Neuh...meer iets van :quote:Op woensdag 11 april 2007 14:06 schreef freud het volgende:
Dus iets van "To FOT or not to FOT"?
quote:We shall go on to the end, we shall take photographs in France, we shall take photographs on the seas and oceans, we shall take photographs with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our hobby, whatever the cost may be, we shall take photographs on the beaches, we shall take photographs on the landing grounds, we shall take photographs in the fields and in the streets, we shall take photographs in the hills; we shall never quit taking photographs
Verander hem danquote:Op woensdag 11 april 2007 14:18 schreef Yoni het volgende:
Tss niet eens een koningsgezinde TT
Flauw!
en FiPo
Helemaal mee eens. Ik zal maar niet de spreuk van de voormalig inwoner van de stad net ten zuiden van Maastricht roepen nuquote:Op woensdag 11 april 2007 14:19 schreef freud het volgende:
Nee, pertinent geen 'Er is een nieuw prinsesje' titel. Elke dag worden duizenden kids geboren, waarom zou het dan bij een Argentijnse blondine en koning-to-be willem wel speciaal zijn?
gewoon, dat is stoerquote:Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
Wat heeft toch iedereen met die naamtopics
Lang leve de republiekquote:Op woensdag 11 april 2007 14:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik zal maar niet de spreuk van de voormalig inwoner van de stad net ten zuiden van Maastricht roepen nu
Je bent belangrijk hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 14:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
gewoon, dat is stoerDan krijg ik het gevoel dat ik belangrijk ben
Maar net niet belangrijk genoeg voor een naamtopic blijkbaar.quote:
Ey...... als ik moet kiezen tussen een babe en een melodramatisch aan FOT aangepaste uitspraak van een groot staatsman dan is de keuze toch niet moeilijk hequote:Op woensdag 11 april 2007 14:38 schreef freud het volgende:
[..]
Maar net niet belangrijk genoeg voor een naamtopic blijkbaar.
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:38 schreef freud het volgende:
[..]
Maar net niet belangrijk genoeg voor een naamtopic blijkbaar.
Gewoon even je ondertitels lezen, komt je ego er zo weer bovenop...quote:
nee dat zingen laat ik liever aan Phil overquote:Op woensdag 11 april 2007 16:00 schreef CocaColaLight het volgende:
En dan hard mee zingen dat je niet kan dansen?
quote:
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:02 schreef -Marjo- het volgende:
Zow, er zit weer een druk dagje op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |