Wel een cool ding zegquote:
Ik vond het vorig jaar wel leukquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:28 schreef freud het volgende:
@MB: Artis was niet zo heel leuk toen ik er was. Beetje zoeken naar de dieren. Je hebt wel lekker weer!!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:32 schreef HMaster-II het volgende:Mauro gefeliciteeeeeerrrddddddd
![]()
Met je verjaardag dus![]()
veel plezier met de mannen chantyquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:27 schreef Chanty het volgende:
Ik stap zo maar es in de auto en hoop dat ik levend in Delft aankom![]()
Spannend
![]()
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:35 schreef An24 het volgende:
[..]
veel plezier met de mannen chanty![]()
Gisteren de kittens wezen kijken. Zo liefFoto's maken was heel lastig vanwege gebrek aan licht. Ik zal vanavond ff wat posten
![]()
En voor de melodie als je tot nu toe in Turkmenistan had gewoond.quote:Er is er een jarig, hoera, hoera
Dat kun je wel zien dat is [hij|zij]!
Dat vinden wij allen zo prettig, ja, ja
En daar om zingen wij blij:
Hij| leve lang, hoe ra, hoera
Hij| leve lang, hoe ra!
WHZquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:32 schreef HMaster-II het volgende:Mauro gefeliciteeeeeerrrddddddd
![]()
Met je verjaardag dus![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:27 schreef Chanty het volgende:
Ik stap zo maar es in de auto en hoop dat ik levend in Delft aankom![]()
Spannend
![]()
Mental Note to P: Laat de miepen zelf Brownies bakkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik stap ook zo maar eens in de auto
Over een half uurtje of zo
Eerst bakkie thee
en dat hele huis stinkt gelijk ook weer naar brownies
Mental note to me: beloof vrouwen ook nooit meer brownies
Nee johquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mental Note to P: Laat de miepen zelf Brownies bakken![]()
Dat zelfde idee had ik ook ja...quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:59 schreef LekkerApart het volgende:@ iedereen
@Zapper.. Ben je niet bang dat je uit je hangmat dondert en zo neerstort in de tuin beneden??
Dat zou namelijk net een actie voor mij zijn
Tuurlijk ben ik daar bang voor, ik heb ook nog eens hoogtevrees overigensquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:59 schreef LekkerApart het volgende:@ iedereen
@Zapper.. Ben je niet bang dat je uit je hangmat dondert en zo neerstort in de tuin beneden??
Dat zou namelijk net een actie voor mij zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |