Dat blijft zo mooi, er is een bouwverbod in de regioquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, je wilt flesjes bier dan kun je het krat gebruiken om op te ziten.![]()
@Alexxxx: blijft dat uitzicht zo mooi of gaan ze dat tzt ook nog volplempen met een onnodig industriegebied? (net zoals bij Drachten en Lemmer)
Niet heel toepasselijk toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee. Maar wel plaatjes geschoten van een paar verse wanddecoraties.
[afbeelding]
Nee.quote:
Fauteuil lieverd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, schilderen is bijna klaar, meeste ikea meubels zijn gemonteerd, de vloeren zijn zo goed als gedaan, op één na hangen de lampen, vandaag nog extra wanddecoratei van DevilsAndDust gekregen, en ze heeft me ook enorm geholpen met een bankje en een feauteauil uit te zoeken (waarvoor heel erg veel dank!) (worden maandag bezorgd)...
Kortom: vrijdagavond vertrek ik naar mn nieuwe stek
Vrolijkt het schilderij dat huisje ook mooi opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb dat schilderij nooit gezienIk ken alleen de smaak van die mensen, dus ik weet zonder het gezien te hebben ook wel dat ie enorm lelijk geweest moet zijn
In hun nieuwe huisje zal hij nu wel hangen.
Top doelstelling gehaaldquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, schilderen is bijna klaar, meeste ikea meubels zijn gemonteerd, de vloeren zijn zo goed als gedaan, op één na hangen de lampen, vandaag nog extra wanddecoratei van DevilsAndDust gekregen, en ze heeft me ook enorm geholpen met een bankje en een feauteauil uit te zoeken (waarvoor heel erg veel dank!) (worden maandag bezorgd)...
Kortom: vrijdagavond vertrek ik naar mn nieuwe stek
Nou ja zeg .....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, peterselieman, ik ben je naam eigenlijk vergeten.
Het spijt me iig heeeeeeeeel erg. Niet meer boos?quote:
Hoe kan ik nu boos worden op een mooie dame. Hoe ik ook mijn best doe, dat zal me niet lukkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het spijt me iig heeeeeeeeel erg. Niet meer boos?
Zak in de stront ventquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu boos worden op een mooie dame. Hoe ik ook mijn best doe, dat zal me niet lukken
Doe jij het evenquote:
veel (woon) plezier!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Over een paar uur de laatste dingen (bed, computer, fiets, archiefkast, etc.) verhuizen, en dan vannacht de eerste nacht in mn nieuwe huisje. Morgenavond huiswarmfeest, maandag komen mn bank en dat dure woord voor stoel wat ik niet kan spellen maar DevilsAndDust wel, maandag om 8:00 staat er een bouwvakker voor mn deur die een nieuw plafond in de huiskamer hangt en die de trap naar zolder mooier gaat maken, en dinsdag tussen 13 en 17 uur komt er een brabo om de traplift er uit te halenDinsdagavond komt Timber bij mn ouders vandaan om bij me te wonen, en woensdag komt Bastet bij mn ex vandaan. En dan maak ik wel weer eens foto's van hoe het dan is
![]()
nee mn cavia's Susan Smit en Claudia van der Sluis zijn vorig jaar overledenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:05 schreef Adelante het volgende:
Timber en basset zijn cavia's?
Cultuurbarbaar. Een edelesport zou vernederenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Die komt op de WC, met de pijl naar de pot
Driebanden boeit me nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:59 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar. Een edelesport zou vernederen
slopenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:21 schreef 2cv het volgende:
Wanneer huffen we trouwens dat bureau uit elkaar ?
Mn ouders vonden dat ik een vrieskAst moets hebben... ik bleef voet bij stuk houden voor een kist.... Maar toen ze zeiden "als je dan toch een vrieskast neemt betalen wij hem", hoefde ik niet lang te twijfelenquote:
die ligt morgenavond in stukjesquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn ouders vonden dat ik een vrieskAst moets hebben... ik bleef voet bij stuk houden voor een kist.... Maar toen ze zeiden "als je dan toch een vrieskast neemt betalen wij hem", hoefde ik niet lang te twijfelen2cv heeft m even mee op gehaald, en morgenochtend ga ik frikandellen kopen om hem te vullen!
Ik heb zulke toffe ouders
En 2cv, dat bureau staat nu in de huiskamer!Eerst eens kijken hoe dat gat
afgesprokenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:07 schreef 2cv het volgende:
Alex vilt me als ik met een snijbrander aan de slag ga in z'n huiskamer, dus beter een andere tijd/plaats afwachten.
wat klopt er nou niet aan die post :'Dquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en morgenochtend ga ik frikandellen kopen om hem te vullen!
Dat ie na middernacht is gepost, dus dat ernu al 60 frikandellen in liggen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wat klopt er nou niet aan die post :'D
Anyway, leaving now!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Doe ik toch goed, ik woon er nog geen dag en nu straks al een mooie naakte vrouw in mn huis
Nee hoor, niet een beetje. Een heleboelquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:43 schreef BonJovi het volgende:
Wel leuk maar je woont een beetje op de boerenweiland![]()
Als je het daar goed naar je zin hebt dan is het goedquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, niet een beetje. Een heleboel
ja, tuurlijk!quote:Op zondag 13 mei 2007 08:59 schreef Sjoem het volgende:
Mag ik de volgende keer eens op je Nintendo pielen?
ik miste alleen nog de lectuurbak ernaastquote:Op zondag 13 mei 2007 14:03 schreef BoJo het volgende:
Was gezellig gisteren, leuk huisje vooral die wc met leuningen![]()
![]()
don't know really...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Salamander in huis, was dat nu een teken van geluk, of van onheil?
Ik zou het graag opzoeken, maar op één na alle Enkhuizer Almanaks zijn naar mn ex gegaan
Ja geluk hoor, zeker weten.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou het graag opzoeken, maar op één na alle Enkhuizer Almanaks zijn naar mn ex gegaan
En in die ene die je wel hebt, kan je het niet vindenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Die is van 1983!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:28 schreef lipje het volgende:
[..]
En in die ene die je wel hebt, kan je het niet vinden
Timberquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Aww. Is dit Timber of Bastet? Wat een mooierd!
DaD dit dus hè.
Daar gebeurt vrij weinig van de activiteit die ik slapen noem.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is er mis met mijn 'bed'?
Ik heb precies hetzelfde gasstel, alleen dan groen (waar dat van jou zwart is...) en vermoedelijk uit de jaren '60/'70... wonderbaarlijk dat ze nu blijkbaar nog exact hetzelfde model produceren, of is ie niet nieuw......???quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |