Ik raakte in paniek omdat ie dicht gingquote:Op donderdag 5 april 2007 22:14 schreef HMaster-II het volgende:
Vergeet ze het nummer in de titel..![]()
Tante Pea wordt oud![]()
Nou zeg...beetje in paniek rakenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik raakte in paniek omdat ie dicht gingzo van oeh....snel een nieuwe...
Volgens mij gaan ze op andere plekken harderquote:Op donderdag 5 april 2007 23:02 schreef Xilantof het volgende:
25 SC's in 14 weken tijd...
Of het goed is weet ik nog niet
Geen idee. Ik weet wel. Ong. een jaar terug kwam het voor dat we een topic per dag deden... Dus dit is gewoon netjes denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:16 schreef CocaColaLight het volgende:
Is dat al een record?
Als het dat nog niet is dan moeten we blijkbaar beter ons best doen![]()
niet zo zeurenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:02 schreef Xilantof het volgende:
TT even aangepast.
Vind het wel een hoge score trouwens...
25 SC's in 14 weken tijd...
Of het goed is weet ik nog niet
Waar waar waar?????quote:Op donderdag 5 april 2007 23:29 schreef CocaColaLight het volgende:
wak wijze woorden van een mod..... is dit nog wel FOK!?
Woehaaaaaaaa... en ik kon deze niet vinden en heb een nieuwe gestart. OK, wordt wel gekildquote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef pea4fun het volgende:
Ik sloot de vorige...oh ja, nu moet hier die link he?
edit: de vorige dus [FOT SC nr 25] Daar waar P trotse peer is ;-)
quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:28 schreef freud het volgende:
OK, mijn fipo de clown:
Lopen twee FOTters in Blijdorp. Zegt de ene tegen de andere: "Zo hey! Het is hier wel erg fel licht! Ik heb een sluitertijd van -1!!"
Dankdankdank.
*insert buiging*
Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om PieDobbelJoe te bedanken voor het openen van dit forum. Mijn moeder ook natuurlijk en god voor het maken van zulke fijne merken als Canon en Fuji en Sony en Sigma en Hasselblad. Ook het zand wil ik niet vergeten, zonder wie de smeltkroezen geen fijn glas konden maken dat nu zo goed dienst doet in mijn lenzen. Ook de flora en fauna niet te vergeten, zonder wie de olie niet mogelijk zou zijn waarvan de plastic onderdelen gemaakt zijn die in mijn camera zitten.
Tot slot wil ik de kernfusie bedanken. Elke dag maar weer werkt het feilloos door in de zon om licht te verzorgen. Fusie: bedankt!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wrom bedank je PieDoddelJoe terwij Pea4Fun het topic opende??
![]()
Beetje Tante Pea negeren![]()
*rent de baricades op en gilt "KRUIZIG HEM!! HET TUICH!!!!"![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Toch wel goed bedoeld van Freud ... ook al was het een miskleun van mij zo vroeg.
![]()
Ach, soms moet dit gebeuren en fouten gemaakt worden. Maakt het smeuig.![]()
Ben net weer terug, heb de Eendracht op de foto gezet, alleen zonduhhh ... geen zeilen uit![]()
Jammer knijntje, ondanks dat je nu voer voor anderen bent .. ik had je liever niet stuk op straat gezien![]()
Zat bij een serie konijneholen te wachten tot er 1 de kop uit zou steken. Deden ze ook wel, maar steeds op een andere plek en gat. Nix geworden dus, ze hadden me vet bij de neus![]()
Repeat vraag uit vorige SC:quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:49 schreef Ynske het volgende:
MOggeh
lekker weertje om vrij te hebben t sochtends
sowwy had ik nog niet gezien...quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Repeat vraag uit vorige SC:
Wat doe je precies voor werk op het mediapark?
Dat houdt in? Klinkt alsof je je meer bezig houdt met het technische gedeelte dan met journalistieke?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
sowwy had ik nog niet gezien...
ik ben daar als junior uitzendtechnicus begonnen bij het NOB
Ik moet nu aan Top Gear denkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]RoadKill a better way to get flesh for the BBQ
![]()
ik houd me momenteel bezig met de opnames van de live uitzendigen voor uitzending gemist en herhalingen, en het digitaliseren en controlleren van uitzendingen die binnen komen op tape voor de uitzending. (uitgroei mogelijkheden laterz)quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat houdt in? Klinkt alsof je je meer bezig houdt met het technische gedeelte dan met journalistieke?
Trouwens tips hoe ik daar binnen kan komen? Of is het bij voorbaat als kansloos om een open sollicitatie te sturen omdat ze toch niemand zoeken
Kijk daar kan ik iets meequote:Op vrijdag 6 april 2007 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik houd me momenteel bezig met de opnames van de live uitzendigen voor uitzending gemist en herhalingen, en het digitaliseren en controlleren van uitzendingen die binnen komen op tape voor de uitzending. (uitgroei mogelijkheden laterz)
ik zou altijd proberen open sollicitiaties te sturen, maar je kunt altijd contact opnemen met dit uitzendbureau zij hebben bij mij bemiddeld en krijgen veel vacatures binnen.
ik ben niet bij de uitzendingen loop zegmaar bij de eindregie rondquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijk daar kan ik iets meesuper
Lijkt me best tof om bij al die live uitzendingen te zijn![]()
Zal dat uitzendbureau maar eens benaderenen zodra ik een baan daar heb kom ik koffie leuten en neem ik gebak mee om t te vieren
neuj, gewoon gezelligquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:20 schreef freud het volgende:
*fluistert*aanbrengpremie
doe ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben niet bij de uitzendingen loop zegmaar bij de eindregie rond
maar t is een heerlijke wereld daar
laat anders ff weten wanneer je langs gaat voor een kennismakingsgesprek bij dat bureau, das nl bij mij tegenover
Was rechtstreeks gecopy-paste uit andere topic. Ook onthoudt Replique niet altijd de edits die ik met firefox maak. Ik werk dan met oude versies van posts of zo, erg irritant. Ik kan daarentegen wel soms weggeedite posts van MODs toch lezen door ze te quotenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wrom bedank je PieDoddelJoe terwij Pea4Fun het topic opende??
![]()
Beetje Tante Pea negeren![]()
*rent de baricades op en gilt "KRUIZIG HEM!! HET TUICH!!!!"![]()
Ja gezelligheid freudquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:20 schreef freud het volgende:
*fluistert*aanbrengpremie
Nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja gezelligheid freudNiet alles draait om geld
![]()
quote:
Het wordt gezellig morgen hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:25 schreef Chanty het volgende:
[..]oh jee
Wat moet ik betalen voor de gezelligheid van morgen of wordt het niet gezellig?
![]()
HM...Tssssssssssssssquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]RoadKill a better way to get flesh for the BBQ
![]()
Nee die vergeet ik nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het wordt gezellig morgen hoorEn je hoeft niet te betalen
vergeet je die mergpijpen niet
![]()
Het gaat erom dat als er ook met aanbrengpremie gewerkt wordt, je wel je door haar op moet laten geven, zodat je nieuwe baas het gebak betaaldquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja gezelligheid freudNiet alles draait om geld
![]()
bij een uitzendbureau werkt dat niet op die manierquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:31 schreef freud het volgende:
[..]
Het gaat erom dat als er ook met aanbrengpremie gewerkt wordt, je wel je door haar op moet laten geven, zodat je nieuwe baas het gebak betaald.
Was ook mijn eerste gedachte, maar liet ik varen toen ik de andere foto's nog eens bekeek. Want als het een spoor zou zijn geweest, zou het verwaaien op de volgende foto's ... Toch?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:05 schreef freud het volgende:
Spoor van een vliegtuig?
P r o e s s s s s s tquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:12 schreef PdeHoog het volgende:De zon gaat exploderen
Onheil en rampspoed zal ons deel zijn
Het einde der tijden is nabij
snel...laten we foto's gaan maken
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |