Zo, weekje niks gedaan ivm mn 'vakantie' naar de Bauma in Duitsland, maar vandaag weer volop aan de slag! Het raam van de voordeur is nog steeds kapot, de traplift zit er nog steeds in, en er is ook nog geen afspraak gemaakt voor het nieuwe plafond
![]()
Morgenochtend komt er iemand van de woningbouw langs om het kozijn van mn zoldertrap op te knappen, bij hem maar eens vragen wat de snelste manier is om het te kunnen doen, want 12 mei wil ik er wonen, op zn laatst.
Wat morgen ook komt: het logeerbed! Vandaag gekocht. En nog veel meer gekocht vandaag, echt een winkeldagje geweest, de hele noordwesthoek van Fryslân aangedaan. Als eerste naar de kringloopwinkel in Franeker gegaan, niks gekocht. Vervolgens naar de kringloop Harlingen, telefoon gekocht, met ingebouwd antwoordapparaat. Als iemand nog bandjes voor zo'n ding heeft,ik houd me aanbevolen
![]()
Ben toch vrijwel nooit thuis op tijden dat mensen naar vaste nummers bellen, dus dan kan ik nog wat aan dat ding hebben ook. Sjoewe had de tip gegeven dat ik bij een scheepsbenodigdhedenwinkel een Friese vlag kon kopen, dus ook even zo'n winkel opgezocht. het is een 100x70 cm exemplaar geworden, uiteraard gemaakt door de Dokkumer Vlaggen Centrale. Ik gok zomaar dat deze een mooi plekje in mn huis krijgt op de momenten dat ie niet buiten aan de stok hangt. Daarna door naar Sint Annaparochie, bij de Welkoop een spade gekocht, en een eerste zak kattengrind. Vreemde gedachte dat ik die voorraden ook allemaal weer aan moet vullen. Een stukje verderop bij de Fixet een hele serie bezems gekocht, en een stok voor mn Friese vlag
![]()
Spulletjes bij het huisje uitgeladen, en door naar Leeuwarden. Daar eindleijk wel succes bij de kringloop! Als eerste een goed uitziend Pelgrim gasstel! Met garantie en alles
![]()
Een mooie prullenbak met groenvak vor in de keuken, en een Bentley prullenbak voorin de garage
![]()
En dus een bed. Eenpersoons matras had ik nog liggen, dus vrees niet potentiële logées, jullie hoeven niet op een kringloopmatras te slapen. Als laatste ook nog bij de Welkoop in Leeuwarden geweest, ook daar was de kattenbak uit de aanbieding uitverkocht, maar wel een schepnet gekocht voor de eventuele troep uit de sloot te kunnen vissen.
Morgen beginnen we met verfen en sauzen en zo
![]()
Ik vind het altijd leuk om SMSjes te krijgen
![]()
Vandaag kreeg ik een SMS met de mededeling dat ik niet moest vergeten foto's te maken, dus speciaal voor DevilsAndDust alle boodschappen op de foto gezet
![]()
![]()
Bezems, spade, telefoon, schepnet.
![]()
Prullenbakken. Morgen even schoonmaken.
![]()
Gasstel!
![]()
En de mooiste aanwinst van vandaag krijg ik van mn ouders op de verjaardag