Wat hij zegt dusquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:26 schreef Gremen het volgende:
Volgens mij zijn we ondertussen bij nr 28
waar?quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:28 schreef Liquidootje het volgende:
Als jullie vandaag een jongen ziet met een blauwpetje en een kickass camera. Dan ben ik het!
damn dan fiets maar niet over de snelweg tussen half 7 en half 8quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:35 schreef Liquidootje het volgende:
Nee niet daar, maar hier in limburg en dan ga ik zo lekker fietsen richting brabant![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:36 schreef Liquidootje het volgende:
Oh en dan ga ik proberen PdeHoog paparazzi foto's te scoren
Da's over 1,5 maand pas, Marcquote:
afkickverschijnselen?quote:
dan kom ik langsvliegenquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:40 schreef Liquidootje het volgende:
Was er op de snelweg dan tussen half 7 en half 8
hij's eenquote:PdeHoog jij bent toch zo'n beroemdheid hier in FOT.
quote:
wat heb ik gemist?quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:45 schreef Liquidootje het volgende:
Vliegen als in een vliegtuig of vliegen als in met een hoge snelheid in een fiat panda?
quote:Ik weigernamelijk vliegtuigjes te fotograferen met mijn nieuwe witte geile L-Lensje
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:40 schreef Liquidootje het volgende:
PdeHoog jij bent toch zo'n beroemdheid hier in FOT.
Ik drink zelden meer bier, daarom is die ene die ik drink ook zo lekker altijdquote:
je vergist jequote:Op zaterdag 14 april 2007 14:49 schreef Liquidootje het volgende:
Fiat Panda, Ford Ka, Golf I, Renault Clio.. en voor de rijkere vrouwen mini cooper (s) toch... of vergis ik mij
quote:
Rijmtquote:
Hmm, wit kanon en dan een verkleinwoord gebruiken... Pastnie. Er zijn geen witte kanon lenzen onder de 2 ton gemaakt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:45 schreef Liquidootje het volgende:
Vliegen als in een vliegtuig of vliegen als in met een hoge snelheid in een fiat panda?
Ik weigernamelijk vliegtuigjes te fotograferen met mijn nieuwe witte geile L-Lensje
Yupquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Heb je gelezen P, de echte start is voor Hoek van Holland om 19:00 's avonds![]()
Uberhaupt lenzen onder de 2 ton zijn niet zo lekkerquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:57 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, wit kanon en dan een verkleinwoord gebruiken... Pastnie. Er zijn geen witte kanon lenzen onder de 2 ton gemaakt.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:57 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, wit kanon en dan een verkleinwoord gebruiken... Pastnie. Er zijn geen witte kanon lenzen onder de 2 ton gemaakt.
2 ton? Mis ìk nu iets?quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uberhaupt lenzen onder de 2 ton zijn niet zo lekkerHoe zwaarder, hoe beter
Yep, de vraag is... heisen ze de zeilen pas voor Hoek van Holland of zijn die dan al gehesen. Hoop het laatste. Nee, ik weet nog niet hoe ik dat gaan doen. Neem aan dat het een behoorlijke drukte wordt bij Hoek van Holland, dus misschien ben ik daar dan al zeer vroeg. Dat wordt heen en weer racenquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupMaandag
Maar ik denk dat ze ergens tussen 4 en half 5 voorbij HvH / Maasvlakte komen. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar nl. zo lang over gaan doen
Dat stukkie Vlaardingen - HvH.
Denk dat ik het maar even laat schieten
Leuk bootje idd... En wat zegt: achtergronden zijn klote vaak, mits je zelf ook in een bootje zit, dan wordt het andersquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:07 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yep, de vraag is... heisen ze de zeilen pas voor Hoek van Holland of zijn die dan al gehesen. Hoop het laatste. Nee, ik weet nog niet hoe ik dat gaan doen. Neem aan dat het een behoorlijke drukte wordt bij Hoek van Holland, dus misschien ben ik daar dan al zeer vroeg. Dat wordt heen en weer racen![]()
Circa uurtje terug geschoten ...lekkerrrrrrr... hoog in de mast.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:48 schreef An24 het volgende:
Terrasjes zijn![]()
Maar niet te lang blijvebn zitten, moet morgen nog wat huid over hebben om te verbranden![]()
goed plan..ik smeer me thuis vast in...geen idee waar ik alles anders moet laten!quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zal idd de zonnebrand-zooi maar meenemen voor morgen
Rugzakje meequote:Op zaterdag 14 april 2007 15:58 schreef An24 het volgende:
[..]
..geen idee waar ik alles anders moet laten!
Haha, en dat 10 km klotsend op je rug zekerquote:
Doe maar twee keer insmeren, de eerste keer even laten inwerken en dan nog een laagjequote:Op zaterdag 14 april 2007 15:58 schreef An24 het volgende:
[..]
goed plan..ik smeer me thuis vast in...geen idee waar ik alles anders moet laten!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, en dat 10 km klotsend op je rug zeker
quote:Nee....enige wat ik meeneem is een jasje die ik vrij strak om mijn middel kan krijgen.![]()
hmm ik spreek je op msnquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je kan hem wat zwaarder maken
Mijn fotorugzak lenen? Is maar 5 kg
[..]Als ik iets voor je in bewaring moet nemen, moet je het ff zeggen hoor
Helemaal gelijk P, begrijp je nu ook dat ik niet zo maar een locatie wil? Alles moet meezitten, zon iets in de rug en zeer veel ruimte om die schepen te pakken. Als het lukt, is op de pier staan bij Hoek van Holland nog de beste positie. Dan heb je nog de zon in de rug.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk bootjeAlleen die achtergrond
Dat vind ik het moeilijke met dit soort dingen
Je krijgt nooit zo'n ontzettend toffe achtergrond op de foto
Gelijk heb je Anquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Leuk bootje idd... En wat zegt: achtergronden zijn klote vaak, mits je zelf ook in een bootje zit, dan wordt het anders![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Als het lukt, is op de pier staan bij Hoek van Holland nog de beste positie. Dan heb je nog de zon in de rug.
Want ik heb ook de pest in achtergronden zoals mijn foto ook laat zien.
Zweet is goed, kun je dat naderhand weer aanvullen met vloeistofquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Pier is idd de beste oplossing
![]()
Zo...net een nieuw kastje in elkaar gesleuteldMet bloed, zweet en tranen en dan vooral zweet
![]()
Maar goed....we kunnen weer rotzooi gaan opbergen
Eg wel, was te laat voor dat schip ... maar vond het wel ff een geinige foto zo tussendoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ah...wat een brakke achtergrond bij die koetjes
Jaaaaaaaah, mijn hele topfoto(proest) verknald door zo'n cutschipquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:26 schreef ..zapper het volgende:
Jammer dat er net een schip langs kwam varen.
Klopt, ik woon in Grenoble en kan zo een berg plekken bedenken waarmee ik je een week zoet kan houden met dagelijkse "opdrachten"...quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...zat net een beetje vakantieplannen te makenMaar Frankrijk is echt f**king groot
![]()
Whehehehe....de regio staat al vast hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:05 schreef laBaguette het volgende:
[..]
Klopt, ik woon in Grenoble en kan zo een berg plekken bedenken waarmee ik je een week zoet kan houden met dagelijkse "opdrachten"...
Maar goegel eens op de stadjes Gordes of Uzes in de Provence. Die staan op de lijst van de x mooiste stadjes van Frankrijk. Of St Cyprien, in het meer middeleeuwse deel van Frankrijk, veel kastelen enzo. En ook de regio waar de foie gras word gemaakt.
Maar je hebt daar ook zat leuke plekjes en ik heb maar effectief 6 dagen, waarvan er al 1-2 opgaan aan historische lokaties uit WO2quote:We shall go on to the end, we shall take photographs in France, we shall take photographs on the seas and oceans, we shall take photographs with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our hobby, whatever the cost may be, we shall take photographs on the beaches, we shall take photographs on the landing grounds, we shall take photographs in the fields and in the streets, we shall take photographs in the hills; we shall never quit taking photographs
's Ook nie veelquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe....de regio staat al vast hoorNormandy, here I come
We gaan een beetje dit in praktijk brengen
[..]
Maar je hebt daar ook zat leuke plekjes en ik heb maar effectief 6 dagen, waarvan er al 1-2 opgaan aan historische lokaties uit WO2
Ah ja da's waar ook, de hele Churchill does FOT speechquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe....de regio staat al vast hoorNormandy, here I come
We gaan een beetje dit in praktijk brengen
[..]
Maar je hebt daar ook zat leuke plekjes en ik heb maar effectief 6 dagen, waarvan er al 1-2 opgaan aan historische lokaties uit WO2
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef Yoni het volgende:
Ik ben voor het eerst in 16 maanden naar de kapper geweestEn nu ben ik blut en moet ik de hele week bij andere mensen eten
Het was ook niet zo'n dure vakantiequote:
Kun je die week niet bij je kapper eten, wederdienstquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef Yoni het volgende:
Ik ben voor het eerst in 16 maanden naar de kapper geweestEn nu ben ik blut en moet ik de hele week bij andere mensen eten
en anders de kleurzweem wel...quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Jaaaaaaaah, mijn hele topfoto(proest) verknald door zo'n cutschip![]()
![]()
Pffff lekker belangrijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:58 schreef PankPinther het volgende:
[..]
en anders de kleurzweem wel...![]()
image > adjustments > auto levels
Over twee weken lig ik plat in de zon in het zuiden ervan.... (hopenlijk in de zon iig....)quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...zat net een beetje vakantieplannen te makenMaar Frankrijk is echt f**king groot
![]()
FI FA FREUDquote:Op zondag 15 april 2007 00:34 schreef CocaColaLight het volgende:
Er was iets met: Daar moet op gedronken worden
quote:Op zondag 15 april 2007 07:38 schreef An24 het volgende:
Gefeliciteerd Freud![]()
![]()
![]()
Zo, en nu de nodige koolhydraten naar binnen werken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
quote:Op zondag 15 april 2007 12:22 schreef freud het volgende:
Hey dank u allen. Ennuh WurM...Oh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik ben trots op jequote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef An24 het volgende:
Thanks allemaal. ik heb hem uitgelopen
Tijd: 1,22
![]()
Nou mevrouw An, wat heeft u ervan geleerd:
euhmmm leren 11 km per uur constant te lopen zodat je niet in de achterhoede terecht komt en vervolgens wordt opgehouden door een grote stoppende mensenmassa![]()
Vanaf 5 km ging het fout, toen zat ik nog om 5km in 31 minuten, daarna was er dus opstopping. Op de een of andere manier blijf je dan heel langzaam lopen (in combinatie met de hitte). Maar leuk was het wel, met twee collega's daarna marathon gekeken en terrasje gepakt!
Maar goed, ik heb helemaal geen pijn en voel me goed. Nu ff douchen, eten en daarna weer terug![]()
Zodra je het ritme van een ander moet gaan lopen is het altijd wel een klein drama ja. Wel knap van je met dit weer, ik heb met name in de zon gelegen vandaag.quote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef An24 het volgende:
![]()
euhmmm leren 11 km per uur constant te lopen zodat je niet in de achterhoede terecht komt en vervolgens wordt opgehouden door een grote stoppende mensenmassa![]()
Vanaf 5 km ging het fout, toen zat ik nog om 5km in 31 minuten, daarna was er dus opstopping. Op de een of andere manier blijf je dan heel langzaam lopen (in combinatie met de hitte). Maar leuk was het wel, met twee collega's daarna marathon gekeken en terrasje gepakt!
Maar goed, ik heb helemaal geen pijn en voel me goed. Nu ff douchen, eten en daarna weer terug![]()
Ook lekker toch! Het weer is heerlijk als je niet hard en ver hoeft te lopen. De recreanten marathon is dan ook gestaakt vandaag, vanwege het weer.quote:Op zondag 15 april 2007 16:55 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Zodra je het ritme van een ander moet gaan lopen is het altijd wel een klein drama ja. Wel knap van je met dit weer, ik heb met name in de zon gelegen vandaag.
Ik vind het knap van jequote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef An24 het volgende:
![]()
Haha...nou ja, ik heb er dan ook vier weken op getraind he (schema was 15 weken, maar was iets te drukquote:Op zondag 15 april 2007 17:53 schreef WurM het volgende:
[..]
Oeh, np![]()
Maar serieus, ik had het je niet nagedaan... Ik word al moe als ik er aan denk
I rest my casequote:Op zondag 15 april 2007 17:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha...nou ja, ik heb er dan ook vier weken op getraind he (schema was 15 weken, maar was iets te druk) Wedden dat als je vier weken traint, het jou ook lukt. Over het willen kan ik niets zeggen
![]()
Mijn volgende doel is de 10 km binnen een uur. Ik wet dat ik het kan en nu heb ik meer tijd om te trainen![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef An24 het volgende:
![]()
is eens wat anders dan die standaard fotoos van glimlachende mensenquote:Op zondag 15 april 2007 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
Dit vond An overigens van fotografennet nadat ze mij had gespot in de rij toeschouwers
[afbeelding]
En An, ik vind je tijd nog best echt [afbeelding]
yep ik ga op zoek naar een aantal leuke races in september en oktoberquote:Op zondag 15 april 2007 17:59 schreef WurM het volgende:
[..]
I rest my caseHoewel het wel eens goed voor me zal zijn...
Ga je de 10-km-binnen-een-uur ook bij een officiele wedstrijd lopen?
quote:Op zondag 15 april 2007 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
Dit vond An overigens van fotografennet nadat ze mij had gespot in de rij toeschouwers
[afbeelding]
En An, ik vind je tijd nog best echt [afbeelding]
quote:Op zondag 15 april 2007 18:11 schreef kwiebuske het volgende:
is eens wat anders dan die standaard fotoos van glimlachende mensen
![]()
![]()
glimlachend niet neequote:Op zondag 15 april 2007 18:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Die heb ik ook nog wel
maar niet van An dan
Wel met je tong half naar buitenquote:
Neequote:
w@tjequote:Op zondag 15 april 2007 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
NeeNiet zonder dat ik de garantie krijg dat ze me geen pijn gaat doen
quote:
Dit gaat helemaal fout hequote:
Hou me op de hoogte!quote:Op zondag 15 april 2007 18:14 schreef An24 het volgende:
[..]
yep ik ga op zoek naar een aantal leuke races in september en oktober![]()
je ziet het,quote:Op zondag 15 april 2007 19:01 schreef Ynske het volgende:
Paps vandaag achterna gerent toen ie machinistje aan t spelen was
En An... hoe was t gegaan
De eerste is dan ook niet scherpquote:Op zondag 15 april 2007 19:09 schreef ..zapper het volgende:
Leuk hoor, ik vind die tweede foto best mooi.
Dat matglas is schoon te krijgenquote:Op zondag 15 april 2007 19:11 schreef Yoni het volgende:
Oja, een van mijn katten vond het nodig om nét toen ik een lens wisselde op mijn bureau te springen. Poef dwarrel: HAAR! Juist.. IN mijn camera. Gelukkig niet op de sensor, maar mijn zoekerglaasje (hoe heet dat??) is nu één grote berg haar. Is dat te poetsen?
Wat is die 'vlek' aan de onderkant van de eerste foto eigenlijk?quote:Op zondag 15 april 2007 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De eerste is dan ook niet scherpZe was te snel
of ik te langzaam
dankquote:Op zondag 15 april 2007 19:11 schreef Yoni het volgende:
An, ik vind je knap!Doe het je echt niet na (nee ook niet na 15 weken trainen!)
![]()
Ik ben ook verbrand geloof ik. Net twee uur in Clingendael rondgeslenterd. Zo eens kijken of er nog wat toonbaars aan plaatjes bij zit![]()
Oja, een van mijn katten vond het nodig om nét toen ik een lens wisselde op mijn bureau te springen. Poef dwarrel: HAAR! Juist.. IN mijn camera. Gelukkig niet op de sensor, maar mijn zoekerglaasje (hoe heet dat??) is nu één grote berg haar. Is dat te poetsen?
Het hoofd van haar voorgangerquote:Op zondag 15 april 2007 19:15 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Wat is die 'vlek' aan de onderkant van de eerste foto eigenlijk?
quote:Op zondag 15 april 2007 19:18 schreef Yoni het volgende:
Jeumig.. amper twee uur Clingendael: 175 foto's![]()
Naja de helft kan zo richting recycle bin zie ik alweer. Beetje boel onscherpequote:Op zondag 15 april 2007 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Lekker bezig geweest dus
Clingendael is tof
![]()
Boeiequote:Op zondag 15 april 2007 19:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Naja de helft kan zo richting recycle bin zie ik alweer. Beetje boel onscherpe![]()
Boeit welquote:Op zondag 15 april 2007 19:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BoeieJe hebt lekker rondgebanjerd en leuke dingen gezien
Simpelveldquote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef Ynske het volgende:
moet niet letten op de rommel, maar op t bord, ff klikken
[[url=http://album.zoom.nl/public_images/8225/suxr48.jpg]afbeelding][/url]
kijk uit, hijs errug groot![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Boeit welIk ben spastisch ofzo. Ik denk dat ik toch maar eens aan de monopod ga
![]()
Ik weet waar Simpelveld ligtquote:
Simpelveld is gewoon.. ehm.. the place to be in limburgquote:Op zondag 15 april 2007 19:51 schreef ..zapper het volgende:
Vinden 'jullie noorderlingen' het serieus cool dat er Simpelveld op dat bord staat?
Ynske is geen Noorderling naar mijn weten, volgens mij woonde ze vorig jaar nog in de buurt daarquote:Op zondag 15 april 2007 19:51 schreef ..zapper het volgende:
Vinden 'jullie noorderlingen' het serieus cool dat er Simpelveld op dat bord staat?
als ik het goed gezien heb moet het Valkenburg zijn P.quote:Op zondag 15 april 2007 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet waar Simpelveld ligtMaar ik bedoelde dat station waar de trein stil stond
Oja, ik vergeet iedere keer dat Ynske ook uit Limburg komtquote:Op zondag 15 april 2007 19:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ynske is geen Noorderling naar mijn weten, volgens mij woonde ze vorig jaar nog in de buurt daaren we hadden er een treinenmeet toen
Valkenburg, waar we sinds 15 maart naar toe rijdenquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 20:04 schreef Liquidootje het volgende:
Ik had Ynske vroeger wel eens rond zien lopen sssttt![]()
Het tweede weekend van september (geloof ik) is de RUN van Winschoten...quote:Op zondag 15 april 2007 18:14 schreef An24 het volgende:
[..]
yep ik ga op zoek naar een aantal leuke races in september en oktober![]()
Da's geen fijn nieuws Yoniquote:Op zondag 15 april 2007 21:12 schreef Yoni het volgende:
Mijn opaatje wordt morgen opgenomen in 't ziekenhuis. De arme man moet allerlei nare onderzoeken en heeft zijn hele leven nog niet in het ziekenhuis gelegen. Sterker nog: hij is echt NOOIT ziek. Hij wist nog precies dat de laatste keer dat ie griep had in 1954 was.
* Yoni heeft hier geen goed gevoel bij![]()
![]()
Zag het ja...ik zou wel en aantal lopers weten. Mijn collega's bij de reclassering hebben een eigen team, elk jaar met de ROPARUN. Bedrijfsloopje is heel gezellig nauurlijk. Ga het ff onthouden, thanksquote:Op zondag 15 april 2007 21:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Het tweede weekend van september (geloof ik) is de RUN van Winschoten...
Voordelen: Je weet zeker dat je niet alleen loopt, je loopt tussen internationale lopers en de sfeer is meestal wel oké
Nadelen: Redelijk ver weg voor jou én je moet 100 km lopen, of de marathon, of 9 andere lopers zien te ritselen
Denk er ff over na
Knuffel voor Yoniquote:Op zondag 15 april 2007 21:12 schreef Yoni het volgende:
Mijn opaatje wordt morgen opgenomen in 't ziekenhuis. De arme man moet allerlei nare onderzoeken en heeft zijn hele leven nog niet in het ziekenhuis gelegen. Sterker nog: hij is echt NOOIT ziek. Hij wist nog precies dat de laatste keer dat ie griep had in 1954 was.
![]()
Awwww, niet leuk om te horen. Sterkte!quote:Op zondag 15 april 2007 21:12 schreef Yoni het volgende:
![]()
Hier zit ik ook tegenaan te hikken, misschien eens de monopod van Kwiebus lenen en testen. Nu is die 400d met die 28-300 mm al geen lichtgewicht en zou de IS trilling moeten opheffen, toch heb ik ook steeds wel onscherpe foto's in een serie zitten.quote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Boeit welIk ben spastisch ofzo. Ik denk dat ik toch maar eens aan de monopod ga
![]()
Leuke foto's P en Ann in actiequote:Op zondag 15 april 2007 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
Goed...voor de liefhebber
Ik had eigenlijk een betere foto willen maken en ik stond al helemaal klaar, toen ze het opeens nodig vonden van baan te wisselenNiet meer ruim van te voren An zien aan komen, maar ff snel reageren toen ze de bocht doorkwam de coolsingel op
Goeie slaap is een must voor de rest van de dag. Maar als je het druk krijgt, stort je vanaaf pas inquote:Op maandag 16 april 2007 07:34 schreef Yoni het volgende:
Mogguh![]()
Kut geslapen. Zo naar Moerdijk. Bleh!![]()
Have fun Pie
Shake hands...was niet beste nacht everquote:Op maandag 16 april 2007 07:34 schreef Yoni het volgende:
Mogguh![]()
Kut geslapen. Zo naar Moerdijk. Bleh!![]()
Have fun Pie
Geweldig is dat he... Ik zit nog in de "kwartje-is bijna benee" fase. Ik probeer zoveel mogelijk manueel te schieten en daarvan te leren. Gaat een wereld voor je open dan hihiquote:Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef ..zapper het volgende:
Ik heb vandaag een stuk of vijftig geslaagde foto's buiten genomen, allemaal vanuit de manueel stand. Het is best lekker want alles wordt toch wel een stuk voorspelbaarder nadat het kwartje is gevallen.
Ik denk dat de tijd ook niet je eerste doel was toch? Als ik dat ff zo inschat. Ik vind het toppie van je, ongeacht je tijdquote:Op maandag 16 april 2007 07:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Shake hands...was niet beste nacht everKom op meis..ff schouder eronder
![]()
@PDJ: thanks...tijd was bagger maar daar gaan we wat aan doen. Veel geleerd gister!
Tijd was tweede doel. Dit was de eerste 10 km en wilde uitlopen, maar had getraind op 1.03. En als je dan 1.22 loopt is dat een flinke tegenvallerquote:Op maandag 16 april 2007 07:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik denk dat de tijd ook niet je eerste doel was toch? Als ik dat ff zo inschat. Ik vind het toppie van je, ongeacht je tijd![]()
Pas je wel goed op je zelf![]()
Denk dat je het toch positief moet zien hoor An! De omstandigheden waren tenslotte behóórlijk anders dan wanneer je traint! Warmte, veel mensen om je heen, andere route enz.quote:Op maandag 16 april 2007 07:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Tijd was tweede doel. Dit was de eerste 10 km en wilde uitlopen, maar had getraind op 1.03. En als je dan 1.22 loopt is dat een flinke tegenvaller![]()
quote:Hebban olla vogalan nestas higonan
Hinase hic ande tua?
Wat zij zegt dusquote:Op maandag 16 april 2007 08:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Denk dat je het toch positief moet zien hoor An! De omstandigheden waren tenslotte behóórlijk anders dan wanneer je traint! Warmte, veel mensen om je heen, andere route enz.
Nog nietquote:Op maandag 16 april 2007 09:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Update: P ken je deze site? http://www.pa3esz.nl/ais/rijnmond.html
Nou we hebben hier zo'n mooie glas-hoek aan het gebouw en die staat met de punt op het zuiden gericht. EN dan fijne witte plastic lamellen die zo fijn de warmte opnemen en vasthouden.quote:Op maandag 16 april 2007 09:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, eten zit er in ... nu nog koffie:-) Mijn 400d accu's zijn opgeladen, ToTom nog ff programmeren.
@ HM: Zal daar bij jou wel ff warmer zijn dan hiero.
@ P : Mogguhh, maar nu geen thee ...
Update: P ken je deze site? http://www.pa3esz.nl/ais/rijnmond.html
quote:
Helaas....ik zit op dit moment in Alexanderpolderquote:Op maandag 16 april 2007 09:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
En, als het goed is moet jij de Eendracht weer kunnen zien liggen...toch?
Maar daar is toch ook eendracht in te herkennenquote:Op maandag 16 april 2007 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas....ik zit op dit moment in AlexanderpolderIk kijk alleen over de A20 uit
Shoot.... weer een half uur verder en ik heb nog gene koffie voor me staan. ff snel verandering in brengenquote:Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Goh zo'n kas hebben wij op een andere vestiging ook. En op de een of andere manier wil er niemand zitten sinds dat de airco daar stuk is.![]()
Met een beetje pech mag ik vanmiddag weer in een of andere opslag hal spelen met access points. Hopen dat het snel werkt zodat ik daar buiten kan werken
Volgens mij is het weer tijd voor![]()
Met een beetje mazzel kan ik vamiddag buiten werkenquote:Op maandag 16 april 2007 09:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Shoot.... weer een half uur verder en ik heb nog gene koffie voor me staan. ff snel verandering in brengen![]()
Airco's zijn lekker als het zo warm is, maar buiten is toch beter![]()
Das wel lekker dan, het weer is zo slecht nog nietquote:Op maandag 16 april 2007 10:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kan ik vamiddag buiten werken
Getver, das dan ook niet lekker. Das zwetenquote:Op maandag 16 april 2007 10:01 schreef Gremen het volgende:
hehe, wij hebben hier geen eens airco en we zitten onder een plat dak![]()
Zomers haalt het hier binnen de 30 graden wel
quote:Op maandag 16 april 2007 10:03 schreef freud het volgende:
Schaduwkant met eigen airco unit in het plafond hier.
quote:Op zondag 15 april 2007 12:22 schreef freud het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pffffffffff ... op die manier wel heequote:Op maandag 16 april 2007 10:18 schreef freud het volgende:
@PW: nah, zo erg is het niet, maar die warme zomer overleef ik wel...
@Wurm: WHAHAHAHAHA, touché!
Wattenstaafje is beetje te hard voor je sensor hoor!! Kans op krassen!quote:Op maandag 16 april 2007 11:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, ik ga nu wel de deur uit. Heb geprobeerd me camera nog schoon te maken, sensor ... maar niet goed gelukt. Voorzichtig met een wattestaafje, maar heb nog een paar hele kleine haartjes. Maar of die op de sensor zitten ... Ik moet weg, zie het strax wel. Prettige dag allen.
Ja moet je idd niet doenquote:Op maandag 16 april 2007 11:51 schreef freud het volgende:
[..]
Wattenstaafje is beetje te hard voor je sensor hoor!! Kans op krassen!
Goed planquote:Op maandag 16 april 2007 13:20 schreef Yoni het volgende:
Heb het heel voorzichtig met een brillendoekje gepoetst![]()
Ik heb eerst even op internet gesnuffeld. Je kunt ze er ook uithalen om schoon te maken (niet gedaan, durfde ik niet zo goed). En die glaasjes schijnen maar een paar euro te kosten.. dus toen durfde ik het risico wel te nemenquote:Op maandag 16 april 2007 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed planIk zat achteraf te denken...ik heb zo'n microvezeldoekje voor mijn glaswerk. Daar zou het ook mee moeten kunnen.
Ik heb thuis speciale velletjes liggen voor sensors en spiegels, als je ff langs rijdt, kan je die gebruikenquote:Op maandag 16 april 2007 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed planIk zat achteraf te denken...ik heb zo'n microvezeldoekje voor mijn glaswerk. Daar zou het ook mee moeten kunnen.
Sufferd!quote:Op maandag 16 april 2007 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
*note to self: jezelf een bloedneus meppen is niet handig!auw
quote:
WTF?! OK, krassen is wel erg 2005, maar om dan over te springen naar zelf-neus-meppen...quote:Op maandag 16 april 2007 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2007 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2007 14:43 schreef freud het volgende:
[..]
WTF?! OK, krassen is wel erg 2005, maar om dan over te springen naar zelf-neus-meppen...
[Showcase]Gangeltbahn in Schierwaldenrathquote:Op maandag 16 april 2007 15:18 schreef freud het volgende:
@HM2: mafkees
@ultra_ivo: ik heb echt geen idee waar je het over hebt. Ben visueel ingesteld. Doe eens wat pics posten?
Ik moet er dan ook op terug komenquote:Op maandag 16 april 2007 08:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Denk dat je het toch positief moet zien hoor An! De omstandigheden waren tenslotte behóórlijk anders dan wanneer je traint! Warmte, veel mensen om je heen, andere route enz.
Zo, ik ga maar eens achter in de file aansluiten. In Moerdijk wilden ze dat ik er om 8.30 wasMooi niet dus! Stel gekken daaro!
Yoni wat is B&J? Nu kan ik wel iets bedenken, maar zal het wel niet zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 19:11 schreef Yoni het volgende:
Voor de B&J liefhebbers hier: tis morgen Free Cone Day![]()
B&J's is lekker, vooral de chocolate therapyquote:Op maandag 16 april 2007 20:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yoni wat is B&J? Nu kan ik wel iets bedenken, maar zal het wel niet zijn.![]()
Yesssssssssss .... heb ik gisteren net een bakkie van leeggegeten. Tenminste volgens mij ook van B&J. Maar uhhh ... vind die bekers te kleinquote:Op maandag 16 april 2007 20:36 schreef An24 het volgende:
[..]
B&J's is lekker, vooral de chocolate therapy![]()
![]()
http://www.benjerry.nl/?nid=53000
Hey Kwiebus ....quote:Op maandag 16 april 2007 21:18 schreef kwiebuske het volgende:
ik dacht dat IK de enigste was die dat vond 8)
quote:
Toen je die sms stuurde, wist ik niet dat je die 500 ook bij je had. Vroeg me al af waarom je die meenam naar Blijdorp. Vandaar de naam .... Kwiebusquote:Op maandag 16 april 2007 21:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
![]()
![]()
was 1poot vergeten
en met 500 mm gaat t dan niet goed
dus nu gaat die er maar uit en dan iets met vr/is/os of zo![]()
wel nodig, aapjes waren buitenquote:Op maandag 16 april 2007 21:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Toen je die sms stuurde, wist ik niet dat je die 500 ook bij je had. Vroeg me al af waarom je die meenam naar Blijdorp. Vandaar de naam .... Kwiebus![]()
IS is goed, scheelt vaak een statief![]()
![]()
Zonde Kwiebus, het weer was er ook geschikt voor. Gorilla's waren ook buiten?quote:Op maandag 16 april 2007 21:36 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wel nodig, aapjes waren buiten![]()
en op een TE grote afstand![]()
dan is het wel makkelijk om die bij je te hebben ( maar zonder 1poot of statief jammer dan )
Wauwquote:Op maandag 16 april 2007 18:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik moet er dan ook op terug komen![]()
Ik had namelijk op de marathonklok gekeken en die begonnen kwartiertje eerder![]()
Het bleek 1.07 te zijn, valt dat even mee zeg![]()
Nicequote:Op maandag 16 april 2007 18:31 schreef An24 het volgende:
Het bleek 1.07 te zijn, valt dat even mee zeg![]()
Pff, ik had het ook kunnen fietsen in die tijdquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nice![]()
En ik vond die 1.22 al een mooie tijd
Zolang je dat maar niet bij mij doet, vind ik het bestquote:Op dinsdag 17 april 2007 07:30 schreef Chanty het volgende:
Vandaag eerste werkdag: bompakketjes en ooederbrieven bezorgen
Wedden dat dat een stuk sneller gaatquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:24 schreef freud het volgende:
[..]
Pff, ik had het ook kunnen fietsen in die tijd.
OMG....ze komt hier ook hyperenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ik ga trouwen![]()
![]()
![]()
goeie morgen allemaal![]()
P jij pakt haar bij de beentjes terwijl ik porbeer met ducttape haar armpje vast te binden en daarna tapen we haar vast op een stoel..quote:
Goed planquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
P jij pakt haar bij de beentjes terwijl ik porbeer met ducttape haar armpje vast te binden en daarna tapen we haar vast op een stoel..![]()
hyperactiefje op de dinsdagmorgen![]()
* HM2 gooit nog wat extra hoenders het knuppelhok binnen. Partyquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Voor de 2'e keer goeiemorgen allemaal en nu op een tijdstip, dat het licht al aan is:-) ff lezend... trouwen ... fietsen ... km's ... en bombrieven. Gaat dus lekker hiero:-)
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
ik ga trouwen![]()
![]()
![]()
Waor HM? In't Noord'n?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 gooit nog wat extra hoenders het knuppelhok binnen. Party![]()
quote:
Hoezo: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
ik ga trouwen![]()
![]()
![]()
FOT SC heeft hoofdkantoor in Utrecht (statutionair gevestigdquote:
Das een end uit de buurt HMquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
FOT SC heeft hoofdkantoor in Utrecht (statutionair gevestigd)
RDP over Fiberoptics rechtstreeks de BackBone inquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
ik ga trouwen![]()
![]()
![]()
Ja WurM ook -Bijtje-Bezig- mag op je Blauwtjes-oploop-lijstquote:
Gefeli! Wordt de best gedocumenteerde bruiloft van dit millenniumquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
ik ga trouwen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:07 schreef freud het volgende:
Onder een haag van L lenzen doorlopend...
Wat dacht je van de 7 saluutfoto's do0r het Corps FOToniers met telezoomsquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Zolang ze er maar niet mee gaan gooien in plaats van de rijst
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat dacht je van de 7 saluutfoto's do0r het Corps FOToniers met telezooms
uhuhquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja WurM ook -Bijtje-Bezig- mag op je Blauwtjes-oploop-lijst![]()
![]()
Joh, genoeg vissen in de zee!quote:
Misschien is Wurm een haaiquote:
Zegt ie terwijl de Oostzee bezig is dood te gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:59 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, genoeg vissen in de zee!
(Zou daar die link met vis vandaan komen??!)
Zegt de man die beweert kinderloze schoonouders te hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zegt ie terwijl de Oostzee bezig is dood te gaan.
Mischien legt WurM een te hoog eisenpakket bij de vacature voor "Vriending"![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:31 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Zegt de man die beweert kinderloze schoonouders te hebben.
(jaja, ik ben momenteel ook niet voorzien ik weet het)
Je mag de mijne wel hebben hoorquote:
kwil schoonouders met een leuke dochter. Kwil je vriendje nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:10 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel hebben hoor
*just kidding*
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:06 schreef freud het volgende:
GE-WEL-DIG
Nieuws: man in Zoetermeer ontsnapt uit gevangenis op weg naar ziekenhuis, omdat hij zei last van zinj voet te hebben. Man rende vervolgens buiten hard weg.
Reclameblok dat er op volgt: spotje voor open dagen van de gevangenissen en TBS klinieken.
afleveren bij de plaatselijk Combi-fotozaak heb ik ook 2 keer gedaan nog geen stof weer op de sensorquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Please all: Ik krijg mijn 400d niet echt schoon, blijf 'troep' zien zowel als ik doro de zoeker kijk, maar zie naderhand ook vlekjes op mijn foto's.
Vragie: Waar kan ik op zijn snelst een goed schoonmaaksetje bestellen/kopen om dit probleem op te lossen?
Sturen die hem op HM? En hoe snel klaar?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
afleveren bij de plaatselijk Combi-fotozaak heb ik ook 2 keer gedaan nog geen stof weer op de sensor
![]()
ik liet hem dinsdagmiddag wegbrengen en kom hem donderdagavond weer ophalen..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Sturen die hem op HM? En hoe snel klaar?
Ondertussen ff kijken of er 1 in de buurt is![]()
Eerste wist ik Yoni, alleen het is iri als ik er door kijk. Zoeker is dus wel schoonquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:48 schreef Yoni het volgende:
Troep op je zoeker is andere troep dan wat je op je foto's ziet he PDJ.
Troep op je zoeker = stof op je matglas. Is vervelend, maar verder niet erg. Poetsen kan, weet ik nu inmiddels, vrij goed met een brillendoekje
Troep op je foto's = stof op je sensor. Spiegel opklappen en flink blazen met blaasbalgje.
OK HM. Wat waren de kosten hiervan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik liet hem dinsdagmiddag wegbrengen en kom hem donderdagavond weer ophalen..
(omdat de gene die de sensors poetste alleen op wonesdag en donderdag er aanwezig was.) kost wel iets meer, maar dan zit je zelf niet te mieren en klieren.
euro of 10 of 15 geen flauw idee... de eerste poestbeurt was een maand voor de Open Luchtmachtdagen in Leeuwarden vorig jaar en de 2e poestbeurt er een week na.. 1 dag KLU-dagen en mijn sensor was vuilquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
OK HM. Wat waren de kosten hiervan?
Zal eens gaan bellen.
Thnx![]()
OK, dan vallen de kosten mee dus...tenminste voor jou.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
euro of 10 of 15 geen flauw idee... de eerste poestbeurt was een maand voor de Open Luchtmachtdagen in Leeuwarden vorig jaar en de 2e poestbeurt er een week na.. 1 dag KLU-dagen en mijn sensor was vuil(zag het zelfs per uur smeriger worden op de foto's
. en sindsdien niet meer laten doen. Hoeft ook niet. Nog Niet.
Das ook niet lekker. Ofschoon ik (denkend aan mijn lenzen) hoe daar stof in kan komen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef freud het volgende:
Hmm, moet een stofje UIT een lens zien te krijgen... Lastiger. Gelukkig alleen te zien boven de f16 of zo.
Denk dat je die beter kunt laten zittenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef freud het volgende:
Hmm, moet een stofje UIT een lens zien te krijgen... Lastiger. Gelukkig alleen te zien boven de f16 of zo.
En dan binnenkort eitjes in je camquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:40 schreef Yoni het volgende:
Ik had van de week een heel klein beestje op mijn LCD. IN de camera dus, niet gewoon op de buitenkant van 't schermpje dus, maar ertussen. Tis weer weg, dus hij zal er wel weer uitgekomen zijn ook
Leuk voor de macrolensquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
En dan binnenkort eitjes in je cam![]()
Als niemand het druft, offer ik me wel weer opquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef Chanty het volgende:
* Chanty gaat op haar rug met de armen en benen in de lucht op de grond liggen
Iemand die me wil reanimeren?
Reanimeren is toch over iemand heen lopen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef Chanty het volgende:
* Chanty gaat op haar rug met de armen en benen in de lucht op de grond liggen
Iemand die me wil reanimeren?
Nee dat is animerenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Reanimeren is toch over iemand heen lopen?![]()
Mijn mams aast ook al een tijdje op mn Powershot.. Aangezien ik hem inmiddels echt niet meer gebruik denk ik dat ik haar binnenkort maar eens blij ga maken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:41 schreef Ynske het volgende:
gister mijn paps en mams blij gemaakt met een Powershot A550
Jah zeg, ik blkijf je feliciterenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
ik ga trouwen![]()
![]()
![]()
Het probleem is dat de dames met wie ik over het algemeen bier drink, niet in aanmerking komen. Of ik ken ze te goed, of ze zijn niet aantrekkelijk genoeg...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mischien legt WurM een te hoog eisenpakket bij de vacature voor "Vriending"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toe maar weer, ook verhuizen. :-)quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:22 schreef Yoni het volgende:
Sjoow, net mijn oude motorbroek verkocht via Marktplaats. En met een beetje geluk mijn jas ook nog (denkt ze nog over na).
Voorzetlensjes ook verkocht via MarktplaatsAllemaal geld voor mijn nieuwe huisje
![]()
Das wel pech Cola ... Maar, het zijn maar Ferrari'squote:Op dinsdag 17 april 2007 18:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Vandaag is weer eens zo'n dag..... gevalletje AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGHHHHHH
Normaal gesproken sleep ik mijn cam wel mee naar mijn werk voor het geval dat er iets leuks onderweg voorbij komt. Nu had ik hem vandaag niet mee....
Nu was ik vandaag in Soest en komt er dus dit bij paleis soestdijk te staan....
http://www.nu.nl/news/104(...)_door_Nederland.html
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:58 schreef WurM het volgende:
[..]
Het probleem is dat de dames met wie ik over het algemeen bier drink, niet in aanmerking komen. Of ik ken ze te goed, of ze zijn niet aantrekkelijk genoeg...
De dames die wel aantrekkelijk genoeg zijn en die ik niet te goed ken, zie ik nooit nadat ik een lekker biertje heb gedronken...Hmmm ... als je nu smorgens gelijk begint met bier drinken, zie je die mooie dames ook wel. Loop je de hele dag meer kansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja, schoonheid zit hem niet alleen in het uiterlijk![]()
Dat ik verhuizen ga is al een poosje bekend hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Toe maar weer, ook verhuizen. :-)
Maar wel zonde van je motorbroek YoniHeb je zelf gereden?
Ik heb mijn racepak en helm nog steeds in emmen liggen![]()
Oeps, heb ikw at over de kop gezien. Nieuwe of andere woning is vaak wel leuk. Andere inrichting en vaak ook kleurtjesquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat ik verhuizen ga is al een poosje bekend hoorIk ben alleen in afwachting van de oplevering (woning is geheel gerenoveerd).
En tja.. tis zonde van het motorpak ja, maar het ligt al een jaar of 5 doelloos in de kast en da's ook zonde.. Ik heb nooit zelf gereden, maar wel een relatie gehad met een motorrijder. En aangezien ik toen nogal vaak achterop zat, heb ik zelf een pak aangeschaft. Sinds het uit is, heb ik dat pak nauwelijks nog gebruikt. Heb het altijd bewaard 'voor het geval dat', maar dat geval kwam niet echtEn inmiddels pas ik de broek ook niet meer
De hele dag bierdrinken zie ik wel zittenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmmm ... als je nu smorgens gelijk begint met bier drinken, zie je die mooie dames ook wel. Loop je de hele dag meer kans![]()
Oh ja, schoonheid zit hem niet alleen in het uiterlijk![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:22 schreef Yoni het volgende:
Voorzetlensjes ook verkocht via MarktplaatsAllemaal geld voor mijn nieuwe huisje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |