Ja, en in de keuken en hal ook.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:14 schreef BaraCuda het volgende:
Maar zit er nou een systeemplafond in je woonkamerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat dacht je van gipsplaten en verven, mooi strak weer.quote:Plafond in de huiskamer moet vervangen worden (systeemplafond), maar dat is meer een klusje voor de woningbouwcorporatie.
Budgetoplossing van de woningbouw. De vloeren in deze huizen zijn van hout (als ik me niet vergis) hetgeen nogal gehorig is. Nu is er een laag (geluids)isolatie aangebracht.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:14 schreef BaraCuda het volgende:
Top voor jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar zit er nou een systeemplafond in je woonkamerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Edit: beter lezen, ja dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie bedenkt dat nou?
Meestal wordt de lelijke standaard inlegtegel gebruikt. Als je dit vervangt voor een doorzaktegel ziet het er al gelijk een stuk beter uitquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
systeemplafond hadden we op 53 natuurlijk ook, was ik er eerst OOK neit blij mee, maar ach, het went.
Nee joh! Keihandig met zware spullen die naar boven moetenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:39 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zou beginnen met die lift langs de trapom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar zat ikook al aan te denken jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee joh! Keihandig met zware spullen die naar boven moetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister de sleutel gekregen, vandaag even foto's gemaakt en geïnventariseerd wat er moet gebeuren.
Lezen Pinoquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:46 schreef Marsepein het volgende:
Voordat je de sleutel krijgt neem ik aan dat de wbv er nog e.e.a. aan doet? Plafonds vervangen, traplift weg, wcbeugels weg.
Nee, de vrouwelijke helft van het echtpaar wat er voor me woonde. Ze zijn ook verhuisd naar een bejaardenhuisje omdat het slechter ging met haar handicap. Deed hun pijn aan hun hart, ze hebben er decennia gewoond. En al die jaren perfect onderhouden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:52 schreef Modus het volgende:
Heb jij een woning met gehandicapten voorzieningen toegewezen gekregen? Hebbie een handicap dan?
http://www.armstrong.nl/commclgeu/eu1/nl/nl/product_overview.htmlquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:52 schreef BaraCuda het volgende:
Probleem van systeemplafond is niet alleen de platen, als die strips geel zijn geworden door zon/rook whatever dan blijft dat enorm lelijk.
Gips erin maken zoals lipje al zeiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die was specifiek voor mn ex he? Mochten mijn boeken niet op staanquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:56 schreef lipje het volgende:
Komt er weer een boekenwand in de woonkamer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
net als dat mega bureau in de eetkamerquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die was specifiek voor mn ex he? Mochten mijn boeken niet op staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Was wel een heel gekloot om dat ding er te krijgen. Ik denk dat ik voor een bescheidener boekenwand op mijn werkkamer ga, daar moet ik mijn boeken en dergelijke bij de hand hebben.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hmm Onder de schuine wand... Ikea stellingkast... ff het linkje opzoeken..quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
die budget stelingkastjes heb ik wel, maar die zijn niet mooi, passen niet onder de schuine wand, en knallen wel eens in elkaar onderhet gewicht van de vele boeken (met name als er een kat in gaat staan te dansen)
En wat ben ik blj dat ik van dat gigantische bureau in mijn huis af benom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:55 schreef lipje het volgende:
[..]
http://www.armstrong.nl/commclgeu/eu1/nl/nl/product_overview.html
of houten of metalen panelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is het verschilquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En kan iemand me meer vertellen over zo'n doorhangplafond? Ik kan er op google weinig over vinden wat ik ook begrijp.
Doe ik ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:13 schreef Renesite het volgende:
Vetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geinig trouwens, ik dacht dat je nogsteeds bij de luchtbasis Leeuwarden woondeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gewoon met je vieze klauwen de witte tegels optillenquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Verschikkelijke kutplafondsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jarenlang toen ik nog in de buitendienst zat ruzie mee gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:02 schreef lipje het volgende:
[..]
gewoon met je vieze klauwen de witte tegels optillenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oohw, helemaal andere kant dus.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, het is ten noorden van Leeuwarden. Ik woon niet in Jelsum btw, ik kijk er alleen op uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welk Flexa-mengnummer zou dat zijnquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat wil je met die traplift gaan doen dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Enne spermawitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oudjes op late leeftijd, spermawit.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat wil je met die traplift gaan doen dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Enne spermawitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dat WORD hetquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oudjes op late leeftijd, spermawit.
*MY EYES*
Ik zie het al voor me :quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik accepteer de cookies.
t wordt pas scary als je een kleur sample mee neemtquote:Op zondag 15 april 2007 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je roomwit zegt klinkt het al wat normaler
quote:Op zondag 15 april 2007 01:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
t wordt pas scary als je een kleur sample mee neemtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als t een leuke medewerkster is mag ze best mijn sample proevenquote:Op zondag 15 april 2007 00:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me :
Alexxxxx naar de Praxis:" Heeft u voor mij ook muurverf?"
Praxismedewerker:"Ja hoor, welke kleur?"
A:"Spermawit."om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
P:"Sorry?"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is tof!quote:Op zondag 15 april 2007 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Koelkast van de familie ijsmeis gekregenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Familie Ijsmeis doet hun naam eer aanquote:Op zondag 15 april 2007 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Koelkast van de familie ijsmeis gekregenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop