quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
Bijna goeiemiddagIk heb spierpijn in mijn schouders en mijn benen, volgens mij een blaar onder mijn voet en ik vermoed dat gister ook ergens mijn knie een klap gekregen heeft
Kortom....tof weekend
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:10 schreef Yoni het volgende:
Is 't al weekend?
I wish, ik loop compleet achter. Heb net mn lunch opquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:10 schreef Yoni het volgende:
Is 't al weekend?
ik heb de lunch over geslagen en ben van mijn late ontbijt naar mijn vroege avondeten gegaanquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:07 schreef ..zapper het volgende:
[..]
I wish, ik loop compleet achter. Heb net mn lunch op.
quote:
* HM2 een beschuitje van de schaal pakt en lekker oppeuzeldquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef Yoni het volgende:
*beschuit met oranje muisjes ronddeelt*
Past wel niet zo goed bij bier, maar goed
Kon zn opa ook niet... En zn vader kon geen meisjes makenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef Chanty het volgende:
jeetje die alex kan niet eens een jongetje fabriceren?![]()
Rare lui, die oranjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Kon zn opa ook niet... En zn vader kon geen meisjes maken
geprobeerd dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:44 schreef ..zapper het volgende:
Ik vond Emily sowieso gemakkelijker om uberhaupt iets op te maken.
Emilyquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:44 schreef ..zapper het volgende:
Ik vond Emily sowieso gemakkelijker om uberhaupt iets op te maken.
Nog gefeliciteerd danquote:Op woensdag 11 april 2007 00:02 schreef Chanty het volgende:
bedenk me net dat mijn broertje nu ineens op een "bijzondere" dag jarig is![]()
met dank aan Maxima en alex
dat niet, maar ik snapte t wel allemaalquote:
net zo lelijkmooiquote:Op woensdag 11 april 2007 00:16 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
De nieuwe prinses.
Zo te zien lijkt ze op Amalia
Aliens take over de worldquote:Op woensdag 11 april 2007 00:16 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
De nieuwe prinses.
Zo te zien lijkt ze op Amalia
Een lief kind inderdaad...quote:Op woensdag 11 april 2007 09:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Aliens take over de world![]()
Wat een lieve babyyyyyy
wat staat erop?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.truttigtegeltje.nl/
Mijn collega komt net aanzetten met een tegeltje voor me
"Niets is zo iritant, als een tegeltje met een spreuk aan de wand"quote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.truttigtegeltje.nl/
Mijn collega komt net aanzetten met een tegeltje voor me
Dat zei ik alquote:Op woensdag 11 april 2007 11:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Een lief kind inderdaad...
[/Herman Finkers]
"Je moet altijd lachen, want dat is goed"quote:
De hele slowchat is toch dramatischquote:Op woensdag 11 april 2007 13:38 schreef freud het volgende:
We moeten nu wel iets zinnigs roepen, anders dan heet het volgende SC topic naar een klusbedrijf of zo. Misschien iets melodramatisch of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |