FOT SC naar TRU schoppen... Zo erg is het nou ook weer niet...quote:
jawel, zo erg ben jij welquote:Op zondag 8 april 2007 23:32 schreef freud het volgende:
[..]
FOT SC naar TRU schoppen... Zo erg is het nou ook weer niet...
Ikben wel in voor een potje topic-voetbalquote:Op zondag 8 april 2007 23:32 schreef freud het volgende:
[..]
FOT SC naar TRU schoppen... Zo erg is het nou ook weer niet...
Dan maar tegen jou aanschoppen?quote:Op maandag 9 april 2007 00:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ikben wel in voor een potje topic-voetbal
Maar denk niet dat men dat erg gaat waarderen...
smorgens.....quote:Op maandag 9 april 2007 09:46 schreef Xilantof het volgende:
Goede ochtend!
Succes!quote:Op maandag 9 april 2007 09:51 schreef An24 het volgende:
[..]
smorgens.....![]()
Mooi weer...zo maar eens 10 km lopen![]()
Als ik dood ben merken julie dat vanzelf![]()
Zal mijn best doenquote:Op maandag 9 april 2007 10:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Succes!
En zeg, niet doodgaan zonder 't ons van te voren even te melden hé!
En ik maar denken dat je vroeg ging hardlopenquote:Op maandag 9 april 2007 09:51 schreef An24 het volgende:
[..]
smorgens.....![]()
Mooi weer...zo maar eens 10 km lopen![]()
Als ik dood ben merken julie dat vanzelf![]()
wacht ff, ik lees niet alle posts in de sc: je hebt dus een ontsteking omdat je teveel gefietst hebt?quote:Op maandag 9 april 2007 15:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Nee, ik zit thuis m'n wonden te likken
Afgelopen week flink last gehad bij het zitten. Gisteren ermee naar de huisartsenpost geweest, ontsteking is weggesneden. Heb nu minimaal een week fietsverbod
Neequote:
En nergens een paasei gevonden?quote:Op maandag 9 april 2007 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeIk stond om 09:00 uur voor de poorten van Blijdorp alwaar ik om 11:00 vrij rap weer weg was en toen stond dus het hele parkeerterrein al vol
waarna ik mbv TomTom ben doorgereden naar Marken om een verkennend rondje te lopen van 10-15 km met 4 kg aan foto-apparatuur en 1,5 liter water op mijn rug
. Je moet daar verdorie toeristenbelasting betalen om te mogen parkeren
Aan me nooit dus he
Dan maar 2 km buiten de kern parkeren en 20 minuten extra lopen naast het feit dat je contant moest betalen en geen chip-mogelijkheid had
Een mensje in een hokje....een regelrechte melkertbaan
En ook gewoon totaal geen pin-apparaat te vinden op dat eiland
Neequote:
ik verveel mequote:
quote:Op maandag 9 april 2007 16:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik verveel me
ik moet iets doen
geen zin en zo
kick me, anyone
ik doe ook wel iets, maar eigenlijk ook niet echtquote:Op maandag 9 april 2007 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Hup....ga wat doen
Dan ga ik het restje spare-ribs van gister de oven inschuiven
![]()
Lekkerquote:
duhhhhhquote:Op maandag 9 april 2007 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LekkerToch wel de Dr. Oetkers Big American he
ik ben jaloersquote:Op maandag 9 april 2007 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
Het toppunt van frustratie
Een 70-200mm erop hebben zitten met een scherpstelafstand van 1.5 meter en dan op de grond zitten en een complete familie eend met een stuk of 8 kleintjes op je af zien komen rennen
Niet doenquote:
en nu ff de goede postenquote:Op maandag 9 april 2007 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet doenNergens voor nodig
[afbeelding]
Dit was nl. het resultaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |