Ik raakte in paniek omdat ie dicht gingquote:Op donderdag 5 april 2007 22:14 schreef HMaster-II het volgende:
Vergeet ze het nummer in de titel..![]()
Tante Pea wordt oud![]()
Nou zeg...beetje in paniek rakenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik raakte in paniek omdat ie dicht gingzo van oeh....snel een nieuwe...
Volgens mij gaan ze op andere plekken harderquote:Op donderdag 5 april 2007 23:02 schreef Xilantof het volgende:
25 SC's in 14 weken tijd...
Of het goed is weet ik nog niet
Geen idee. Ik weet wel. Ong. een jaar terug kwam het voor dat we een topic per dag deden... Dus dit is gewoon netjes denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:16 schreef CocaColaLight het volgende:
Is dat al een record?
Als het dat nog niet is dan moeten we blijkbaar beter ons best doen![]()
niet zo zeurenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:02 schreef Xilantof het volgende:
TT even aangepast.
Vind het wel een hoge score trouwens...
Waar waar waar?????quote:Op donderdag 5 april 2007 23:29 schreef CocaColaLight het volgende:
wak wijze woorden van een mod..... is dit nog wel FOK!?
Woehaaaaaaaa... en ik kon deze niet vinden en heb een nieuwe gestart. OK, wordt wel gekildquote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef pea4fun het volgende:
Ik sloot de vorige...oh ja, nu moet hier die link he?
edit: de vorige dus [FOT SC nr 25] Daar waar P trotse peer is ;-)
quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:28 schreef freud het volgende:
OK, mijn fipo de clown:
Lopen twee FOTters in Blijdorp. Zegt de ene tegen de andere: "Zo hey! Het is hier wel erg fel licht! Ik heb een sluitertijd van -1!!"
Dankdankdank.
*insert buiging*
Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om PieDobbelJoe te bedanken voor het openen van dit forum. Mijn moeder ook natuurlijk en god voor het maken van zulke fijne merken als Canon en Fuji en Sony en Sigma en Hasselblad. Ook het zand wil ik niet vergeten, zonder wie de smeltkroezen geen fijn glas konden maken dat nu zo goed dienst doet in mijn lenzen. Ook de flora en fauna niet te vergeten, zonder wie de olie niet mogelijk zou zijn waarvan de plastic onderdelen gemaakt zijn die in mijn camera zitten.
Tot slot wil ik de kernfusie bedanken. Elke dag maar weer werkt het feilloos door in de zon om licht te verzorgen. Fusie: bedankt!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wrom bedank je PieDoddelJoe terwij Pea4Fun het topic opende??
![]()
Beetje Tante Pea negeren![]()
*rent de baricades op en gilt "KRUIZIG HEM!! HET TUICH!!!!"![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Toch wel goed bedoeld van Freud ... ook al was het een miskleun van mij zo vroeg.
![]()
Ach, soms moet dit gebeuren en fouten gemaakt worden. Maakt het smeuig.![]()
Ben net weer terug, heb de Eendracht op de foto gezet, alleen zonduhhh ... geen zeilen uit![]()
Jammer knijntje, ondanks dat je nu voer voor anderen bent .. ik had je liever niet stuk op straat gezien![]()
Zat bij een serie konijneholen te wachten tot er 1 de kop uit zou steken. Deden ze ook wel, maar steeds op een andere plek en gat. Nix geworden dus, ze hadden me vet bij de neus![]()
Repeat vraag uit vorige SC:quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:49 schreef Ynske het volgende:
MOggeh
lekker weertje om vrij te hebben t sochtends
sowwy had ik nog niet gezien...quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Repeat vraag uit vorige SC:
Wat doe je precies voor werk op het mediapark?
Dat houdt in? Klinkt alsof je je meer bezig houdt met het technische gedeelte dan met journalistieke?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
sowwy had ik nog niet gezien...
ik ben daar als junior uitzendtechnicus begonnen bij het NOB
Ik moet nu aan Top Gear denkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]RoadKill a better way to get flesh for the BBQ
![]()
ik houd me momenteel bezig met de opnames van de live uitzendigen voor uitzending gemist en herhalingen, en het digitaliseren en controlleren van uitzendingen die binnen komen op tape voor de uitzending. (uitgroei mogelijkheden laterz)quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat houdt in? Klinkt alsof je je meer bezig houdt met het technische gedeelte dan met journalistieke?
Trouwens tips hoe ik daar binnen kan komen? Of is het bij voorbaat als kansloos om een open sollicitatie te sturen omdat ze toch niemand zoeken
Kijk daar kan ik iets meequote:Op vrijdag 6 april 2007 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik houd me momenteel bezig met de opnames van de live uitzendigen voor uitzending gemist en herhalingen, en het digitaliseren en controlleren van uitzendingen die binnen komen op tape voor de uitzending. (uitgroei mogelijkheden laterz)
ik zou altijd proberen open sollicitiaties te sturen, maar je kunt altijd contact opnemen met dit uitzendbureau zij hebben bij mij bemiddeld en krijgen veel vacatures binnen.
ik ben niet bij de uitzendingen loop zegmaar bij de eindregie rondquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijk daar kan ik iets meesuper
Lijkt me best tof om bij al die live uitzendingen te zijn![]()
Zal dat uitzendbureau maar eens benaderenen zodra ik een baan daar heb kom ik koffie leuten en neem ik gebak mee om t te vieren
neuj, gewoon gezelligquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:20 schreef freud het volgende:
*fluistert*aanbrengpremie
doe ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben niet bij de uitzendingen loop zegmaar bij de eindregie rond
maar t is een heerlijke wereld daar
laat anders ff weten wanneer je langs gaat voor een kennismakingsgesprek bij dat bureau, das nl bij mij tegenover
Was rechtstreeks gecopy-paste uit andere topic. Ook onthoudt Replique niet altijd de edits die ik met firefox maak. Ik werk dan met oude versies van posts of zo, erg irritant. Ik kan daarentegen wel soms weggeedite posts van MODs toch lezen door ze te quotenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wrom bedank je PieDoddelJoe terwij Pea4Fun het topic opende??
![]()
Beetje Tante Pea negeren![]()
*rent de baricades op en gilt "KRUIZIG HEM!! HET TUICH!!!!"![]()
Ja gezelligheid freudquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:20 schreef freud het volgende:
*fluistert*aanbrengpremie
Nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja gezelligheid freudNiet alles draait om geld
![]()
quote:
Het wordt gezellig morgen hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:25 schreef Chanty het volgende:
[..]oh jee
Wat moet ik betalen voor de gezelligheid van morgen of wordt het niet gezellig?
![]()
HM...Tssssssssssssssquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]RoadKill a better way to get flesh for the BBQ
![]()
Nee die vergeet ik nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het wordt gezellig morgen hoorEn je hoeft niet te betalen
vergeet je die mergpijpen niet
![]()
Het gaat erom dat als er ook met aanbrengpremie gewerkt wordt, je wel je door haar op moet laten geven, zodat je nieuwe baas het gebak betaaldquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja gezelligheid freudNiet alles draait om geld
![]()
bij een uitzendbureau werkt dat niet op die manierquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:31 schreef freud het volgende:
[..]
Het gaat erom dat als er ook met aanbrengpremie gewerkt wordt, je wel je door haar op moet laten geven, zodat je nieuwe baas het gebak betaald.
Was ook mijn eerste gedachte, maar liet ik varen toen ik de andere foto's nog eens bekeek. Want als het een spoor zou zijn geweest, zou het verwaaien op de volgende foto's ... Toch?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:05 schreef freud het volgende:
Spoor van een vliegtuig?
P r o e s s s s s s tquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:12 schreef PdeHoog het volgende:De zon gaat exploderen
Onheil en rampspoed zal ons deel zijn
Het einde der tijden is nabij
snel...laten we foto's gaan maken
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:12 schreef PdeHoog het volgende:De zon gaat exploderen
Onheil en rampspoed zal ons deel zijn
Het einde der tijden is nabij
snel...laten we foto's gaan maken
![]()
![]()
![]()
Echt welquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Stel je aan vent... Ik ben er al ruim 32 jaar op Aard en er is nog niets ernstigs gebeurd..
![]()
Nou jaaaahhh Niets...
![]()
Hijj heeft:quote:
Mag ik u dan van harte feliciteren met allesquote:
-nieuwe baanquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hijj heeft:
- een baan
- huis verkocht
- rest
- binnen nu en 5 dagen jarigzijnfelidepeli
![]()
:EDIT: iets met doorkrassen wat niet van toepassig is![]()
Neuh, hoeft niet. Als er weinig wind is op die hoogte, dan hoeft dat niet. Ook is het licht relatief zwak, wat op zich wel kan verklaren dat het niet door de streep komt. Als je ff wil lachen moet je hem in TRU postenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:09 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte, maar liet ik varen toen ik de andere foto's nog eens bekeek. Want als het een spoor zou zijn geweest, zou het verwaaien op de volgende foto's ... Toch?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
-nieuwe baan
-huis nog niet verkocht
-rest
-binnen 1 dag jarig zijn zelfs
Dank
Klopt nog redelijk met mijn voorspelling van 100 SC's in een jaarquote:Op donderdag 5 april 2007 23:02 schreef Xilantof het volgende:
TT even aangepast.
Vind het wel een hoge score trouwens...
Totaly Loco..quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:56 schreef ..zapper het volgende:
Ik heb een hangmat gekocht. Een extra stevige, want er is maar 1 plaats waar ik hem buiten op kan hangen. En ik heb hem zelf opgehangen...
weg
Ok Freud, misschien is dat het dan toch wel. Er zijn ook weinig andere mogelijkhedenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:36 schreef freud het volgende:
[..]
Neuh, hoeft niet. Als er weinig wind is op die hoogte, dan hoeft dat niet. Ook is het licht relatief zwak, wat op zich wel kan verklaren dat het niet door de streep komt. Als je ff wil lachen moet je hem in TRU posten.
Echt welquote:
Ik ben ook blijquote:
Hebbie niet slecht gedaan iddquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:00 schreef prupke het volgende:
En dat zat een fijn bedrag bij waar ik maar van uit moest gaan eten met mijn ventje
(die dus al het werk gedaan heeft )
Oi : is dat goed geregeld of nie
Wel een cool ding zegquote:
Ik vond het vorig jaar wel leukquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:28 schreef freud het volgende:
@MB: Artis was niet zo heel leuk toen ik er was. Beetje zoeken naar de dieren. Je hebt wel lekker weer!!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:32 schreef HMaster-II het volgende:Mauro gefeliciteeeeeerrrddddddd
![]()
Met je verjaardag dus![]()
veel plezier met de mannen chantyquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:27 schreef Chanty het volgende:
Ik stap zo maar es in de auto en hoop dat ik levend in Delft aankom![]()
Spannend
![]()
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:35 schreef An24 het volgende:
[..]
veel plezier met de mannen chanty![]()
Gisteren de kittens wezen kijken. Zo liefFoto's maken was heel lastig vanwege gebrek aan licht. Ik zal vanavond ff wat posten
![]()
En voor de melodie als je tot nu toe in Turkmenistan had gewoond.quote:Er is er een jarig, hoera, hoera
Dat kun je wel zien dat is [hij|zij]!
Dat vinden wij allen zo prettig, ja, ja
En daar om zingen wij blij:
Hij| leve lang, hoe ra, hoera
Hij| leve lang, hoe ra!
WHZquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:32 schreef HMaster-II het volgende:Mauro gefeliciteeeeeerrrddddddd
![]()
Met je verjaardag dus![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:27 schreef Chanty het volgende:
Ik stap zo maar es in de auto en hoop dat ik levend in Delft aankom![]()
Spannend
![]()
Mental Note to P: Laat de miepen zelf Brownies bakkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik stap ook zo maar eens in de auto
Over een half uurtje of zo
Eerst bakkie thee
en dat hele huis stinkt gelijk ook weer naar brownies
Mental note to me: beloof vrouwen ook nooit meer brownies
Nee johquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mental Note to P: Laat de miepen zelf Brownies bakken![]()
Dat zelfde idee had ik ook ja...quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:59 schreef LekkerApart het volgende:@ iedereen
@Zapper.. Ben je niet bang dat je uit je hangmat dondert en zo neerstort in de tuin beneden??
Dat zou namelijk net een actie voor mij zijn
Tuurlijk ben ik daar bang voor, ik heb ook nog eens hoogtevrees overigensquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:59 schreef LekkerApart het volgende:@ iedereen
@Zapper.. Ben je niet bang dat je uit je hangmat dondert en zo neerstort in de tuin beneden??
Dat zou namelijk net een actie voor mij zijn
Tja, aardig wat veranderingen, maar wel okay..nu tenminste tijd om goed te leren schietenquote:
Niet geluktquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:58 schreef Roi het volgende:
Ik ga morgen maar is proberen een HDR foto te maken! Ben echt benieuwd hoe het gaat uitpakken!
Druk druk druk. Maar ik doe alleen maar leuke dingen dus ik vind het helemaal niet erg! Vermaak me prima.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Tja, aardig wat veranderingen, maar wel okay..nu tenminste tijd om goed te leren schietenMet jou?
Mooiquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Druk druk druk. Maar ik doe alleen maar leuke dingen dus ik vind het helemaal niet erg! Vermaak me prima.
Ik weet niet hoe het normaal bij de Ixus is, maar in 2001 stonden digitale camera's erom bekend dat ze batterijenvreters waren, zeker met flits. Bij mijn minolta uit die tijd moest ik iedere 60 foto's zonder flits batterijen verversen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:27 schreef Geqxon het volgende:
Een heel klein vraagje tussendoor
Mijn Canon Digital Ixus V uit 2001 kan 20 foto's met flits schieten, en mijn vader vind dat belachelijk weinig, en zegt dat de accu stuk is. Zelf vind ik 20 foto's met flits acceptabel.
Wie heeft er gelijk?
Dat is balen zeg...kon je niet van iemand wat beters lenen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:58 schreef webspider het volgende:
Laat ik hier ook weer eens komen gluren
In de tussentijd is mijn hele camerakit gestolen en ben ik bezig met de verzekering om er euroos voor terug te zien. Dat viel best wel tegen, de AutoRAI bezoeken met alleen de ingebouwde camera van mn GSM.
Het kan natuurlijk ook een combinatie van 2 zijn...oude technologie én versletenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:59 schreef Geqxon het volgende:
Een Ixus 50 is volgens mij uit 2004 / 2005 oid, al een stuk modernere technologie
[afbeelding]
Mijn lieve bakbeest
Nee, ik besloot pas om 16:00 om rond 18:00 op de RAI te zijn, ik ken niemand in de buurt die mij een beetje redelijke kit wil/kan lenen op die termijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is balen zeg...kon je niet van iemand wat beters lenen?
heuyquote:
Was je niet tevreden dan? en wat had je?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee, ik besloot pas om 16:00 om rond 18:00 op de RAI te zijn, ik ken niemand in de buurt die mij een beetje redelijke kit wil/kan lenen op die termijn
Een ding scheelt: Ik kan weer helemaal opnieuw beginnen met mijn productkeuze
Ik ga de foto's zo eens even rustig bekijken, maar mijn GSM heeft wat focus-issuesquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Was je niet tevreden dan? en wat had je?
heeYquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ga de foto's zo eens even rustig bekijken, maar mijn GSM heeft wat focus-issues
Ik had een EOS350D, kitlens, sigma 70-300 en sigma ettl2 master flitser. Pleite.
Mja, de volgende ga ik aan mijn lichaam vastnagelen ofzoquote:
Dat was gisterquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
heuy
hoe wassie bij de diertjes? of was dat gister
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was gisterEn toen was Blijdorp waaaaaaaaaaaaaaaay te druk
Vandaag met Chanty aan het shooten geweest
Ow hoe komt dat?quote:
Erwtjequote:
Tofquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:42 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun is ook niet ontevreden, heeft vanmiddag weer een voorstelling geschoten en het resultaat wordt langzaam beter
themashoot?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was gisterEn toen was Blijdorp waaaaaaaaaaaaaaaay te druk
Vandaag met Chanty aan het shooten geweest
Zij en Freud zijn net de deur uit
![]()
Alleen zit ik dus nu met een complete bak brownies en een compleet pak mergpijpjes opgescheept
Nopequote:
Ben af en toe redelijk onzeker, en zag wat tegen t werk vanaaf opquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow hoe komt dat?
* pea4fun is ook niet ontevreden, heeft vanmiddag weer een voorstelling geschoten en het resultaat wordt langzaam beter
lol...het is een vreetmeet geworden? met kliederfoto's?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeNou ja...soort van
Maar dat had niets met de brownies en de mergpijpjes te maken
Uiteindelijk is het thema niet helemaal geworden wat ik gehoopt had, maar wel toffe foto's
Nicequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
voor de geintresseerden de directe link http://www.peaspictorial.com/Das_pas_POP/index.html
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ben af en toe redelijk onzeker, en zag wat tegen t werk vanaaf op
en nu was er een prob, dat ik goed opgepakt had
en daar word ik heel vrolijk en trots van
Met de nieuwe lensquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NiceGezien het brakke licht niet slecht
![]()
ben erg benieuwd naar de foto's...quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeNou ja...soort van
Maar dat had niets met de brownies en de mergpijpjes te maken
Uiteindelijk is het thema niet helemaal geworden wat ik gehoopt had, maar wel toffe foto's
geile poesjesquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef An24 het volgende:
[..]
ben erg benieuwd naar de foto's...![]()
ik heb er ook een paar. let niet op de brakheid ervan.. et was best donker...Meet "Raki" en "Bailey"(en Co)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu nog 7 weken geduld hebben voor ik ze mee mag nemen![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef An24 het volgende:
[..]
ben erg benieuwd naar de foto's...![]()
ik heb er ook een paar. let niet op de brakheid ervan.. et was best donker...Meet "Raki" en "Bailey"(en Co)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu nog 7 weken geduld hebben voor ik ze mee mag nemen![]()
twee...op de derde foto staat er een rooie achter een donkere. die twee zijn van mijquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:06 schreef Gremen het volgende:
awwww die poesjes![]()
Die blik op de eersteliet je hem schrikken?
Hoeveel krijg je er?
je eigen poesjes doodflitsenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:10 schreef An24 het volgende:
[..]
twee...op de derde foto staat er een rooie achter een donkere. die twee zijn van mij![]()
en ze werden constant doodgeflitst door me...dus mjah![]()
Donkere Raki en rooie Bailey....traditie voortzettenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:34 schreef Gremen het volgende:
[..]
je eigen poesjes doodflitsen![]()
hehe, leuke beesten hoorHun namen al verzonnen?
FOT SC naar TRU schoppen... Zo erg is het nou ook weer niet...quote:
jawel, zo erg ben jij welquote:Op zondag 8 april 2007 23:32 schreef freud het volgende:
[..]
FOT SC naar TRU schoppen... Zo erg is het nou ook weer niet...
Ikben wel in voor een potje topic-voetbalquote:Op zondag 8 april 2007 23:32 schreef freud het volgende:
[..]
FOT SC naar TRU schoppen... Zo erg is het nou ook weer niet...
Dan maar tegen jou aanschoppen?quote:Op maandag 9 april 2007 00:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ikben wel in voor een potje topic-voetbal
Maar denk niet dat men dat erg gaat waarderen...
smorgens.....quote:Op maandag 9 april 2007 09:46 schreef Xilantof het volgende:
Goede ochtend!
Succes!quote:Op maandag 9 april 2007 09:51 schreef An24 het volgende:
[..]
smorgens.....![]()
Mooi weer...zo maar eens 10 km lopen![]()
Als ik dood ben merken julie dat vanzelf![]()
Zal mijn best doenquote:Op maandag 9 april 2007 10:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Succes!
En zeg, niet doodgaan zonder 't ons van te voren even te melden hé!
En ik maar denken dat je vroeg ging hardlopenquote:Op maandag 9 april 2007 09:51 schreef An24 het volgende:
[..]
smorgens.....![]()
Mooi weer...zo maar eens 10 km lopen![]()
Als ik dood ben merken julie dat vanzelf![]()
wacht ff, ik lees niet alle posts in de sc: je hebt dus een ontsteking omdat je teveel gefietst hebt?quote:Op maandag 9 april 2007 15:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Nee, ik zit thuis m'n wonden te likken
Afgelopen week flink last gehad bij het zitten. Gisteren ermee naar de huisartsenpost geweest, ontsteking is weggesneden. Heb nu minimaal een week fietsverbod
Neequote:
En nergens een paasei gevonden?quote:Op maandag 9 april 2007 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeIk stond om 09:00 uur voor de poorten van Blijdorp alwaar ik om 11:00 vrij rap weer weg was en toen stond dus het hele parkeerterrein al vol
waarna ik mbv TomTom ben doorgereden naar Marken om een verkennend rondje te lopen van 10-15 km met 4 kg aan foto-apparatuur en 1,5 liter water op mijn rug
. Je moet daar verdorie toeristenbelasting betalen om te mogen parkeren
Aan me nooit dus he
Dan maar 2 km buiten de kern parkeren en 20 minuten extra lopen naast het feit dat je contant moest betalen en geen chip-mogelijkheid had
Een mensje in een hokje....een regelrechte melkertbaan
En ook gewoon totaal geen pin-apparaat te vinden op dat eiland
Neequote:
ik verveel mequote:
quote:Op maandag 9 april 2007 16:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik verveel me
ik moet iets doen
geen zin en zo
kick me, anyone
ik doe ook wel iets, maar eigenlijk ook niet echtquote:Op maandag 9 april 2007 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Hup....ga wat doen
Dan ga ik het restje spare-ribs van gister de oven inschuiven
![]()
Lekkerquote:
duhhhhhquote:Op maandag 9 april 2007 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LekkerToch wel de Dr. Oetkers Big American he
ik ben jaloersquote:Op maandag 9 april 2007 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
Het toppunt van frustratie
Een 70-200mm erop hebben zitten met een scherpstelafstand van 1.5 meter en dan op de grond zitten en een complete familie eend met een stuk of 8 kleintjes op je af zien komen rennen
Niet doenquote:
en nu ff de goede postenquote:Op maandag 9 april 2007 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet doenNergens voor nodig
[afbeelding]
Dit was nl. het resultaat
Neequote:
quote:Op maandag 9 april 2007 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeDeze had te maken met mijn frustratie
Die ander post ik straks wel
correctie:quote:
Bedanktquote:Op maandag 9 april 2007 15:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
wacht ff, ik lees niet alle posts in de sc: je hebt dus een ontsteking omdat je teveel gefietst hebt?![]()
sterkte ermee iig
Deze bedoelde ze dusquote:
Stoerquote:Op maandag 9 april 2007 18:19 schreef PdeHoog het volgende:
In het kader van "laten we eens kijken wat er gebeurt als we een macro-foto maken van een vlinder in Blijdorp met een flitser met softbox ernaast.....". Klein cropje uit een grotere foto
[afbeelding]
lang leve experimentjes
Eindelijk goed geslapen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:15 schreef freud het volgende:
Hallo.
*gaap*
Na dit weekend 1 conclusie: Ylangylang is G O E D.
Slapen gaat alweer een week of 2 stukken beter gelukkigquote:
Je hebt een foutje gemaakt in mijn rekeningnummerquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
5 euro contributie, te storten op giro 7545013![]()
* Chanty kickt WurM er weer uitquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:12 schreef WurM het volgende:
[..]
* WurM joint the group ook, maar zonder te betalen![]()
Mogguh
You wishquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:35 schreef freud het volgende:
[..]
Je hebt een foutje gemaakt in mijn rekeningnummer
Dat is dan tien euro omdat ik je weer aan het werk heb gekregenquote:
je mag er ook bij, mits je vijf euro betaaltquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Selectief kliekjes vormen![]()
Is het al bijna weer weekend?
In het fonds help Chanty de zomer door zekerquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
je mag er ook bij, mits je vijf euro betaalt![]()
ohhhh ok, ik kan er niet tegen als mannen zielig kijkenquote:
checkquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:02 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
In het fonds help Chanty de zomer door zeker
flauwquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:08 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik support geen vakantie's, bikini's en meer van dat soort dingen voor dames waar ik niet aan mag zitten
dank jequote:Op dinsdag 10 april 2007 11:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
ohhhh ok, ik kan er niet tegen als mannen zielig kijken
Kom maar erbij
Tja voor wat hoort wat schijntquote:
de zon schijnt ook, doet ze gratisquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:31 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Tja voor wat hoort wat schijnt
Zeg ik ben eigen baasquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is dan tien euro omdat ik je weer aan het werk heb gekregen
Zie maar dat je t bij je baas terugkrijgt
whehehequote:
Wat jij voorstelt is een stuk duurder...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:39 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar daar zit je normaal gesproken ook niet aan
En bekijk het van de zonnige kant, zo zonder bikini krijg je ook niet van die witte vlakken op je lichaam. Wat dan weer mooier op foto's uit komt. Dus het heeft zo zijn voordelen dat ik geen 5 euro doneer
Mooi nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
whehehenou dat ik dan makkelijk... kom maar hier met dat tientje
(damn er mist een smiley met dollartekens in de ogen)
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
Bijna goeiemiddagIk heb spierpijn in mijn schouders en mijn benen, volgens mij een blaar onder mijn voet en ik vermoed dat gister ook ergens mijn knie een klap gekregen heeft
Kortom....tof weekend
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:10 schreef Yoni het volgende:
Is 't al weekend?
I wish, ik loop compleet achter. Heb net mn lunch opquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:10 schreef Yoni het volgende:
Is 't al weekend?
ik heb de lunch over geslagen en ben van mijn late ontbijt naar mijn vroege avondeten gegaanquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:07 schreef ..zapper het volgende:
[..]
I wish, ik loop compleet achter. Heb net mn lunch op.
quote:
* HM2 een beschuitje van de schaal pakt en lekker oppeuzeldquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef Yoni het volgende:
*beschuit met oranje muisjes ronddeelt*
Past wel niet zo goed bij bier, maar goed
Kon zn opa ook niet... En zn vader kon geen meisjes makenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:13 schreef Chanty het volgende:
jeetje die alex kan niet eens een jongetje fabriceren?![]()
Rare lui, die oranjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Kon zn opa ook niet... En zn vader kon geen meisjes maken
geprobeerd dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:44 schreef ..zapper het volgende:
Ik vond Emily sowieso gemakkelijker om uberhaupt iets op te maken.
Emilyquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:44 schreef ..zapper het volgende:
Ik vond Emily sowieso gemakkelijker om uberhaupt iets op te maken.
Nog gefeliciteerd danquote:Op woensdag 11 april 2007 00:02 schreef Chanty het volgende:
bedenk me net dat mijn broertje nu ineens op een "bijzondere" dag jarig is![]()
met dank aan Maxima en alex
dat niet, maar ik snapte t wel allemaalquote:
net zo lelijkmooiquote:Op woensdag 11 april 2007 00:16 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
De nieuwe prinses.
Zo te zien lijkt ze op Amalia
Aliens take over de worldquote:Op woensdag 11 april 2007 00:16 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
De nieuwe prinses.
Zo te zien lijkt ze op Amalia
Een lief kind inderdaad...quote:Op woensdag 11 april 2007 09:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Aliens take over de world![]()
Wat een lieve babyyyyyy
wat staat erop?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.truttigtegeltje.nl/
Mijn collega komt net aanzetten met een tegeltje voor me
"Niets is zo iritant, als een tegeltje met een spreuk aan de wand"quote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.truttigtegeltje.nl/
Mijn collega komt net aanzetten met een tegeltje voor me
Dat zei ik alquote:Op woensdag 11 april 2007 11:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Een lief kind inderdaad...
[/Herman Finkers]
"Je moet altijd lachen, want dat is goed"quote:
De hele slowchat is toch dramatischquote:Op woensdag 11 april 2007 13:38 schreef freud het volgende:
We moeten nu wel iets zinnigs roepen, anders dan heet het volgende SC topic naar een klusbedrijf of zo. Misschien iets melodramatisch of zo?
Neuh...meer iets van :quote:Op woensdag 11 april 2007 14:06 schreef freud het volgende:
Dus iets van "To FOT or not to FOT"?
quote:We shall go on to the end, we shall take photographs in France, we shall take photographs on the seas and oceans, we shall take photographs with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our hobby, whatever the cost may be, we shall take photographs on the beaches, we shall take photographs on the landing grounds, we shall take photographs in the fields and in the streets, we shall take photographs in the hills; we shall never quit taking photographs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |