Joh, genoeg vissen in de zee!quote:
Misschien is Wurm een haaiquote:
Zegt ie terwijl de Oostzee bezig is dood te gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:59 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, genoeg vissen in de zee!
(Zou daar die link met vis vandaan komen??!)
Zegt de man die beweert kinderloze schoonouders te hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zegt ie terwijl de Oostzee bezig is dood te gaan.
Mischien legt WurM een te hoog eisenpakket bij de vacature voor "Vriending"![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:31 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Zegt de man die beweert kinderloze schoonouders te hebben.
(jaja, ik ben momenteel ook niet voorzien ik weet het)
Je mag de mijne wel hebben hoorquote:
kwil schoonouders met een leuke dochter. Kwil je vriendje nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:10 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel hebben hoor
*just kidding*
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:06 schreef freud het volgende:
GE-WEL-DIG
Nieuws: man in Zoetermeer ontsnapt uit gevangenis op weg naar ziekenhuis, omdat hij zei last van zinj voet te hebben. Man rende vervolgens buiten hard weg.
Reclameblok dat er op volgt: spotje voor open dagen van de gevangenissen en TBS klinieken.
afleveren bij de plaatselijk Combi-fotozaak heb ik ook 2 keer gedaan nog geen stof weer op de sensorquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Please all: Ik krijg mijn 400d niet echt schoon, blijf 'troep' zien zowel als ik doro de zoeker kijk, maar zie naderhand ook vlekjes op mijn foto's.
Vragie: Waar kan ik op zijn snelst een goed schoonmaaksetje bestellen/kopen om dit probleem op te lossen?
Sturen die hem op HM? En hoe snel klaar?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
afleveren bij de plaatselijk Combi-fotozaak heb ik ook 2 keer gedaan nog geen stof weer op de sensor
![]()
ik liet hem dinsdagmiddag wegbrengen en kom hem donderdagavond weer ophalen..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Sturen die hem op HM? En hoe snel klaar?
Ondertussen ff kijken of er 1 in de buurt is![]()
Eerste wist ik Yoni, alleen het is iri als ik er door kijk. Zoeker is dus wel schoonquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:48 schreef Yoni het volgende:
Troep op je zoeker is andere troep dan wat je op je foto's ziet he PDJ.
Troep op je zoeker = stof op je matglas. Is vervelend, maar verder niet erg. Poetsen kan, weet ik nu inmiddels, vrij goed met een brillendoekje
Troep op je foto's = stof op je sensor. Spiegel opklappen en flink blazen met blaasbalgje.
OK HM. Wat waren de kosten hiervan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik liet hem dinsdagmiddag wegbrengen en kom hem donderdagavond weer ophalen..
(omdat de gene die de sensors poetste alleen op wonesdag en donderdag er aanwezig was.) kost wel iets meer, maar dan zit je zelf niet te mieren en klieren.
euro of 10 of 15 geen flauw idee... de eerste poestbeurt was een maand voor de Open Luchtmachtdagen in Leeuwarden vorig jaar en de 2e poestbeurt er een week na.. 1 dag KLU-dagen en mijn sensor was vuilquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
OK HM. Wat waren de kosten hiervan?
Zal eens gaan bellen.
Thnx![]()
OK, dan vallen de kosten mee dus...tenminste voor jou.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
euro of 10 of 15 geen flauw idee... de eerste poestbeurt was een maand voor de Open Luchtmachtdagen in Leeuwarden vorig jaar en de 2e poestbeurt er een week na.. 1 dag KLU-dagen en mijn sensor was vuil(zag het zelfs per uur smeriger worden op de foto's
. en sindsdien niet meer laten doen. Hoeft ook niet. Nog Niet.
Das ook niet lekker. Ofschoon ik (denkend aan mijn lenzen) hoe daar stof in kan komen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef freud het volgende:
Hmm, moet een stofje UIT een lens zien te krijgen... Lastiger. Gelukkig alleen te zien boven de f16 of zo.
Denk dat je die beter kunt laten zittenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef freud het volgende:
Hmm, moet een stofje UIT een lens zien te krijgen... Lastiger. Gelukkig alleen te zien boven de f16 of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |