En weer thuis van het klussen
![]()
Vanochtend eerst mn adreswijziging aan de gemeente door gegeven
![]()
Toen even naar de Doeland, twee emmers, een plamuurmes, alabastine muurvuller, en een grote spuitbus WD-40 (
![]()
) gekocht.Ook nog even bij het tuingereedschap staan kijken, maar dat heeft geen prioriteit.
Toen vanochtend nog even snel naar het huisje gegaan. Spulletjes binnen gezet, koelkast op zn plek gezet, even wat ramen en deuren open gemaakt, en dat soort kleine dingetjes. Meteen ook de Ja-nee sticker opgeplakt, en de zuurstof aanwezig sticker van de deur gehaald. Teon was het ook al weer etenstijd, dus weer naar mn ouders hun huis gegaan om wat te eten. Later in de middag weer terug gegaan. Mijn moeder heeft de koelkast weer blinkend schoonghekregen! En ze heeft nog veel meer schoon gemaakt
![]()
Ik heb het naamplaatje van de deur geschroefd. Dit moet ik nog overschilderen met mn eigen naam er op, nu zit er een lelijke vlek op de deur. De houten gevallen voor de gordijnraisl weg gehaald, en weer terug gezet. Die ga ik wit schilderen, de rails zit er aan vast bij het grote raam namelijk. Het gereedschap opgeborgen in de garage, zodat ik alles terug kan vinden en ongeveer weet wat ik nog moet kopen (nog meer dan ik dacht, we hebben de laatste 4 jaar blijkbaar wveel gereedschap weg gegeven). Spijkers en schroeven it de muur gehaald, sloten geWD40t, garagedeur geWD40t, handgrasmaaier geWD40t, het gras gemaaid, en nog eens de maaier geWD40t.
En toen was het ook al weer tijd om mijn moeder thuis te brengen, morgen weer verder.
![]()
quote:
Nee
![]()
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:57 schreef becky27 het volgende:dat is bij mijn geliefde in de buurt! die woont ergens tussen St Anne en Ouwe Syl.....en heeft ook een heeeeeerlijk uitzicht. Succes!
ja ook mooi
![]()
het is dat ik niet in de financiele positie ben om te kunnen kopen, anders was ik waarschijnlijk ook in een van die straatjes daar beland.
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:05 schreef bleiblei het volgende:Maar ist over tussen Alexxxxxxxxx en Sandraugiga?
Klinkt alsof dat niet helemaal vriendschappelijk op gelost is
![]()
.
het is hier K&W, geen R&P, ik wil het daar verder niet over hebben.
![]()
quote:
Kopen?
quote: