Zo, even een tijdje offline geweest omdat ik te druk was met het huisje
![]()
Maar nu dan toch weer een update!
![]()
het apparaat dat nu als de ijmeiskoelkast word genoemd in actie! Foto is van één minuut na ingebruikname. Mijn moeder heeft deze helemaal mooi schoongepoetst, en nu hebben we tijdens het klussen dus al koude cola! (of voor mn moeder/2cv/andere helpende handen andere koude dranken)
![]()
De trapleuning zou op zolder van de garage liggen... En inderdaad, daar lag een zwarte trapleuning.... Ik zag de bui al hangen,overschilderen, en was in ieder geval blij dat dat dit keer gedemonteerd kon, want die op nummer 53 is na 2 jaar nog steeds niet geschilderd.
![]()
Maar na een sopje blonk hij weer mooi wit, alweer een meevaller!
![]()
En dan donderdag, de dag dat ik, 2cv, mn moeder en heel even mn vader mijn spulletjes van nummer 53 weg zouden halen.
![]()
Klemmende voordeur + knie = duct tape.
Dachten jullie toch heel even dat dit een duct tape loos topic zou worden
) ![]()
Zo'n traplift is erg handig bij zware dozen!
![]()
![]()
![]()
Mijn dierbare spulletjes tijdelijk in de garage
![]()
Nou ja, nu heeft Sandra er geen last meer van.
![]()
Op de tweede foto staat mijn bureau.... Wat een ellende om die beneden te krijgen. Zonder 2cv en zijn enorme doorzettingsvermogen was dat nooit gelukt! Heel erg bedankt 2cv, je bent een kei!
En vandaag met DevilsAndDust naar de Ikea geweest. Waarom met DaD? Omdat die
wel smaak heeft. En ze is gewoon tof
![]()
Aan haar ook enorm veel steun gehad, in vele opzichten. En vandaag dus bij het winkelen voor nieuwe spulletjes! Heel erg bedankt DaD, jij bent OOK een kei!
![]()
![]()
De salontafel, ongemonteerd.
![]()
Eethoek Mokkjokk (
![]()
) Tafel zat zomaar in elkaar, de stoelen staan nog even in de wachtrij, de kussentjes liggen al klaar op tafel
![]()
![]()
Mn keukenspulletjes beginnen steeds completer te worden
![]()
Tot zover deze update, tot de volgende keer!
[ Bericht 1% gewijzigd door Alexxxxx op 20-04-2007 22:49:31 ]