Hopelijk zijn er geen mensen op deze wereld die denken dat autisme zo is zoals in de film.quote:Op zondag 15 april 2007 04:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mercury Risingdom kut autistisch klote kind dat de hele film schreeuwt
quote:Op zondag 15 april 2007 09:38 schreef eer-ik het volgende:
Lord of the Rings
Wat vind k dat een strontfilm zeg
wie vindt deze films dan wel vet?quote:
Ik ken wel mensen die Napoleon Dynamite echt tof vindenquote:Op zondag 15 april 2007 12:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie vindt deze films dan wel vet?
Whahahahaquote:
Die is leukquote:Op zondag 15 april 2007 13:00 schreef attieboy het volgende:
Reservoir Dogs, damn wat was dat een kutfilm zeg.....
inderdaad !!! landradige bochtquote:Op zondag 15 april 2007 09:38 schreef eer-ik het volgende:
Lord of the Rings
Wat vind k dat een strontfilm zeg
Kom op zeg. Elfjes, tovernaars, trollen. Die peter jackson heeft wrede shit gesnoven toen ie met dat verhaal op de proppen kwam zeg.quote:Op zondag 15 april 2007 13:28 schreef kevin_ het volgende:
Lord of the Rings slecht...
Zijn jullie emotioneel beperkt ofzo.
kabouters?quote:Op zondag 15 april 2007 13:38 schreef Dopke het volgende:
Alleen heeft hij het verhaal zelf niet bedacht.
"quote:Op zondag 15 april 2007 13:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kom op zeg. Elfjes, tovernaars, trollen. Die peter jackson heeft wrede shit gesnoven toen ie met dat verhaal op de proppen kwam zeg.
Ach ja, als je favo forum real life soaps is..quote:Op zondag 15 april 2007 09:47 schreef Liquidootje het volgende:
Pulp fiction
Casablanca
Alles van Hitchcock
American Beauty
Shawshank Redemptio
The godfather Trilogy
lolquote:Op zondag 15 april 2007 14:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach ja, als je favo forum real life soaps is..
quote:Op zondag 15 april 2007 04:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
300,
Eyquote:Op zondag 15 april 2007 14:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach ja, als je favo forum real life soaps is..
Hoezo?quote:Op zondag 15 april 2007 15:02 schreef Vivi het volgende:
Memento.
En dan, mentaal uitgedaagde?quote:Op zondag 15 april 2007 16:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ey
Zal ik je eens een kickje in je buik doen?![]()
Langdradig en saai?quote:Op zondag 15 april 2007 14:56 schreef Irrem het volgende:
Der Untergang, wat een verschrikkelijke langdradige saaie film.![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 18:22 schreef Mainport het volgende:
Vertigo en Reservoir Dogs. Die eerste is niet voor niets geflopt vijftig jaar geleden, die tweede hangt van testosteron aan elkaar.
Inderdaad was een schijtfilm.quote:
er zijn genoeg mensen die "the Matrix' kut vindenquote:
Ik vind hem kut anderen vinden hem vetquote:Op zondag 15 april 2007 21:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Der Untergang vind ik dan weer wél goed.
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op zondag 15 april 2007 13:00 schreef attieboy het volgende:
Reservoir Dogs, damn wat was dat een kutfilm zeg.....
Ja, en schandalig dat ze Hitler zo negatief neerzetten. Alsof Hitler een nare man was ofzo.quote:Op zondag 15 april 2007 14:56 schreef Irrem het volgende:
Der Untergang, wat een verschrikkelijke langdradige saaie film.![]()
Deze opmerkign verklaart het een en ander.quote:Op zondag 15 april 2007 13:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kom op zeg. Elfjes, tovernaars, trollen. Die peter jackson heeft wrede shit gesnoven toen ie met dat verhaal op de proppen kwam zeg.
Randal Graves: [describing the Lord of the Rings Trilogy] Here's the first movie.quote:Op maandag 16 april 2007 12:22 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Deze opmerkign verklaart het een en ander.
Lotr is geschreven door Tolkien en is na de bijbel het meest gelezen boek. Dus wie LOTR om zijn verhaal een kutfilm vindt houdt gewoon niet van het fantasy genre.
Als je echter inhoudelijke problemen hebt omdat het boek niet overal even goed in de films naar voren komt is iets heel anders.
Ikzelf vind de Star wars en Star trek films kl*te omdat ik niets aan ruimtefilms vind.
Omdat een boek veel gelezen is, bevat het meteen een geweldig verhaal? De bijbel en de koran zijn echte literaire hoogstandjes op het gebied van verhalen...quote:Op maandag 16 april 2007 12:22 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Deze opmerkign verklaart het een en ander.
Lotr is geschreven door Tolkien en is na de bijbel het meest gelezen boek. Dus wie LOTR om zijn verhaal een kutfilm vindt houdt gewoon niet van het fantasy genre.
Als je echter inhoudelijke problemen hebt omdat het boek niet overal even goed in de films naar voren komt is iets heel anders.
Ikzelf vind de Star wars en Star trek films kl*te omdat ik niets aan ruimtefilms vind.
ik snap hem nu pasquote:Op maandag 16 april 2007 13:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Laatst een Gonzo-prunfilm gedownload per ongeluk. Binnen een minuut had ik de kut gevonden terwijl mijn maten alleen het vet nog zagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |