http://www.armstrong.nl/commclgeu/eu1/nl/nl/product_overview.htmlquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:52 schreef BaraCuda het volgende:
Probleem van systeemplafond is niet alleen de platen, als die strips geel zijn geworden door zon/rook whatever dan blijft dat enorm lelijk.
Gips erin maken zoals lipje al zei![]()
Die was specifiek voor mn ex he? Mochten mijn boeken niet op staanquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:56 schreef lipje het volgende:
Komt er weer een boekenwand in de woonkamer?
net als dat mega bureau in de eetkamerquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die was specifiek voor mn ex he? Mochten mijn boeken niet op staanWas wel een heel gekloot om dat ding er te krijgen. Ik denk dat ik voor een bescheidener boekenwand op mijn werkkamer ga, daar moet ik mijn boeken en dergelijke bij de hand hebben.
hmm Onder de schuine wand... Ikea stellingkast... ff het linkje opzoeken..quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
die budget stelingkastjes heb ik wel, maar die zijn niet mooi, passen niet onder de schuine wand, en knallen wel eens in elkaar onderhet gewicht van de vele boeken (met name als er een kat in gaat staan te dansen)
En wat ben ik blj dat ik van dat gigantische bureau in mijn huis af ben
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:55 schreef lipje het volgende:
[..]
http://www.armstrong.nl/commclgeu/eu1/nl/nl/product_overview.html
of houten of metalen panelen
Dit is het verschilquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En kan iemand me meer vertellen over zo'n doorhangplafond? Ik kan er op google weinig over vinden wat ik ook begrijp.
Doe ik ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:13 schreef Renesite het volgende:
Vet
Geinig trouwens, ik dacht dat je nogsteeds bij de luchtbasis Leeuwarden woonde
gewoon met je vieze klauwen de witte tegels optillenquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Verschikkelijke kutplafonds
![]()
Jarenlang toen ik nog in de buitendienst zat ruzie mee gehad![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:02 schreef lipje het volgende:
[..]
gewoon met je vieze klauwen de witte tegels optillen
Oohw, helemaal andere kant dus.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, het is ten noorden van Leeuwarden. Ik woon niet in Jelsum btw, ik kijk er alleen op uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |