Vandaag weer hard gewerkt
![]()
Mn moeder heeft de slaapkamer en een deel van de keuken geverfd, ik heb gaten gevuld met plamuur, de voordeur gerepareerd (was een stuk hout los), een bezem te pas gemaakt (en meteen de zooi maar wat aangeveegd uiteraard), wat stopcontacten gedemonteerd, het gras gemaaid en onkruid tussen de tegels en van de oprit gehaald. En tussendoor nog wat bezoek gehad, en wat spulletjes zelf gehaald. Eerst bezoek van de klusjesman van de woningbouw... Die zou het plafond vervangen, een vlizotrap monteren en de traplift weghalen... Alleen stond op zn werkbriefje "enkele plafondtegels vervangen"
![]()
. Dus het plafond is nu besteld, vlizotrap komt er niet, en ik weet nog niks van de traplift. Als iemand m wil hebben, kom m maar halen, wel zelf demonteren en gaatjes wegwerken/oorspronkelijk releing terughangen. Raam voordeur is ook eindelijk iemand voor geweest! En natuurlijk weer wat foto's gemaakt
![]()
![]()
Verzoekplaatje: telefoon.
![]()
Van Doeland kreeg ik een gratis pretpakket als nieuwe huurder van Woon!
![]()
Met Duct Tape!
![]()
En Coax kabel!
![]()
![]()
De slaapkamer geverfd in roomwit
![]()
Precies de pot leeg. Roomwit was er niet meer in grote potten dus de rest van het huis word Couleur Locale Kenia Wit. Ook mooi
![]()
![]()
Geen zin meer om me niet meer voor huis te vertonen, dus ook maar eens een foto gemaakt van de voorkant. MET hele ramen in de voordeur
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook nog even achter in de tuin gezeten. En dit was daar vandaag mn uitzicht