Ja, en in de keuken en hal ook.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:14 schreef BaraCuda het volgende:
Maar zit er nou een systeemplafond in je woonkamer![]()
Wat dacht je van gipsplaten en verven, mooi strak weer.quote:Plafond in de huiskamer moet vervangen worden (systeemplafond), maar dat is meer een klusje voor de woningbouwcorporatie.
Budgetoplossing van de woningbouw. De vloeren in deze huizen zijn van hout (als ik me niet vergis) hetgeen nogal gehorig is. Nu is er een laag (geluids)isolatie aangebracht.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:14 schreef BaraCuda het volgende:
Top voor je![]()
Maar zit er nou een systeemplafond in je woonkamer![]()
Edit: beter lezen, ja dus![]()
Wie bedenkt dat nou?
Meestal wordt de lelijke standaard inlegtegel gebruikt. Als je dit vervangt voor een doorzaktegel ziet het er al gelijk een stuk beter uitquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
systeemplafond hadden we op 53 natuurlijk ook, was ik er eerst OOK neit blij mee, maar ach, het went.
Nee joh! Keihandig met zware spullen die naar boven moetenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:39 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zou beginnen met die lift langs de trap
Daar zat ikook al aan te denken jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee joh! Keihandig met zware spullen die naar boven moeten
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister de sleutel gekregen, vandaag even foto's gemaakt en geïnventariseerd wat er moet gebeuren.
Lezen Pinoquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:46 schreef Marsepein het volgende:
Voordat je de sleutel krijgt neem ik aan dat de wbv er nog e.e.a. aan doet? Plafonds vervangen, traplift weg, wcbeugels weg.
Nee, de vrouwelijke helft van het echtpaar wat er voor me woonde. Ze zijn ook verhuisd naar een bejaardenhuisje omdat het slechter ging met haar handicap. Deed hun pijn aan hun hart, ze hebben er decennia gewoond. En al die jaren perfect onderhouden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:52 schreef Modus het volgende:
Heb jij een woning met gehandicapten voorzieningen toegewezen gekregen? Hebbie een handicap dan?
http://www.armstrong.nl/commclgeu/eu1/nl/nl/product_overview.htmlquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:52 schreef BaraCuda het volgende:
Probleem van systeemplafond is niet alleen de platen, als die strips geel zijn geworden door zon/rook whatever dan blijft dat enorm lelijk.
Gips erin maken zoals lipje al zei![]()
Die was specifiek voor mn ex he? Mochten mijn boeken niet op staanquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:56 schreef lipje het volgende:
Komt er weer een boekenwand in de woonkamer?
net als dat mega bureau in de eetkamerquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die was specifiek voor mn ex he? Mochten mijn boeken niet op staanWas wel een heel gekloot om dat ding er te krijgen. Ik denk dat ik voor een bescheidener boekenwand op mijn werkkamer ga, daar moet ik mijn boeken en dergelijke bij de hand hebben.
hmm Onder de schuine wand... Ikea stellingkast... ff het linkje opzoeken..quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
die budget stelingkastjes heb ik wel, maar die zijn niet mooi, passen niet onder de schuine wand, en knallen wel eens in elkaar onderhet gewicht van de vele boeken (met name als er een kat in gaat staan te dansen)
En wat ben ik blj dat ik van dat gigantische bureau in mijn huis af ben
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:55 schreef lipje het volgende:
[..]
http://www.armstrong.nl/commclgeu/eu1/nl/nl/product_overview.html
of houten of metalen panelen
Dit is het verschilquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En kan iemand me meer vertellen over zo'n doorhangplafond? Ik kan er op google weinig over vinden wat ik ook begrijp.
Doe ik ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:13 schreef Renesite het volgende:
Vet
Geinig trouwens, ik dacht dat je nogsteeds bij de luchtbasis Leeuwarden woonde
gewoon met je vieze klauwen de witte tegels optillenquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Verschikkelijke kutplafonds
![]()
Jarenlang toen ik nog in de buitendienst zat ruzie mee gehad![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:02 schreef lipje het volgende:
[..]
gewoon met je vieze klauwen de witte tegels optillen
Oohw, helemaal andere kant dus.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, het is ten noorden van Leeuwarden. Ik woon niet in Jelsum btw, ik kijk er alleen op uit
Welk Flexa-mengnummer zou dat zijnquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat wil je met die traplift gaan doen dan?![]()
Enne spermawit
Oudjes op late leeftijd, spermawit.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat wil je met die traplift gaan doen dan?![]()
Enne spermawit
Nee dat WORD hetquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oudjes op late leeftijd, spermawit.
*MY EYES*
Ik zie het al voor me :quote:
t wordt pas scary als je een kleur sample mee neemtquote:Op zondag 15 april 2007 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je roomwit zegt klinkt het al wat normaler
quote:Op zondag 15 april 2007 01:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
t wordt pas scary als je een kleur sample mee neemt
Als t een leuke medewerkster is mag ze best mijn sample proevenquote:Op zondag 15 april 2007 00:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me :
Alexxxxx naar de Praxis:" Heeft u voor mij ook muurverf?"
Praxismedewerker:"Ja hoor, welke kleur?"
A:"Spermawit."![]()
P:"Sorry?"![]()
![]()
Dat is tof!quote:Op zondag 15 april 2007 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Koelkast van de familie ijsmeis gekregen
Familie Ijsmeis doet hun naam eer aanquote:Op zondag 15 april 2007 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Koelkast van de familie ijsmeis gekregen
*proest*quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En al die jaren perfect onderhouden.
Neequote:
ja ook mooiquote:Op maandag 16 april 2007 09:57 schreef becky27 het volgende:
dat is bij mijn geliefde in de buurt! die woont ergens tussen St Anne en Ouwe Syl.....en heeft ook een heeeeeerlijk uitzicht. Succes!
het is hier K&W, geen R&P, ik wil het daar verder niet over hebben.quote:Op maandag 16 april 2007 11:05 schreef bleiblei het volgende:
Maar ist over tussen Alexxxxxxxxx en Sandraugiga?
Klinkt alsof dat niet helemaal vriendschappelijk op gelost is.
Kopen?quote:Op maandag 16 april 2007 13:53 schreef ook_gek het volgende:
succes met klussen. En die lift!!! ik wil ook zo een lift![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 16:21 schreef truttebosje het volgende:
en lekker gluren bij je ex...
moet te doen zijn voor Alexquote:Op maandag 16 april 2007 18:16 schreef Klonk het volgende:
lijkt me een flinke klus om een paar verfemmers vol te rukken
FOK!-actie?quote:Op maandag 16 april 2007 18:16 schreef Klonk het volgende:
lijkt me een flinke klus om een paar verfemmers vol te rukken
Iets met een roomsausje?quote:Op maandag 16 april 2007 18:21 schreef Klonk het volgende:
ik heb nu een bepaalde mental picture en ik ga dadelijk eten
zeker op huisnummer 53quote:Op maandag 16 april 2007 09:57 schreef becky27 het volgende:
dat is bij mijn geliefde in de buurt! die woont ergens tussen St Anne en Ouwe Syl.....en heeft ook een heeeeeerlijk uitzicht. Succes!
Voor werk ben ik eens bij Meijer BV geweest in St. Jacobiparochie (Oude Bildtdijk nummer zoveel). Toen leek het me een leuk en rustig dorpje. Lekker dicht bij zee, rustig etc. Maar het beviel dus niet? Kwam dat specifiek door de buurt, of mede door het 'landelijke'?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
...in Sint Jacobiparochie, kuthuisje en kutbuurt dus na 2 jaar verhuisd naar de straat waar ik altijd al van droomde te wonen
zo`n kraanbeluchterquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag trouwens (onder andere) mijn verkalkte perlator vervangen door een waterbesparende,en ik moet zeggen, ik vind perlator een erg mooi woord!
Een waterverdeel-en-doe-er-lucht-bij dingetje, die zit op het uiteinde van je kraan en die zorgt ervoor dat er een mooie straal uitkomt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een wat?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Een perlator!Komt ook in het boek van Lasaulec!
Maar het is dus een waterstraalregelaar. Ringetje, met een gaasje en een rubbertje, voor aan de kraan
Of, zoals ze in Polen zeggen, rodzaj wylewki, końcówki kranu, prysznica itp. zwiększający optycznie strumień wody poprzez znaczne jej napowietrzenie. Zgodnie z danymi producentów, perlator potrafi oszczędzić od 15% do 60% wody.
Yeah, right !quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar het is dus een waterstraalregelaar. Ringetje, met een gaasje en een rubbertje, voor aan de kraan
Of, zoals ze in Polen zeggen, rodzaj wylewki, końcówki kranu, prysznica itp. zwiększający optycznie strumień wody poprzez znaczne jej napowietrzenie. Zgodnie z danymi producentów, perlator potrafi oszczędzić od 15% do 60% wody.
Lees ik daar dat jij 15 tot 60% sterke wodka uit de kraan haaltquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
OMGquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Vooraanzicht van een blauwe Citroën Visa van de derde serie met gele koplampen op de garagedeur schilderen.
Mn buurman moet niet zeuren, hij heeft 6 auto's, ik maar 2quote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef Dr.Punnani het volgende:
[..]
OMGcowboybillyboem... leuk, zo'n buurman met 'frivole' garagedeur....
Fuckdammit
Zo'n soort motiefje heb jij toch al op je Hondaquote:Op woensdag 18 april 2007 11:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je garagedeur op je Visa schilderen lijkt me een leuker idee Alexxxxx
Ook orgineler
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo'n soort motiefje heb jij toch al op je Honda?
*grinnikt*
Bij het oude huis MOCHT ik niet aan de tuin komen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:55 schreef PeuRac het volgende:
Ziet er leuk uit Alexga je de tuin beter onderhouden als in je oude huis?
Wanneer gaat hij in je nieuwe huisje weer omhoog ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef Alexxxxx het volgende: (...) Op de tweede foto staat mijn bureau.... Wat een ellende om die beneden te krijgen. Zonder 2cv en zijn enorme doorzettingsvermogen was dat nooit gelukt! Heel erg bedankt 2cv, je bent een kei! (...)
kan je de poten en het ladenblok er niet onder vandaan sleutelen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij in je nieuwe huisje weer omhoog ?![]()
is t wel een Gispen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
poten niet, ladenblokken wel
Qua gewicht zou het een massief blok gips kunnen zijnquote:
Neem liever een leuke vrouw mee.quote:Op maandag 23 april 2007 23:39 schreef 2cv het volgende:
Ik neem de benzine en de lucifers wel mee ! Wordt een lekker warm housje.
Daar wordt het niet veel warmer van vrees ik ...quote:
Gelukkig wel jaquote:
Ik had nét voordat Alex 't vroeg een mailtje gestuurd naar zo'n 12 á 13 mensen om te karten op die avondquote:
verzettenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had nét voordat Alex 't vroeg een mailtje gestuurd naar zo'n 12 á 13 mensen om te karten op die avond.
Dan is het makkelijker, de verwachting dat je het weer gaat verzetten is nu hoger.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het al vier keer verzet![]()
![]()
. Maar ik zal eens kijken wat ik kan doen.
Als het mooie vrouwen zijn mogen ze mee!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had nét voordat Alex 't vroeg een mailtje gestuurd naar zo'n 12 á 13 mensen om te karten op die avond.
Ik vind je vrij kieskeurig af en toequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het mooie vrouwen zijn mogen ze mee!
Drie maarquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het mooie vrouwen zijn mogen ze mee!
Jawel, maar ... eh ... euhm ...quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig wel jaMaar ik gun het 2cv ook om een leuke vrouw bij zich te hebben
Edit: maarja, die beste kerel krijgt het niet warm van vrouwen blijbaar
sinds wanneer heet ik Sjoewequote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
. Sjoewe had de tip gegeven dat ik bij een scheepsbenodigdhedenwinkel een Friese vlag kon kopen, dus ook even zo'n winkel opgezocht. het is een 100x70 cm exemplaar geworden, uiteraard gemaakt door de Dokkumer Vlaggen Centrale. .
van een scheepswinkel jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
jij kwam met de webwinkel! toch!
en anders verander je je naam maar
neem je extra vrouwen mee?quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben jullie beide dankbaar dat ik nu een goede vlag heb
volgens mij is dat niet zo`n probleemquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank je voor de foto´s Alex
Prachtige vlagAls ik genoeg drink op je housewarming ga ik met die vlag om m'n middel voor je auto poseren
ff een vraagje tussendoor" Ben je student? Je spullen geven nl.die indruk als ik kijk naar je gasfornuis die erg ouderwets is... die emmer is wel weer lekker retro en die vlag is weer mooiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Bezems, spade, telefoon, schepnet.
[afbeelding]
Prullenbakken. Morgen even schoonmaken.
[afbeelding]
Gasstel!
[afbeelding]
En de mooiste aanwinst van vandaag krijg ik van mn ouders op de verjaardag [afbeelding]
Nee. Maar ik ben ook niet in de financiële positie alles meteen nieuw te kopen. Ik heb een puike, en zelfs vaste baan, maar daar begin ik 1 juniquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:40 schreef sanni het volgende:
[..]
ff een vraagje tussendoor" Ben je student? Je spullen geven nl.die indruk als ik kijk naar je gasfornuis die erg ouderwets is... die emmer is wel weer lekker retro en die vlag is weer mooi [afbeelding] Hoe dan ook succes verder met je
woning en mooi gedaan die foto's.
dan moet je wel op het dak liggenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank je voor de foto´s Alex
Prachtige vlagAls ik genoeg drink op je housewarming ga ik met die vlag om m'n middel voor je auto poseren
* lipje noteert: inhoud drankkast meequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
*zet op bodschappenlijstje: meer alcohol
Mag ik gratis?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga een euro per ritje vragen op die traplift, dan loop ik binnen
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben ook niet in de financiële positie alles meteen nieuw te kopen. Ik heb een puike, en zelfs vaste baan, maar daar begin ik 1 juniDus sommige dingen koop ik nu tweedehands en worden op de korte of middellange termijn vervangen
Vandaag was het eerste kringloopdagje, en ik nek ook de laatste. De meeste van mn andere spul is nieuw
En daar ben ik erg blij om, in mn vorige huis was 95% kringloopspul
Ja, je wilt flesjes bier dan kun je het krat gebruiken om op te ziten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:45 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] voor je reactie. Weet ik dat ook weer enne je hoeft je helemaal niet te schamen voor kringloopspul want heb het vroeger ook gehad.Je wilt tenslotte dat er in je nieuwe woning/kamer wel iets meer staat dan alleen een sinassappelkistje en blikjes bier.
Dat blijft zo mooi, er is een bouwverbod in de regioquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, je wilt flesjes bier dan kun je het krat gebruiken om op te ziten.![]()
@Alexxxx: blijft dat uitzicht zo mooi of gaan ze dat tzt ook nog volplempen met een onnodig industriegebied? (net zoals bij Drachten en Lemmer)
Niet heel toepasselijk toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee. Maar wel plaatjes geschoten van een paar verse wanddecoraties.
[afbeelding]
Nee.quote:
Fauteuil lieverd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, schilderen is bijna klaar, meeste ikea meubels zijn gemonteerd, de vloeren zijn zo goed als gedaan, op één na hangen de lampen, vandaag nog extra wanddecoratei van DevilsAndDust gekregen, en ze heeft me ook enorm geholpen met een bankje en een feauteauil uit te zoeken (waarvoor heel erg veel dank!) (worden maandag bezorgd)...
Kortom: vrijdagavond vertrek ik naar mn nieuwe stek
Vrolijkt het schilderij dat huisje ook mooi opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb dat schilderij nooit gezienIk ken alleen de smaak van die mensen, dus ik weet zonder het gezien te hebben ook wel dat ie enorm lelijk geweest moet zijn
In hun nieuwe huisje zal hij nu wel hangen.
Top doelstelling gehaaldquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, schilderen is bijna klaar, meeste ikea meubels zijn gemonteerd, de vloeren zijn zo goed als gedaan, op één na hangen de lampen, vandaag nog extra wanddecoratei van DevilsAndDust gekregen, en ze heeft me ook enorm geholpen met een bankje en een feauteauil uit te zoeken (waarvoor heel erg veel dank!) (worden maandag bezorgd)...
Kortom: vrijdagavond vertrek ik naar mn nieuwe stek
Nou ja zeg .....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, peterselieman, ik ben je naam eigenlijk vergeten.
Het spijt me iig heeeeeeeeel erg. Niet meer boos?quote:
Hoe kan ik nu boos worden op een mooie dame. Hoe ik ook mijn best doe, dat zal me niet lukkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het spijt me iig heeeeeeeeel erg. Niet meer boos?
Zak in de stront ventquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu boos worden op een mooie dame. Hoe ik ook mijn best doe, dat zal me niet lukken
Doe jij het evenquote:
veel (woon) plezier!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Over een paar uur de laatste dingen (bed, computer, fiets, archiefkast, etc.) verhuizen, en dan vannacht de eerste nacht in mn nieuwe huisje. Morgenavond huiswarmfeest, maandag komen mn bank en dat dure woord voor stoel wat ik niet kan spellen maar DevilsAndDust wel, maandag om 8:00 staat er een bouwvakker voor mn deur die een nieuw plafond in de huiskamer hangt en die de trap naar zolder mooier gaat maken, en dinsdag tussen 13 en 17 uur komt er een brabo om de traplift er uit te halenDinsdagavond komt Timber bij mn ouders vandaan om bij me te wonen, en woensdag komt Bastet bij mn ex vandaan. En dan maak ik wel weer eens foto's van hoe het dan is
![]()
nee mn cavia's Susan Smit en Claudia van der Sluis zijn vorig jaar overledenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:05 schreef Adelante het volgende:
Timber en basset zijn cavia's?
Cultuurbarbaar. Een edelesport zou vernederenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Die komt op de WC, met de pijl naar de pot
Driebanden boeit me nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:59 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar. Een edelesport zou vernederen
slopenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:21 schreef 2cv het volgende:
Wanneer huffen we trouwens dat bureau uit elkaar ?
Mn ouders vonden dat ik een vrieskAst moets hebben... ik bleef voet bij stuk houden voor een kist.... Maar toen ze zeiden "als je dan toch een vrieskast neemt betalen wij hem", hoefde ik niet lang te twijfelenquote:
die ligt morgenavond in stukjesquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn ouders vonden dat ik een vrieskAst moets hebben... ik bleef voet bij stuk houden voor een kist.... Maar toen ze zeiden "als je dan toch een vrieskast neemt betalen wij hem", hoefde ik niet lang te twijfelen2cv heeft m even mee op gehaald, en morgenochtend ga ik frikandellen kopen om hem te vullen!
Ik heb zulke toffe ouders
En 2cv, dat bureau staat nu in de huiskamer!Eerst eens kijken hoe dat gat
afgesprokenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:07 schreef 2cv het volgende:
Alex vilt me als ik met een snijbrander aan de slag ga in z'n huiskamer, dus beter een andere tijd/plaats afwachten.
wat klopt er nou niet aan die post :'Dquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en morgenochtend ga ik frikandellen kopen om hem te vullen!
Dat ie na middernacht is gepost, dus dat ernu al 60 frikandellen in liggen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wat klopt er nou niet aan die post :'D
Anyway, leaving now!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Doe ik toch goed, ik woon er nog geen dag en nu straks al een mooie naakte vrouw in mn huis
Nee hoor, niet een beetje. Een heleboelquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:43 schreef BonJovi het volgende:
Wel leuk maar je woont een beetje op de boerenweiland![]()
Als je het daar goed naar je zin hebt dan is het goedquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, niet een beetje. Een heleboel
ja, tuurlijk!quote:Op zondag 13 mei 2007 08:59 schreef Sjoem het volgende:
Mag ik de volgende keer eens op je Nintendo pielen?
ik miste alleen nog de lectuurbak ernaastquote:Op zondag 13 mei 2007 14:03 schreef BoJo het volgende:
Was gezellig gisteren, leuk huisje vooral die wc met leuningen![]()
![]()
don't know really...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Salamander in huis, was dat nu een teken van geluk, of van onheil?
Ik zou het graag opzoeken, maar op één na alle Enkhuizer Almanaks zijn naar mn ex gegaan
Ja geluk hoor, zeker weten.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou het graag opzoeken, maar op één na alle Enkhuizer Almanaks zijn naar mn ex gegaan
En in die ene die je wel hebt, kan je het niet vindenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Die is van 1983!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:28 schreef lipje het volgende:
[..]
En in die ene die je wel hebt, kan je het niet vinden
Timberquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Aww. Is dit Timber of Bastet? Wat een mooierd!
DaD dit dus hè.
Daar gebeurt vrij weinig van de activiteit die ik slapen noem.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is er mis met mijn 'bed'?
Ik heb precies hetzelfde gasstel, alleen dan groen (waar dat van jou zwart is...) en vermoedelijk uit de jaren '60/'70... wonderbaarlijk dat ze nu blijkbaar nog exact hetzelfde model produceren, of is ie niet nieuw......???quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |