt omdat het boek niet overal even goed in de films naar voren komt is iets heel anders.
Ikzelf vind de Star wars en Star trek films kl*te omdat ik niets aan ruimtefilms vind.
Omdat een boek veel gelezen is, bevat het meteen een geweldig verhaal? De bijbel en de koran zijn echte literaire hoogstandjes op het gebied van verhalen...quote:Op maandag 16 april 2007 12:22 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Deze opmerkign verklaart het een en ander.
Lotr is geschreven door Tolkien en is na de bijbel het meest gelezen boek. Dus wie LOTR om zijn verhaal een kutfilm vindt houdt gewoon niet van het fantasy genre.
Als je echter inhoudelijke problemen hebt omdat het boek niet overal even goed in de films naar voren komt is iets heel anders.
Ikzelf vind de Star wars en Star trek films kl*te omdat ik niets aan ruimtefilms vind.
ik snap hem nu pasquote:Op maandag 16 april 2007 13:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Laatst een Gonzo-prunfilm gedownload per ongeluk. Binnen een minuut had ik de kut gevonden terwijl mijn maten alleen het vet nog zagen.
Inderdaad. Hitler was een topgozert, maar had ook zo z'n slechte kanten helaas. Maar ik vind hem over het algemeen vrij tof.quote:Op maandag 16 april 2007 11:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, en schandalig dat ze Hitler zo negatief neerzetten. Alsof Hitler een nare man was ofzo.![]()
Ik ken maar heel weinig mensen die The Godfather 3 een vette film vonden.quote:Op maandag 16 april 2007 16:08 schreef Forkbender het volgende:
Godfather deel 1,2 en 3
Maar wel 2 miljoen Nederlanders die er naar toegingen.quote:
Die film is ook gewoon prut, ik was al zelfs aan het twijfelen of ik hem wel gezien heb, zoveel indruk heeft de film op me achtergelaten.quote:Op maandag 16 april 2007 17:36 schreef morgane het volgende:
[afbeelding]
Wat een saaie film was dat zeg![]()
Dat zegt echter niet zo veel over de 'vetheidswaardering' van 'anderen'.quote:Op maandag 16 april 2007 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar wel 2 miljoen Nederlanders die er naar toegingen.
dat vond ik ook jaquote:Op maandag 16 april 2007 17:36 schreef morgane het volgende:
[afbeelding]
Wat een saaie film was dat zeg![]()
Je snapte de film niet?quote:Op maandag 16 april 2007 18:55 schreef CrackerJack het volgende:
Memento, ik wil er zelfs niet over uitweiden (uitwijden kan ook)
Hoe kun je die nou kut vindenquote:
Agreed. De film is qua uitvoering mooi (decors, goeie acteurs etc) dat geef ik toe, maar als ik die films nooit meer hoef te zien ben ik een blij mens. Zó lang, zó saai, zóquote:Op zondag 15 april 2007 09:38 schreef eer-ik het volgende:
Lord of the Rings
Kan snappen dat veel mensen erop kotsen maar die film vind ik nog steeds mooi. Al heel wat keren gezien (videoband grijs gedraaid) en heb de 4 disk dvdbox. Is ook een stukje jeugdsentiment.quote:
Nee, dat speelde voor mij eigenlijk nauwelijks een rol.quote:Op maandag 16 april 2007 20:06 schreef CrackerJack het volgende:
[..]
Het gaat over de joden, oorlog dus het is automatisch goed?
Haha, goeie beschrijving. Doet me denken aan van die 'spannende' tekenfilmseries die geen reet waard zijn en zogenaamd spannend moeten zijn. Pff.quote:Op zondag 15 april 2007 14:25 schreef thaleia het volgende:
Ah, ik ben niet de enige die het briljante van LOTR niet inziet zie ik. Man man zeg, wat zit daar behalve mooie landschappen nog meer in dan een rechttoe-rechtaan "oei, we zijn ternauwernood ontsnapt aan een gevaar, maar pas op, daar komt het volgende!"-verhaaltje?
Ik wel. En ja ik ben een man.quote:
....quote:Op maandag 16 april 2007 16:08 schreef Forkbender het volgende:
Godfather deel 1,2 en 3
Precies zo, ik heb me nog nooit zo verveeld in de bioscoop als bij Lord of the Ringsquote:Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Agreed. De film is qua uitvoering mooi (decors, goeie acteurs etc) dat geef ik toe, maar als ik die films nooit meer hoef te zien ben ik een blij mens. Zó lang, zó saai, zó![]()
Vind Pulp Fiction ook niks, heb 2 keer moeite gedaan toch het leuke te zien want was toch benieuwd wat iedereen erin zag. The Matrix kan me ook niet interesseren, Ali G + Borat is bijvoorbaat ronduit walgelijk.![]()
Er zijn vast nog enkele films die ik vergeet maar Lotr kwam het eerste in me op. Pff.![]()
Pauze, das een reden om niet meer naar de bioscoop te gaanquote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef Angelcakes het volgende:
Bridget Jones Diary
De enige film waarbij ik bijna in de pauze weggelopen ben.. zo slaapverwekkend vond ik hem
Ik wou juist dat er weer pauzes waren.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pauze, das een reden om niet meer naar de bioscoop te gaan
Die Grolsch beugels moet inderdaad vroeg of laat weer naar buiten, waar mijn voorkeur op vroeg ligt.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:29 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik wou juist dat er weer pauzes waren.
Niks is vervelender dan een film kijken met een volle blaas.
Amelie vond ik ook saai inderdaad. De eerste keer ben ik in slaap gevallen. De tweede keer opnieuw. Ik kan me nog een rare kabouter herinneren ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:15 schreef LENUS het volgende:
Amelie : zwaar gehyped.
Memento: idem dito.
geeft niksquote:
Ken je veel mensen die deze film wel goed vinden?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef Angelcakes het volgende:
Bridget Jones Diary
De enige film waarbij ik bijna in de pauze weggelopen ben.. zo slaapverwekkend vond ik hem
Schiet wel op dan.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vond Eternal Sunshine of the Spotless Mind dus echt geen reet aan. Iedereen beweert dat het zoooo'n goeie film is, nou, op de helft had ik al geen zin meer.
Oh en nog erger: Lord of the Rings-films vond ik ook echt vreselijk. Nr 1 in de bios gezien, wat een suffe film, nr 2 half gekeken, toen maar naar huis gegaan, nr 3 niet eens geprobeerd.
Sorry![]()
HW, kom je een bakkie doen zo?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Amelie zeker! Zo, wat vond ik dat een saaie film![]()
ik wel ja, jij niet ?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:39 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Ken je veel mensen die deze film wel goed vinden?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:46 schreef SilverBullet het volgende:
Apocalypse Now, saai dat die film is.
Idd, wat een scheitfilm was dat zeg, snap echt niet waarom iedereen daar nou zo lyrisch over was, echt 1 van de slechtste films die ik ooit gezien heb.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:49 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond borat kut.
idd..wat een kutfilmquote:Op woensdag 18 april 2007 17:59 schreef Maisnon het volgende:
Pirates of the Carribean ben ik ook niet echt fan van
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Pulp Fiction is zo'n rukfilm, die ik na aanraden heb bekeken. Het leek me een rukfilm en het was ook een van de meest slechte films die ooit heb gezien. Dat ze deze grafbagger ooit gemaakt hebben zeg. Slecht, slecht, slecht.
[..]
Pulp Fiction is zo'n rukfilm, die ik na aanraden heb bekeken. Het leek me een rukfilm en het was ook een van de meest slechte films die ooit heb gezien. Dat ze deze grafbagger ooit gemaakt hebben zeg. Slecht, slecht, slecht.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:51 schreef MuKe het volgende:
Godfather..
Scarface... deed me op 1 of andere manier terugdenken aan marokkanen..![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:51 schreef MuKe het volgende:
Godfather..
Scarface... deed me op 1 of andere manier terugdenken aan marokkanen..![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:34 schreef ikJur het volgende:
Lol komt er net een fok-kill bill bannert hierboven hehe
quote:
[..]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:45 schreef Cee het volgende:
blaat
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Boondock Saints is een kutfilm, maar om de een of andere onverklaarbare reden vinden anderen hem steengoed... Maar deze film zal vast al eerder genoemd zijn hier...
quote:Op woensdag 18 april 2007 03:45 schreef Zelva het volgende:
Fucking Åmål
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
jij hebt zeker geen verstand van films?
het heeft alles wat een film moet hebben in mijn ogen..
Totaal mee eens. Wat een ontzettende schijtfilm was the Big Lebowskiquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:11 schreef Sawyer het volgende:
Toen ik dit topic zag, kwam er 1 film naar boven: The Big Lebowski, wat een boutfilm is dat zeg
Iedereen vindt het helemaal geweldig, maar ik heb die film met 2 anderen bekeken, en zij vonden er ook helemaal niks aan. Het enige positieve eraan is dat Peter Stormage er in speelt, hij kan echt briljant een Duitser spelen (denk maar aan die Volkswagen reclames 'Unpimp My Ride')
Maar voor de rest: kutfilm
Als we het over kutfilms hebben, kunnen we het denk ik ook wel over kutargumenten hebben. Deze slaat toch behoorlijk hoog aan, want het gaat nergens over. Ik heb toch een behoorlijk gevoel voor humor, kijk veel comedyseries en hou ook van comedyfilms. Daarom ging ik ook TBL kijken, men zei dat die film humor een nieuwe betekenis gaf. Maar de film begon heel stroef, ik dacht dat het wel beter zou worden, maar het werd simpelweg niet grappig. Het zou denk ik beter zijn om te zeggen dat je van het soort humor moet houden, a la Jim Carreyquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
The Big Lebowski is hilarisch, mits je gevoel voor humor hebt.
hahaquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelden of nooit zo'n slechte plot gezien.
Niets gewonnen,quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:11 schreef Helo het volgende:
[..]
haha
Ik gok dat jij het plot niet snapte.
Waarom? Ik vond Der Untergang juist door hem erg sterk. Hij speelde zijn rol erg overtuigendquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:49 schreef Canisfire het volgende:
Der Untergang ik heb de hele film moeten lachen om die achterlijke kerel die hitler speelde.
LASTERquote:
Donnie Darko slecht?? Pwoah!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]
LASTER![]()
Serenity is( moet je wel firefly gezien hebben vantevoren.. )
OT:
Lost Highway
Donnie Darko
Eternal sunshine of the spotless mind
"cult" films of "filmhuis" films
gewonnen ?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Niets gewonnen,.
En het is de plot.
Mee eens. Wat is er toch zo tof aan die films? Het is allemaal bij elkaar zulke simpele en belachelijke characters en verhaallijnenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:06 schreef Happel het volgende:
Met stip: Star Wars. Grote bagger.
Rocky 1 was wel goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:11 schreef Baklap het volgende:
[..]
Donnie Darko slecht?? Pwoah!
Bovendien Filmhuizen ruk? Pff ga lekker de hele Rocky reeks kijken ofzo. barbaar
Je snapt de film gewoon nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Rocky 1 was wel goed
Maar komop zeg, Donnie Darko, met dat stomme konijn en regenboogbubbels uit de buik van mensen die blablabla vertegenwoordigen...gimme a break
wát valt er niet aan te snappenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:14 schreef znarch het volgende:
[..]
Je snapt de film gewoon niet![]()
Geeft niet hoor![]()
Inderdaad.Vond Death Proof helemaal niks.Planet Terror was daarentegen lekker bruut en had een leuk zombie verhaal.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:22 schreef ChickenMan het volgende:
Death Proof, overrated zeg. Planet Terror daarentegen was wel super tof.![]()
Absoluut een wereldfilm. Het is inderdaad een pionier van sci-fi (zowel de ideeen in de film als de speciale effecten, die er nu nog steeds prachtig uitzien). En de film zelf, een beetje eigen invulling mag ook wel, er wordt gelukkig niets tot weinig uitgelegd, zodat je het lekker zelf uit mag zoeken. Dat blijkt dus vooral aan het begin (de aapmensen) en het 'Jupiter and beyond the Infinite' gedeelte.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ken denk ik niemand die 2001 echt een geweldige film vind. Ik snap ook werkelijk niet waarom men de film als geheel zo geweldig vind, behalve misschien om het gegeven dat het een van de pioniers van de moderne sci-fi is. De opzichzelfstaande ideeen uit de film zoals met HAL zijn erg tof, maar de film als geheel is langdradig en saai.
Het begin met die aapmensenTyfuuuuuuus.
Mja al is de laatste film van Kubrick Eyes wide shut ook echt een draak van een film, die is echt alleen leuk als je graag een beetje halfzacht naar tietjes gluurt op tv.
Heb je meteen al het naakt gemist.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:40 schreef MuKe het volgende:
Memento was naar mijn mening een geweldige film, maar iedereen z'n mening uiteraard.
Donnie Darko begreep ik zelf ook geen moer van, maar ik heb gehoord dat het voor mensen die zich hebben verdiept in de "space-time-continuum" een geweldig filn is (ofzo....). Of je zegt gewoon het is bagger....lol
Mulholland Drive: na 10 minuten uitgezet, viel bijna in slaap.
Komop als je echt Kubrick zo top vind (wat opzich ook mijn mening is) dan moet je toegeven dat Eyes Wide Shut echt zo de minste film van het hele stel is. Ik vind zijn vroege films over het algemeen een stuk beter. Op 2001 na die vind ik gewoon ronduit saai. En ik heb 'm vier keer gezien, en die diepere betekenis mag Kubrick lekker in z'n dooie hol stekenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:59 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Absoluut een wereldfilm. Het is inderdaad een pionier van sci-fi (zowel de ideeen in de film als de speciale effecten, die er nu nog steeds prachtig uitzien). En de film zelf, een beetje eigen invulling mag ook wel, er wordt gelukkig niets tot weinig uitgelegd, zodat je het lekker zelf uit mag zoeken. Dat blijkt dus vooral aan het begin (de aapmensen) en het 'Jupiter and beyond the Infinite' gedeelte.
En Eyes Wide Shut draait echt niet alleen om de tietjes hoor (ik weet niet of jij alleen daar op hebt gelet tijdens de film).
Kubrick is.
Als jij Kubrick dan ook zo goed vind, moet je je mening over 2001 dan wel bij gaan stellenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Komop als je echt Kubrick zo top vind (wat opzich ook mijn mening is) dan moet je toegeven dat Eyes Wide Shut echt zo de minste film van het hele stel is. Ik vind zijn vroege films over het algemeen een stuk beter. Op 2001 na die vind ik gewoon ronduit saai. En ik heb 'm vier keer gezien, en die diepere betekenis mag Kubrick lekker in z'n dooie hol steken
Lolita, Dr. Strangelove, a Clockwork Orange zijn mijn Kubrick favo's.
Dus als iemand anders 2001 gemaakt had, mocht ik het wel een schijtfilm vinden?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:08 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Als jij Kubrick dan ook zo goed vind, moet je je mening over 2001 dan wel bij gaan stellen. En ik weet dat Eyes Wide Shut zwaar ondergewaardeerd wordt door, nou ja praktisch iedereen die hem gezien heeft. En het is inderdaad de minst goede film van het stel, maar alleen omdat de rest zo onwaarschijnlijk goed is. Over Barry Lyndon geldt hetzelfde, die wordt ook door iedereen slecht gevonden. Ik vind hem geweldig. Maar er bestaat (en dat is mijn mening) geen slechte Kubrickfilm.
Dat is precies hetzelfde wat jij over Eyes Wide Shut zegt. Als die niet door Kubrick was gemaakt, was ie gewoon goed bevonden. Nu komt hij van Stanley Kubrick, en krijgt hij (mede door de films die hij ervoor had gemaakt, en de hype eromheen) steeds maar slechte kritieken. En ik denk zeker dat je een film die eigenlijk is waar de regisseur voor staat, goed moet vinden, als je een fan bent van hem. Je moet op zijn minst een paar boeiende dingen eruit kunnen halen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus als iemand anders 2001 gemaakt had, mocht ik het wel een schijtfilm vinden?
Ik waardeer het werk van Kubrick zeer, hell ik heb er net een paper over geschreven.
Maar ik vind veel films van Kubrick goed, maar ik vind ze niet goed omdat het films van Kubrick zijn. Dat is gewoon fanboyism.
Eyes Wide Shut.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:13 schreef Sjoewe het volgende:
Mja al is de laatste film van Kubrick Eyes wide shut ook echt een draak van een film, die is echt alleen leuk als je graag een beetje halfzacht naar tietjes gluurt op tv.
Ik denk eigenlijk dat deze discussie precies de essentie van dit topic isquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:50 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat is precies hetzelfde wat jij over Eyes Wide Shut zegt. Als die niet door Kubrick was gemaakt, was ie gewoon goed bevonden. Nu komt hij van Stanley Kubrick, en krijgt hij (mede door de films die hij ervoor had gemaakt, en de hype eromheen) steeds maar slechte kritieken. En ik denk zeker dat je een film die eigenlijk is waar de regisseur voor staat, goed moet vinden, als je een fan bent van hem. Je moet op zijn minst een paar boeiende dingen eruit kunnen halen.
Ik vind er ook niet veel aan moet ik bekennen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:10 schreef Dalamar het volgende:
He tlukt me maar niet om van Natural Born Killers te genieten. Echt vreselijk en ik ben een van de weinigen volgens mij die dat vind.
Precies dit ja. Hoewel Star Wars nog wel geinig is om een keer gezien te hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:34 schreef boskameel het volgende:
LOTR, Matrix, POTC, Star Wars, Transformers, Spiderman, Superman. Vergeet ook Fast en Furious + sequels niet. En alle nieuwe producties met 99% cgi erin. Net alsof ze geen verhaal meer kunnen maken op 1 of andere manier. Zo van, de massa slikt het toch wel.
Ik vind Napoleon Dynamite briljant.quote:
Ik ook niet. Ben best fan van Depp maar laat ie ophouden met deze flut films.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:59 schreef Maisnon het volgende:
Pirates of the Carribean ben ik ook niet echt fan van
Moet ik lachen of huilen ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alle films die voor 1990 zijn uitgekomenBijvoorbeeld al die "geweldige" Alfred Hitchcock films
(Rear Window etc)
My guess is dat je er nog nooit 1 van hebt gezienquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alle films die voor 1990 zijn uitgekomenBijvoorbeeld al die "geweldige" Alfred Hitchcock films
(Rear Window etc)
Inderdaad. Ik kan het verhaal ook niet anders zien dan lopen, lopen, lopen, monsters in elkaar hakken, lopen, lopen, lopen, nog meer monsters in elkaar hakken, ring in de lava gooien en daarna nog drie kwartier nutteloze epiloog.quote:Op zondag 15 april 2007 14:25 schreef thaleia het volgende:
Ah, ik ben niet de enige die het briljante van LOTR niet inziet zie ik. Man man zeg, wat zit daar behalve mooie landschappen nog meer in dan een rechttoe-rechtaan "oei, we zijn ternauwernood ontsnapt aan een gevaar, maar pas op, daar komt het volgende!"-verhaaltje?
Dat stoorde mij ook behoorlijk idd. De totaal vlakke karakters. Het totaal gebrek aan zinnige dialoog.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:34 schreef Fompe het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan het verhaal ook niet anders zien dan lopen, lopen, lopen, monsters in elkaar hakken, lopen, lopen, lopen, nog meer monsters in elkaar hakken, ring in de lava gooien en daarna nog drie kwartier nutteloze epiloog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |