Dat is balen zeg...kon je niet van iemand wat beters lenen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:58 schreef webspider het volgende:
Laat ik hier ook weer eens komen gluren
In de tussentijd is mijn hele camerakit gestolen en ben ik bezig met de verzekering om er euroos voor terug te zien. Dat viel best wel tegen, de AutoRAI bezoeken met alleen de ingebouwde camera van mn GSM.
Het kan natuurlijk ook een combinatie van 2 zijn...oude technologie én versletenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:59 schreef Geqxon het volgende:
Een Ixus 50 is volgens mij uit 2004 / 2005 oid, al een stuk modernere technologie
[afbeelding]
Mijn lieve bakbeest
Nee, ik besloot pas om 16:00 om rond 18:00 op de RAI te zijn, ik ken niemand in de buurt die mij een beetje redelijke kit wil/kan lenen op die termijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is balen zeg...kon je niet van iemand wat beters lenen?
heuyquote:
Was je niet tevreden dan? en wat had je?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee, ik besloot pas om 16:00 om rond 18:00 op de RAI te zijn, ik ken niemand in de buurt die mij een beetje redelijke kit wil/kan lenen op die termijn
Een ding scheelt: Ik kan weer helemaal opnieuw beginnen met mijn productkeuze
Ik ga de foto's zo eens even rustig bekijken, maar mijn GSM heeft wat focus-issuesquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Was je niet tevreden dan? en wat had je?
heeYquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ga de foto's zo eens even rustig bekijken, maar mijn GSM heeft wat focus-issues
Ik had een EOS350D, kitlens, sigma 70-300 en sigma ettl2 master flitser. Pleite.
Mja, de volgende ga ik aan mijn lichaam vastnagelen ofzoquote:
Dat was gisterquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
heuy
hoe wassie bij de diertjes? of was dat gister
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was gisterEn toen was Blijdorp waaaaaaaaaaaaaaaay te druk
Vandaag met Chanty aan het shooten geweest
Ow hoe komt dat?quote:
Erwtjequote:
Tofquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:42 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun is ook niet ontevreden, heeft vanmiddag weer een voorstelling geschoten en het resultaat wordt langzaam beter
themashoot?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was gisterEn toen was Blijdorp waaaaaaaaaaaaaaaay te druk
Vandaag met Chanty aan het shooten geweest
Zij en Freud zijn net de deur uit
![]()
Alleen zit ik dus nu met een complete bak brownies en een compleet pak mergpijpjes opgescheept
Nopequote:
Ben af en toe redelijk onzeker, en zag wat tegen t werk vanaaf opquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow hoe komt dat?
* pea4fun is ook niet ontevreden, heeft vanmiddag weer een voorstelling geschoten en het resultaat wordt langzaam beter
lol...het is een vreetmeet geworden? met kliederfoto's?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeNou ja...soort van
Maar dat had niets met de brownies en de mergpijpjes te maken
Uiteindelijk is het thema niet helemaal geworden wat ik gehoopt had, maar wel toffe foto's
Nicequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
voor de geintresseerden de directe link http://www.peaspictorial.com/Das_pas_POP/index.html
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ben af en toe redelijk onzeker, en zag wat tegen t werk vanaaf op
en nu was er een prob, dat ik goed opgepakt had
en daar word ik heel vrolijk en trots van
Met de nieuwe lensquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NiceGezien het brakke licht niet slecht
![]()
ben erg benieuwd naar de foto's...quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeNou ja...soort van
Maar dat had niets met de brownies en de mergpijpjes te maken
Uiteindelijk is het thema niet helemaal geworden wat ik gehoopt had, maar wel toffe foto's
geile poesjesquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef An24 het volgende:
[..]
ben erg benieuwd naar de foto's...![]()
ik heb er ook een paar. let niet op de brakheid ervan.. et was best donker...Meet "Raki" en "Bailey"(en Co)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu nog 7 weken geduld hebben voor ik ze mee mag nemen![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef An24 het volgende:
[..]
ben erg benieuwd naar de foto's...![]()
ik heb er ook een paar. let niet op de brakheid ervan.. et was best donker...Meet "Raki" en "Bailey"(en Co)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu nog 7 weken geduld hebben voor ik ze mee mag nemen![]()
twee...op de derde foto staat er een rooie achter een donkere. die twee zijn van mijquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:06 schreef Gremen het volgende:
awwww die poesjes![]()
Die blik op de eersteliet je hem schrikken?
Hoeveel krijg je er?
je eigen poesjes doodflitsenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:10 schreef An24 het volgende:
[..]
twee...op de derde foto staat er een rooie achter een donkere. die twee zijn van mij![]()
en ze werden constant doodgeflitst door me...dus mjah![]()
Donkere Raki en rooie Bailey....traditie voortzettenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:34 schreef Gremen het volgende:
[..]
je eigen poesjes doodflitsen![]()
hehe, leuke beesten hoorHun namen al verzonnen?
FOT SC naar TRU schoppen... Zo erg is het nou ook weer niet...quote:
jawel, zo erg ben jij welquote:Op zondag 8 april 2007 23:32 schreef freud het volgende:
[..]
FOT SC naar TRU schoppen... Zo erg is het nou ook weer niet...
Ikben wel in voor een potje topic-voetbalquote:Op zondag 8 april 2007 23:32 schreef freud het volgende:
[..]
FOT SC naar TRU schoppen... Zo erg is het nou ook weer niet...
Dan maar tegen jou aanschoppen?quote:Op maandag 9 april 2007 00:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ikben wel in voor een potje topic-voetbal
Maar denk niet dat men dat erg gaat waarderen...
smorgens.....quote:Op maandag 9 april 2007 09:46 schreef Xilantof het volgende:
Goede ochtend!
Succes!quote:Op maandag 9 april 2007 09:51 schreef An24 het volgende:
[..]
smorgens.....![]()
Mooi weer...zo maar eens 10 km lopen![]()
Als ik dood ben merken julie dat vanzelf![]()
Zal mijn best doenquote:Op maandag 9 april 2007 10:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Succes!
En zeg, niet doodgaan zonder 't ons van te voren even te melden hé!
En ik maar denken dat je vroeg ging hardlopenquote:Op maandag 9 april 2007 09:51 schreef An24 het volgende:
[..]
smorgens.....![]()
Mooi weer...zo maar eens 10 km lopen![]()
Als ik dood ben merken julie dat vanzelf![]()
wacht ff, ik lees niet alle posts in de sc: je hebt dus een ontsteking omdat je teveel gefietst hebt?quote:Op maandag 9 april 2007 15:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Nee, ik zit thuis m'n wonden te likken
Afgelopen week flink last gehad bij het zitten. Gisteren ermee naar de huisartsenpost geweest, ontsteking is weggesneden. Heb nu minimaal een week fietsverbod
Neequote:
En nergens een paasei gevonden?quote:Op maandag 9 april 2007 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeIk stond om 09:00 uur voor de poorten van Blijdorp alwaar ik om 11:00 vrij rap weer weg was en toen stond dus het hele parkeerterrein al vol
waarna ik mbv TomTom ben doorgereden naar Marken om een verkennend rondje te lopen van 10-15 km met 4 kg aan foto-apparatuur en 1,5 liter water op mijn rug
. Je moet daar verdorie toeristenbelasting betalen om te mogen parkeren
Aan me nooit dus he
Dan maar 2 km buiten de kern parkeren en 20 minuten extra lopen naast het feit dat je contant moest betalen en geen chip-mogelijkheid had
Een mensje in een hokje....een regelrechte melkertbaan
En ook gewoon totaal geen pin-apparaat te vinden op dat eiland
Neequote:
ik verveel mequote:
quote:Op maandag 9 april 2007 16:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik verveel me
ik moet iets doen
geen zin en zo
kick me, anyone
ik doe ook wel iets, maar eigenlijk ook niet echtquote:Op maandag 9 april 2007 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Hup....ga wat doen
Dan ga ik het restje spare-ribs van gister de oven inschuiven
![]()
Lekkerquote:
duhhhhhquote:Op maandag 9 april 2007 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LekkerToch wel de Dr. Oetkers Big American he
ik ben jaloersquote:Op maandag 9 april 2007 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
Het toppunt van frustratie
Een 70-200mm erop hebben zitten met een scherpstelafstand van 1.5 meter en dan op de grond zitten en een complete familie eend met een stuk of 8 kleintjes op je af zien komen rennen
Niet doenquote:
en nu ff de goede postenquote:Op maandag 9 april 2007 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet doenNergens voor nodig
[afbeelding]
Dit was nl. het resultaat
Neequote:
quote:Op maandag 9 april 2007 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeDeze had te maken met mijn frustratie
Die ander post ik straks wel
correctie:quote:
Bedanktquote:Op maandag 9 april 2007 15:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
wacht ff, ik lees niet alle posts in de sc: je hebt dus een ontsteking omdat je teveel gefietst hebt?![]()
sterkte ermee iig
Deze bedoelde ze dusquote:
Stoerquote:Op maandag 9 april 2007 18:19 schreef PdeHoog het volgende:
In het kader van "laten we eens kijken wat er gebeurt als we een macro-foto maken van een vlinder in Blijdorp met een flitser met softbox ernaast.....". Klein cropje uit een grotere foto
[afbeelding]
lang leve experimentjes
Eindelijk goed geslapen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:15 schreef freud het volgende:
Hallo.
*gaap*
Na dit weekend 1 conclusie: Ylangylang is G O E D.
Slapen gaat alweer een week of 2 stukken beter gelukkigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |