Pauze, das een reden om niet meer naar de bioscoop te gaanquote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef Angelcakes het volgende:
Bridget Jones Diary
De enige film waarbij ik bijna in de pauze weggelopen ben.. zo slaapverwekkend vond ik hem
Ik wou juist dat er weer pauzes waren.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pauze, das een reden om niet meer naar de bioscoop te gaan
Die Grolsch beugels moet inderdaad vroeg of laat weer naar buiten, waar mijn voorkeur op vroeg ligt.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:29 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik wou juist dat er weer pauzes waren.
Niks is vervelender dan een film kijken met een volle blaas.
Amelie vond ik ook saai inderdaad. De eerste keer ben ik in slaap gevallen. De tweede keer opnieuw. Ik kan me nog een rare kabouter herinneren ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:15 schreef LENUS het volgende:
Amelie : zwaar gehyped.
Memento: idem dito.
geeft niksquote:
Ken je veel mensen die deze film wel goed vinden?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef Angelcakes het volgende:
Bridget Jones Diary
De enige film waarbij ik bijna in de pauze weggelopen ben.. zo slaapverwekkend vond ik hem
Schiet wel op dan.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vond Eternal Sunshine of the Spotless Mind dus echt geen reet aan. Iedereen beweert dat het zoooo'n goeie film is, nou, op de helft had ik al geen zin meer.
Oh en nog erger: Lord of the Rings-films vond ik ook echt vreselijk. Nr 1 in de bios gezien, wat een suffe film, nr 2 half gekeken, toen maar naar huis gegaan, nr 3 niet eens geprobeerd.
Sorry![]()
HW, kom je een bakkie doen zo?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Amelie zeker! Zo, wat vond ik dat een saaie film![]()
ik wel ja, jij niet ?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:39 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Ken je veel mensen die deze film wel goed vinden?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:46 schreef SilverBullet het volgende:
Apocalypse Now, saai dat die film is.
Idd, wat een scheitfilm was dat zeg, snap echt niet waarom iedereen daar nou zo lyrisch over was, echt 1 van de slechtste films die ik ooit gezien heb.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:49 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond borat kut.
idd..wat een kutfilmquote:Op woensdag 18 april 2007 17:59 schreef Maisnon het volgende:
Pirates of the Carribean ben ik ook niet echt fan van
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Pulp Fiction is zo'n rukfilm, die ik na aanraden heb bekeken. Het leek me een rukfilm en het was ook een van de meest slechte films die ooit heb gezien. Dat ze deze grafbagger ooit gemaakt hebben zeg. Slecht, slecht, slecht.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Pulp Fiction is zo'n rukfilm, die ik na aanraden heb bekeken. Het leek me een rukfilm en het was ook een van de meest slechte films die ooit heb gezien. Dat ze deze grafbagger ooit gemaakt hebben zeg. Slecht, slecht, slecht.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:51 schreef MuKe het volgende:
Godfather..
Scarface... deed me op 1 of andere manier terugdenken aan marokkanen..![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:51 schreef MuKe het volgende:
Godfather..
Scarface... deed me op 1 of andere manier terugdenken aan marokkanen..![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:34 schreef ikJur het volgende:
Lol komt er net een fok-kill bill bannert hierboven hehe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |