Inderdaad. Hitler was een topgozert, maar had ook zo z'n slechte kanten helaas. Maar ik vind hem over het algemeen vrij tof.quote:Op maandag 16 april 2007 11:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, en schandalig dat ze Hitler zo negatief neerzetten. Alsof Hitler een nare man was ofzo.![]()
Ik ken maar heel weinig mensen die The Godfather 3 een vette film vonden.quote:Op maandag 16 april 2007 16:08 schreef Forkbender het volgende:
Godfather deel 1,2 en 3
Maar wel 2 miljoen Nederlanders die er naar toegingen.quote:
Die film is ook gewoon prut, ik was al zelfs aan het twijfelen of ik hem wel gezien heb, zoveel indruk heeft de film op me achtergelaten.quote:Op maandag 16 april 2007 17:36 schreef morgane het volgende:
[afbeelding]
Wat een saaie film was dat zeg![]()
Dat zegt echter niet zo veel over de 'vetheidswaardering' van 'anderen'.quote:Op maandag 16 april 2007 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar wel 2 miljoen Nederlanders die er naar toegingen.
dat vond ik ook jaquote:Op maandag 16 april 2007 17:36 schreef morgane het volgende:
[afbeelding]
Wat een saaie film was dat zeg![]()
Je snapte de film niet?quote:Op maandag 16 april 2007 18:55 schreef CrackerJack het volgende:
Memento, ik wil er zelfs niet over uitweiden (uitwijden kan ook)
Hoe kun je die nou kut vindenquote:
Agreed. De film is qua uitvoering mooi (decors, goeie acteurs etc) dat geef ik toe, maar als ik die films nooit meer hoef te zien ben ik een blij mens. Zó lang, zó saai, zóquote:Op zondag 15 april 2007 09:38 schreef eer-ik het volgende:
Lord of the Rings
Wat vind k dat een strontfilm zeg
Kan snappen dat veel mensen erop kotsen maar die film vind ik nog steeds mooi. Al heel wat keren gezien (videoband grijs gedraaid) en heb de 4 disk dvdbox. Is ook een stukje jeugdsentiment.quote:
Nee, dat speelde voor mij eigenlijk nauwelijks een rol.quote:Op maandag 16 april 2007 20:06 schreef CrackerJack het volgende:
[..]
Het gaat over de joden, oorlog dus het is automatisch goed?
Haha, goeie beschrijving. Doet me denken aan van die 'spannende' tekenfilmseries die geen reet waard zijn en zogenaamd spannend moeten zijn. Pff.quote:Op zondag 15 april 2007 14:25 schreef thaleia het volgende:
Ah, ik ben niet de enige die het briljante van LOTR niet inziet zie ik. Man man zeg, wat zit daar behalve mooie landschappen nog meer in dan een rechttoe-rechtaan "oei, we zijn ternauwernood ontsnapt aan een gevaar, maar pas op, daar komt het volgende!"-verhaaltje?
Ik wel. En ja ik ben een man.quote:
....quote:Op maandag 16 april 2007 16:08 schreef Forkbender het volgende:
Godfather deel 1,2 en 3
Precies zo, ik heb me nog nooit zo verveeld in de bioscoop als bij Lord of the Ringsquote:Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Agreed. De film is qua uitvoering mooi (decors, goeie acteurs etc) dat geef ik toe, maar als ik die films nooit meer hoef te zien ben ik een blij mens. Zó lang, zó saai, zó![]()
Vind Pulp Fiction ook niks, heb 2 keer moeite gedaan toch het leuke te zien want was toch benieuwd wat iedereen erin zag. The Matrix kan me ook niet interesseren, Ali G + Borat is bijvoorbaat ronduit walgelijk.![]()
Er zijn vast nog enkele films die ik vergeet maar Lotr kwam het eerste in me op. Pff.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |